Laat ik bij voorbaat even zeggen, als je lekker een nakkie wilt doen moet je het lekker zelf weten. Boeit me vrij weinig.
Mijn klacht gaat wel over het volgende:
Sinds nu en een jaar geleden is bijna iedereen in mijn locale vriendengroep("vrienden", zie ze vrijwel alleen op vrijdag en zaterdag tegenwoordig, op een paar na)begonnen met coke.
Nou ben ik over het algemeen wel van het uitproberen, heb paddo's geprobeerd, wiet gerookt, xtc geprobeerd, lachgas, en natuurlijk alcohol(maarja dat is maatschappelijk geaccepteerd he

) En ik heb ook altijd zoiets dat mensen moeten doen waar ze zin in hebben.
Maargoed, iets van een jaar of wat geleden was dus iedereen nog behoorlijk clean, zaten er 2, 3 bij die weleens speed en coke gebruikten, maar bij hun kende ik ze niet anders. De rest hield het bij alcohol.
Maar vervolgens ging het echt van persoon tot persoon, als het ware een soort van trend. En sinds dit jaar hebben een paar andere jongens het weer geprobeert op 1 of ander hardstyle feest, helemaal leuk vonden ze het maar ze zouden het erna nooit meer doen. Maar niet heus dus, want ze doen het nu wel op bijna elk groot feest(sommigen met regelmaat van elk weekend) als het al niet meer is, ik weet niet zo goed waarom maar ik ben toch een beetje teleurgesteld in hun wat dat betreft.
Zelf ga ik die bende gewoon nooit proberen, veelste fucking duur, en versvafend(het sluipt er echt in) van wat ik heb gezien, dus thanks but no thanks.
dus klacht: Gasten die eerst heel stoer beweren dat ze nooit drugs willen doen, vervolgens proberen en zeggen dat ze het bij 1x laten, vervolgens een fijne regelmaat van maken.
Subklacht: Dat dit me boeit.
Aangepast voor flashwin!