Nou, daar zal die ontzettende loser wel een single en serie over gaan maken dan. Alles om met z'n zonnebankgrafkop op tv te komen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef versabommie het volgende:
WEL GODVERREDOMME! Het gaat gewoon niet stoppen he ?
hierrrrrrrrrrr:
Dries gaat scheiden
Dries Roelvink en Lucienne gaan uit elkaar. De twee hebben besloten dat een scheiding de beste oplossing is. Dries vertrekt na de echtscheiding naar Amsterdam.
Dat heeft Dries verteld tegenover RTL Boulevard. Vorige week is het echtpaar al bij een advocaat geweest. Het huis in Landsmeer zal worden verkocht. Daarnaast moet er een omgangsregeling worden getroffen voor de kinderen
Volgens mij is er alleen sprake van een spermadonor..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef Leandra het volgende:
Oh oh, wat lees ik nu?? Volgens Guido the Storyteller is Micky een reageerbuisbaby.... en dat terwijl ze volgend jaar 40 wordt, laat de eerste reageerbuisbaby nou van 25 juli 1978 zijn.....
Volgens mij ook, maar volgens Guido niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij is er alleen sprake van een spermadonor..
die komt ergens in een TT..quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dat wel eens vaker gelezen, van die reageerbuis. Toen keek ik ook al zo:.
Gezellig hier, in de krochten van het Internet.
Lekker hè? Toch is het waar, over die IVF dan. Ik zal eens op zoek gaan. Volgens mij staat het ook in een van de topics over Mouse en Ketchup.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dat wel eens vaker gelezen, van die reageerbuis. Toen keek ik ook al zo:.
Gezellig hier, in de krochten van het Internet.
Mijn hemel, how low can you go...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef Eef999 het volgende:
Story
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste reageerbuisbaby in NL is van 15 mei 1983....quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker hè? Toch is het waar, over die IVF dan. Ik zal eens op zoek gaan. Volgens mij staat het ook in een van de topics over Mouse en Ketchup.
Tsja, ik heb het ook alleen maar van horen zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
De eerste reageerbuisbaby in NL is van 15 mei 1983....
Dat heb je gewoon net zelf gewijzigd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
Tsja, ik heb het ook alleen maar van horen zeggen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Micky_Hoogendijk
Ze heet dus doodgewoon Mirjam.
Hij is gayyyy luister toch ns naar me,wedden!!!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:53 schreef Macka66 het volgende:
Adam heeft op die Story foto's echt rozegetinte glazen in zijn bril
Als ie met hangende pootjes terugkomt hoop ik toch niet dat Patries hem met open armen ontvangt hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef berney het volgende:
Ik zie Eddem nog wel op hangende pootjes naar Patries gaan, hopelijk komt hij nog bij zinnen. Ze roept nu wel dat ze niet meer met hem wil praten ect, maar ik hoop echt dat het goedkomt met die 2.
Het is toch te zot dat die sloerie een huwlijk kapot maakt door dat brainwashen van d'r
Ze zal m wel niet direct met open armen ontvangen maar goed ik heb stille hoop.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als ie met hangende pootjes terugkomt hoop ik toch niet dat Patries hem met open armen ontvangt hoor.
Terug naar die HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRR zou ik roepen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |