Ik ben de laatste jaren steeds positiever gaan denken!quote:
Vanaf 15 Aprilquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]Muziek helpt mij ook. Ik heb alleen moeite met vrolijker worden nu
ik moet sowieso geen treurige muziek luisteren want dan gaat het fout haha
Mja, ik ben al een lui rotjong en ik geef bijna nergens om.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren steeds positiever gaan denken!Het maakt gelijk ook een stuk luier, maar ik erger me nu minder snel aan dingen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mja, ik ben al een lui rotjong en ik geef bijna nergens om.
Ja die zijn ook zo tof, eigenlijk vind ik geen enkel nummer niet leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ehm.. Horse and I, Tahiti, The Wizard, Glass, Daniel, Pearl's Dream. Maar het tweede album ken ik nog niet zo goed.Ik denk trouwens wel dat ik 'm beter vind dan de eerste.
Wat heerlijk spiritueel weer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja die zijn ook zo tof, eigenlijk vind ik geen enkel nummer niet leuk
Het eerste album was meer een soort mystiek woud, en het tweede is veel meer richting de lucht enzoKweet niet hoe ik het anders moet omschrijven
Jeutje wat mierzoet. Maar wel lieflijk ja.quote:
Jup, maar soms ook zo waardeloos. Vooral nu ik de laatste tijd merk dat het luie en nergens wat om geven verdwijnt.quote:
Het komt uit The Holiday, wat wil je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeutje wat mierzoet. Maar wel lieflijk ja.
Waar wil je het over hebben?quote:
Dat Gumption is wel mooiquote:
Succes met beiden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
Maar schatjes, ik duik mijn bed in. 6.30u op, presentatie én hospiteren.![]()
Joeeee.
quote:
Het is te makkelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, maar soms ook zo waardeloos. Vooral nu ik de laatste tijd merk dat het luie en nergens wat om geven verdwijnt.
Ahh oké.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Het komt uit The Holiday, wat wil je?
Maar ik vind het mooi hoe het steeds opzwepender en enthousiaster wordt.Inspiratie- en hoopvol.
Ulrichquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké.
Ulrich Schnauss met monday paracetamol is ook zoiets, die heb ik volgens ook wel miljoenen keren gespamd hier.
Hmm, vind ik nog wel meevallen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat Gumption is wel mooi
Ik moest in het begin ergens aan de soundtrack van Nausicaa denken
Dit is zo'n mooi liedje![]()
The Kooks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik me kut voel luister ik altijd:
Dat helpt mij altijd, tenminste.
Niet lang, stiekem is dit de populairste SC die het eerst gemist wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
Stel dat alle SC'ers nu zouden sterven aan een infectie opgelopen in de SC, hoelang zou het dan duren voordat iemand op het forum zei: "Hee, waar is de KLB SC heen!"?
Interessanter: Stel dat een van de SC'ers zou sterven, hoe lang duurt het dan voordat de rest het opmerkt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
Stel dat alle SC'ers nu zouden sterven aan een infectie opgelopen in de SC, hoelang zou het dan duren voordat iemand op het forum zei: "Hee, waar is de KLB SC heen!"?
Ik heb een cd van 'm gekocht; a strangely isolated place.quote:
afvoerputje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wij zijn het " afvoerputje " van de KLB.
Zoals mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Interessanter: Stel dat een van de SC'ers zou sterven, hoe lang duurt het dan voordat de rest het opmerkt.
Jaaa, echt fijne muziekquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een cd van 'm gekocht; a strangely isolated place.Lekker om bij weg te dromen.
Zo'n slechte muziek vind ik dat geen eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik gebruik altijd Katie Melua om in slaap te vallen, geen grapjes.
Niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Interessanter: Stel dat een van de SC'ers zou sterven, hoe lang duurt het dan voordat de rest het opmerkt.
Doe dat!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jaaa, echt fijne muziek! Op m'n oude computer had ik echt vet veel nummers van hem erop staan. Maar ik ga ze nu weer even op Youtube zoeken!
Sweet sweet ironyquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet.
Dat wordt bestempeld als: die heeft een leven gevonden.
Ow, puh-leasequote:Op woensdag 10 juni 2009 00:17 schreef IQM het volgende:
Ik sta alleen in direct contact met Bt en die zou me na een dag helemaal niks van me gehoord te hebben wel missen, denk ik.(HOOP IK!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |