Cool.... lijkt me leuk om te zien, maar inderdaad erg chaotisch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Purky het volgende:
[..]
Moet je blij zijn dat je geen 3-ling hebt gekregen.
Ik las dat het een optie was, mijn sim werd zwanger, ik zo "als het maar niet een 3-ling wordt dan", en je raadt het al.. Wat een chaos zodra ze peuters zijnscheelt wel dat je ze kan verschonen als ze nog geen vieze luier hebben en niet helemaal naar de koelkast hoeft te hobbelen voor een flesje, maar toch.
Was een hele uitdaging zullen we maar zeggen
Ik heb nu één tiener, één kind en twee peuters.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Purky het volgende:
[..]
Moet je blij zijn dat je geen 3-ling hebt gekregen.
Ik las dat het een optie was, mijn sim werd zwanger, ik zo "als het maar niet een 3-ling wordt dan", en je raadt het al.. Wat een chaos zodra ze peuters zijnscheelt wel dat je ze kan verschonen als ze nog geen vieze luier hebben en niet helemaal naar de koelkast hoeft te hobbelen voor een flesje, maar toch.
Was een hele uitdaging zullen we maar zeggen
Gewoon rondlopen door de minder bewoonde delen van de stad. Dan zie je vanzelf kleine witte stipjes op de grond. Ik vond er bv een aantal rondom het kerkhof.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Lijnloos het volgende:
Ennuh, hoe zoek je zaadjes en zo? Ik ben effe met de vrouw des huizes het park in geweest, maar zou niet weten waar ik moet klikken. Ben toen maar met haar gaan vissen op het strand... ook leuk
Nog niet, maar dat komt waarschijnlijk nog wel. Tot nu toe heb je maar twee buurten om mee te spelen, eentje die al in het spel zit en eentje die je gratis kunt downloaden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:25 schreef NeonPanda het volgende:
Heb de Sims 3 ook aangeschaft!
Is er een mogelijkheid om een eigen dorp te maken?
Tegen de tijd dat je dat kan doen, zijn ze 80 jaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je hebt daar gelukkig wel beloningen voor die je kunt aanschaffen (weinig honger, weinig plassen, niet snel vuil)...
Gewoon aging uitzetten, dat is een stuk leuker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:23 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je dat kan doen, zijn ze 80 jaar
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Gewoon aging uitzetten, dat is een stuk leuker.
Bedankt voor je antwoord!quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat komt waarschijnlijk nog wel. Tot nu toe heb je maar twee buurten om mee te spelen, eentje die al in het spel zit en eentje die je gratis kunt downloaden.
Ik vind het leuker om aging aan te laten, en dan met de kinderen van mijn sims verder te spelenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Gewoon aging uitzetten, dat is een stuk leuker.
Bij De Sims heb ik daar niet zo'n last van eigenlijk. Er zijn bepaalde spellen, daar is het gewoon fout in het Nederlands.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:50 schreef ethiraseth het volgende:
Het spel is keileuk, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen het in het Nederlands spelen. Die vertalingen zijn echt tenenkrommend slecht. "Iets maniakaals lezen", ik krijg al rillingen als ik het lees.
planten, bemesten, automatische sproeien, na een dag of twee weer mesten en dagelijks wiedenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 3 onbekende zaadjes geplant, benieuwd wat daar uitkomt, ze hebben wel meer verzorging nodig merk ik, ze verwelken heel snel
Wat kan je met die laatste twee?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:16 schreef knorretje het volgende:
[..]
planten, bemesten, automatische sproeien, na een dag of twee weer mesten en dagelijks wieden
Heb je zeldzame of bijzondere zaadjes geplant ?
uit mijn hoofd ff een lijstje, zal straks even in 'mijn tuintje' kijken of ik iets vergeet![]()
bijzonder: vlamvruchten, kaas, ei(aubergine), biefstuk, hamburger, geldboom, levensplant, omniplant, doodsbloemenstruik
Ik vind kinderen vervelend, dus dat gaat hem voor mij niet worden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:54 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om aging aan te laten, en dan met de kinderen van mijn sims verder te spelen
groente, vlees en vis (en zaad, maar das niet succesvol)quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat kan je met die laatste twee?
kun je niet een foto'tje maken? En dan met paint de rest van de tekens zwart maken ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef baniekje het volgende:
Heb ik eindelijk mijn Sims 3 gekregen en gaan installeren kom ik een raar teken in de installatie code tegen, een 7 met een soort = er door heen.
Ik heb overal gezocht maar ik kan het teken dus nergens terug vinden.
Kan iemand mij vertellen waar ik dat teken kan vinden zodat ik mijn Sims verder kan installeren?
morgelijk een druk fout? probeer de 7 eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef baniekje het volgende:
Heb ik eindelijk mijn Sims 3 gekregen en gaan installeren kom ik een raar teken in de installatie code tegen, een 7 met een soort = er door heen.
Ik heb overal gezocht maar ik kan het teken dus nergens terug vinden.
Kan iemand mij vertellen waar ik dat teken kan vinden zodat ik mijn Sims verder kan installeren?
Je kan hem gewoon uninstalleren, en dan krijg je naar alle waarschijnlijkheid de vraag of je opgeslagen bestanden wilt verwijderen, dan druk je op nee. En dan kun je de nieuwe sims installeren, en dan zou het in principe goed moeten zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Goldfishie het volgende:
Hoi, even een waarschijnlijk Hele Blonde Vraag,
Ik heb dus via internet het spel besteld, en in de tussentijd was mijn man zo lief om de illegale versie op mijn laptopje te zetten. Eentje die overigens goed draait, dus geen versie die hapert zoals de van te voren uitgelekte variant.
Inmiddels heb ik dus de envelop binnen met de legale versie van het spel.... dilemma dilemma. Want intussen heb ik al een leuke carriere opgebouwd met mn huidige sims, ik ben al bijna een of andere wereldleidster en getrouwd met een steenrijke kerel die kinderen haat. Kan nie beter.
Ik wil wel graag acces hebben tot de website van de sims om evt uitbreidingen te kunnen downloaden, en spullen voor mn sims te kunnen kopen. Iets zegt me dat dit met de illegale versie strakkies een probleem gaat opleveren...
Kan iemand me vertellen hoe ik de illegale versie kan 'omruilen' met de legale die ik nu in mijn bezit heb, met behoud van mijn sims? (IK BEN EEN NOOOOOB) Iets met savegames bewaren en weer terugplaatsen ofzo? Of kan ik met mn ali illegali sims straks ook op de content komen van de site?
Voor tips omtrent dit dilemma hou ik me warm aanbevolen. Game is nog in de verpakking dus die kan ik evt in dit stadium nog terugsturen...
vermoedelijk heb je gewooon de retail/winkel uitvoering illegaal..quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Goldfishie het volgende:
Hoi, even een waarschijnlijk Hele Blonde Vraag,
Ik heb dus via internet het spel besteld, en in de tussentijd was mijn man zo lief om de illegale versie op mijn laptopje te zetten. Eentje die overigens goed draait, dus geen versie die hapert zoals de van te voren uitgelekte variant.
Inmiddels heb ik dus de envelop binnen met de legale versie van het spel.... dilemma dilemma. Want intussen heb ik al een leuke carriere opgebouwd met mn huidige sims, ik ben al bijna een of andere wereldleidster en getrouwd met een steenrijke kerel die kinderen haat. Kan nie beter.
Ik wil wel graag acces hebben tot de website van de sims om evt uitbreidingen te kunnen downloaden, en spullen voor mn sims te kunnen kopen. Iets zegt me dat dit met de illegale versie strakkies een probleem gaat opleveren...
Kan iemand me vertellen hoe ik de illegale versie kan 'omruilen' met de legale die ik nu in mijn bezit heb, met behoud van mijn sims? (IK BEN EEN NOOOOOB) Iets met savegames bewaren en weer terugplaatsen ofzo? Of kan ik met mn ali illegali sims straks ook op de content komen van de site?
Voor tips omtrent dit dilemma hou ik me warm aanbevolen. Game is nog in de verpakking dus die kan ik evt in dit stadium nog terugsturen...
al geprobeerd, net zoals de Z...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
morgelijk een druk fout? probeer de 7 eens
Je kan gewoon de illegale eraf halen en je savegames bewaren. De installatie vraagt of je je savegames wilt bewaren als je het verwijdert. Zorgen dat voor de rest de Program Files\Electronic Arts\The Sims 3 map (tenminste, daar wordt het standaard geinstalleerd) helemaal is weggegooid en je kan de legale versie installeren, met behoud van je oude savegame.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef Goldfishie het volgende:
Ja daar ben ik dus bang voor, dat ie mn savegame overschrijft of dat dat niet te importeren is. Want mijn man zei nog, die serienummers vraagt ie niet meer om, als je eenmaal de illegale hebt. HIj had namelijk eerst die gammele uitgelekte variant op zn eigen computer gezet en daarna de huidige illegale en toen vroeg ie ook niet meer om een serienummer.
Is er hier iemand die weet of ik met een illegale retailversie dezelfde dingen online kan als met de legale? Want als er geen verschil is stuur ik de legale weer retour afzendert..
O ja wat die savegames betreft dan zou ik dus de EA games map die ergens bij mijn documenten staat moeten bewaren op andere locatie en als ik huidige eroverheen zet weer moeten terugplaatsen? Ik zou aardig gefrustreerd zijn als ik het ga proberen en ze zijn ineens toch weg. Daar word mijn humeur echt rood van en mijn energiemeter is er ook niet blij mee.
O wat ook wel geinig is: Opmerking van man ...."jij haat huishouden en schoonmaken en werken en nu zit je een spel te doen waarbij je toekijkt hoe je sim al die dingen moet doen" hahaha. Mijn reactie na een uurtje verderspelen "Not anymore.... ben met een van de rijkste kerels uit de stad getrouwd en nu ben ik de hele dag aan het shoppen."
echt getrouwd?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:56 schreef Mirjam het volgende:
ik gooide m'n 3 zeldzame planten per ongeluk weg door steeds op de verkeerde knopjes te klikken
nu zijn m'n sims getrouwd, een homo-koppeltje
getrouwd, een besloten huwelijk thuisquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
echt getrouwd?of hebben ze een samenlevingscontract?
Dus dat is aangepastquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
getrouwd, een besloten huwelijk thuis
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef Maartel het volgende:
WTF zijn een paar van mijn Sims bijna vrienden met magere hein??
loopt die ook gewoon rond dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef Maartel het volgende:
WTF zijn een paar van mijn Sims bijna vrienden met magere hein??
In je inventaris kun je hem naar een vakje slepen ( links onderin geloof ik) en dan kun je hem verkopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef aapie007 het volgende:
Hoi, ook ik heb the sims 3 en ik werd gisteren helemaal blij van jullie berichtjes hier
Natuurlijk heb ik ook een vraagje: ik heb een hele zeldzame steen gevonden, en hem laten slijpen. Het ding is een paar honderd waard maar ik heb geen idee wat ik er nu mee moet.... er zijn geen interactiemogelijkheden meer ofzo
Oh en door jullie ga ik ook maar eens een gezin beginnen zonder te cheaten. Bij the sims 2 ging dat altijd snel vervelen maar ik begrijp dat je hier makkelijker carriere kan maken?
Nee, er is pas één iemand doodgegaan, maar blijkbaar vonden ze dat allemaal wel aardig van Heinquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:18 schreef Moozzie het volgende:
Hoe kom je die tegen dan?
Of opper je steeds iemand op
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, er is pas één iemand doodgegaan, maar blijkbaar vonden ze dat allemaal wel aardig van Hein
Koopmodus -> Sorteren op kamer -> buiten -> buitenactiviteitenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:53 schreef aapie007 het volgende:
ok dankje maar heb nu ff een nieuwe sim aangemaakt, waarmee ik niet ga cheaten.
weet iemand waar ik die sproeier voor in de tuin kan vinden? Levenswens is namelijk de perfecte moestuin krijgen
Volgens mij kan je ze verdrijven. Ik kocht namelijk een kavel waar al geesten op waren en ik kon er voor kiezen de 'uitdaging' wel of niet te accepteren. Ik had t wel gedaan maar ben snel verhuisd, te irritant gewoon. Het was een stel en ze gingen gewoon koken en alles doen wat levende sims ook doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:07 schreef Maartel het volgende:
Jeui, m'n exman is weer tot leven gewekt als geest.. zijn geesten nog te verdrijven of is ie nu onsterfelijk?
(voor even is 't leuk, maar om nou weken met zo'n transparant mannetje door te spelen..)
Ja.... die doet het dan toch niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb net een laptop opgevist uit de vijver bij de begraafplaats volgens mij
iemand was hem kwijt, weet niet meer wie maar ik hou hem.
was een kistje met laptop
Kan je er niet een ter adoptie aanbieden? Of gewoon verwaarlozen.. dan komen ze hem wel ophalen... Dat was in de sims 2 iig zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
aaaaaaaaaaahhhhhhhhh![]()
sorry, dat moest er even uit. Nadat ik eerst al een tweeling had die nu peuter zijn, heb ik nu weer een tweeling gekregen.
Ik zal eens kijken of ik ze kan laten adopteren. Maar bij verwaarlozing, nemen ze toch de andere kinderen ook mee?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Kan je er niet een ter adoptie aanbieden? Of gewoon verwaarlozen.. dan komen ze hem wel ophalen... Dat was in de sims 2 iig zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |