Nee he!quote:
Precies, dat heb je goed begrepen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:14 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus hey, wat een baggerkrant dat AsGelukkig neemt Amrbo me nooit serieus. Vamos Rafa
Daar is hij zo groot mee geworden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:14 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus hey, wat een baggerkrant dat AsGelukkig neemt Amrbo me nooit serieus. Vamos Rafa
Maar kijk, nu hebben ze dus zo'n stuk geplaatst wat wel waar is. http://www.as.com/tenis/a(...)90619dasdasten_3/Tesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Goed nieuws voor Federer dit. Moge hij weer winnen.
Omdat mijn verjaardag bijna voorbij is nog een afsluitende vandaag zelf bedachte slechte grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe verzin je ze?![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Goed nieuws voor Federer dit. Moge hij weer winnen.
Omdat mijn verjaardag bijna voorbij is nog een afsluitende vandaag zelf bedachte slechte grap.Gast, dit soort dingen moet je jezelf gewoon niet aan willen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
Weet ik niet. dit soort dingen komt de hele dag spontaan in me op.quote:
Zit wat in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Gast, dit soort dingen moet je jezelf gewoon niet aan willen doen
Ja, lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:02 schreef Susi het volgende:
Ik neem aan van wel eigenlijk. Wielrenners en zwemmers controleren ze ook als ze alleen maar in training zijn, of iig niet bij wedstrijden actief.
Jij verwacht een sterke comeback?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:58 schreef Wopper1 het volgende:
Vraagje... Nu Nadal al een aantal weken out is... controleren ze hem dan nog op doping oid?
Of alleen als hij in competitie is?
Bij wielrenners blijven ze volgens mij controleren, tot je aankondigt dat je met pensioen gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:58 schreef Wopper1 het volgende:
Vraagje... Nu Nadal al een aantal weken out is... controleren ze hem dan nog op doping oid?
Of alleen als hij in competitie is?
Sesame Street Martians dacht ik , maar ik zeg altijd yip yipquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook.
Hoe heet dat mannetje in je avatar trouwens?![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Sesame Street Martians dacht ik , maar ik zeg altijd yip yip
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:56 schreef kevinoz het volgende:
krijg je van mij een goede grap, omdat je verjaardag bijna voorbij is...
Lopen 3 mannen tegen elkaar een beetje op te scheppen over het moederdag cadeau dat ze gegeven hebben,
Nummer 1 zegt, "mijn cadeau voor mijn lieve schoonmoeder, gaat in 10 seconden van 0 naar 100", die man helemaal trots, "ja ja ik heb een porsche voor haar gekocht"..
Nummer 2 zegt, "ach stelt niks voor die van mij gaat in 9 seconden van 0 tot 100", dus die andere vent "zo, wat heb je wel niet gekocht dan", die man vol trots..."een ferrari"
Dus die andere 2 nou vertel, wat heb jij gekocht voor je schoonmoeder...."nou"zegt ie,
"mijn cadeau gaat in 2 seconden van 0 tot 120" die anderen helemaal verbaast, wat dan? Nummer 3.....Een weegschaal....
En als Serena ook gewoon haar plicht doet krijg ik een of andere tas van een FOK!-prijsvraag.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hebben maar 2 mensen hier door dat Murray Wimbledon gaat winnen
3, ik had nog niet gestemd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Presentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geweldig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:56 schreef kevinoz het volgende:
krijg je van mij een goede grap, omdat je verjaardag bijna voorbij is...
Lopen 3 mannen tegen elkaar een beetje op te scheppen over het moederdag cadeau dat ze gegeven hebben,
Nummer 1 zegt, "mijn cadeau voor mijn lieve schoonmoeder, gaat in 10 seconden van 0 naar 100", die man helemaal trots, "ja ja ik heb een porsche voor haar gekocht"..
Nummer 2 zegt, "ach stelt niks voor die van mij gaat in 9 seconden van 0 tot 100", dus die andere vent "zo, wat heb je wel niet gekocht dan", die man vol trots..."een ferrari"
Dus die andere 2 nou vertel, wat heb jij gekocht voor je schoonmoeder...."nou"zegt ie,
"mijn cadeau gaat in 2 seconden van 0 tot 120" die anderen helemaal verbaast, wat dan? Nummer 3.....Een weegschaal....
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:54 schreef APK het volgende:
Is die verjaardag met verschrikkelijke grappen nu voorbij?
quote:En als Serena ook gewoon haar plicht doet krijg ik een of andere tas van een FOK!-prijsvraag.
Yes sir.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:06 schreef APK het volgende:
Is die verjaardag met verschrikkelijke grappen nu voorbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet iemand het trouwens nog gebeuren dat Sluiter een wildcard krijgt voor Wimbledon? Ik vind dat hij er wel een verdient. Van mij mag hij dan ook winnen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
4, als ik het mis heb, ben ik in elk geval in goed gezelschap.quote:
OMFG ! Sluitert moet lekker gaan hockeyenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ziet iemand het trouwens nog gebeuren dat Sluiter een wildcard krijgt voor Wimbledon? Ik vind dat hij er wel een verdient. Van mij mag hij dan ook winnen.
Dat bleek vandaag wel ja. Ik vind het jammer dat hij in zijn speecht niks zei over vietnamveteraanumpire Norm Chryst. Zo van "Had de Vietcong hem niet kunnen houden ofzo?"quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
OMFG ! Sluitert moet lekker gaan hockeyen![]()
quote:wife made it to london! all is well
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef Ambrosius het volgende:
De weersvoorspellingen zijn best ok, weinig regen voorspeld de eerste week iig.
quote:Weather for Monday: Rather cloudy at first, perhaps with a spot of rain, becoming dry with bright or sunny spells later.
das beter. is er nu een overdekte baan?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:22 schreef RayMania het volgende:
In ieder geval geen oude beelden meer als het regent. Altijd tennis (als het goed is).
Daarom nu nog maar een keer genieten van de finale van vorig jaar op Sport1. Jammer genoeg zenden ze niet hele finale uit, maar toch een leukere wedstrijd dan we waarschijnlijk de komende weken krijgen te zien.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:22 schreef RayMania het volgende:
In ieder geval geen oude beelden meer als het regent. Altijd tennis (als het goed is).
Jammer inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2009 14:22 schreef RayMania het volgende:
Wat maakt dat nou uit; ze hebben toch een dak?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef Ambrosius het volgende:
De weersvoorspellingen zijn best ok, weinig regen voorspeld de eerste week iig.
Leuk man, kun je 1 potje spelen (kneus tegen goede speler) en de rest van de potjes liggen even goed stil. Schiet je echt niks mee op qua programma betreft in zo'n eerste week, gewoon puur voor de commercie.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit; ze hebben toch een dak?
Was een grap; dat van jou ook?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Leuk man, kun je 1 potje spelen (kneus tegen goede speler) en de rest van de potjes liggen even goed stil. Schiet je echt niks mee op qua programma betreft in zo'n eerste week, gewoon puur voor de commercie.
Alona Bondarenkoquote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef groenen het volgende:
En wie is dat laatste vrouwtje in de OP?
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Op de Alp 'd Huez een stok in 't wiel van een wielrenner steken of hem per ongeluk in 'n ravijn duwen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef jojomen4 het volgende:
Ik bedenk me net trouwens, dat je met zo'n twitter account flink geld kan verdienen. Je zegt gewoon dat je journalist bent en naar de persconferentie gaat. Mensen die houden je blog in de gaten.. je meld onjuist nieuws.. quotes schieten de lucht of de grond in en jij vult je zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |