Hoe ziet ie eruit dan? Kan het van twitter niet aflezenquote:
1R Kendrickquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe ziet ie eruit dan? Kan het van twitter niet aflezen
Vind je dat echt? Vond het eigenlijk best een pitige loting. Clement vorig jaar QF, Hewitt oud-winnaar en goed grasspeler. Lijkt me dat er makkelijkere eerste rondes in zitten..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:56 schreef eentwee het volgende:
Bij Nadal zitten echt alleen maar kneuzen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef eentwee het volgende:
Gefeliciteerd FF!
Dank je wel. Wel leuk, want ik vind het ook mijn slechtste grap ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Is nog niet bekend.. eerst vanmiddag tegen Wawrinka.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Doet Nadal gewoon mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen wij als onofficiële vuvuzela-fanclub een dagje op het centre court gaan toeteren?quote:
Dus als Nadal vandaag besluit niet mee te doen, neemt Del Potro (5) zijn plaats in en Blake (17) die van Del Potro?quote:If seeds 1-4 withdraw before order of play is released on Sunday, the fifth seed takes their place in the draw and 17 replaces 5.
Davy op gras is van het niveau Sluiter..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Wopper1 het volgende:
Aardige loting voor Andy. Chardy is lastig maar wel te doen, en dan krijgt hij volgens mij 3e of 4e ronde pas echt tegenstand in de vorm van Davydenko. Als die überhaupt daar komt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:29 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Leg em eens uit dan. Want normaal gesproken houd ik wel van slechte grappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |