Ik ben de laatste jaren steeds positiever gaan denken!quote:
Vanaf 15 Aprilquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]Muziek helpt mij ook. Ik heb alleen moeite met vrolijker worden nu
ik moet sowieso geen treurige muziek luisteren want dan gaat het fout haha
Mja, ik ben al een lui rotjong en ik geef bijna nergens om.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren steeds positiever gaan denken!Het maakt gelijk ook een stuk luier, maar ik erger me nu minder snel aan dingen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mja, ik ben al een lui rotjong en ik geef bijna nergens om.
Ja die zijn ook zo tof, eigenlijk vind ik geen enkel nummer niet leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ehm.. Horse and I, Tahiti, The Wizard, Glass, Daniel, Pearl's Dream. Maar het tweede album ken ik nog niet zo goed.Ik denk trouwens wel dat ik 'm beter vind dan de eerste.
Wat heerlijk spiritueel weer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja die zijn ook zo tof, eigenlijk vind ik geen enkel nummer niet leuk
Het eerste album was meer een soort mystiek woud, en het tweede is veel meer richting de lucht enzoKweet niet hoe ik het anders moet omschrijven
Jeutje wat mierzoet. Maar wel lieflijk ja.quote:
Jup, maar soms ook zo waardeloos. Vooral nu ik de laatste tijd merk dat het luie en nergens wat om geven verdwijnt.quote:
Het komt uit The Holiday, wat wil je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeutje wat mierzoet. Maar wel lieflijk ja.
Waar wil je het over hebben?quote:
Dat Gumption is wel mooiquote:
Succes met beiden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
Maar schatjes, ik duik mijn bed in. 6.30u op, presentatie én hospiteren.![]()
Joeeee.
quote:
Het is te makkelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, maar soms ook zo waardeloos. Vooral nu ik de laatste tijd merk dat het luie en nergens wat om geven verdwijnt.
Ahh oké.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Het komt uit The Holiday, wat wil je?
Maar ik vind het mooi hoe het steeds opzwepender en enthousiaster wordt.Inspiratie- en hoopvol.
Ulrichquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké.
Ulrich Schnauss met monday paracetamol is ook zoiets, die heb ik volgens ook wel miljoenen keren gespamd hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |