1 op de 4 mensen is gayquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je zegt niet eens jood tegen me
Ik ken trouwens ook genoeg mensen die zelfs nog nooit alcohol gedronken hebben, dus zo gay ben ik nou ook weer niet, toch?
Bron?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar ze beginnen allemaal met coke.
hehe ik klets maar watquote:
Daarom zelf importeren.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef Timmor het volgende:
Beste TS, ik zou nu al met enige regelmaat een Impuls daklozenkrant kopen en leer et waarderen zodat je over een tijdje ze gewoon van je "vrienden" kunt gaan kopen... ander voordeel is dat vrouwelijke "vrienden" voor een tientje opeens veel verder gaan dan eerst
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar ze beginnen allemaal met coke. wiet op hun 14e.
Basecoke, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:
maar coke is natuurlijk veel te duur voor junkies, vandaar dat ze andere dingen gebruiken.
Ik denk dat de "junks" hier prima op de hoogte zijn van de gevaren, vandaar dat alleen recreatief gebruik wordt aanbevolen. Voor alle andere legale en illegale drugs kun je ook zo'n rampbijsluiter opstellen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef Icecold123 het volgende:
Voor alle junks die cocaine verdedigen:
Risico's van Cocaine
Wie regelmatig en veel cocaïne gebruikt, verliest eetlust, vermagert en doet een aanslag op de lichamelijke conditie. De weerstand tegen infecties neemt af, er doen zich trillingen, bewegingsstoornissen en verstoringen van het hartritme voor.
Cocaïne neemt vermoeidheidsgevoelens weg. De gebruiker kan daardoor energie gaan gebruiken ten koste van zijn reserves, omdat hij de natuurlijke grens niet meer voelt. Samen met slapeloosheid leidt dat tot uitputting: voor een deel van de gebruikers een reden om opnieuw te gebruiken.
Dat risico speelt extra bij de combinatie cocaïne-alcohol. De alcohol verdooft en maakt dronken, de cocaïne pept weer op. Dat lijkt een welkome combinatie voor een lang avondje uit, maar gezond is anders: het is extra belastend voor het hart en de lever. Je voelt minder goed hoeveel je gedronken hebt en gaat dus gewoon door. Nodeloos te zeggen dat je je de dag volgende dag verre van gezond voelt.
Zwaar gebruik kan leiden tot waanvoorstellingen, die weer tot gevoelens van angst en paniek kunnen leiden. Ook kan de gebruiker achterdochtig worden en zich bedreigd voelen. Dat kan omslaan in agressie.
Wie vaak cocaïne gebruikt, kan het gevoel krijgen dat er beestjes onder zijn huid zitten en gaat tot bloedens toe krabben.
Door het snuiven van cocaïne trekken de bloedvaten in de neus samen. Bij frequent gebruik kan het slijmvlies in de neus hierdoor beschadigen. Dat geeft een heftige pijn in de neus. Als cocaïne bij het snuiven in de voorhoofdsholte terechtkomt, kan het daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken.
Door het niet steriel spuiten van cocaïne kunnen spuitabcessen ontstaan.
Gebruik van basecoke brengt extra lichamelijke risico's met zich mee, zoals aantasting van de longen.
Mensen met een zwak hart, zwakke vaten, hoge bloeddruk, suikerziekte of epilepsie lopen extra risico's.
Voordat het bij de gebruiker terechtkomt, is cocaïne vaak vermengd met andere stoffen. Die zijn meestal niet gevaarlijk, maar het betekent wel dat een gebruiker niet krijgt waarvoor hij (veel) betaalt.
bron : http://www.drugsinfo.nl/default14962.html
hehe dit wil ik weleens zien, van t weekend maar wat pakkies aan mensen voeren.quote:Wie vaak cocaïne gebruikt, kan het gevoel krijgen dat er beestjes onder zijn huid zitten en gaat tot bloedens toe krabben.
Die beestjes heb ik nog nooit gezien. Dus ik snuif lekker door.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef Icecold123 het volgende:
Voor alle junks die cocaine verdedigen:
Risico's van Cocaine
Wie regelmatig en veel cocaïne gebruikt, verliest eetlust, vermagert en doet een aanslag op de lichamelijke conditie. De weerstand tegen infecties neemt af, er doen zich trillingen, bewegingsstoornissen en verstoringen van het hartritme voor.
Cocaïne neemt vermoeidheidsgevoelens weg. De gebruiker kan daardoor energie gaan gebruiken ten koste van zijn reserves, omdat hij de natuurlijke grens niet meer voelt. Samen met slapeloosheid leidt dat tot uitputting: voor een deel van de gebruikers een reden om opnieuw te gebruiken.
Dat risico speelt extra bij de combinatie cocaïne-alcohol. De alcohol verdooft en maakt dronken, de cocaïne pept weer op. Dat lijkt een welkome combinatie voor een lang avondje uit, maar gezond is anders: het is extra belastend voor het hart en de lever. Je voelt minder goed hoeveel je gedronken hebt en gaat dus gewoon door. Nodeloos te zeggen dat je je de dag volgende dag verre van gezond voelt.
Zwaar gebruik kan leiden tot waanvoorstellingen, die weer tot gevoelens van angst en paniek kunnen leiden. Ook kan de gebruiker achterdochtig worden en zich bedreigd voelen. Dat kan omslaan in agressie.
Wie vaak cocaïne gebruikt, kan het gevoel krijgen dat er beestjes onder zijn huid zitten en gaat tot bloedens toe krabben.
Door het snuiven van cocaïne trekken de bloedvaten in de neus samen. Bij frequent gebruik kan het slijmvlies in de neus hierdoor beschadigen. Dat geeft een heftige pijn in de neus. Als cocaïne bij het snuiven in de voorhoofdsholte terechtkomt, kan het daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken.
Door het niet steriel spuiten van cocaïne kunnen spuitabcessen ontstaan.
Gebruik van basecoke brengt extra lichamelijke risico's met zich mee, zoals aantasting van de longen.
Mensen met een zwak hart, zwakke vaten, hoge bloeddruk, suikerziekte of epilepsie lopen extra risico's.
Voordat het bij de gebruiker terechtkomt, is cocaïne vaak vermengd met andere stoffen. Die zijn meestal niet gevaarlijk, maar het betekent wel dat een gebruiker niet krijgt waarvoor hij (veel) betaalt.
bron : http://www.drugsinfo.nl/default14962.html
Nou, ik moet toegeven toen je lag te kotsen op dat YT filmpje kon ik wel om je lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je zegt niet eens jood tegen me
Ik ken trouwens ook genoeg mensen die zelfs nog nooit alcohol gedronken hebben, dus zo gay ben ik nou ook weer niet, toch?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:04 schreef Icecold123 het volgende:
niet meer doen dus
het is harddrugs, levensgevaarlijk.
het is niet voor niets verboden.
Die heb je gezien?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou, ik moet toegeven toen je lag te kotsen op dat YT filmpje kon ik wel om je lachen
Dus misschien ben je een grappige homo?
Ik zie alles.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die heb je gezien?![]()
Ik heb trouwens een hele fanhyve, want dat was niet de eerste keer
Wordt aanbevolen. Inderdaad. Dat betekent niet dat je van cocaine geen junk kan wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik denk dat de "junks" hier prima op de hoogte zijn van de gevaren, vandaar dat alleen recreatief gebruik wordt aanbevolen. Voor alle andere legale en illegale drugs kun je ook zo'n rampbijsluiter opstellen.
quote:Junk is een woord voor iemand die ernstig is verslaafd aan harddrugs en de daarbij horende levensstijl hanteert (verwaarloosd uiterlijk, vermagerd, wellicht ook dakloos).
quote:Met heroïne kun je gemakkelijk honderd worden, zegt teamleider René van den Bogaard. 'Verslaafden gaan vaak jong dood aan de bijverschijnselen zoals ondervoeding.' Een andere drug is volgens de behandelaars veel 'giftiger': cocaïne.
Nope, dat ligt aan jezelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:37 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wordt aanbevolen. Inderdaad. Dat betekent niet dat je van cocaine geen junk kan worden
[..]
Ook. Er zijn genoeg recreatieve gebruikers van heroine.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:43 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
En waarom ligt dat bij Heroine niet aan jezelf? Leg eens uit?
schijntquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ook. Er zijn genoeg recreatieve gebruikers van heroine.
Dat spul wat turners altijd op hun handen doen dat kan je ook goed snuivenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef xyz147 het volgende:
Ik snuif trouwens ook wel eens poedersuiker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |