Nou, daar zal die ontzettende loser wel een single en serie over gaan maken dan. Alles om met z'n zonnebankgrafkop op tv te komen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef versabommie het volgende:
WEL GODVERREDOMME! Het gaat gewoon niet stoppen he ?
hierrrrrrrrrrr:
Dries gaat scheiden
Dries Roelvink en Lucienne gaan uit elkaar. De twee hebben besloten dat een scheiding de beste oplossing is. Dries vertrekt na de echtscheiding naar Amsterdam.
Dat heeft Dries verteld tegenover RTL Boulevard. Vorige week is het echtpaar al bij een advocaat geweest. Het huis in Landsmeer zal worden verkocht. Daarnaast moet er een omgangsregeling worden getroffen voor de kinderen
Volgens mij is er alleen sprake van een spermadonor..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef Leandra het volgende:
Oh oh, wat lees ik nu?? Volgens Guido the Storyteller is Micky een reageerbuisbaby.... en dat terwijl ze volgend jaar 40 wordt, laat de eerste reageerbuisbaby nou van 25 juli 1978 zijn.....
Volgens mij ook, maar volgens Guido niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij is er alleen sprake van een spermadonor..
die komt ergens in een TT..quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dat wel eens vaker gelezen, van die reageerbuis. Toen keek ik ook al zo:.
Gezellig hier, in de krochten van het Internet.
Lekker hè? Toch is het waar, over die IVF dan. Ik zal eens op zoek gaan. Volgens mij staat het ook in een van de topics over Mouse en Ketchup.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dat wel eens vaker gelezen, van die reageerbuis. Toen keek ik ook al zo:.
Gezellig hier, in de krochten van het Internet.
Mijn hemel, how low can you go...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef Eef999 het volgende:
Story
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste reageerbuisbaby in NL is van 15 mei 1983....quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker hè? Toch is het waar, over die IVF dan. Ik zal eens op zoek gaan. Volgens mij staat het ook in een van de topics over Mouse en Ketchup.
Tsja, ik heb het ook alleen maar van horen zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
De eerste reageerbuisbaby in NL is van 15 mei 1983....
Dat heb je gewoon net zelf gewijzigd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
Tsja, ik heb het ook alleen maar van horen zeggen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Micky_Hoogendijk
Ze heet dus doodgewoon Mirjam.
Hij is gayyyy luister toch ns naar me,wedden!!!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:53 schreef Macka66 het volgende:
Adam heeft op die Story foto's echt rozegetinte glazen in zijn bril
Als ie met hangende pootjes terugkomt hoop ik toch niet dat Patries hem met open armen ontvangt hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef berney het volgende:
Ik zie Eddem nog wel op hangende pootjes naar Patries gaan, hopelijk komt hij nog bij zinnen. Ze roept nu wel dat ze niet meer met hem wil praten ect, maar ik hoop echt dat het goedkomt met die 2.
Het is toch te zot dat die sloerie een huwlijk kapot maakt door dat brainwashen van d'r
Ze zal m wel niet direct met open armen ontvangen maar goed ik heb stille hoop.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als ie met hangende pootjes terugkomt hoop ik toch niet dat Patries hem met open armen ontvangt hoor.
Terug naar die HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRR zou ik roepen!
quote:
Een lange kont.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze heeft wel een mooie kont.
Dat dan weer wel.
Dat snap ik dan wel weer van Eddem.
Bron.quote:(11-6-2009) Het is niet te hopen dat Adam Curry’s ex Patricia Paay (60) en zij nieuwe liefde Micky Hoogendijk (38) elkaar binnenkort toevallig tegen het lijf lopen, want Hoogendijk lijkt er alles aan te doen om Paay op de kast te jagen en de ex-vrouw van haar nieuwe liefde Adam Curry in te wrijven dat zij nu Adam heeft… Het laatste hoogstandje publicitaire hoogstandje van Micky: “Het ging al tijden niet zo lekker tussen Adam en Patricia, hoewel ze het de eerste tien jaar geweldig samen hadden...”en “Het doet Adam enorm veel pijn dat Christina, zijn nummer-één-vrouw, uiteindelijk de dupe is geworden van dit hele verhaal”. Dat het Hoogendijk menens is om Adam Curry definitief aan zich te binden blijkt als zij zegt: “Ik weet: bij deze man wil ik m'n hele leven blijven! We denken hetzelfde, lezen dezelfde boeken, hebben exact dezelfde muziek op onze iPods, noem maar op. Bijna griezelig, die overeenkomsten.”En Adam zelf, die na 22 jaar zijn Patricia inruilde voor Micky? Die lijkt een standaardrepertoire te hebben, wat zoals hij nu over Micky spreekt, sprak hij bijna exact over Patricia Paay, die zoals Curry zelf zegt, jarenlang bemoederde.
April 2003: Adam Curry legt uit waarom hij zo stapelverliefd is op Patricia Paay: Er is een verschil in leeftijd, een verschil in lengte; we zijn helemaal geen logisch duo en toch... we hebben elkaar gevonden. Ik heb in mijn leven best veel seks gehad - genoeg om te weten wat er te koop is en wat ik fijn vind - en er is niemand die mij betere seks kan geven dan Patricia, sorry. Ik weet zeker dat voor haar hetzelfde geldt. Het zou niet opkomen om met een andere vrouw naar bed te gaan. Wat er ook gebeurt: we zijn er voor elkaar. Het heeft zo moeten zijn... Misschien moest Christina er wel zijn; dat Patricia en ik bij elkaar gebracht zijn om haar geboren te laten worden. Who knows? Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar kun jij mij een mooiere reden geven?''
Juni 2009: Adam Curry legt uit waarom hij zo stapelverliefd is op Micky Hoogendijk: ”Toen ik haar voor de eerste keer kuste, schudde het heelal op zijn vesten. De ruis was weg uit mijn hoofd. Ik geloof nu écht in sprookjes. Ware liefde bestaat. Het bestáát! Micky heeft mij veranderd. Ik verdoofde voorheen mijn gevoelens van ongenoegen met marihuana, zo ontvluchtte ik de werkelijkheid. Maar sinds twee maanden ben ik clean. Toen is de zoektocht naar mezelf begonnen. Micky helpt me. Leert me hoe belangrijk het is om jezelf en het leven onder ogen te komen. Ze zegt op het juiste moment de juiste dingen.”
Voor Adam Curry lijkt het allemaal een pot nat. Patricia Paay of Micky Hoogendijk; wat is het verschil? Nu daar zal Curry waarschijnlijk nog wel achterkomen, want de kans dat Hoogendijk hem net zo bemoedert als Paay lijkt nihil. Curry, enkele jaren geleden over hoe het er bij hem thuis toeging:
“We eten gezond. Patricia kookt elke dag vers. Zij is echt een Hollandse moeder. Ze maakt lekkere dingetjes, en niet te vet. Weinig vlees, meer kip en vis. En altijd heel veel sla. Drinken doen we niet. Ik neem wel elke dag een lekker jointje. Daar zweer ik bij. Het houdt me relaxed en zet tenminste eventjes die hersenen stil. Anders gaat het echt de hele dag door bij mij. En in elk geval is het beter dan drank. Drank, daarvan word je pas echt vroeg oud. Een jointje is voor mij de manier om niet overspannen te raken. De afgelopen jaren waren heel zwaar voor ons. Niet alleen door de toestanden met de belasting. Vooral de dingen die over je geschreven worden, het geneuzel, de onwaarheden, dat brengt heel veel spanning met zich mee. Het is deprimerend.
Wat me ook redt, is dat ik altijd goed slaap. Je kunt 's nachts zo een olifant in mijn kamer laten rondbanjeren. Maar: als ik alleen thuis ben met mijn dochter, hoor ik alles. Dan lig ik in de waakstand. Dat kan ik zo
instellen. Om de stress de baas te blijven, is het ook heel belangrijk dat ik blijf eten. Onder druk val ik altijd af. Ik raak zo vijf, zes kilo kwijt. Kennelijk ga ik heel snel verbranden als ik gestrest ben. Gelukkig zorgt Patricia ook daarin heel goed voor mij. In moeilijke tijden maakt ze extra veel lekkere dingetjes.”
Hoogendijk, over wie nog altijd in het decadente Amsterdamse uitgaansleven veel wilde verhalen de ronde doen, lijkt bepaald niet van plan zijn de moederrol op zich te nemen, maar zeker lijkt wel dat ze Adam niet snel uit haar armen zal laten wegglippen…Over haar eerste ontmoeting met Adam Curry vertelt ze: "Ik zal de datum nooit vergeten: 3 april. Hij kwam boven, zag m'n boekenkast en riep dat hij de meeste boeken daarin ook gelezen had. Hij werd enorm enthousiast. Toen draaiden we ons om, zodat we tegenover elkaar stonden en ineens gebeurde het: we zoenden. Die zoen duurde een eeuwigheid. Het was heel erg heftig. De wereld stond totaal stil voor mij. Dit had ik nog nooit eerder gevoeld, het was zo intens, zo diep...,”zegt ze in Primo.
Na die gedenkwaardige zoen kwam er een moeilijke tijd voor Hoogendijk, zo zegt zij. “ Adam was terug bij zijn gezin in Londen, en we hebben elkaar vijf weken niet meer gezien. Maar we sms'ten als een gek en Adam overspoelde mij met romantische muziekjes die hij naar me toestuurde. Toen belde hij op en zei dat hij wilde uitvinden wat we wérkelijk voor elkaar voelden, of het geen bevlieging was. Hij nodigde me uit om naar San Francisco te komen, waar hij zijn zaak heeft. Ik dacht: misschien kunnen we in plaats van lovers gewoon goede vrienden worden, waarom niet? Maar je vliegt natuurlijk niet zomaar even naar San Francisco. En vanaf het moment dat ik bij hem binnenstapte was ik totaal verloren, toen wist ik dat Adam de man is op wie ik zo lang heb gewacht. Het voelde enorm vertrouwd aan. Ik wist: bij deze man wil ik m'n hele leven blijven! We denken hetzelfde, lezen dezelfde boeken, hebben exact dezelfde muziek op onze iPods, noem maar op. Bijna griezelig, die overeenkomsten. En we hebben elkaar op het juiste moment in ons'.leven ontmoet."
Dan: "Het ging al tijden niet zo lekker tussen Adam en Patricia, hoewel ze het de eerste tien jaar geweldig samen hadden... Adam stopte met blowen om een nieuwe fase in z'n leven te beginnen en ik heb door veel yogatrainingen alle ballast uit mijn verleden een plekje kunnen geven. Ik stond net als Adam open voor een nieuwe, frisse start. We zijn supergelukkig samen. Het enige wat ons enorm veel verdriet bezorgt is het feit dat er ook nog een meisje van 18 jaar in het spel is, Adams dochter Christina. Dat kind heeft zulke afgrijselijke dingen over mij gehoord, dat ze totaal van slag is en denkt dat haar papa opeens helemaal krankzinnig is geworden. Adam en ik hebben op Ibiza als kleine kinderen gejankt. Het doet Adam enorm veel pijn dat Christina, zijn nummer-één-vrouw, uiteindelijk de dupe is geworden van dit hele verhaal. Ik schaam me dood tegenover Adams dochter. Als ik Christina was, zou ik mij ook haten! Het verhaal wordt zo simpel verteld. Maar het is natuurlijk niet zo van: Micky komt voorbij, Adam is een sukkel en die gaat volop voor een sloerie die, alleen maar uit is op z'n geld. Ik hoop van ganser harte dat het oordeel over mij milder zal worden..."
Dan is de vraag? Denken ze al aan trouwen en misschien een baby? Micky zegt met een knipoog: "Daar zijn we nog helemaal niet mee bezig. He is still sweeping me off my feet. We gaan eerst samen spelen. Alles is open..."
In 2003 was ie gewoon permanent stoned, dan is alles happy, peace and rainbowsquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef beequeen het volgende:
Toch klopt er geen zak van natuurlijk. In april 2003 zegt Eddem nog steeds verliefd te zijn op Patries, om vervolgens nu te melden dat hij al 10 jaar een kuthuwelijk heeft. Die gast liegt gewoon dat hij barst.
Arme, arme Patries en Christina.
ShowChat #1219: I'M SLAPPING DA BASS, MAN!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef versabommie het volgende:
offtopic: Doe mij eens een lekker plusje geven op http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=9
Ontopic: KILL Ptwiesja, Kill and attack!
whehe static noemt je Tong nummer 2quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Deze is dicht, jammer, was interessant. Hulde aan static.
Wat een ontiegelijke lamlul is die Adam, zeg. Hij past helemaal bij dat valse, nare mens van een Micky. Ze komplieten elkaar volledig. Bah.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef beequeen het volgende:
Toch klopt er geen zak van natuurlijk. In april 2003 zegt Eddem nog steeds verliefd te zijn op Patries, om vervolgens nu te melden dat hij al 10 jaar een kuthuwelijk heeft. Die gast liegt gewoon dat hij barst.
Arme, arme Patries en Christina.
Is dit n geintj?/Bommie staat daar toch niet tussen???quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef versabommie het volgende:
offtopic: Doe mij eens een lekker plusje geven op http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=9
Ontopic: KILL Ptwiesja, Kill and attack!
berryv : http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=6quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is dit n geintj?/Bommie staat daar toch niet tussen???
excuus: http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=4quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
berryv : http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=6
Mag je 1x per dag stemmen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
excuus: http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=4
Ohwja.. ik zeg dat Adam binnen 1,5 terug is bij pwaties
1,5 wat? jaar/maand?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, misschien niet in 1,5 maand maar ze komen weer bij elkaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk het welquote:
oke ,quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk het wel![]()
en ik bedoelde 1.5 jaar. Tis net een kind, als men er tegenin gaat gaat hijd e relatie leuk vinden... aangezien heel nederland er tegen is, zal het wel 1,5 maand duren voor hij aan de blow gaat omdat hij niet gelukkis is
En dan hoop ik dat Patries hem een dikke, vette trap onder zijn reet geeft. Terug naar die HOERRRRRRRR.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:45 schreef Anniebab het volgende:
oke ,Ja ik denk ook dat dit niet van lange duur is .Hij komt op hangende pootjes terug.
Weinig kans! Vrouwen willen gewoon graag hun eigen vertrouwde omgeving om zich heen en die 20 jaar roest er niet snel af....quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat Patries hem een dikke, vette trap onder zijn reet geeft. Terug naar die HOERRRRRRRR.
Meh, misschien is Patricia juist blij dat ze nu eindelijk van dat eeuwig stonede 44-jarige jongetje met het mooi geföhnde haar af is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:55 schreef versabommie het volgende:
Weinig kans! Vrouwen willen gewoon graag hun eigen vertrouwde omgeving om zich heen en die 20 jaar roest er niet snel af....
weer fout: Vrouwen passen hun man aan zoals ze willen dat hij eruit ziet, Adam is dus een product van patries haar wansmaak!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meh, misschien is Patricia juist blij dat ze nu eindelijk van dat eeuwig stonede 44-jarige jongetje met het mooi geföhnde haar af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |