lolquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur hem anders een uitleg via de sms!
nu kan ik mijn grap niet afmakenquote:
Geef me even je nummer Djayzz, dan sms ik 'm even en kan je 'm op elk gewenst moment terug lezen.quote:
verkapte ik sms met ArTiC postquote:
Wel doen he, anders lig je straks een sms achter...quote:
Die kan niet sms'enquote:
verbeterdquote:
Ow ja, hem wel... SMSslet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
Geef me even je nummer Djayzz, dan sms ik 'm even en kan je 'm op elk gewenst moment terug lezen.
Ja maar djayzz is een veel te fanatieke sms-er man, ik weet heul nooit wat ik terug moet sms-enquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geef me even je nummer Djayzz, dan sms ik 'm even en kan je 'm op elk gewenst moment terug lezen.
Verkapte ik sms ook met djayzzquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja maar djayzz is een veel te fanatieke sms-er man, ik weet heul nooit wat ik terug moet sms-enKijk uit!
Stiekem ben ik nu wel jaloers.quote:
Ah, ik sms dus te ingewikkeldquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja maar djayzz is een veel te fanatieke sms-er man, ik weet heul nooit wat ik terug moet sms-enKijk uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
je smst maar weinig idd voor zo'n verslaafdequote:
Haha, is handig, kan ik als ik snachts wakker lig even terug kijken iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ik heb hier aantallen gelezen, daar begin ik niet eens aan!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel doen he, anders lig je straks een sms achter...
Stomme doos die bij me op de kamer zit heeft 54 stalen armbanden om. Dat rinkelt de hele dag door.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hier aantallen gelezen, daar begin ik niet eens aan!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef AirwiN het volgende:
Zo zie je maar KF... Jij bent echt niet de enige die hier in de zeik wordt genomen!
Ik zie een verbandquote:
Meer een verkapt djayzz smst ook naar mij postjequote:
ik doel niet echt op jou... gewoon wat voor aantallen sommige mensen hier smsen....quote:
Verkapte ik-wil-gesmst-worden post?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef ArTiC het volgende:
je smst maar weinig idd voor zo'n verslaafde
Ik heb pas sinds enkele dagen zo'n 1000sms bundel! sommige mensen hier hebben dat al heul veel langerquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof dat deze eer naar Djayzz gaat
Weet niet eens waar mn telefoon is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik sms met helemaal niemand op het moment, lekker rustig.
Blijkbaar vindt het management dat je prima tussen de stomme dozen past dat je daar zit...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
De nog stommere doos die daarnaast zit stelt de hele dag ontzettend domme vragen.
Ja, ja, ik weet het, ik ben engquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef rival het volgende:
ik doel niet echt op jou... gewoon wat voor aantallen sommige mensen hier smsen....
das niet eens normaal meer.. of leuk... maar eng
ik heb dit hele jaar al onbeperkte smsjes bij mijn abbo en ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat ik minder gesmst hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds enkele dagen zo'n 1000sms bundel! sommige mensen hier hebben dat al heul veel langer
Oké, tot die hoop behoor ik dan weer nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef rival het volgende:
ik denk dat er een hoop hier anders denken bij geen smsjes
Wij voeren een flexplekken-beleid. Wie de neuk ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef AirwiN het volgende:
Blijkbaar vindt het management dat je prima tussen de stomme dozen past dat je daar zit...
Praat voor jezelfquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef djayzz het volgende:
Waarom ga je dan niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
Ik kreeg net ook nog een sms
Hij wil me heel graag zien en hij snapt niet wat er is
ik ook niet!
Zie ik daar een domme vraag?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Wij voeren een flexplekken-beleid. Wie de neuk ben jij eigenlijk?
Tanden op elkaar, niet zeuren en gewoon afspreken vanavond!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
ik ook niet!
wat ga je terugsturen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
ik ook niet!
ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat er een hoop hier anders denken bij geen smsjes
doe dan niet zo moeilijk en spreek af. Persoonlijk vind ik het knap dat ie nog moeite doetquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
ik ook niet!
onverkapte, ik wil wat anders doen dan werken postquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-gesmst-worden post?
Er zijn geen domme vragen, alleen domme usersquote:
Wat dit betreft mag ik jou ' recht-door-zee' aanpak welquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
doe dan niet zo moeilijk en spreek af. Persoonlijk vind ik het knap dat ie nog moeite doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |