Als er geen haaientanden staan bij het verlaten moeten ze braaf wachten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef wuh het volgende:
Je moet gewoon voorrang geven aan hun, het is als voetganger vet irritant als je daar 5 minuten staat te wachten omdat niemand je voor laat gaan.
Ook als je afstand houd gebeurt het, omdat die rotondes altijd vol met bloemen en andere meuk staan en dus niks ziet.quote:
Bij de rotondes waar ik woon, hebben auto's voorrang om de gehele rotonde dus ook bij verlaten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus die mensen houden zich gewoon aan de verkeersregels, en daar ga jij dan over klagen?
Gehucht?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bij de rotondes waar ik woon, hebben auto's voorrang om de gehele rotonde dus ook bij verlaten.
Fietsers hebben daar altijd voorang, behalve als er haaietanden staan OP het fietspad. Als er geen haaientanden staan, niet bij hun en niet bij jou, hebben zij alsnog voorang.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bij de rotondes waar ik woon, hebben auto's voorrang om de gehele rotonde dus ook bij verlaten.
Er staan haaientanden bij de fietsers.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef Serellyn het volgende:
[..]
Fietsers hebben daar altijd voorang, behalve als er haaietanden staan OP het fietspad. Als er geen haaientanden staan, niet bij hun en niet bij jou, hebben zij alsnog voorang.
Ja, aangezien bij alle rotondes de situatie zo wordt gewijzigd dat fietsers/lopers voorrang krijgen, helaas zijn ze daar in gehuchten net iets langer mee bezig.quote:
*No Fear!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
TS heeft zijn stoel helemaal achterover liggen in de auto en "geblindeerde" ramen en een grote sticker met PHOENIX of TUNING aan de bovenkant van zijn voorruit
Helaasquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
TS heeft zijn stoel helemaal achterover liggen in de auto en "geblindeerde" ramen en een grote sticker met PHOENIX of TUNING aan de bovenkant van zijn voorruit
JUIST!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Ze moeten de regels op rotondes eens in heel Nederland gelijk maken. En dan bij voorkeur de regel waarbij de fietsers en voetgangers geen voorrang hebben. Er vallen genoeg gaten waarin die weggebruikers hun oversteek kunnen maken, en de kans op een vastlopende rotonde is veel kleiner.
Dus die haaientanden staan bij de fietsers voor de grap?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef cheqy het volgende:
Volgens mij hebben de voetgangers en fietsers meestal zoniet altijd voorrang als je een rotonde verlaat. Ongeacht of er haaietanden staan of niet.
Dat jij nu zo een kneus bent die er geen moer van snapt. Opfriscursusje aanvragen bij het CBR?
Lezen sukkel de auto's hebben daar voorrang!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:53 schreef TNA het volgende:
Jij bent dus zo'n incapabele idioot die geen rekening houdt met dit soort dingen en vervolgens klaagt dat mensen zich aan de regels houden.
Even de OP lezen hoor... hé, het staat er niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Lezen sukkel de auto's hebben daar voorrang!
Pauper? je klerezooi.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dus die haaientanden staan bij de fietsers voor de grap?
Zo van: Kijk haaientanden maar fiets maar gerust door, zodat die vrachtwagen over je heen rijd?
Ik denk dat jezelf even naar het CBR moet gaan pauper.
En dat dus. Altijd rekening houden met de stupiditeit van anderen door wat afstand te houden. Voor TS blijkbaar erg ingewikkeld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Pauper? je klerezooi.Staan de haaietanden voor de fietsers dan wel maar waar kom je dat nou tegen?
Je knalt bijna in je voorganger omdat je niet verder kijkt dan je motorkap en er waarschijnlijk te dicht op zit. Hoe oud ben je 19?
Fietspaden liggen vaak vlakbij een rotonde, maarrrrrrrrrrr zijn geen onderdeel van de rotonde. Dus zijn de rotonde regels niet op hen van toepassing.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Daar waar ik woon heb je dat nog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Pauper? je klerezooi.Staan de haaietanden voor de fietsers dan wel maar waar kom je dat nou tegen?
Je knalt bijna in je voorganger omdat je niet verder kijkt dan je motorkap en er waarschijnlijk te dicht op zit. Hoe oud ben je 19?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Fietspaden liggen vaak vlakbij een rotonde, maarrrrrrrrrrr zijn geen onderdeel van de rotonde. Dus zijn de rotonde regels niet op hen van toepassing.
Het is lastig he, al die verkeersregels.
Die waren over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
jij bent echt sneu, waarom staan er dan haaientanden bij de fietspaden als ze de rotonde over moeten steken?
Ja of helemaal geen richting aangeven en je voor lul staat te wachten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Of mensen die als ze de rotonde opgaan hun richtingaanwijzer naar rechts aandoen. Ik dus denken dat ze naar rechts toegaan dus dan wil ik doorrijden, rijden hun ook opeens door.
Stel falers.
Gemeentewerkers zijn dol op dieren H.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
jij bent echt sneu, waarom staan er dan haaientanden bij de fietspaden als ze de rotonde over moeten steken?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gemeentewerkers zijn dol op dieren H.
In welk gat woon jij eigenlijk man?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Deze situatie heeft betrekking op een groot gedeelte van de N210 richting Rotterdam.quote:
Ik denk dat het meerendeel geen auto kan kopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef ruud.nl het volgende:
Hebben sommige mensen in dit topic nog nooit een roronde buiten de bebouwde kom gezien ofzo?![]()
Eens met de klacht.
In Zuid-Holland ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
Drenthe waarschijnlijk. Volgens mij is dit zo'n beetje de enige provincie waar fietsers geen voorrang hebben op een rotonde...(ervaringsdeskundige ja)
Maar waar maak je je druk om kerel, die paar seconden dat je vertraging hebt ten behoeve van een stukje veiligheid of puur een stukje socialiteit. En bijna achterop een auto klappen is puur een kwestie van anticiperen.
De subklacht is wel terecht trouwens.
Dûr Doen!quote:
Moet je voor de gein eens in Zuid-Spanje gaan rijden, daar doet echt niemand het.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:05 schreef Houzer het volgende:
Ja of helemaal geen richting aangeven en je voor lul staat te wachten.
Klopt. Toen ik een paar jaar geleden met m'n huurbakkie het vliegveld van Malaga af reed wist ik niet wat me overkwam. Ik kon me gelukkig vrij snel aanpassen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens in Zuid-Spanje gaan rijden, daar doet echt niemand het.
Moet je zelf maar op de gok je huurauto ertussen smijten..
Ja hoor, ik ben ook wel eens in 's Hertogenbosch geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef ruud.nl het volgende:
Hebben sommige mensen in dit topic nog nooit een rotonde buiten de bebouwde kom gezien ofzo?![]()
Het is in praktisch 99% van de gevallen ook gelijk:quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Ze moeten de regels op rotondes eens in heel Nederland gelijk maken. En dan bij voorkeur de regel waarbij de fietsers en voetgangers geen voorrang hebben. Er vallen genoeg gaten waarin die weggebruikers hun oversteek kunnen maken, en de kans op een vastlopende rotonde is veel kleiner.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef cheqy het volgende:
Volgens mij hebben de voetgangers en fietsers meestal voorrang als je een rotonde verlaat.
Dat jij nu zo een kneus bent die er geen moer van snapt. Opfriscursusje aanvragen bij het CBR?
De domheid van sommige mensenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:53 schreef TNA het volgende:
Jij bent dus zo'n incapabele idioot die geen rekening houdt met dit soort dingen en vervolgens klaagt dat mensen zich aan de regels houden.
Jij vindt dat je geen rekening hoeft te houden met domheid van medeweggebruikers? TS kan weliswaar een punt hebben over ongelijkheid van de regels, dat neemt niet weg dat hij afstand zou moeten houden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef Homdeck het volgende:
[..]
[..]
De domheid van sommige mensen![]()
Eens met TS!
In de post die ik quote heb je het over mensen die zich aan de regels houden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij vindt dat je geen rekening hoeft te houden met domheid van medeweggebruikers? TS kan weliswaar een punt hebben over ongelijkheid van de regels, dat neemt niet weg dat hij afstand zou moeten houden.
Ja, omdat TS toen in zijn OP nog niet had vermeld dat het om een rotonde ging waarbij fietsers geen voorrang hebben. Inmiddels heeft hij zijn post geëdit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
In de post die ik quote heb je het over mensen die zich aan de regels houden.
Domheid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef Homdeck het volgende:
[..]
[..]
De domheid van sommige mensen![]()
Eens met TS!
Ik heb al 3x gemeld dat ik afstand houd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij vindt dat je geen rekening hoeft te houden met domheid van medeweggebruikers? TS kan weliswaar een punt hebben over ongelijkheid van de regels, dat neemt niet weg dat hij afstand zou moeten houden.
Want? Het is te moeilijk om de situatie ter plekke te beoordelen? Wil je ook alle kruispunten gelijk maken? Of nog beter, zorgen dat jij altijd voorrang hebt...?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Handig ja, op een drukke rotonde. Dat bedoel ik dus met rekening houden met domheid van anderen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef Houzer het volgende:
er hoeft er maar tijdens de drukte eentje net van radiozender te wisselen en die ramt hem er acher in.
Nee dus, op sommige rotondes moeten fietsers (die in feite rechtdoor gaan) voorrang geven aan afslaande auto's.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Want? Het is te moeilijk om de situatie ter plekke te beoordelen? Wil je ook alle kruispunten gelijk maken? Of nog beter, zorgen dat jij altijd voorrang hebt...?
Ontopic: rechtdoorgaand verkeer heeft voorrang op afslaand verkeer, OOK op rotondes.
Een onoverzichtelijke rotonde met 40 km nemen vind ik nogal pittig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb al 3x gemeld dat ik afstand houd.
Het zit zo de rotonde is onoverzichtelijk dus je neemt hem met zeg 40 km, degene die voor je rijd stampt ineens op zn rem omdat hij vind dat die ene oma mag oversteken.
Daarmee breng je het verkeer achter je in gevaar, er hoeft er maar tijdens de drukte eentje net van radiozender te wisselen en die ramt hem er acher in.
Dat kijkt me vrij logisch. Waarom zou hij anders klagen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, omdat TS toen in zijn OP nog niet had vermeld dat het om een rotonde ging waarbij fietsers geen voorrang hebben. Inmiddels heeft hij zijn post geëdit.
Domheid inderdaad. Deze post straalt nou ook niet bepaald intelligentie uit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef cheqy het volgende:
[..]
Domheid.![]()
Ik rij gemiddeld 30.000km per jaar, dat 15 jaar schadevrij dus noem het maar ervaring.
Ik heb nog nooit in zo een situatie gezeten want ik heb inzicht en kijk en denk ver vooruit. Ga jij maar weer fietsen man.
Yep, dit zijn overigens veelal rotondes buiten de bebouwde kom. Bij rotondes binnen de bebouwde kom hebben fietsers meestal voorrang, maar ook niet altijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee dus, op sommige rotondes moeten fietsers (die in feite rechtdoor gaan) voorrang geven aan afslaande auto's.
Leg eens uit. Want dat doe je niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef Homdeck het volgende:
[..]
[..]
Domheid inderdaad. Deze post straalt nou ook niet bepaald intelligentie uit.
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef cheqy het volgende:
[..]
Een onoverzichtelijke rotonde met 40 km nemen vind ik nogal pittig.
quote:
Als je nu eens gewoon begint met een normale snelheid op zo'n rotonde af te rijden en te nemen, in plaats van zo'n houding aan te nemen dan los je ook al een deel van je klacht op natuurlijk.quote:
Ik rijd het 60.000 per jaar. Dus ik kan redelijk goed een situatie inschatten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef cheqy het volgende:
[..]
Domheid.![]()
Ik rij gemiddeld 30.000km per jaar, dat 15 jaar schadevrij dus noem het maar ervaring.
Ik heb nog nooit in zo een situatie gezeten want ik heb inzicht en kijk en denk ver vooruit. Ga jij maar weer fietsen man.
Buiten de bebouwde kom is 40 km/u op een rotonde zeer wel mogelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
Als je nu eens gewoon begint met een normale snelheid op zo'n rotonde af te rijden en te nemen, in plaats van zo'n houding aan te nemen dan los je ook al een deel van je klacht op natuurlijk.
Twee keer zo goed zelfs, jij legt immers het dubbele aantal kilometers af.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef Houzer het volgende:
Ik rijd het 60.000 per jaar. Dus ik kan redelijk goed een situatie inschatten.
Dat blijkt ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
quote:Kom je de hoek om zeilen, moet je vol in de remmen omdat die droeftoeter stil staat.
Hoe harder je erover heen rijd, hoe leuker een rotonde wordt over het algemeenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Buiten de bebouwde kom is 40 km/u op een rotonde zeer wel mogelijk.
Die rotondes hebben een grotere diameter en de rijbaan is breder dan bij rotondes binnen de bebouwde kom.
Grappig dat je gelijk gaat generaliseren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
En dan noemt een ander mij dom.
Je draagt zeker ook een petje tijdens het rijden en zit scheef onderuit gezakt.
Tuurlijk jongen. Dan is het nog triester dat we deze discussie voeren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat iets mogelijk is wil niet zeggen dat je het ook maar moet doen natuurlijk. Helaas hebben we te maken met een groot aantal josti's op de weg die totaal geen weet hebben van verkeersregels, geen inzicht hebben en/of totaal geen rekening met een ander houden. Beter kun je dan met een gepaste snelheid zo'n rotonde nemen, zeker wanneer het druk is en er al ander verkeer op de rotonde is, waaronder fietsers.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die rotondes hebben een grotere diameter en de rijbaan is breder dan bij rotondes binnen de bebouwde kom.
ik zeg nergens dat je asociaal rijdt. ik vind het alleen een beetje ondoordacht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Grappig dat je gelijk gaat generaliseren.
Een pet en onderuit gezakt? Nee.
Ik draag nooit een pet, en ondergezakt hoeft niet want ik heb een luxe auto met speciale stoelen.
Ik rijd wel door, vaak te hard, maar niet associaal.
Ik vind je nogal kortzichtig.quote:
Waarom zou TS klagen als de fietsers en voetgangers voorrang hebben. Er zijn plenty rotondes waar dat niet het geval is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef cheqy het volgende:
Volgens mij hebben de voetgangers en fietsers meestal voorrang als je een rotonde verlaat.
Hee ik houd mij aan de regels en ga niet stil staan waar dat niet hoort, jij stopt toch ook niet midden op de snelweg of wel?quote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat iets mogelijk is wil niet zeggen dat je het ook maar moet doen natuurlijk. Helaas hebben we te maken met een groot aantal josti's op de weg die totaal geen weet hebben van verkeersregels, geen inzicht hebben en/of totaal geen rekening met een ander houden. Beter kun je dan met een gepaste snelheid zo'n rotonde nemen, zeker wanneer het druk is en er al ander verkeer op de rotonde is, waaronder fietsers.
hij heeft het over een onoverzichtelijke rotonde he.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als er voor me auto stil staat, dan stop ik wel ja. Ook midden op de A4.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hee ik houd mij aan de regels en ga niet stil staan waar dat niet hoort, jij stopt toch ook niet midden op de snelweg of wel?
Gepaste snelheid kan voor sommige rotondes mijns inziens best 40 km/u zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef BobbyB het volgende:
Dat iets mogelijk is wil niet zeggen dat je het ook maar moet doen natuurlijk. Helaas hebben we te maken met een groot aantal josti's op de weg die totaal geen weet hebben van verkeersregels, geen inzicht hebben en/of totaal geen rekening met een ander houden. Beter kun je dan met een gepaste snelheid zo'n rotonde nemen, zeker wanneer het druk is en er al ander verkeer op de rotonde is, waaronder fietsers.
Mee eens!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef AlphaOmega het volgende:
En verder. Veel typen is aan jou niet besteed he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik vind je nogal kortzichtig.
[..]
Waarom zou TS klagen als de fietsers en voetgangers voorrang hebben. Er zijn plenty rotondes waar dat niet het geval is.
Zoals ik al zeg, jij kan je prima aan de regels houden, maar een ander niet door te weinig inzicht of wat dan ook. Daar moet je ook op in kunnen spelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hee ik houd mij aan de regels en ga niet stil staan waar dat niet hoort, jij stopt toch ook niet midden op de snelweg of wel?
Maar niet op onoverzichtelijke waar TS het dus over heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gepaste snelheid kan voor sommige rotondes mijns inziens best 40 km/u zijn.
Braaf wachten zal je... rijbewijslozequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef wuh het volgende:
Je moet gewoon voorrang geven aan hun, het is als voetganger vet irritant als je daar 5 minuten staat te wachten omdat niemand je voor laat gaan.
Dat is correct.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, jij kan je prima aan de regels houden, maar een ander niet door te weinig inzicht of wat dan ook. Daar moet je ook op in kunnen spelen.
Dat is het mooie van rotondes, die kun je toch al overzien als je aan komt rijden. Kun je dus al van te voren zien of er ergens na een afrit auto's staan te wachten of langzaam rijden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef cheqy het volgende:
hij heeft het over een onoverzichtelijke rotonde he.
in deze situatie maakt het fietspad geen deel uit van de rotonde. Het gaat inderdaad om zo eentje geloof ik maar dat beschreef TS in de eerste instantie niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens mij kennen veel mensen dit type rotonde niet ofzo!
[ afbeelding ]
Bij rotondes buiten de bebouwde kom is er altijd een apart fietspad aangelegd. Als je fietst, moet je op dit fietspad rijden. Je mag dus niet op de rotonde rijden. Op het fietspad rijd je 'buiten de voorrang'. Je moet bestuurders die de rotonde opgaan én bestuurders die de rotonde verlaten, voor laten gaan. Let goed op de voorrangsborden en haaientanden. Dan weet je waar je voorrang moet geven.
Hier in het noorden, behalve in Groningen-stad zijn ze doodnormaal.
Of jij het wel of niet in kan schatten is wel degelijk relevant, als je dat niet kan ben je immers net zo goed een gevaar op de weg. De auto voor je kan ook voor een heel andere situatie ineens op de rem gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef Houzer het volgende:
Of ik het nou wel of niet kan inschatten is niet relevant aan het feit dat er mensen stoppen terwijl het niet hoeft.
Het is gewoon gevaarlijk en belemmerend.
Dat is degene die hier ook liggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens mij kennen veel mensen dit type rotonde niet ofzo!
[ afbeelding ]
Bij rotondes buiten de bebouwde kom is er altijd een apart fietspad aangelegd. Als je fietst, moet je op dit fietspad rijden. Je mag dus niet op de rotonde rijden. Op het fietspad rijd je 'buiten de voorrang'. Je moet bestuurders die de rotonde opgaan én bestuurders die de rotonde verlaten, voor laten gaan. Let goed op de voorrangsborden en haaientanden. Dan weet je waar je voorrang moet geven.
Hier in het noorden, behalve in Groningen-stad zijn ze doodnormaal ook bínnen de bebouwde kom.
Normaal gesproken wel maar TS heeft het zelf over onoverzichtelijk en wat voor situatie ik me daar bij voor moet stellen weet ik niet. Wel dat TS daardoor bijna op zijn voorligger zat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is het mooie van rotondes, die kun je toch al overzien als je aan komt rijden. Kun je dus al van te voren zien of er ergens na een afrit auto's staan te wachten of langzaam rijden.
Irritant is het zeker. Maar goed wat dat betreft is het weggedrag van vele Nederlanders gewoon om te janken en of het nu door gebrek in inzicht of asociaal gedrag komt boeit me niet, die lui moeten gewoon hun rijbewijs inleveren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat is correct.
Ik heb prima remmen, en het feit dat ik nog nooit een ongeluk heb veroorzaakt geeft ook wel aan dat ik rekening mee hou.
Desondanks irriteer ik mij eraan.
Als ik het niet kan inschatten, had ik wel een topic geopend dat ik bij iemand achterop geklapt was..quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of jij het wel of niet in kan schatten is wel degelijk relevant, als je dat niet kan ben je immers net zo goed een gevaar op de weg. De auto voor je kan ook voor een heel andere situatie ineens op de rem gaan.
klopt, nu gaan we verder ruzieën waarom jij met 40 een onoverzichtelijk rotonde opstuift.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat is degene die hier ook liggen.
Maar dat is neem ik aan wel duidelijk, als men nu nog niet door had dat het om zo'n rotonde ging
Wat een wegmisbruiker is TS zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef cheqy het volgende:
[..]
klopt, nu gaan we verder ruzieën waarom jij met 40 een onoverzichtelijk rotonde opstuift.
En inhoudelijk reageren aan jou niet. Laat maar iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
En verder. Veel typen is aan jou niet besteed he?
En je had het over een andere post van mij wat je nogal dom vond, nu kom je weer met deze aan.![]()
Laat maar.
Jij zegt dat het niet relevant is, alleen daar reageer ik op. Dat het irritant is zal ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als ik het niet kan inschatten, had ik wel een topic geopend dat ik bij iemand achterop geklapt was..
Het gaat om het feit dat er mensen stoppen bij rotondes waar ze voorrang hebben.
Of ik er nu wel of niet acher zit, HET IS IRRITANT!
De rotonde reeks waar ik het over heb, heeft zo'n prachtige bult in het midden met een kansloos kunstwerk erop.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar TS heeft het zelf over onoverzichtelijk en wat voor situatie ik me daar bij voor moet stellen weet ik niet. Wel dat TS daardoor bijna op zijn voorligger zat.
Moet je horen wie dat zegt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
En inhoudelijk reageren aan jou niet. Laat maar idd
Nu ben je wel heel sneu! Poeh poeh wat zal jij goed kunnen inschatten omdat je je halve week in een auto zit... En wat zal je blijkbaar een haast hebben, als je 10 seconden wachten te veel vindt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat is kut, hier hebben we een soort van obelisk van 20m hoog er op. En het heet 'de haas'quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
De rotonde reeks waar ik het over heb, heeft zo'n prachtige bult in het midden met een kansloos kunstwerk erop.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef cheqy het volgende:
[..]
klopt, nu gaan we verder ruzieën waarom jij met 40 een onoverzichtelijk rotonde opstuift.
Met de treinquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nu ben je wel heel sneu! Poeh poeh wat zal jij goed kunnen inschatten omdat je je halve week in een auto zit... En wat zal je blijkbaar een haast hebben, als je 10 seconden wachten te veel vindt.
Ga eens 2 weken met de trein, en kom dan terug
Ik ga hier niet de superchauffeur zoals jij uithangen die het allemaal wel weet en wel 30.000!!!!! (quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Moet je horen wie dat zegt.Jij draagt nogal veel bij.
Net alsof het aantal km's per jaar daar überhaupt een meetwaarde voor isquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
30.000 hele kilometers per jaar? Poepoe, zal jij even een goede chauffeur zijn
Ik spreek mezelf juist niet tegen, jij hebt het duidelijk niet begrepen wat ik wilde zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef Houzer het volgende:
Waarom spreek je jezelf tegen in je eigen quote?
Vrij vetaald: Als je 30k per jaar rijd ben je een pauperchauffeur.quote:30.000 hele kilometers per jaar? Poepoe, zal jij even een goede chauffeur zijn
Aantal km is niet relevant tegenover iemands stuurman kunsten.quote:Net alsof het aantal km's per jaar daar überhaupt een meetwaarde voor is
Dat is jouw uitleg ervan. Ik wil daarmee zeggen dat je niet automatisch een goede chauffeur bent als je 30.000 km per jaar rijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:54 schreef Houzer het volgende:
Nou de manier waarop je het brengt is anders:
[..]
Vrij vetaald: Als je 30k per jaar rijd ben je een pauperchauffeur.
De enige die het niet snapt hier, ben je zelf.quote:[..]
Aantal km is niet relevant tegenover iemands stuurman kunsten.
Oftewel of je spreekt je zelf tegen, of taaltechnisch snap je het zelf niet meer:)
Rot toch op vent. Ik zeg nergens dat ik een superchauffeur ben maar als jij komt met dat ik er niks van zou weten en dom ben qua autorijden dan zou ik het toch wel even mogen weerleggen of niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik ga hier niet de superchauffeur zoals jij uithangen die het allemaal wel weet en wel 30.000!!!!! () kilometers per jaar rijdt. En toch in de eerste post al falen en zeggen dat TS een CBR-cursusje nodig heeft
Zoals ik al zei was dat schadevrij, 15 jaar lang, maakt me geen wereldchauffeur maar echt slecht doe ik het dan ook niet he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is jouw uitleg ervan. Ik wil daarmee zeggen dat je niet automatisch een goede chauffeur bent als je 30.000 km per jaar rijd.
[..]
De enige die het niet snapt hier, ben je zelf.
Dat is correct.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei was dat schadevrij,15 jaar lang, maakt me geen wereldchauffeur maar echt slecht doe ik het dan ook niet he?
Zet er even 15 jaar tussen, zie post boven je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is correct.
Als men er maar niet klakkeloos vanuit gaat dat veel km's per jaar en vele jaren schadevrij niet iemand automatisch een goede chauffeur maakt.
En dan mij gefrustreerd noemenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
Rot toch op vent. Ik zeg nergens dat ik een superchauffeur ben maar als jij komt met dat ik er niks van zou weten en dom ben qua autorijden dan zou ik het toch wel even mogen weerleggen of niet?![]()
En wat is er nou falen aan als ik zeg dat ie een opfriscursusje nodig heeftt?
Dat jij dat al grappig vindt zegt al genoeg over jou.
En als je met je domme kop het topic een beetje had gevolgd ipv gefrustreerd op mij te letten dan had je gelezen dat er van het begin af een misverstand was over het soort rotonde, slappe.
Valt me trouwens op dat jezelf niks zinnigs te zeggen hebt op het verhaal van TS, hoe kan dat?
Ik zag het, maar ik blijf nog steeds bij mijn mening.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zet er even 15 jaar tussen, zie post boven je.![]()
Ja, jij blijft je toch met mij bezig houden.quote:
Prima, ga je nu lekker met je vriendjes buiten fietsen en kijk vooral niet uit op de rotondes.quote:Ik heb al gezegd dat ik het eens ben met TS, niks meer aan toe te voegen
Shit en ik had nog wel zoveel hoop dat datgene een hoop goed zou makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is correct.
Als men er maar niet klakkeloos vanuit gaat dat veel km's per jaar en vele jaren schadevrij niet iemand automatisch een goede chauffeur maakt.
Zeg, is dat niet die user die niet meer durft te komen?quote:
Happers zoals jij zijn het leukstquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja, jij blijft je toch met mij bezig houden.![]()
[..]
quote:Prima, ga je nu lekker met je vriendjes buiten fietsen en kijk vooral niet uit op de rotondes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |