quote:Top 100 van dinsdag 9 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 451 F04
02. 333 Myraela
03. 301 Jotcha
04. 251 naatje_1
05. 245 Hyman
06. 236 mstr
07. 202 Edwinuss
08. 188 Murmeli
09. 166 Laysa
10. 146 D.
11. 142 KudFokker
12. 140 draculettetje
13. 138 IQM
14. 137 MarkM
14. 137 Desunoto
16. 136 djayzzv
Wat is je Gamertag of PSN?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:28 schreef De_Kok het volgende:
Poit heeft nu al meer trophies met guitar hero metallica als mij, even verandering in brengen!
Je krijgt meer trophies als je voor de toffe mensen onder ons kooktquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:28 schreef De_Kok het volgende:
Poit heeft nu al meer trophies met guitar hero metallica dan mij, even verandering in brengen!
Ik ga zondag voor Poit koken en 8 andere vrienden... kan nog niet posten wat anders ziet Poit het alquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je krijgt meer trophies als je voor de toffe mensen onder ons kookt
Er komen 13 mensen meer. Dat moet neem ik aan geen probleem zijn. Poit regelt de kosten welquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ik ga zondag voor Poit koken en 8 andere vrienden... kan nog niet posten wat anders ziet Poit het al
13? Ik wil Spanky er niet bij hoor...quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er komen 13 mensen meer. Dat moet neem ik aan geen probleem zijn. Poit regelt de kosten wel
Hoe kom je aan 13 eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er komen 13 mensen meer. Dat moet neem ik aan geen probleem zijn. Poit regelt de kosten wel
1 danquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:43 schreef De_Kok het volgende:
Voor een stelletje culinair barbaren die geen eens pasta met worstjes kunnen appriciëren zeker?
Ik had alleen maar wat gezegd over de esthetica, niet over de kwaliteit en de samenstelling van het gerecht...quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:43 schreef De_Kok het volgende:
Voor een stelletje culinair barbaren die geen eens pasta met worstjes kunnen appriciëren zeker?
quote:
Ik zal zondag zeker niet vergeten foto's te makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik had alleen maar wat gezegd over de esthetica, niet over de kwaliteit en de samenstelling van het gerecht...
Oja, ik maak één beledigende opmerking over je, en opeens meld je je weer in de slowchat... Daar zit een luchtje aan...quote:
Humor! Dat DS geval? Oh trouwens koei, jij bent wle van de katten? Ik krijg morgen een antilliaans katertje op bezoek (8-10wk). Hoe te handelen met mijn één jaar oude kitler?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:54 schreef koei het volgende:
Mijn kat heeft gewoon 21.277 stappen gezet vandaagEn ik heb er maar 8.936
Het is wel duidelijk dat hij de halve dag buiten is geweest
Oké dank. Ja, de kleine vriend blijft 8 weken. Kijken of ze de bak ook willen delen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:16 schreef koei het volgende:
hmm, antilliaans... dan zou een bank om op te slapen genoeg moeten zijn om hem blij te houden!
Ik zou proberen zo gewoon mogelijk tegen de katten te doen. Waarschijnlijk beginnen ze met flink te blazen en zich te verstoppen maar uiteindelijk zoeken ze het contact met elkaar toch wel op (als je logeetje langer blijft iig). Geen ontmoeting forceren of iets dergelijks, dan gaan ze alleen maar vervelend naar elkaar doen.
Jij hebt ook echt een perfecte kitlerquote:Op woensdag 10 juni 2009 02:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Humor! Dat DS geval? Oh trouwens koei, jij bent wle van de katten? Ik krijg morgen een antilliaans katertje op bezoek (8-10wk). Hoe te handelen met mijn één jaar oude kitler?
Yo dank, ik zal Prof.Layton ook wakker houden vannacht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:44 schreef koei het volgende:
Zo, slaaptijd!
Weltrusten allemaal en werkze verder Reintji!
Op de MRI konden ze het ook niet zien of niet goed. Bij de kijkoperatie die ik in oktober heb gehad werd het gevonden. Meniscus zou heel licht beschadigd zijn volgens de MRI en bij de kijkoperatie was het toch wat ernstiger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:40 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh, auch. En je zei nog wel dat ze er niets op konden zien.
picsquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Poit het volgende:
Damn, de kok komt even buurten en heeft gelijk een naamtopic
Het is dat het toetje zondag je zusje met slagroom is...
Neejman, fab material!!quote:
Zolang je de 96 maar overslaat.. Die is niet al te best...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nja ik moet sowieso nog bijna een jaar met deze telefoon, ik ga wel voor de N98 ofzo
Die camera kan ik wel missen maar geen trilfunctiequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef disjfa het volgende:
Ik had laatst ook een nieuwe telefoon gekocht
[ afbeelding ]
Zat niet eens een camera opHeb hem weer teruggebracht
Ik moet ook nog een jaar met dit toestel...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nja ik moet sowieso nog bijna een jaar met deze telefoon, ik ga wel voor de N98 ofzo
I knowquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je de 96 maar overslaat.. Die is niet al te best...
Ik kan nog makkelijk een jaar met mn N95 8GB, beste telefoon everquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een jaar met dit toestel...
Komt omdat je er mee werkt, als je gynaecoloog was vond je kok's zusje waarschijnlijk ook minder spannendquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef Poit het volgende:
Ik geil op geen enkele telefoon.. Kloteapparaten
Neejman, de koks zusje blijft kneitergeil...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Komt omdat je er mee werkt, als je gynaecoloog was vond je kok's zusje waarschijnlijk ook minder spannend
Mijn HTC Touch Diamond gaat ook nog wel een jaartje mee. Binnenkort alleen mijn verzekering 'oplichten' wil wel weer een nieuw krasvrije versiequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
I know![]()
[..]
Ik kan nog makkelijk een jaar met mn N95 8GB, beste telefoon everMaar toch geil ik wel op de N97
Ik geloof er niks vanquote:
Dus door mensen als jouw zijn 1 de ziektekostenverzekeringen al tering duur. Maar nu ook nog eens de rest van de verzekeringen te duurquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Binnenkort alleen mijn verzekering 'oplichten' wil wel weer een nieuw krasvrije versie
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn HTC Touch Diamond gaat ook nog wel een jaartje mee. Binnenkort alleen mijn verzekering 'oplichten' wil wel weer een nieuw krasvrije versie
Hij wordt er anders behoorlijk gek vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vanAls dat zo was dan was je er al veeeeeuuuul eerder over begonnen
Hij word gek omdat hijzelf fabt op zijn zusje?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus door mensen als jouw zijn 1 de ziektekostenverzekeringen al tering duur. Maar nu ook nog eens de rest van de verzekeringen te duur
Dank je van de mensen die zich afvragen warom zaken te duur zijn
Dat zou aardig nasty zijn...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij word gek omdat hijzelf fabt op zijn zusje?
Ik geloof er verder ook niets van.
Neeman, ik ga toch niet mijn pleziertje verder met jullie delen!!quote:
Egoistquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou aardig nasty zijn...
[..]
Neeman, ik ga toch niet mijn pleziertje verder met jullie delen!!
[..]
[..]
Dat zou aardig nasty zijn...
[..]
Kom je helpen danquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:52 schreef Rossdale het volgende:Gasten... serieus, jullie moeten echt tč nodig aan de vriendin/friend with benefits.
Wat is hosselen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt zelf geen chickie hosselen?
Je weet hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt zelf geen chickie hosselen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een tshirt uit die altijd werkt
Ik heb het toch ook niet over fotomodellen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet hoe ik eruit zieWat denk je zelf
Ga wel een keer kijken, maar duurt best lang voor een youtube filmpje...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:13 schreef Edwinuss het volgende:
Aanrader
Gisteravond gezien, je kan het in HD zien
En ze kunnen ook nog zelf denken ze (naakt)fotomodel zijn, terwijl de rest van de wereld vindt van nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over fotomodellen?
Al is mij dat wel al eens gelukt![]()
Ja, dat is wel zo..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ga wel een keer kijken, maar duurt best lang voor een youtube filmpje...
Daar stopte ik met lezen. Je bent raarquote:
Moet je gewoon voor een keer Limewire gebruiken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef lkb9000 het volgende:
Ik wil een lading losse nummers downloaden, maar dat is zo kut met torrents (helemaal oude nrs), en ik heb geen zin om zo'n stom programma te downloaden
Limewire laat bij mij vaak afweten als ik een bepaald nummer zoek, daarom maar gewoon hele albums. Ik heb toch plek zatquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet je gewoon voor een keer Limewire gebruiken.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen. Je bent raar
Überhaupt: moet je niet een beetje raar zijn om hier te gaan zitten postenquote:
Eerst even kijken of ik op m'n laptop toevallig nog Soulseek heb staan, dat programma was wel degelijk. Ik wil deze PC zo clean mogelijk houdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef De_Kok het volgende:
Vraag anders of iemand die nummers hier heeft en naar je toe stuurt of upload voor je
Noem je mij nou raarquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Überhaupt: moet je niet een beetje raar zijn om hier te gaan zitten posten
Ik spoor dan zelf ook voor geen ene meter, maar dat weten jullie toch allang
Download anders de complete albums waar die nummers op staanquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Eerst even kijken of ik op m'n laptop toevallig nog Soulseek heb staan, dat programma was wel degelijk. Ik wil deze PC zo clean mogelijk houden
Je bent raar...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef koei het volgende:
Welke liedjes van K3 zoek je precies Lennie? Ik heb twee van hun cd's nog op mn losse hdd staan...
Mja dan moet ik 10 albums downloadenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Download anders de complete albums waar die nummers op staan
Nee joh, gewoon prettig gestoordquote:
Als dat niet gebeurt zou zijn, hoe zou jij dan weten dat er een topic over wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand dat ontmaskering topic gelezen gisternacht?
nein?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand dat ontmaskering topic gelezen gisternacht?
Het is inmiddels al verwijderd.quote:
Omdat ik het wou linken, maar hij is inmiddels achter slot en grendel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurt zou zijn, hoe zou jij dan weten dat er een topic over was
Verder voor de muziekdownloaders. Internetradio > cd kopen
'quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is inmiddels al verwijderd.
Er was een user Emmich ( ofzo ) en die liep veel op het forum te bashen, toen heeft iemand snel research gedaan en is aan een foto gekomen
Prachtig gewoon. Er was maar 1 reactie bij die foto geldig :
[..]
Omdat ik het wou linken, maar hij is inmiddels achter slot en grendel.
Dan kan er nog steeds gelinkt worden toch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
Omdat ik het wou linken, maar hij is inmiddels achter slot en grendel.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Fallen het volgende:
soulseek was altijd heel tof. Echt 10000x beter dan dat stomme en virusverspreidende Limewire.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef koei het volgende:
Wat een enorme eikels weer bij de gemeente Den Haag...
Den Haag, de bron van al het kwaadquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef koei het volgende:
Wat een enorme eikels weer bij de gemeente Den Haag... Krijg ik zojuist een aanmaning binnen voor mijn gemeentelijke belastingen over 2009 terwijl ik daar allang een bezwaarschrift over heb ingediend en daar zelfs een ontvangstbevestiging voor heb terug gekregen. Blijkt dat ze die alleen voor 2008 hebben gebruikt en diezelfde gegevens gebruiken voor 2009 is natuurlijk niet mogelijk want dan zouden ze twee dossiernummers bij één stapel papieren moeten hebben... *zucht* Die bezwaarprocedure over 2008 ben ik tenslotte ook pas 2 jaar mee bezig...
Dat wordt maandag weer langs het kantoor gaan daar want die jongen die ik net aan de telefoon had begreep al helemaal niks. Zodra ik een echte baan heb ben ik weg uit Den Haag!
Nu moet je niet verwachten dat de volgende TT "waar Wijnand_Bierenstein meer dan welkom isquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:53 schreef Reintji het volgende:
Ik vind deze echt gaaf Lenny. Iedereen in de GAM wil er straks natuurlijk gewoon een
TT's die beginnen met "Waar..." zijn zo 1902quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nu moet je niet verwachten dat de volgende TT "waar Wijnand_Bierenstein meer dan welkom is" is.
En zover ik weet kan dat ook niet, omdat het te lang is.
Maar je bent wel welkom.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:57 schreef Reintji het volgende:
Ed, de lamme woensdagmiddag gangster hit
[GAM Slowchat] Waar alle etters op vakantie zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef Tain het volgende:
[..]
TT's die beginnen met "Waar..." zijn zo 1902
Dus die ook jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[GAM Slowchat] Waar alle etters op vakantie zijn
Ik zit helemaal niet te etteren! Kijk eens hoe lief ik dit hele topic al ben! En de TT is ook iets ongewoons ( wel 1902 stijl )quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef disjfa het volgende:
Zit edje gewoon weer te etteren hierHet zou eens niet zo zijn!
Kut, waarom doorzien mensen mij altijd zo snelquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nu moet je niet verwachten dat de volgende TT "waar Wijnand_Bierenstein meer dan welkom is" is.
En zover ik weet kan dat ook niet, omdat het te lang is.
Maar je bent wel welkom.
Ga je nog meer varianten maken of blijft het bij deze? Ik vind zelf de snes-controller een stuk herkenbaarder en die heeft ook leuke gekleurde knopjes! Of is die intern weer niet zo leuk?quote:
Snes controller heb k nog niet geprobeerd, Ik heb ook al een 360controller en nes controller zo gedaan en de NES zapper (met grijs/oranje)quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:05 schreef koei het volgende:
[..]
Ga je nog meer varianten maken of blijft het bij deze? Ik vind zelf de snes-controller een stuk herkenbaarder en die heeft ook leuke gekleurde knopjes! Of is die intern weer niet zo leuk?
precies mijn gedachte, word het een grote chaos vanquote:
Alleen jammer dat ik de laatste jaren toch problemen kreeg met de stabiliteit, hij crasde me iets te vaak. En bij albums is torrents echt beter. Niet dat je halverwege het album diegen offline gaatquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Fallen het volgende:
soulseek was altijd heel tof. Echt 10000x beter dan dat stomme en virusverspreidende Limewire.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Niet dat je halverwege het album diegen offline gaat
Volgens mij heb je dat gewoon gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:15 schreef Edwinuss het volgende:
Is niet
Vanavond komen er mensen die alleen een 360 hebbenNu gaan ze als excuus gebruiken dat ik mijn 360 geRROD heb zodat ik met FIFA kan ownen op de PS3
Bierie!quote:
quote:
Dat is het dus niet! Het is fristi met een iets andere smaak, en bubbeltjes! (je moet wel echt pauperbier hebben, anders geeft het bier teveel smaak af)quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is het dus niet! Het is fristi met een iets andere smaak, en bubbeltjes! (je moet wel echt pauperbier hebben, anders geeft het bier teveel smaak af)
En ik maar denken dat je bullshit praatte over bier en fristi, what the hell...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bierie!Half fristi, half bier, dan krijgt men:
[ afbeelding ]
(oude foto)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
Wat ik te ruil heb :
Gears of War 2
Fallout 3
Saints Row 2
Viking : Battle for Asgard
Left 4 dead
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je bullshit praatte over bier en fristi, what the hell...
Ik heb een vriend die dat zegt tegen mensen, en het dan ook nog 100 % serieus meent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]natuurlijk niet man, al mijn sterke verhalen zijn 100% waar!
Naja 90% in ieder geval!
hihihihihiquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Tain het volgende:
Na lang zoeken kom ik er alleen maar achter dat Fristi + Bier gedronken wordt door meisjes die geen bier lusten...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Tain het volgende:
Na lang zoeken kom ik er alleen maar achter dat Fristi + Bier gedronken wordt door meisjes die geen bier lusten...
niks te jamaar, je verkleedt je graag als vrouw en je drinkt geeneens puur bier...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef SpankmasterC het volgende:jamaar Tain, je moet ook niet zoeken op "fristi+bier", noem het spul gewoon zoals het heet: Biersti!
I'm inquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:48 schreef Tain het volgende:
Wie doet er mee met mijn nieuwe politieke partij?
Partij voor de Bieren, tegen biermishandeling door bierenbeulen
Kijken of we in Threadless kunnen komen, want dan zijn we rijk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:16 schreef Nebo het volgende:
Ik mis het hele gebeuren hoor maar wat ben je nou eigelijk aan het doen met die NES-controller?
Ik heb zin in Laniboekje!!quote:
Mja, wel oke! Ik ga a.s. zaterdag naar Griekenland.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb zin in Laniboekje!!
Hoe is het meissie??
Ja, met mij gaat het ook wel prima.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mja, wel oke! Ik ga a.s. zaterdag naar Griekenland.
En hoe is het met jou?
Van mij mag je mee hoor. Gezellig. Alleen de vraag hoe we dat dan regelen, drie man en maar twee tickets. Zou je gratis mee mogen als je de stewardess een pleziertje doet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, met mij gaat het ook wel prima.
Kan ik met je mee?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef Poit het volgende:
Oeh, Lennart!! Die shirts zijn heer en meester!! Al zou ik stiekem wel graag de zapper terug zien... Die vind ik stiekem wel erg stoer en ik hou me zwaar aanbevolen voor de verschillende exemplaren
Dat zou moeten kunnen.. Doe gewoon m'n pak aan.. Maar we kunnen ook gewoon je vent buitenspel zettenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Van mij mag je mee hoor. Gezellig. Alleen de vraag hoe we dat dan regelen, drie man en maar twee tickets. Zou je gratis mee mogen als je de stewardess een pleziertje doet?
Oeh!quote:
Ik speel niet voor niets non stop Hitmanquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef koei het volgende:
Ik zou gewoon proberen die andere man 'kwijt' te maken Poit!
Vent buitenspel zetten? Oke!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen.. Doe gewoon m'n pak aan.. Maar we kunnen ook gewoon je vent buitenspel zetten
Oeh trouwens.. 1 van m'n ratjes is zo dik dat ik m'n vingers niet meer om d'r heen krijg![]()
Ik verwen ze teveel.. I know
Ik zat te denken om er 1 een tunnel te geven en hem Lennyboy te noemen.. Maar toen bedacht ik me aangezien ratjes liever door tunnels heen lopen in plaats van er 1 in hun oor te krijgenquote:
Ik voel me net zo'n feederquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vent buitenspel zetten? Oke!
Ik heb vandaag afscheid moeten nemen van mijn drie dames. Ze verblijven nu 2.5 week bij mijn tante. Ik mis ze stiekem nu al een beetje. Maar mijn neefjes zijn helemaal gelukkig met ze dus dan zit het wel goed denk ik. En ja, je meisje is inderdaad een beetje dikkig als je je vingers er niet meer om heen krijgt.
Groot...quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik voel me net zo'n feeder
Maar hoe pakken we dat aan? Jou vent buitenspel zetten? Is ie erg groot en sterk? Anders duw ik hem op het laatste moment gewoon opzij
ik weet niet of Lennie's tunnel daar nou zo geschikt voor is eigenlijk... Geld past er misschien nogwel doorheen, maar een vetgemeste rat?..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zat te denken om er 1 een tunnel te geven en hem Lennyboy te noemen.. Maar toen bedacht ik me aangezien ratjes liever door tunnels heen lopen in plaats van er 1 in hun oor te krijgen
Tuurlijk! Maar Reintji kan je dan wel op elk moment aanklagenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh!
Mag ik die zapper misgebruiken als nieuwe avatar??
Dan noem je hun speelpaleis "lennyworld"quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zat te denken om er 1 een tunnel te geven en hem Lennyboy te noemen.. Maar toen bedacht ik me aangezien ratjes liever door tunnels heen lopen in plaats van er 1 in hun oor te krijgen
Lani!quote:
Ja maar jij stelt als gevechtspartner ook niet echt veel voor natuurlijk.. Al is het natuurlijk niet erg lief om je zo toe te takelen.. Kieteltjesdood had beter op z'n plaats geweest!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Groot...![]()
![]()
Sterk...
Opzich, heb gisteren gevochten... Ik kon hem krassen op zijn hoofd en hand bezorgen maar ondertussen is mijn dijbeen en onderrug helemaal bont en blauw.
Dat is balen als je erg graag wilt maar niet kunt gaan. Kun je niet gewoon een keer een weekendje weg regelen? Is ook wel lekker en hoef je niet helemaal op vakantie. Ik heb sinds eind september vorig jaar geen ene volle week meer vrij gehad dus het is voor mij ook wel even welkom.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:09 schreef koei het volgende:
[..]
Lani!
Ik wil ook op vakantieBen alweer bijna 3 jaar niet meer echt weggeweest en mn ouders gaan volgende week ook al
Hoe weet jij dat nou? Misschien was ik wel heel sterk geweest. Maar wij doen niet aan kieteltjesdood ofzo, ja... daar begint het mee. Maar dan wordt het gewoon oog om oog en tand door lipquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja maar jij stelt als gevechtspartner ook niet echt veel voor natuurlijk.. Al is het natuurlijk niet erg lief om je zo toe te takelen.. Kieteltjesdood had beter op z'n plaats geweest!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:10 schreef Poit het volgende:
Huh whot? Someone said Lennyworld??
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik m'n tunnel ga oprekken om dat te kunnen doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:10 schreef Poit het volgende:
Huh whot? Someone said Lennyworld??
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n tunnel ga oprekken om dat te kunnen doen
Ach, ik ben wel op wintersport geweest en op padvindersweekenden, maar dat zijn toch semi-werkvakanties. Mn laatste zomervakantie was met Roy nogquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is balen als je erg graag wilt maar niet kunt gaan. Kun je niet gewoon een keer een weekendje weg regelen? Is ook wel lekker en hoef je niet helemaal op vakantie. Ik heb sinds eind september vorig jaar geen ene volle week meer vrij gehad dus het is voor mij ook wel even welkom.
Maar als je werkeloos bent... dan krijg je ook geen geld binnen om de vakantie te betalen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel op wintersport geweest en op padvindersweekenden, maar dat zijn toch semi-werkvakanties. Mn laatste zomervakantie was met Roy nogMaar goed, per 1 september ben ik werkeloos en hopelijk ook studieloos, dus tijd zat dan!
Klinkt als een hele eh... fijne relatie!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien was ik wel heel sterk geweest. Maar wij doen niet aan kieteltjesdood ofzo, ja... daar begint het mee. Maar dan wordt het gewoon oog om oog en tand door lipNee, wel gezellig en grappig hoor. Maar de volgende ochtend heb je altijd wel pijn.
Liftenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar als je werkeloos bent... dan krijg je ook geen geld binnen om de vakantie te betalen!
Ik zorg wel voor de ratjes!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n tunnel ga oprekken om dat te kunnen doen
Oh oh oh.. Kinders.. Altijd moet het weer uit de hand lopen.. Ik weet nog toen ik jong en onbezonnen was.. Gewoon netjes hand in hand op de bank goede tijden kijken..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien was ik wel heel sterk geweest. Maar wij doen niet aan kieteltjesdood ofzo, ja... daar begint het mee. Maar dan wordt het gewoon oog om oog en tand door lipNee, wel gezellig en grappig hoor. Maar de volgende ochtend heb je altijd wel pijn.
Och zo fijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:13 schreef koei het volgende:
[..]
Klinkt als een hele eh... fijne relatie!
*proest!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:14 schreef Poit het volgende:
Oh oh oh.. Kinders.. Altijd moet het weer uit de hand lopen.. Ik weet nog toen ik jong en onbezonnen was.. Gewoon netjes hand in hand op de bank goede tijden kijken..
Dekselse jeugd
Nee, maar daarom werk ik nu... En als ik mn studie beindig met een papiertje krijg ik een vliegticket naar wens, dus dat scheelt al heel veel geld. Maar goed, dat moet ik dan wel nog eerst doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar als je werkeloos bent... dan krijg je ook geen geld binnen om de vakantie te betalen!
Dat is dan wel weer cool.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:15 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, maar daarom werk ik nu... En als ik mn studie beindig met een papiertje krijg ik een vliegticket naar wens, dus dat scheelt al heel veel geld. Maar goed, dat moet ik dan wel nog eerst doen
Hey.. Werkeloos per 1 september?? Is dat geplanned???quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:15 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, maar daarom werk ik nu... En als ik mn studie beindig met een papiertje krijg ik een vliegticket naar wens, dus dat scheelt al heel veel geld. Maar goed, dat moet ik dan wel nog eerst doen
Echt waar hoor!!quote:
Hmmmm.... iemand anders nog ratjes hier?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor de ratjes!
Heb er 1 in de maat L en 1 in de maat XXXL
Kijk maar welke je nodig hebt
Ik heb er eentje in L en twee in XS. Maar die staan nu bij mijn tante.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hmmmm.... iemand anders nog ratjes hier?
Niet?? Ik toevallig vandaag nogquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
GTST is stom. Ik heb het serieus in heel mijn leven geen ene keer gezien.
Ik zou eigenlijk per 1 mei al werkeloos zijn, maar dat heb ik weten op te rekken tot 1 september. Dan heb ik genoeg reserves om de rest van het jaar door te komen als het goed is!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey.. Werkeloos per 1 september?? Is dat geplanned???
Oeh Laniboef! Gaan we samen Lenny's gat oprekkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in L en twee in XS. Maar die staan nu bij mijn tante.
*proest ... AGAIN!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet?? Ik toevallig vandaag nogHet is stiekem best grappig.. Zie het niet dagelijks maar da's ook niet nodig..
Geil!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh Laniboef! Gaan we samen Lenny's gat oprekken![]()
Klinkt goed! Spaar je ook voor mij??quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk per 1 mei al werkeloos zijn, maar dat heb ik weten op te rekken tot 1 september. Dan heb ik genoeg reserves om de rest van het jaar door te komen als het goed is!
Dit is wel een hele foute quote Poitquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? De vriendin mag meehelpen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:19 schreef koei het volgende:
[..]
Dit is wel een hele foute quote PoitIk weet niet wat Lennies vriendin daarvan gaat zeggen...
Nee, want jij moet nog een jaar naar school, dus tijd zat om zelf geld te verdienen!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ben ik stiekem toch een leuke jongen he!!quote:
Zolang ik het samen met Laniboekje doe schaam ik me er niet zo voorquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:19 schreef koei het volgende:
[..]
Dit is wel een hele foute quote PoitIk weet niet wat Lennies vriendin daarvan gaat zeggen...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? De vriendin mag meehelpen!
Zoals ik al zei, je mag met me mee hoor. Lenny ook. Dan rekken we zijn tunnel op in Griekenland!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ben ik stiekem toch een leuke jongen he!!
Zo leuk dat je liever met mij naar Griekenland gaat
[..]
Zolang ik het samen met Laniboekje doe schaam ik me er niet zo voor
[..]
![]()
![]()
Ik wil geen derde wiel aan een wagen zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je mag met me mee hoor. Lenny ook. Dan rekken we zijn tunnel op in Griekenland!
Maar, dan ben ik er, jij, Lenny en zijn vriendin. Dan zijn we er met zijn vieren aangezien je mijn kerel uit de weg gaat ruimen. Niks geen derde wiel dus, gewoon een dubbeldate.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil geen derde wiel aan een wagen zijn
Mijn tunnel is het vierde wiel dus dan is alles weer in balansquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil geen derde wiel aan een wagen zijn
Haha!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar, dan ben ik er, jij, Lenny en zijn vriendin. Dan zijn we er met zijn vieren aangezien je mijn kerel uit de weg gaat ruimen. Niks geen derde wiel dus, gewoon een dubbeldate.
Niet schrikken, zaterdagochtend om 06.00u. Om 03.30u op Schiphol zijn graag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha!!
hoe laat vertrekt het vliegtuig?
Geen probleem.. Gewoon door na het stappen. Heb toch geen verdere bagage nodig..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet schrikken, zaterdagochtend om 06.00u. Om 03.30u op Schiphol zijn graag.
Klinkt goei boy!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:27 schreef lkb9000 het volgende:
Nou jongen en meisjes, ik neem mezelf en m'n bier mee naar een vriend van me 100meter hier vandaan, PARTAAAAAAAAAAAAAY!
Moi!
Dat beest is eng.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen probleem.. Gewoon door na het stappen. Heb toch geen verdere bagage nodig..
Sneaken in The Last Guardian screenshots
Ik ben stiekem al zo verliefd op dat beestje!! Ik wil er ook 1!!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:27 schreef lkb9000 het volgende:
Nou jongen en meisjes, ik neem mezelf en m'n bier mee naar een vriend van me 100meter hier vandaan, PARTAAAAAAAAAAAAAY!
Moi!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:27 schreef lkb9000 het volgende:
Moi!
Nietus!quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef Laniboekje het volgende:
Je weet het toch Poit. Ik heb gelijk. ALTIJD. Echt.
Nee sorry meissie..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:32 schreef Laniboekje het volgende:
Nee, mij gewoon gelijk geven omdat het zo is.
Je maakt me boos.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee sorry meissie..
Dat gaat hem niet worden...
KOM DAN!!!quote:
Nou nou, ik herken haar echt niet van Buffy hoor. Heeft ze echt maar een paar afl. meegedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:35 schreef Poit het volgende:
Vampire Slayer-meisje doet Natal
Ze is best nais
Zeker weten? Heb je de oorlogswonden gezien die vriendjelief heeft?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:36 schreef Poit het volgende:
[..]
KOM DAN!!!
Bring it on woman!! Kick your ass!!!
Kommop zeg.. Een paar van die laffe krasjes.. Voor je bij me in de buurt bent lig je al nokkie face down op de grond..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zeker weten? Heb je de oorlogswonden gezien die vriendjelief heeft?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:37 schreef Poit het volgende:
Spoof van die translator gast bij de Sony E3 persconferentie
Hehe. Ik mag het hopen voor je! Anders is het echt zonde wat er met je gebeurt als ik wel in de buurt ben!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Kommop zeg.. Een paar van die laffe krasjes.. Voor je bij me in de buurt bent lig je al nokkie face down op de grond..
Noo not the face!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe. Ik mag het hopen voor je! Anders is het echt zonde wat er met je gebeurt als ik wel in de buurt ben!
Geen dank hoor lieverd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Noo not the face!!
Ik doe gewoon net als Vega een maskerjte voor om m'n prettyboy look zo te houden..
Maar bedankt voor de waarschuwing
Same here.. Zit nog te zoeken of ik een leuk filmpje kan kijken..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen dank hoor lieverd.
Het wordt bedtijd maar toch wil ik niet gaan omdat ik weet dat ik niet kan slapen.
Mijn hoofd is zo leeg op het moment dat ik geen films kan bedenken voor je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Same here.. Zit nog te zoeken of ik een leuk filmpje kan kijken..
Tuurlijk lieverd.quote:
Hmm.. Jammer..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo leeg op het moment dat ik geen films kan bedenken voor je.
quote:
In ieder geval geen My Boss's Daughter, wat een k*tfilm.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Jammer..
[..]
* Poit rent een rondje om z'n huis en doet een vreugde dansje!!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
In ieder geval geen My Boss's Daughter, wat een k*tfilm.
* Laniboekje doet een dansje mee!
Slaap lekker meissie. Dikke trustekus!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:57 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, ik ga toch echt maar eens een poging doen om te slapen. Morgen weer gewoon een werkdag, drukke dag ook.![]()
Nog niet tegengekomen on teh webz.. Ga hem ook zeker kijken als ik hem kan vindenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:59 schreef koei het volgende:
Star Trek is een toffe film Poit!
En weltrusten Lani!
Jij ging toch bier drinken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |