abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69915323
Vanavond toch nog snel effe een uurtje kunnen simmen voor lief thuiskwam en de ambtenaar op de stoep stond. Nu lekker slapen en dan heb ik morgenavond en vrijdagavond/nacht om naar uit te kijken! SIMMEN!
Oh, mijn familie is in dat uurtje ook niet veel verder opgeschoten. Zoonlief gaat goed op de basisschool (eerste 10 is binnen) maar de ouders zijn nu bijna bejaard... kunnen ze dan eigenlijk nog wel gewoon in de carriere doorgaan, of is het net als in Sims2 dat ze dan bejaarden-baantjes moeten/kunnen doen?

Ennuh, hoe zoek je zaadjes en zo? Ik ben effe met de vrouw des huizes het park in geweest, maar zou niet weten waar ik moet klikken. Ben toen maar met haar gaan vissen op het strand... ook leuk
pi_69915356
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Purky het volgende:

[..]

Moet je blij zijn dat je geen 3-ling hebt gekregen.
Ik las dat het een optie was, mijn sim werd zwanger, ik zo "als het maar niet een 3-ling wordt dan", en je raadt het al.. Wat een chaos zodra ze peuters zijn scheelt wel dat je ze kan verschonen als ze nog geen vieze luier hebben en niet helemaal naar de koelkast hoeft te hobbelen voor een flesje, maar toch.
Was een hele uitdaging zullen we maar zeggen
Cool.... lijkt me leuk om te zien, maar inderdaad erg chaotisch.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:09:17 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69915475
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Purky het volgende:

[..]

Moet je blij zijn dat je geen 3-ling hebt gekregen.
Ik las dat het een optie was, mijn sim werd zwanger, ik zo "als het maar niet een 3-ling wordt dan", en je raadt het al.. Wat een chaos zodra ze peuters zijn scheelt wel dat je ze kan verschonen als ze nog geen vieze luier hebben en niet helemaal naar de koelkast hoeft te hobbelen voor een flesje, maar toch.
Was een hele uitdaging zullen we maar zeggen
Ik heb nu één tiener, één kind en twee peuters. Of ik ben hier slecht in, maar ik krijg het iedere Sim-dag voor elkaar om minimaal één van de kinderen in het rood te laten komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_69916542
ik was net ff bij een simmetje op bezoek waar ik niet mee speel. zoek een fuckbuddy
en opzich kan het, de een haat kinderen en de ander heeft al inneens 2 peuters die hij alleen opvoed.
zou ie wle geaddopteerd hebben aangezien hij vrijgezel is en wel van familie houd.
maar hij kan mijn sim misschien wel ff zwanger maken.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_69917151
Kan je ook zelfmoord plegen? Aangezien ik nu maar zit te wachten totdat die dood gaat Hij is nu 112

Ik wil weten wat mijn opties zijn als ze allemaal dood zijn.
pi_69917254
tvp
Ehm.......
pi_69917951
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Lijnloos het volgende:
Ennuh, hoe zoek je zaadjes en zo? Ik ben effe met de vrouw des huizes het park in geweest, maar zou niet weten waar ik moet klikken. Ben toen maar met haar gaan vissen op het strand... ook leuk
Gewoon rondlopen door de minder bewoonde delen van de stad. Dan zie je vanzelf kleine witte stipjes op de grond. Ik vond er bv een aantal rondom het kerkhof.
I had a signature once. It was awful.
pi_69919958
Is het mogelijk om weer verkering met je ex te krijgen? Ik heb oja aan de lopende band, heb een groen balkje en de ander vindt mij zeer aantrekkelijk, maar de optie verschijnt maar niet
pi_69920161
Als je je familie wil laten verhuizen naar een eigen gemaakte kavel, kun je dan gewoon al je spullen meenemen uit je oude huis? Ben onderhand toe aan een nieuw/groter huis nl en heb aardig wat gespaard.
pi_69920668
Heb de Sims 3 ook aangeschaft!

Is er een mogelijkheid om een eigen dorp te maken?
pi_69920822
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:25 schreef NeonPanda het volgende:
Heb de Sims 3 ook aangeschaft!

Is er een mogelijkheid om een eigen dorp te maken?
Nog niet, maar dat komt waarschijnlijk nog wel. Tot nu toe heb je maar twee buurten om mee te spelen, eentje die al in het spel zit en eentje die je gratis kunt downloaden.
pi_69921591
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Je hebt daar gelukkig wel beloningen voor die je kunt aanschaffen (weinig honger, weinig plassen, niet snel vuil)...
Tegen de tijd dat je dat kan doen, zijn ze 80 jaar
pi_69921640
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:23 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat je dat kan doen, zijn ze 80 jaar
Gewoon aging uitzetten, dat is een stuk leuker.
  donderdag 11 juni 2009 @ 01:32:28 #164
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69921687
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:27 schreef CasB het volgende:

[..]

Daarbij heb ik de cheat voor 50.000, dus kan ik lekker eens alles uit gaan proberen zonder dat ze als een hoogbejaarde rondloopt. Dat partner worden is leuk, je ontvangt wekelijks een flink bedrag van de bedrijven waar je partner van bent. Maar het kost idd wel veel geld. Om partner van het wetensschaplab te worden moet je 40.000 op tafel leggen.
pi_69922018
Ik heb geld zat (zonder cheats).
pi_69922095
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Nog niet, maar dat komt waarschijnlijk nog wel. Tot nu toe heb je maar twee buurten om mee te spelen, eentje die al in het spel zit en eentje die je gratis kunt downloaden.
Bedankt voor je antwoord!
pi_69923226
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:27 schreef CasB het volgende:

[..]

Ik vind het leuker om aging aan te laten, en dan met de kinderen van mijn sims verder te spelen
Er gaat niets boven Groningen
pi_69924861
`* kan inmiddels ook hamburgers en biefstukken planten
Mis nog steeds een aantal van de bijzondere zaadjes
pi_69926733
Ik was van plan om vandaag niet te gaan simmen. Maar k wordt wel erg nieuwsgierig naar die zaadjes
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:28:46 #170
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69926846
ik heb 3 onbekende zaadjes geplant, benieuwd wat daar uitkomt, ze hebben wel meer verzorging nodig merk ik, ze verwelken heel snel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:50:14 #171
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_69927477
Het spel is keileuk, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen het in het Nederlands spelen. Die vertalingen zijn echt tenenkrommend slecht. "Iets maniakaals lezen", ik krijg al rillingen als ik het lees.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:52:10 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69927537
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:50 schreef ethiraseth het volgende:
Het spel is keileuk, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen het in het Nederlands spelen. Die vertalingen zijn echt tenenkrommend slecht. "Iets maniakaals lezen", ik krijg al rillingen als ik het lees.
Bij De Sims heb ik daar niet zo'n last van eigenlijk. Er zijn bepaalde spellen, daar is het gewoon fout in het Nederlands.
Fuck the EBU.
pi_69928455
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 3 onbekende zaadjes geplant, benieuwd wat daar uitkomt, ze hebben wel meer verzorging nodig merk ik, ze verwelken heel snel
planten, bemesten, automatische sproeien, na een dag of twee weer mesten en dagelijks wieden

(edit: dat bemesten blijf je natuurlijk om de zoveel dagen herhalen)

Heb je zeldzame of bijzondere zaadjes geplant ?

uit mijn hoofd ff een lijstje, zal straks even in 'mijn tuintje' kijken of ik iets vergeet

gewone zaadjes: tomaat, druif, sla en appel
ongewone zaadjes: limoen, aardappel, watermeloen, ui
zeldzaam: knoflook en paprika
bijzonder: vlamvruchten, kaas, ei(aubergine), biefstuk, hamburger, geldboom, levensplant, omniplant, doodsbloemenstruik

en dat ding geeft nog steeds niet aan dat ik alles heb dus ben zeer nieuwsgierig wat ik nog mis
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:19:41 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69928566
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:16 schreef knorretje het volgende:

[..]

planten, bemesten, automatische sproeien, na een dag of twee weer mesten en dagelijks wieden

Heb je zeldzame of bijzondere zaadjes geplant ?

uit mijn hoofd ff een lijstje, zal straks even in 'mijn tuintje' kijken of ik iets vergeet

bijzonder: vlamvruchten, kaas, ei(aubergine), biefstuk, hamburger, geldboom, levensplant, omniplant, doodsbloemenstruik
Wat kan je met die laatste twee?
Fuck the EBU.
pi_69930200
Het blijft vermoeiend dat logés waar je een relatie mee hebt niet uit zichzelf kunnen bedenken om bij je in bed te stappen, en als ze bijv vies zijn niet uit zichzelf een douche nemen
pi_69930306
Hoe kom je aan mest?
pi_69930645
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:54 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik vind het leuker om aging aan te laten, en dan met de kinderen van mijn sims verder te spelen
Ik vind kinderen vervelend, dus dat gaat hem voor mij niet worden.
pi_69930702
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoe kom je aan mest?
groente, vlees en vis (en zaad, maar das niet succesvol)
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wat kan je met die laatste twee?

dat weet ik nog niet helemaal, omniplant is nog aan het groeien de doodsbloemenstruik is verwarrend. hij groeit, hij wordt volwassen, je kan zijn bloemen plukken en krijgt dan de status dood (ziet er hetzelfde uit als dor, en als je kiest voor alle dode planten verwijderen, wordt hij ook gewoon verwijderd. Echter kan je de doodsbloemenstruik (de volgende dag) weer oplaten bloeien waardoor hij weer bloemen geeft. Wat je met de bloemen kunt weet ik nog niet, maar daar ga ik vast nog wel achterkomen )
pi_69930765
ow overigens voor wie een geldboom heeft, deze geeft kennelijk zo nu en dan ook zaad, tenminste er lag bij mij nu voor de tweede keer een zaadje naast de stam (inmiddels 11 geldbomen rijk)
pi_69930981
Over omniplant vind ik dit:

it replicates anything You feed to it
any fruits, vegs, fish... even books - feed one item, next day harvest 3-4

En de death flower:
The Death Flower can be grown at 7 Gardening (but only gives one batch usually)

While a Sim is holding it they can trade the flower for their life should they die from anything but age.
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:20:41 #181
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69933142
ik heb de omniplant geoogst, maar kan niks terugvinden in m'n inventaris
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:41:54 #182
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_69934053
Heb ik eindelijk mijn Sims 3 gekregen en gaan installeren kom ik een raar teken in de installatie code tegen, een 7 met een soort = er door heen.
Ik heb overal gezocht maar ik kan het teken dus nergens terug vinden.
Kan iemand mij vertellen waar ik dat teken kan vinden zodat ik mijn Sims verder kan installeren?

Ok, hoe voeg ik ook alweer een plaatje toe?

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderlily op 11-06-2009 14:03:19 ]
pi_69934098
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef baniekje het volgende:
Heb ik eindelijk mijn Sims 3 gekregen en gaan installeren kom ik een raar teken in de installatie code tegen, een 7 met een soort = er door heen.
Kan iemand mij vertellen waar ik dat teken kan vinden zodat ik mijn Sims verder kan installeren?
kun je niet een foto'tje maken? En dan met paint de rest van de tekens zwart maken ofzo?
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:43:34 #184
121300 Goldfishie
life is what you make of it
pi_69934114
Hoi, even een waarschijnlijk Hele Blonde Vraag,

Ik heb dus via internet het spel besteld, en in de tussentijd was mijn man zo lief om de illegale versie op mijn laptopje te zetten. Eentje die overigens goed draait, dus geen versie die hapert zoals de van te voren uitgelekte variant.

Inmiddels heb ik dus de envelop binnen met de legale versie van het spel.... dilemma dilemma. Want intussen heb ik al een leuke carriere opgebouwd met mn huidige sims, ik ben al bijna een of andere wereldleidster en getrouwd met een steenrijke kerel die kinderen haat. Kan nie beter.

Ik wil wel graag acces hebben tot de website van de sims om evt uitbreidingen te kunnen downloaden, en spullen voor mn sims te kunnen kopen. Iets zegt me dat dit met de illegale versie strakkies een probleem gaat opleveren...

Kan iemand me vertellen hoe ik de illegale versie kan 'omruilen' met de legale die ik nu in mijn bezit heb, met behoud van mijn sims? (IK BEN EEN NOOOOOB) Iets met savegames bewaren en weer terugplaatsen ofzo? Of kan ik met mn ali illegali sims straks ook op de content komen van de site?

Voor tips omtrent dit dilemma hou ik me warm aanbevolen. Game is nog in de verpakking dus die kan ik evt in dit stadium nog terugsturen...
Don't drink the water... Fish fuck in it!
pi_69934414
Voor de content hoef je je volgens mij alleen te registreren met het serienummer uit je legale spel. Welke versie er dan op je pc staat ziet Electronic Arts ws niet.. (denk ik)

Ander vraagje: weet iemand wat de voorwaarden voor een aanzoek zijn?
Ik heb 2 stellen die elkaar extreem aantrekkelijk vinden, al een tijd samen zijn, de balkjes zijn flink groen, ze zoenen en oja-en er op los, maar er verschijnt maar geen 'aanzoek doen'.
Kan dit zijn omdat het huishouden al uit 8 personen bestaat??
pi_69934427
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef baniekje het volgende:
morgelijk een druk fout? probeer de 7 eens
pi_69934433
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Goldfishie het volgende:

Ik heb dus via internet het spel besteld, en in de tussentijd was mijn man zo lief om de illegale versie op mijn laptopje te zetten. Eentje die overigens goed draait, dus geen versie die hapert zoals de van te voren uitgelekte variant.

Inmiddels heb ik dus de envelop binnen met de legale versie van het spel.... dilemma dilemma. Want intussen heb ik al een leuke carriere opgebouwd met mn huidige sims, ik ben al bijna een of andere wereldleidster en getrouwd met een steenrijke kerel die kinderen haat. Kan nie beter.

Ik wil wel graag acces hebben tot de website van de sims om evt uitbreidingen te kunnen downloaden, en spullen voor mn sims te kunnen kopen. Iets zegt me dat dit met de illegale versie strakkies een probleem gaat opleveren...

Kan iemand me vertellen hoe ik de illegale versie kan 'omruilen' met de legale die ik nu in mijn bezit heb, met behoud van mijn sims? (IK BEN EEN NOOOOOB) Iets met savegames bewaren en weer terugplaatsen ofzo? Of kan ik met mn ali illegali sims straks ook op de content komen van de site?

Voor tips omtrent dit dilemma hou ik me warm aanbevolen. Game is nog in de verpakking dus die kan ik evt in dit stadium nog terugsturen...
Je kan hem gewoon uninstalleren, en dan krijg je naar alle waarschijnlijkheid de vraag of je opgeslagen bestanden wilt verwijderen, dan druk je op nee. En dan kun je de nieuwe sims installeren, en dan zou het in principe goed moeten zijn.

Wat wel zou kunnen zijn, omdat die illegale een ander versienummer heeft, en dus misschien niet compatible is met de nieuwste versie van de sims, dat je daarom niet kunt upgraden.

Dus ik zou het gewoon proberen.. maar je hebt wel het risico dat je je sims kwijt raakt Desnoods kun je even het mapje EA Games in je "Mijn documenten" map kopieren, en die ergens als backup opslaan.
pi_69934631
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Goldfishie het volgende:

vermoedelijk heb je gewooon de retail/winkel uitvoering illegaal..
dan kan je prima je huidige versie verwijderen en je legale installeren zonder iets kwijt te raken (ik moet nog meemaken dat EA zonder aankondiging save games verwijderd...)
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:04:28 #189
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_69934898
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef mschol het volgende:

[..]

morgelijk een druk fout? probeer de 7 eens
al geprobeerd, net zoals de Z...
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:06:22 #190
121300 Goldfishie
life is what you make of it
pi_69934964
Ja daar ben ik dus bang voor, dat ie mn savegame overschrijft of dat dat niet te importeren is. Want mijn man zei nog, die serienummers vraagt ie niet meer om, als je eenmaal de illegale hebt. HIj had namelijk eerst die gammele uitgelekte variant op zn eigen computer gezet en daarna de huidige illegale en toen vroeg ie ook niet meer om een serienummer.

Is er hier iemand die weet of ik met een illegale retailversie dezelfde dingen online kan als met de legale? Want als er geen verschil is stuur ik de legale weer retour afzendert..

O ja wat die savegames betreft dan zou ik dus de EA games map die ergens bij mijn documenten staat moeten bewaren op andere locatie en als ik huidige eroverheen zet weer moeten terugplaatsen? Ik zou aardig gefrustreerd zijn als ik het ga proberen en ze zijn ineens toch weg. Daar word mijn humeur echt rood van en mijn energiemeter is er ook niet blij mee.

O wat ook wel geinig is: Opmerking van man ...."jij haat huishouden en schoonmaken en werken en nu zit je een spel te doen waarbij je toekijkt hoe je sim al die dingen moet doen" hahaha. Mijn reactie na een uurtje verderspelen "Not anymore.... ben met een van de rijkste kerels uit de stad getrouwd en nu ben ik de hele dag aan het shoppen."
Don't drink the water... Fish fuck in it!
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:08:24 #191
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_69935051
Probleem opgelost! !

Gaat snel verder met installeren zodat ze kan spelen!
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:09:02 #192
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_69935078
≠ deze was het niet?
pi_69935194
What the fuck.... mijn tienersim is net bij de buren.. zit ie tv te kijken. Krijg ik ineens een spannend muziekje.. en hij rent naar buiten "je had al lang thuis moeten zijn, nu ga je met mij mee". En buiten stapt ie in een politiewagen.. nouja zeg..
pi_69935972
Nou, het aanzoek is gelukt door even van huishouden te wisselen..
Nu wonen we met z'n allen in een kast van een huis van een oude man die toch bijna dood is
Ik heb wel 2 mensen achter moeten laten omdat het huishouden te groot werd, maar die halen we later wel op
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:41:43 #195
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_69936291
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef Goldfishie het volgende:
Ja daar ben ik dus bang voor, dat ie mn savegame overschrijft of dat dat niet te importeren is. Want mijn man zei nog, die serienummers vraagt ie niet meer om, als je eenmaal de illegale hebt. HIj had namelijk eerst die gammele uitgelekte variant op zn eigen computer gezet en daarna de huidige illegale en toen vroeg ie ook niet meer om een serienummer.

Is er hier iemand die weet of ik met een illegale retailversie dezelfde dingen online kan als met de legale? Want als er geen verschil is stuur ik de legale weer retour afzendert..

O ja wat die savegames betreft dan zou ik dus de EA games map die ergens bij mijn documenten staat moeten bewaren op andere locatie en als ik huidige eroverheen zet weer moeten terugplaatsen? Ik zou aardig gefrustreerd zijn als ik het ga proberen en ze zijn ineens toch weg. Daar word mijn humeur echt rood van en mijn energiemeter is er ook niet blij mee.

O wat ook wel geinig is: Opmerking van man ...."jij haat huishouden en schoonmaken en werken en nu zit je een spel te doen waarbij je toekijkt hoe je sim al die dingen moet doen" hahaha. Mijn reactie na een uurtje verderspelen "Not anymore.... ben met een van de rijkste kerels uit de stad getrouwd en nu ben ik de hele dag aan het shoppen."
Je kan gewoon de illegale eraf halen en je savegames bewaren. De installatie vraagt of je je savegames wilt bewaren als je het verwijdert. Zorgen dat voor de rest de Program Files\Electronic Arts\The Sims 3 map (tenminste, daar wordt het standaard geinstalleerd) helemaal is weggegooid en je kan de legale versie installeren, met behoud van je oude savegame.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:56:22 #196
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69936827
ik gooide m'n 3 zeldzame planten per ongeluk weg door steeds op de verkeerde knopjes te klikken

nu zijn m'n sims getrouwd, een homo-koppeltje
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:58:34 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69936906
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:56 schreef Mirjam het volgende:
ik gooide m'n 3 zeldzame planten per ongeluk weg door steeds op de verkeerde knopjes te klikken

nu zijn m'n sims getrouwd, een homo-koppeltje
echt getrouwd? of hebben ze een samenlevingscontract?
Fuck the EBU.
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:02:28 #198
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69937046
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

echt getrouwd? of hebben ze een samenlevingscontract?
getrouwd, een besloten huwelijk thuis
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:48:34 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69938714
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef Mirjam het volgende:

[..]

getrouwd, een besloten huwelijk thuis
Dus dat is aangepast
Fuck the EBU.
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:42:12 #200
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69941064
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dus dat is aangepast
ik was benieuwd of het kon, het kan dus idd
pi_69942731
Mijn Sim familie heeft nu 3 kinderen. Als een van die kinderen een eigen huis heeft (als ze volwassen zijn), hoe kan ik dan met die sim spelen? Moet ik het kind dan laten verhuizen (via computer of telefoon), of moet ik dan bij 'stad bewerken' het gezin splitsen?

Ik snap dat je niet met 2 huizen tegelijk kan spelen, maar je moet toch wel de ene keer met de een en dan weer met de ander kunnen spelen?
pi_69944405
Hoi, ook ik heb the sims 3 en ik werd gisteren helemaal blij van jullie berichtjes hier
Natuurlijk heb ik ook een vraagje: ik heb een hele zeldzame steen gevonden, en hem laten slijpen. Het ding is een paar honderd waard maar ik heb geen idee wat ik er nu mee moet.... er zijn geen interactiemogelijkheden meer ofzo
Oh en door jullie ga ik ook maar eens een gezin beginnen zonder te cheaten. Bij the sims 2 ging dat altijd snel vervelen maar ik begrijp dat je hier makkelijker carriere kan maken?
pi_69944447
WTF zijn een paar van mijn Sims bijna vrienden met magere hein??
pi_69944454
Gems zou ik gewoon verkopen of ergens rond/in je huis neerleggen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:08:57 #205
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69944551
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef Maartel het volgende:
!

Dat kan ooit van pas komen, als er onderhandelingen met Magere Hein mogelijk zijn! misschien
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:14:40 #206
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69944737
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef Maartel het volgende:
loopt die ook gewoon rond dan?
pi_69944848
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef aapie007 het volgende:
Hoi, ook ik heb the sims 3 en ik werd gisteren helemaal blij van jullie berichtjes hier
Natuurlijk heb ik ook een vraagje: ik heb een hele zeldzame steen gevonden, en hem laten slijpen. Het ding is een paar honderd waard maar ik heb geen idee wat ik er nu mee moet.... er zijn geen interactiemogelijkheden meer ofzo
Oh en door jullie ga ik ook maar eens een gezin beginnen zonder te cheaten. Bij the sims 2 ging dat altijd snel vervelen maar ik begrijp dat je hier makkelijker carriere kan maken?
In je inventaris kun je hem naar een vakje slepen ( links onderin geloof ik) en dan kun je hem verkopen Of je kunt hem ergens neerleggen op een kastje ofzo voor de sier
pi_69944864
Hoe kom je die tegen dan?
Of opper je steeds iemand op
pi_69944913
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:18 schreef Moozzie het volgende:
Hoe kom je die tegen dan?
Of opper je steeds iemand op
Nee, er is pas één iemand doodgegaan, maar blijkbaar vonden ze dat allemaal wel aardig van Hein
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:23:48 #210
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69945009
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:20 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nee, er is pas één iemand doodgegaan, maar blijkbaar vonden ze dat allemaal wel aardig van Hein
pi_69946102
ok dankje maar heb nu ff een nieuwe sim aangemaakt, waarmee ik niet ga cheaten. weet iemand waar ik die sproeier voor in de tuin kan vinden? Levenswens is namelijk de perfecte moestuin krijgen
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:04:21 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69946451
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:53 schreef aapie007 het volgende:
ok dankje maar heb nu ff een nieuwe sim aangemaakt, waarmee ik niet ga cheaten. weet iemand waar ik die sproeier voor in de tuin kan vinden? Levenswens is namelijk de perfecte moestuin krijgen
Koopmodus -> Sorteren op kamer -> buiten -> buitenactiviteiten
Fuck the EBU.
pi_69946584
Jeui, m'n exman is weer tot leven gewekt als geest.. zijn geesten nog te verdrijven of is ie nu onsterfelijk?
(voor even is 't leuk, maar om nou weken met zo'n transparant mannetje door te spelen..)
pi_69946825
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:07 schreef Maartel het volgende:
Jeui, m'n exman is weer tot leven gewekt als geest.. zijn geesten nog te verdrijven of is ie nu onsterfelijk?
(voor even is 't leuk, maar om nou weken met zo'n transparant mannetje door te spelen..)
Volgens mij kan je ze verdrijven. Ik kocht namelijk een kavel waar al geesten op waren en ik kon er voor kiezen de 'uitdaging' wel of niet te accepteren. Ik had t wel gedaan maar ben snel verhuisd, te irritant gewoon. Het was een stel en ze gingen gewoon koken en alles doen wat levende sims ook doen.

Thanx voor sproeier-tip (klinkt beetje raar )
pi_69947104
ik heb net een laptop opgevist uit de vijver bij de begraafplaats volgens mij
iemand was hem kwijt, weet niet meer wie maar ik hou hem.
was een kistje met laptop
pi_69947144
Tvp
pi_69950273
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb net een laptop opgevist uit de vijver bij de begraafplaats volgens mij
iemand was hem kwijt, weet niet meer wie maar ik hou hem.
was een kistje met laptop
Ja.... die doet het dan toch niet meer Of het moet een waterdicht kistje geweest zijn...
pi_69951072
ja hij doet het wel
bizzar maar waar, en ik gebruik hem nu ook
pi_69951621
Hoe kan je het ouder worden uitzetten, ik kan het nergens vinden :$
pi_69951687
bij opties in dat zelfde menu als waar ook afsluiten en opslaan enzo in staat.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:12:21 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69954802
aaaaaaaaaaahhhhhhhhh

sorry, dat moest er even uit. Nadat ik eerst al een tweeling had die nu peuter zijn, heb ik nu weer een tweeling gekregen.
Fuck the EBU.
pi_69954871
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
aaaaaaaaaaahhhhhhhhh

sorry, dat moest er even uit. Nadat ik eerst al een tweeling had die nu peuter zijn, heb ik nu weer een tweeling gekregen.
Kan je er niet een ter adoptie aanbieden? Of gewoon verwaarlozen.. dan komen ze hem wel ophalen... Dat was in de sims 2 iig zo
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:28:13 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69955593
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Kan je er niet een ter adoptie aanbieden? Of gewoon verwaarlozen.. dan komen ze hem wel ophalen... Dat was in de sims 2 iig zo
Ik zal eens kijken of ik ze kan laten adopteren. Maar bij verwaarlozing, nemen ze toch de andere kinderen ook mee?
Fuck the EBU.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:32:08 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69955771
Ik kan het niet vinden. Ik kan wel kinderen adopteren, nu niet, omdat mijn huishouden al uit acht bestaat, maar de andere kant op, kan ik niet vinden.
Fuck the EBU.
pi_69956505
Ja, ik kan ook zaadjes vinden... en zelfs ook planten! Heb er nu 2 geplant, heel benieuwd wat er uit komt
Wat ik wel raar vind is dat van mijn familie (man, vrouw, tienerzoon) de man en vrouw niet meer met elkaar willen Ohja-en... ik denk dat ze gewoon geen risico's willen nemen, 1 kind is genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')