quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
afvoerputje?wij zijn de warme douche! Het afvoerputje opent juist weer een topic over een of andere kutauto en voetbal en een niet gehosselde chick met lelijke paint.
Zij is de enige schakel tussen wat ik in het dagelijks leven doe en wat ik op FOK! doe. Mocht ik ooit komen te overlijden, dan moet zij het trieste nieuws op FOK! verspreiden.quote:
quote:
Direct!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
Stel dat alle SC'ers nu zouden sterven aan een infectie opgelopen in de SC, hoelang zou het dan duren voordat iemand op het forum zei: "Hee, waar is de KLB SC heen!"?
Zag iemand dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik liep net best hard tegen de deurpost aan.
quote:
Klinkt wel lekker. Relaxed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké.
Ulrich Schnauss met monday paracetamol is ook zoiets, die heb ik volgens ook wel miljoenen keren gespamd hier.
Het gaat om de tekst. Maar de volgende keer zal ik iets 'sensitievers' pakken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
Skylark. honnepon, dat nummer vond ik niet zo leuk wat je stuurde.
Dat je daar over nadenkt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Zij is de enige schakel tussen wat ik in het dagelijks leven doe en wat ik op FOK! doe. Mocht ik ooit komen te overlijden, dan moet zij het trieste nieuws op FOK! verspreiden.
Dat dan weer nooitquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Interessanter: Stel dat een van de SC'ers zou sterven, hoe lang duurt het dan voordat de rest het opmerkt.
Nee, ik zag het zelf geen eens anders zou ik er niet tegenaan lopen.quote:
Maar je bent nog steeds m'n schatje, want die eerste vond ik wel heel leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat om de tekst. Maar de volgende keer zal ik iets 'sensitievers' pakken.
Hello doorpost, What cha knowing? I've come to watch your flowers growing. Ain't cha got no rhymes for me? Doot-in' doo-doo, Feelin' groovy.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik liep net best hard tegen de deurpost aan.
Mijn vriendin zou na 3 uur me al missenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:18 schreef Skylark. het volgende:
Omdat ik nog thuis woon, zou m'n familie me na 1 dag al missen. Mijn vrienden denk ik niet voor vrijdag, alleen zouden ze het vreemd zijn dat ik niet op MSN ben geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
S&Gquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Hello doorpost, What cha knowing? I've come to watch your flowers growing. Ain't cha got no rhymes for me? Doot-in' doo-doo, Feelin' groovy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |