quote:want wat zij heeft geflikt is onvergeefelijk. Maar mijn vader blijft mijn vader,en ik zal altijd van hem houden.
ongeveer 7 uur ago from web
toe hoe sterk zij is - en met mij staat ze nog sterker. Met Micky wil ik nooit wat mee te maken hebben,
verliefde ogen die niet meer hoort wat ik of mijn moeder zeggen. Ik hou ontzettend veel van mijn moeder, en kijk elke dag met bewondering
er een stuk uit mijn hart is. Als ik nu mijn vader spreek, of in zijn ogen kijk, zie ik MIJN vader niet meer; ik zie iemand met glazig,
nu heb ik wel wat moeite om te geloven dat het noch bestaat. Zij waren allebijj mijn beste vrienden, en nu dat Adam weg is voelt het alsof
warning (like a smack in the face). Mijn ouders waren een voorbeeld voor mij, en door hun geloofde ik in echte liefde –
Wat er gebeurt is heeft me diep gekwetst. We zijn altijd zo’n gelukkig gezzinnitje geweestdus het kwam echt without warnin
quote:ritaverdonk Fantastische dagen gehad bij Rik Felderhof met Jan Smit.
Ze heeft tot haar 11e ofzo in de US gewoond, daarna tijdelijk in NL en woont nu al jaren in Engeland. Niet zo raar dus dat haar Nederlands niet perfect is.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Zeurkind, naja ze is boven de 18 dus je zou denken dat ze haar vader ook het geluk zou gunnen maar nee heur
iemand die er zo over twittert als zij heeft die keuze allang voor zichzelf gemaakt hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef Heathen. het volgende:
[..]Jij hebt nog nooit een scheiding meegemaakt dat is duidelijk. Misschien ben je vergeten dat zo'n iemand er dagelijks mee geconfronteert wordt door al die bladen.
Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef Heathen. het volgende:
[..]Jij hebt nog nooit een scheiding meegemaakt dat is duidelijk. Misschien ben je vergeten dat zo'n iemand er dagelijks mee geconfronteert wordt door al die bladen.
Zeker nooit gehoord van internet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is duidelijk.![]()
Ze woont in Engeland ergens geheel anoniem, niemand daar leest de Story en Prive dus het is niet zo dat ze op iedere hoek van de straat foto's van haar paps ziet
Dan zoek je het zelf op en niet andersquote:
Ja en vooral ls je dat viaquote:Hoe dan ook, als je vader en moeder scheiden ben je een zeurkind als je even je hart wil luchten volgens jou.![]()
Tuurlijk niet. Als jij gewone nieuwspagina's bezoekt krijg je die troep er ook voor.Misschien zou ik je tien jaar geleden gelijk hier in geven, maar nu is die pulp overal te lezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan zoek je het zelf op en niet anders
Oh, dus het is een zeurkind ómdat ze haar hart lucht op twitter en niet in haar blogje.quote:Ja en vooral ls je dat viadoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |