Cool.... lijkt me leuk om te zien, maar inderdaad erg chaotisch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Purky het volgende:
[..]
Moet je blij zijn dat je geen 3-ling hebt gekregen.
Ik las dat het een optie was, mijn sim werd zwanger, ik zo "als het maar niet een 3-ling wordt dan", en je raadt het al.. Wat een chaos zodra ze peuters zijnscheelt wel dat je ze kan verschonen als ze nog geen vieze luier hebben en niet helemaal naar de koelkast hoeft te hobbelen voor een flesje, maar toch.
Was een hele uitdaging zullen we maar zeggen
Ik heb nu één tiener, één kind en twee peuters.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Purky het volgende:
[..]
Moet je blij zijn dat je geen 3-ling hebt gekregen.
Ik las dat het een optie was, mijn sim werd zwanger, ik zo "als het maar niet een 3-ling wordt dan", en je raadt het al.. Wat een chaos zodra ze peuters zijnscheelt wel dat je ze kan verschonen als ze nog geen vieze luier hebben en niet helemaal naar de koelkast hoeft te hobbelen voor een flesje, maar toch.
Was een hele uitdaging zullen we maar zeggen
Gewoon rondlopen door de minder bewoonde delen van de stad. Dan zie je vanzelf kleine witte stipjes op de grond. Ik vond er bv een aantal rondom het kerkhof.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Lijnloos het volgende:
Ennuh, hoe zoek je zaadjes en zo? Ik ben effe met de vrouw des huizes het park in geweest, maar zou niet weten waar ik moet klikken. Ben toen maar met haar gaan vissen op het strand... ook leuk
Nog niet, maar dat komt waarschijnlijk nog wel. Tot nu toe heb je maar twee buurten om mee te spelen, eentje die al in het spel zit en eentje die je gratis kunt downloaden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:25 schreef NeonPanda het volgende:
Heb de Sims 3 ook aangeschaft!
Is er een mogelijkheid om een eigen dorp te maken?
Tegen de tijd dat je dat kan doen, zijn ze 80 jaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je hebt daar gelukkig wel beloningen voor die je kunt aanschaffen (weinig honger, weinig plassen, niet snel vuil)...
Gewoon aging uitzetten, dat is een stuk leuker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:23 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je dat kan doen, zijn ze 80 jaar
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Gewoon aging uitzetten, dat is een stuk leuker.
Bedankt voor je antwoord!quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat komt waarschijnlijk nog wel. Tot nu toe heb je maar twee buurten om mee te spelen, eentje die al in het spel zit en eentje die je gratis kunt downloaden.
Ik vind het leuker om aging aan te laten, en dan met de kinderen van mijn sims verder te spelenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Gewoon aging uitzetten, dat is een stuk leuker.
Bij De Sims heb ik daar niet zo'n last van eigenlijk. Er zijn bepaalde spellen, daar is het gewoon fout in het Nederlands.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:50 schreef ethiraseth het volgende:
Het spel is keileuk, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen het in het Nederlands spelen. Die vertalingen zijn echt tenenkrommend slecht. "Iets maniakaals lezen", ik krijg al rillingen als ik het lees.
planten, bemesten, automatische sproeien, na een dag of twee weer mesten en dagelijks wiedenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 3 onbekende zaadjes geplant, benieuwd wat daar uitkomt, ze hebben wel meer verzorging nodig merk ik, ze verwelken heel snel
Wat kan je met die laatste twee?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:16 schreef knorretje het volgende:
[..]
planten, bemesten, automatische sproeien, na een dag of twee weer mesten en dagelijks wieden
Heb je zeldzame of bijzondere zaadjes geplant ?
uit mijn hoofd ff een lijstje, zal straks even in 'mijn tuintje' kijken of ik iets vergeet![]()
bijzonder: vlamvruchten, kaas, ei(aubergine), biefstuk, hamburger, geldboom, levensplant, omniplant, doodsbloemenstruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |