Hmm, vind ik nog wel meevallen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat Gumption is wel mooi
Ik moest in het begin ergens aan de soundtrack van Nausicaa denken
Dit is zo'n mooi liedje![]()
The Kooks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik me kut voel luister ik altijd:
Dat helpt mij altijd, tenminste.
Niet lang, stiekem is dit de populairste SC die het eerst gemist wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
Stel dat alle SC'ers nu zouden sterven aan een infectie opgelopen in de SC, hoelang zou het dan duren voordat iemand op het forum zei: "Hee, waar is de KLB SC heen!"?
Interessanter: Stel dat een van de SC'ers zou sterven, hoe lang duurt het dan voordat de rest het opmerkt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
Stel dat alle SC'ers nu zouden sterven aan een infectie opgelopen in de SC, hoelang zou het dan duren voordat iemand op het forum zei: "Hee, waar is de KLB SC heen!"?
Ik heb een cd van 'm gekocht; a strangely isolated place.quote:
afvoerputje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wij zijn het " afvoerputje " van de KLB.
Zoals mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Interessanter: Stel dat een van de SC'ers zou sterven, hoe lang duurt het dan voordat de rest het opmerkt.
Jaaa, echt fijne muziekquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een cd van 'm gekocht; a strangely isolated place.Lekker om bij weg te dromen.
Zo'n slechte muziek vind ik dat geen eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik gebruik altijd Katie Melua om in slaap te vallen, geen grapjes.
Niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Interessanter: Stel dat een van de SC'ers zou sterven, hoe lang duurt het dan voordat de rest het opmerkt.
Doe dat!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jaaa, echt fijne muziek! Op m'n oude computer had ik echt vet veel nummers van hem erop staan. Maar ik ga ze nu weer even op Youtube zoeken!
Sweet sweet ironyquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet.
Dat wordt bestempeld als: die heeft een leven gevonden.
Ow, puh-leasequote:Op woensdag 10 juni 2009 00:17 schreef IQM het volgende:
Ik sta alleen in direct contact met Bt en die zou me na een dag helemaal niks van me gehoord te hebben wel missen, denk ik.(HOOP IK!
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |