Klopt, maar dat meisje is net zo erg. En dat is nu juist het probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er zat een echte PVV-er: Geen argumenten
Die Marokkaan had gelukkig fantastische argumenten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er zat een echte PVV-er: Geen argumenten
Ja, en ze gaan je vertellen dat er geen multiculti probleem is. Dus niet zo zeuren!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik haak net pas in maar gaan ze nu met een bus allochtonen de PVV'ers thuis intimideren?
Nein!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik haak net pas in maar gaan ze nu met een bus allochtonen de PVV'ers thuis intimideren?
gesubsidieerd ook nog, denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Potverdomme, zap je even weg na een treurig debat en een op het oog saai musicalgesprek in aantocht, mis ik datquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Knevel heeft een chickie op schoot
Beiden waren een beetje boel dramatisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:34 schreef pekel het volgende:
[..]
Die Marokkaan had gelukkig fantastische argumenten.
Amateursquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:45 schreef pisnicht het volgende:
Wat een irritant wijf die moslima en dat marokkaanse gastje voorspelt ook neit veel goeds als zulke figuren in debat moeten gaan. Die kneus kan zich op tv al niet eens beheersen
Heeft Obama nu ook al Marokkaanse criminaliteit goedgepraat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:43 schreef .txt het volgende:
Wat een Obama-gelul.
Criminele allochtonen aanpakken, klaar.
Twee vingers om de pols.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:47 schreef .txt het volgende:
[..]
Ken uzelve, een eeuwigdurende opdracht.
Welterusten.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef Comedylocal het volgende:
Maar het was een stuk beter als Pauw en Witteman dit keer.
Ze komen naar je toe deze zomerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Het was niet veel soeps nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:45 schreef pisnicht het volgende:
Wat een irritant wijf die moslima en dat marokkaanse gastje voorspelt ook neit veel goeds als zulke figuren in debat moeten gaan. Die kneus kan zich op tv al niet eens beheersen
Nu heb je kans in de reboundquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Potverdomme, zap je even weg na een treurig debat en een op het oog saai musicalgesprek in aantocht, mis ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |