en dan z'n bier jatten en kapot gooienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:28 schreef Antaresje het volgende:
Doe ik ook altijd als er zo'n zwerver voor me staat die met z'n bij elkaar gesprokkelde statiegeld z'n biertjes voor de avond komt kopen.
Precies mijn gedachtenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:28 schreef Antaresje het volgende:
Doe ik ook altijd als er zo'n zwerver voor me staat die met z'n bij elkaar gesprokkelde statiegeld z'n biertjes voor de avond komt kopen.
Ik ken het.. Daarom heb ik een vest met allemaal hondjes en beertjes om het te compenseren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef Gewas het volgende:
Grappig die opmerkingen over mijn uiterlijk maar zeker niet helemaal onwaar. Ik kijk altijd boos uit mijn ogen ook al ben ik vrolijk. Kan ik niks aan doen!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik ken het.. Daarom heb ik een vest met allemaal hondjes en beertjes om het te compenseren.
Het ligt denk ik meer aan de mensen die dit doen, heb hier ook soms last van, volgens mij is het iets typisch Nederlands. Die duitse camo-legerjassen zijn trouwens uber, wellicht kun je het vlaggetje eraf halen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef Gewas het volgende:
Nog effe reageren want ik was gister in slaap gevallen.
Hoe komen jullie erbij dat ik een bontkraagje of Marokkaan zou zijn? (Of was dat een geintje?) Ik ben gewoon Nederlander.(En ik ben asblond/donkerblond.
)
[..]
Ik draag altijd kisten en legerkleding. Hoewel mijn Duitse legercamouflage jas draag ik bijna nooit meer na vervelende reacties van mensen.
Meestal haal ik er een stuk of 10. (Niet allemaal voor mezelf hoor, ook voor vrienden.)quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:48 schreef byah het volgende:
TS ben jij toevallig zo iemand die alleen 6 halve liters goedkoop blikbier staat af te rekenen?
Dat vlaggetje heb ik er meteen afgehaald nadat ik hem gekocht had, niet omdat ik het niet mooi vond, maar simpelweg omdat ik geen Duitser ben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Het ligt denk ik meer aan de mensen die dit doen, heb hier ook soms last van, volgens mij is het iets typisch Nederlands. Die duitse camo-legerjassen zijn trouwens uber, wellicht kun je het vlaggetje eraf halen.
Ik kon het niet betalen van mijn AOWquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:02 schreef Samsonneke het volgende:
Een oma jatte een keer mijn zak chips.
Zeg maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Gewas het volgende:
Hey zijn de mensen in de supermarkt soms bang dat ik hun spullen wil jatten ofzo? Ik heb dit nu al best vaak gehad. Ik bedoel zegmaar dan sta je je biertjes in te pakken bij de kassa als je net betaald heb en dan komen de spullen van degene achter mij op die toonband (weet ik veel hoe het heet) in de buurt van mijn biertjes en dan gaan ze heel snel hun spullen weghalen van mijn biertjes omdat ze blijkbaar bang zijn dat ik hun spullen wil jatten??? Beetje vage mensen altijd.
quote:
heb je der wel in kunnen halen om ze trug te jatten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:02 schreef Samsonneke het volgende:
Een oma jatte een keer mijn zak chips.
Ja, alleen ging ze er razendsnel vandoor alsof ze echt poogde mijn heerlijke chips te jatten. Uiteindelijk zei ze 'och ik ben al zo oud' en moest ik het maar accepteren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:47 schreef Flena het volgende:
[..]
heb je der wel in kunnen halen om ze trug te jatten?
Was jij dat serieus?quote:
quote:
zoiets heet een Lopende bandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Gewas het volgende:
Hey zijn de mensen in de supermarkt soms bang dat ik hun spullen wil jatten ofzo? Ik heb dit nu al best vaak gehad. Ik bedoel zegmaar dan sta je je biertjes in te pakken bij de kassa als je net betaald heb en dan komen de spullen van degene achter mij op die toonband (weet ik veel hoe het heet) in de buurt van mijn biertjes en dan gaan ze heel snel hun spullen weghalen van mijn biertjes omdat ze blijkbaar bang zijn dat ik hun spullen wil jatten??? Beetje vage mensen altijd.
Hij maakte waarschijnlijk een combinatie:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |