Is in de anderquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd? Het roze en oranje is in de ander zwart, het blauw en groen is in de ander allebei groen.
Ik zie geen optische illusie oid
edit: jouw icon is zoooo schattig!
Huh? Dus het is wel een optische illusie?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Is in de ander
Het 'blauw' en 'groen' zien er toch echt uit als andere kleuren op het eerste gezicht, terwijl ze toch echt dezelfde kleur zijn.
Dat is nep neem ik aan. Al helemaal omdat het filmpje zo oud is. Als ze het nu zouden kunnen (een hond z'n hoofd afhakken en hem dan met allerlei shizzle alsnog in leven houden), konden ze het tóén helemaaaal niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:19 schreef Mirel het volgende:
Niet grappig, wel enorm interessant. Zou het nou echt zijn?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hetzelfde, ik vat hem niet
Tnxquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd? Het roze en oranje is in de ander zwart, het blauw en groen is in de ander allebei groen.
Ik zie geen optische illusie oid
edit: jouw icon is zoooo schattig!
Waarom zit er een kabel van 1 meter aan de monitor? FAKEquote:
Ach, die illusies zijn al zo bekend...hier nog eenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:38 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
De kleuren zijn hetzelfde (groen en blauw). Zie:
http://u.kexx.net/img1336.png
Of knip en plak even in paint.
Misschien kleurenblinden (die zien dan bij die spiraal 1 kleur, als ze groen/blauw blind zijn)quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef tony_clifton- het volgende:
Is er eigenlijk iemand die écht kan zien dat de kleuren 'tzelfde zijn? Iemand bij wie zijn brains erdoor kan kijken bedoel ik?
Heb 't gecheckt met een kleurenmeterprogramma en 't klopt idd.
Je ogen helemaal tot spleetjes straktrekken. Dan zie je dat bij dat schaakbordplaatje de grijskleuren naar elkaar toelopen. Maar dan ook echt strak he, tot je oogleden helemaal trillen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef tony_clifton- het volgende:
Is er eigenlijk iemand die écht kan zien dat de kleuren 'tzelfde zijn? Iemand bij wie zijn brains erdoor kan kijken bedoel ik?
Heb 't gecheckt met een kleurenmeterprogramma en 't klopt idd.
Vet, al vond ik die in NY beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |