scherp zijn? wie wat waar?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan heb je het nog niet eens over scherp zijn
zekerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Andere dingen gedaan
Jullie hebben je wel vermaakt toch
Tsja, wel eerst 27 jaar aan een muur gebouwd eej, dus afbreken zal niet zo heel makkelijk gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef Howl het volgende:
[..]
Sociaal zijn is niet iets wat vanzelf komt. Als je niet oefent en jezelf achter je muurtje verschuilt, dan blijft het niets. Maar goed, look who's talking. Ik ben zo een beetje de oudste hier en mij lukt het ook niet.
psychologie, afdeling sociale fobie/angst stoornis?? ik heb er baat bij gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, wel eerst 27 jaar aan een muur gebouwd eej, dus afbreken zal niet zo heel makkelijk gaan
Trouwens, motorrrijden is ook niet zo'n sociale bezigheid, meer hard wegrijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik besef me ook weldegelijk dat ik zelf zal moeten veranderen, maar hoe en wat is moeilijk...
we hebben toch net een stappenplan voor je bedacht? schrijf dat op, en voer het uit! niet nadenken, gewoon doen. (even het niet serieuze gedeelte wegfilteren dat snap je ook wel he)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, wel eerst 27 jaar aan een muur gebouwd eej, dus afbreken zal niet zo heel makkelijk gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik besef me ook weldegelijk dat ik zelf zal moeten veranderen, maar hoe en wat is moeilijk...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb met net toch nog opgegeven voor vrijdag, dus eerst dat maar bekijken/overlevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we hebben toch net een stappenplan voor je bedacht? schrijf dat op, en voer het uit! niet nadenken, gewoon doen. (even het niet serieuze gedeelte wegfilteren dat snap je ook wel he)
en ja, het is moeilijk, ja je zult je soms kut voelen, maar ook heel trots zijn als er iets lukt.
Niet zo stressen.. heb gewoon een leuke tijd!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Hij is juist wel leuk. Toen ik hem zag werd ik helemaal week en wilde ik alleen nog maar bij hem zijn en nu ook en ik ben ook bang dat hij dat niet heeft.
Bij mijn vriendin gisteren had ik alleen gedronken omdat ik zo zenuwachtig ben! Als ik hem nooit meer zie, kan ik nog dromen...
Goed bezig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:50 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ik heb met net toch nog opgegeven voor vrijdag, dus eerst dat maar bekijken/overleven
En daarom moet je het niet proberen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniet er van, wat er uiteindelijk gebeurd gebeurd toch wel....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Hij is juist wel leuk. Toen ik hem zag werd ik helemaal week en wilde ik alleen nog maar bij hem zijn en nu ook en ik ben ook bang dat hij dat niet heeft.
Bij mijn vriendin gisteren had ik alleen gedronken omdat ik zo zenuwachtig ben! Als ik hem nooit meer zie, kan ik nog dromen...
Ik heb vroegerrrr toen ik nog een klein bengeltje was,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoort van vrouwen, na de rit was dehelaas een
of
![]()
Ik heb geen motorrijbewijs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:50 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, is wel eens lekker ontsnappen
Kom je een rondje meerijden
ligt aan de motor... die van hem is idd erugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
of
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb vroegerrrr toen ik nog een klein bengeltje was.bij mijn broer vaak voor of achterop gezeten.
Tof.
![]()
[..]
Ik heb geen motorrijbewijs.
Tuurlijk kan je dr vanaf komenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
Mag je hier ook je ex-schoonzusje vervloeken die over je ex-schoonmoeder klaagt??![]()
Kom je er ooit vanaf?
Ik ga ook weer lessenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
of
![]()
Tsja, begin me de laatste jaren pas te beseffen hoe/watquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En daarom moet je het niet proberen?Niet zo zwak jij. We hebben allemaal onze manieren om ff heel hard weg te rennen voor de rest van de wereld. Maar daarmee stopt de wereld nog niet.
Ik heb net een sms gestuurt dat ik me niet lekker voel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet zo stressen.. heb gewoon een leuke tijd!
dat zal ongetwijfeld relaxter zittenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ligt aan de motor... die van hem is idd erugom achterop te zitten
maar mijn vriendin/scharrel heeft een
[ afbeelding ]
en dat zit heeerlijkdit is de 650cc zij heeft de 1000cc
Gaat dit om die date van vanavond?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:54 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb net een sms gestuurt dat ik me niet lekker voel.
Ik kan dat gewoon niet.
quote:
Klinkt wel verleidelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
kan natuurlijk m'n duoseat en stepjes terugschroeven eej, mag je achterop
Hoe? Behalve haar de mond snoeren met " Je kan praten als brugman, hier zullen we het niet over eens worden, je man is ook een watje.".quote:
ghehe, rondje crossen en een bakkie in Renesse of zoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijk.![]()
[..]
Hoe? Behalve haar de mond snoeren met " Je kan praten als brugman, hier zullen we het niet over eens worden, je man is ook een watje.".
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
me exvriend had en cbr 600 alsof me knieen naast me oren zaten als ik achterop zat...
Inderdaad. Zeggen dat jullie het niet eens worden daarover en dus het onderwerp wil laten rusten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe? Behalve haar de mond snoeren met " Je kan praten als brugman, hier zullen we het niet over eens worden, je man is ook een watje.".
600quote:
Die gaat dus niet door.quote:
Mutsje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb net een sms gestuurt dat ik me niet lekker voel.
Ik kan dat gewoon niet.
O ze komt toch al niet, dit was de eerste keer sinds uhmmm 2 jaar dat ik haar weer sprak...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeggen dat jullie het niet eens worden daarover en dus het onderwerp wil laten rusten.
Of als je dr helemaal vanaf wil zeggen dat ze niet meer welkom is
Je laat je onzekerheid toch geen date afzeggen? Je denkt dat je dingen gaat doen omdat je verliefd bent, terwijl je die dingen niet wil doen? Je bent er zelf bij hèquote:
Dat is toch goed. Heb je hier al met iemand over gepraat of niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:54 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, begin me de laatste jaren pas te beseffen hoe/wat
stoere vrouwenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb vroegerrrr toen ik nog een klein bengeltje was,bij mijn broer vaak voor of achterop gezeten.
Tof.
![]()
Goed zo. Het is ochtend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
Kut TT. Tering ik word echt al chagrijnig
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ze komt toch al niet, dit was de eerste keer sinds uhmmm 2 jaar dat ik haar weer sprak...
Ze had me even ervoor perongeluk gebeld, ik sta in haar gsm boven haar baas die ze eigenlijk moest hebben.
nope, kost al moeite zat hierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is toch goed. Heb je hier al met iemand over gepraat of niet?
Net uit bed met half rechtopstaand haar en mn mascara zowat achter mijn oren, maar verder oke.quote:
Er zijn ook regelmatig topics over dit onderwerp in R&P. Ik ben zelf bezig met zo een therapie, en ik heb er baat bij. Aan de andere kant is daardoor wel het een en ander naar boven gekomen. Bij mij is er waarschijnlijk meer mis dan alleen sociale angst.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
psychologie, afdeling sociale fobie/angst stoornis?? ik heb er baat bij gehad
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
Kut TT. Tering ik word ben echt al chagrijnig
Daar moet ik toch aan wennen, dus okquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net uit bed met half rechtopstaand haar en mn mascara zowat achter mijn oren, maar verder oke.
Ik heb geen idee hoeveel en wat er precies bij jou achter zit. Maar je zou eens kunnen kijken hoe je huisarts hierover denkt.quote:
Ik ben alles behalve gezellig of aandoenlijk als ik net wakker ben, trust me.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar moet ik toch aan wennen, dus ok.
Dat was het bij mij dus ook, en bang dat ze er af vielen..... en ik deed nog wel zo rustigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
me exvriend had en cbr 600 alsof me knieen naast me oren zaten als ik achterop zat...
Bonnie.quote:
Dat ik ze beide niet goed ga praten, beide hebben hun min punten en dat ik haar wel vaker aan de telefoon heb gehoord hoe ze tegen mijn ex-schoonmoeder deed. Dat ik toen vaker dacht "kind doe niet zo zielig".quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]Wat zei je? Flikker en a.u.b. uit je foon
En of ik goesting heb
Probeer je ook te stoppen met roken?quote:
Mja stomme wijven ook altijdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
Dat ik ze beide niet goed ga praten, beide hebben hun min punten en dat ik haar wel vaker aan de telefoon heb gehoord hoe ze tegen mijn ex-schoonmoeder deed. Dat ik toen vaker dacht "kind doe niet zo zielig".
Zij vond natuurlijk dat ik de helft niet had meegekregen.Haar goed recht. Dat wat ik heb meegekregen, is voldoende om bij mijn mening te blijven en dat zij een manipulatief bitchje is die haar mannetje onder de duim heeft.
![]()
Ik heb haar nr niet eens meer. Herkende het nr niet, zag geen naam.![]()
Ik ook, vriendje gaat bellen/smsen.
Dat zeg ik toch ook niet, ik zeg alleen dat ik er aan moet wennenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve gezellig of aandoenlijk als ik net wakker ben, trust me.
Heb ook een keer achterop zo'n motor gezeten. Toen we eraf kwamen, zei ik: Woooaaah! Volgens mij reden we wel 300 op een gegeven moment!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was het bij mij dus ook, en bang dat ze er af vielen..... en ik deed nog wel zo rustig
Als die man nog leeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel en wat er precies bij jou achter zit. Maar je zou eens kunnen kijken hoe je huisarts hierover denkt.
Wat lijkt me dat zwaar die opstartproblemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve gezellig of aandoenlijk als ik net wakker ben, trust me.
Ik hou niet van koffie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, ik zeg alleen dat ik er aan moet wennen.
Ik ben ook niet het zonnetje in huis, gewoon het eerst half uur niet tegen elkaar praten, 1 iemand zet koffie en na een half uur doen we eens een poging.
Hoe lang heb je het nu al volgehouden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:07 schreef heksehiel het volgende:
Probeer je ook te stoppen met roken?Ik denk dat ik over 5 minuten sigaretten ga halen, hier wordt werkelijk niemand beter van.
Ooh nee niet eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:07 schreef heksehiel het volgende:
Probeer je ook te stoppen met roken?Ik denk dat ik over 5 minuten sigaretten ga halen, hier wordt werkelijk niemand beter van.
Het is echt een crime ja. Vanaf kinds af aan ben ik al een avond/nachtmens, nooit meer dan 7 uur slaap per nacht nodig ook. Maar elke ochtend is het een strijd om mn bed uit te komen, en elke avond zit ik om 12.00 uur klaarwakker op de bank.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat zwaar die opstartproblemen.
Koffie, redbull whateverquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou niet van koffie.
Ik hou niet van mensen die dingen vragen 's ochtends.
Het enige wat ik 's ochtends wil is een blikje redbull en een peuk, dan ben ik na een kwartier wel aanspreekbaar. Ben gewoon totaal geen ochtendmens.
eerste keer 80 bij rijles heb je ook zoietsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ook een keer achterop zo'n motor gezeten. Toen we eraf kwamen, zei ik: Woooaaah! Volgens mij reden we wel 300 op een gegeven moment!![]()
Vriend van mij die reed: Nou, nee. Harder dan 150 hebben we niet gereden.![]()
Motoren zijn tof.
Ligt trouwens ook aan je huisarts zelf. Ik weet van mijn vader dat hij ook veel psychologische consulten heeft. Maar probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:09 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Als die man nog leeftheb ik 9 jaar terug voor 't laatst gezien geloof ik, toen ik in m'n klauwen gesneden had
Dum! Long taim no sie!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:09 schreef DumDaDum het volgende:
Tjonge, nog steeds allemaal single hier
Schiet ook niet op...
TVP
Al sinds ik wakker benquote:
daar ben ik niet bang voor.... kvind een tourmoter een stuk fijner om achterop te zitten dan een racemonster (ook vanwege mijn rug enzo) maar ik beweeg wel netjes mee in bochten ipv als een blok achterop hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was het bij mij dus ook, en bang dat ze er af vielen..... en ik deed nog wel zo rustig
Ochtendstilte. En ook niet van die radio shows die tegen je aan het praten zijn. Heel enthousiast.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou niet van koffie.
Ik hou niet van mensen die dingen vragen 's ochtends.
Het enige wat ik 's ochtends wil is een blikje redbull en een peuk, dan ben ik na een kwartier wel aanspreekbaar. Ben gewoon totaal geen ochtendmens.
Als ik mn eerste peuk op heb, dan gaat het altijd wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Koffie, redbull whatever.
Zo erg is het bij mij nou ook weer niet hoor, ik ben zeker geen fan, maar ik kan wel functioneren.
Kwartier valt nog mee trouwens.
Ik wil over een paar jaar ook een motorrijbewijs, en dus ook een motor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:11 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eerste keer 80 bij rijles heb je ook zoiets
maar of je een beetje kan zitten achterop een motor hangt van én de motor af en je eigen formaat
Die supersports zijn gemaakt voor jappanners van 1.50 en 50 kg lijkt het wel
Dan stop je morgen. Als het echt niet je dag is, dan maakt die ene dag ook niet uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Al sinds ik wakker benIk geloof dat het vandaag niet de dag is. Probleem is ook dat ik vind dat ik MOET stoppen, maar wil het ergens stiekem nog helemaal niet. JA wil wel, maar ook weer niet snappie? Dus eigenlijk slaat het helemaal nergens op
Ik het leifst ook, maar dat vinden ze hier niet zo leukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik mn eerste peuk op heb, dan gaat het altijd wel.
Maar ik doe 's ochtends zo min mogelijk.
Met mij gaat het superduper, vooral de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Hoi Kluts![]()
Ik weet het, issues...
-edit-
Maar verder gaat het prima
Met jou?
Sexyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Kluts het volgende:
half rechtopstaand haar en mn mascara zowat achter mijn oren
ik ben het geen van allenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
Gek genoeg ben ik geen ochtendmens, maar een avondmens. Ik heb moeite met opstaan, maar heb er geen problemen mee als mensen tegen me praten of radioshows te luisteren
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef DumDaDum het volgende:
Ik weet het, issues...
Maar verder gaat het prima
niet nog steeds...weer.... al ehhh 4 dagen ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:09 schreef DumDaDum het volgende:
Tjonge, nog steeds allemaal single hier
Schiet ook niet op...
TVP
Mij pa heeft een Honda VFR. En ik heb gelukkig geen motorrijbewijsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil over een paar jaar ook een motorrijbewijs, en dus ook een motor.
Dus voor minimensjes als ik is dat juist wel fijn dat er ook kleine motoren zijn.
Maar als ik nu een motor zou hebben zou ik mezelf hartstikke dood rijden.
Het is nooit de dag, tot je écht wilt stoppen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:12 schreef heksehiel het volgende:
Al sinds ik wakker benIk geloof dat het vandaag niet de dag is. Probleem is ook dat ik vind dat ik MOET stoppen, maar wil het ergens stiekem nog helemaal niet. JA wil wel, maar ook weer niet snappie? Dus eigenlijk slaat het helemaal nergens op
maar je moet wel ergens de grens zetten... anders denkt ze over 30 jaar nog steeds zo....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan stop je morgen. Als het echt niet je dag is, dan maakt die ene dag ook niet uit.
Succes!
Thnxquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan stop je morgen. Als het echt niet je dag is, dan maakt die ene dag ook niet uit.
Succes!
haha die is wel grappig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ook een keer achterop zo'n motor gezeten. Toen we eraf kwamen, zei ik: Woooaaah! Volgens mij reden we wel 300 op een gegeven moment!![]()
Vriend van mij die reed: Nou, nee. Harder dan 150 hebben we niet gereden.![]()
Motoren zijn tof.
Tuurlijk, dat sowieso. Maar het moment waarop je stopt moet je goed uitkiezen, want het is hartstikke moeilijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar je moet wel ergens de grens zetten... anders denkt ze over 30 jaar nog steeds zo....
Ik ben er redelijk vanaf gelukkig, en ik kan zelfs aardig doen tegen degene met wie ik elke morgen in de auto zitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is echt een crime ja. Vanaf kinds af aan ben ik al een avond/nachtmens, nooit meer dan 7 uur slaap per nacht nodig ook. Maar elke ochtend is het een strijd om mn bed uit te komen, en elke avond zit ik om 12.00 uur klaarwakker op de bank.
0-100 is 3 seconden geloof ik, 0-200 moet onder de 10 ook nog makkelijk lukkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:17 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Mij pa heeft een Honda VFR. En ik heb gelukkig geen motorrijbewijs![]()
Maar een paar keer achterop bij pa -of bij m'n broertje, ff proberen- was vrij spectaculair
Ik weet het. Ben 5 jaar geleden een jaar gestopt geweest en het stoppen was echt niet moeilijk. WIlde gewoon echt niet meer roken. Sindsdien wacht ik weer op die motivatie, maar hij komt niet terug, dus dan kun je toch niet eeuwig blijven roken omdat je die motivatie niet meer terug krijgtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:17 schreef Howl het volgende:
[..]
Het is nooit de dag, tot je écht wilt stoppen.
ik ook avondmens. als mensen smorgens druk doen of vragen stellen kan ik ze wel killen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
Gek genoeg ben ik geen ochtendmens, maar een avondmens. Ik heb moeite met opstaan, maar heb er geen problemen mee als mensen tegen me praten of radioshows te luisteren
zolang de echte wil er niet is hoef je het ook niet te proberen inderdaad... want dan faal je.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat sowieso. Maar het moment waarop je stopt moet je goed uitkiezen, want het is hartstikke moeilijk.
Heb het ook geprobeerd, maar ik vind roken nog te lekker en te relaxed om het te kunnen.
owquote:
Mijn man heeft 3 weken geleden voor het eerst op het circuit gereden. Die heeft het naar zijn zin gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:20 schreef erikje14 het volgende:
[..]
0-100 is 3 seconden geloof ik, 0-200 moet onder de 10 ook nog makkelijk lukken
al blijven bochten leuker dan lomp hard rechtdoor. Ik heb zelf vorige week voor 't eerst 200+ gereden
Snap ik helemaal, heb hetzelfde. Die motivatie bij mij is er nooit echt geweest en ik heb me dan ook voorgenomen me er voorlopig niet druk over te maken. Als ik die motivatie niet kan vinden, is het enige dat ik kan bedenken dat me wel motiveert, stoppen met roken als ik ooit aan kinderen begin. En daar ik dat de komende jaren nog echt niet van plan ben, is het bij mij wel een erg langebaanplan geworden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet het. Ben 5 jaar geleden een jaar gestopt geweest en het stoppen was echt niet moeilijk. WIlde gewoon echt niet meer roken. Sindsdien wacht ik weer op die motivatie, maar hij komt niet terug, dus dan kun je toch niet eeuwig blijven roken omdat je die motivatie niet meer terug krijgt
Succes!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zich aankleden en weg...
gesprekje op me werk...
succes vrouwke!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zich aankleden en weg...
gesprekje op me werk...
Lol, mijn pa doet vooral woon-werken. Ik geloof dat ie maar heel af en toe voluit gaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:20 schreef erikje14 het volgende:
[..]
0-100 is 3 seconden geloof ik, 0-200 moet onder de 10 ook nog makkelijk lukken
al blijven bochten leuker dan lomp hard rechtdoor. Ik heb zelf vorige week voor 't eerst 200+ gereden
Klopt. Maar hij zag dat je je motor kon laten keuren smorgens. En smiddags zaten die jankpijpen er weer onderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef erikje14 het volgende:
ik heb nog nooit circuit gereden, wil ik wel eens gaan doen alleen moet ik m'n motor d'r voor ombouwen aangezien ik "iets" teveel geluid maak
Ik ben er maar niet aan begonnen. Rijd me dan compleet te pletter vrees ik.quote:
Dat roept echt iedereen en is zo'n onzin.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben er maar niet aan begonnen. Rijd me dan compleet te pletter vrees ik.
Same here dus. Maar het lijkt me wel tof.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben er maar niet aan begonnen. Rijd me dan compleet te pletter vrees ik.
Als ik dat zeg adhv hoe ik me verder in het verkeer gedraag toch niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat roept echt iedereen en is zo'n onzin.
"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou als je eenmaal op zo'n ding stapt verlies je alle controle hoor. Die motoren lijden een eigen leven. Zodra ze gestart worden kan je alleen maar vol gas rijden of stil staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik rij groenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je mag mijne kopen, hij is alleen wel ongeval gevoelig
In de auto ben ik een wilde bras en heb ik inmiddels in 1 jaar tijd 3 auto's total loss gereden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik dat zeg adhv hoe ik me verder in het verkeer gedraag toch niet?
Als je echt alle controle verliest dan mag je wel stoppen met rijden. En als iedereen dat zou hebben dan zouden er nog meer doden vallen in het verkeer door motorrijden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou als je eenmaal op zo'n ding stapt verlies je alle controle hoor. Die motoren lijden een eigen leven. Zodra ze gestart worden kan je alleen maar vol gas rijden of stil staan.
GA DAN!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:36 schreef lichtekooi het volgende:
Hij stuurt een sms dat hij het jammer vind en of het morgen kan.
Doen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:36 schreef lichtekooi het volgende:
Dat zei ik ook, maar ik heb bewezen dat het wel degelijk waar is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vroeger met de scooter idd een hoop gestunt, maar thank god nooit een ongeluk gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
"
Onzin, ik reed vroeger al op de brommer extreem leip en ging gewoon volgas door de bocht, ook al wist ik niet zeker of dat ging lukken. Later nog een keer 2 weken plat gelegen vanwege een ongeluk.
M,n pa reed al op z,n 16e op het circuit.
GA DAN!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:36 schreef lichtekooi het volgende:
Met jou wel. Stukje worst erbij?quote:
Dat met dat boos zijn heb ik ook. Maar ook in de autoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar ik heb bewezen dat het wel degelijk waar is.
Als je denkt dat je je niet in kan houden (omdat het verleden dit met auto's, brommers e.d. al heeft aangetoont)
Dan kan je er misschien beter niet aan beginnen, ik kan me tegenwoordig beter beheersen dus nu "durf" ik wel weer!
Toendertijd kon ik nog niet zo goed met mijn emoties omgaan, was ik boos, dan reed ik voluit.. overal tussendoor.. links, rechts, vluchtstrook.. damn ik haalde auto's links in die zelf al op de linkerbaan reden![]()
en dat gaat eens mis
Wat moet dat schadegeval opleveren? (juiste benaming voor zo laag mohelijke prijsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:36 schreef JonKeL het volgende:
Nou een spuit beurtje zou hem niet misstaan en ik kan er wel een K op plakken voor je
Was sarcastisch bedoeltquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je echt alle controle verliest dan mag je wel stoppen met rijden. En als iedereen dat zou hebben dan zouden er nog meer doden vallen in het verkeer door motorrijden.
Al is elke dode uberhaupt in het verkeer er eentje te veel.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoelt
Mensen die die onzin uitkramen hebben nooit zelf op een motor gereden. Met mijn brommer reed ik ook overal vol gas. Echt niet dat ik dat met mijn motor ook doe, hoe leip ik ook kan zijn. Al zou ik het willen dan kan het alsnog bijna nergens in Nederland.
ik merk uiteraard nog steeds verschil in rijgedrag...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat met dat boos zijn heb ik ook. Maar ook in de auto
Je humeur beïnvloed altijd je rijgedrag wel.
Mooi. Wanneer heb je een gaatje vrij?quote:
Dat weet ik nog niet. Even schade expert afwachtenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Wat moet dat schadegeval opleveren? (juiste benaming voor zo laag mohelijke prijs)
Op de ring, tijdens de spits, kan je ook 200 aantikken hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef JonKeL het volgende:
Echt niet dat ik dat met mijn motor ook doe, hoe leip ik ook kan zijn. Al zou ik het willen dan kan het alsnog bijna nergens in Nederland.
Ik zou het niet erg vinden om op die manier te overlijden. Ik ben niet levensmoe ofzo hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik merk uiteraard nog steeds verschil in rijgedrag...
maar toen had ik echt een FUCK ET mentaliteit als ik dat had.. (en daarbij zou ik het toen niet erg vinden om dood te gaan, daar denk ik nu echt heeeeeel anders over)
met je vinger op de teller?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Op de ring, tijdens de spits, kan je ook 200 aantikken hoor
Mijn man kan donderdag zijn Hypermotard 1100S ophalenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Even schade expert afwachten
Alleen optische schade, kan ook dat ik erop blijf rijden. Maar als ik nou weer een fijn bedrag krijg en hem voor een leuke prijs kan verpatsen dan kan ik die stucgati's niet meer weerstaan
Die zijn zowaar nog mooier dan een kawaquote:
Een kennis van me is zo verongelukd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar ik heb bewezen dat het wel degelijk waar is.
Als je denkt dat je je niet in kan houden (omdat het verleden dit met auto's, brommers e.d. al heeft aangetoont)
Dan kan je er misschien beter niet aan beginnen, ik kan me tegenwoordig beter beheersen dus nu "durf" ik wel weer!
Toendertijd kon ik nog niet zo goed met mijn emoties omgaan, was ik boos, dan reed ik voluit.. overal tussendoor.. links, rechts, vluchtstrook.. damn ik haalde auto's links in die zelf al op de linkerbaan reden![]()
en dat gaat eens mis
ik ook niet, en ik zou ook niet vroegtijdig willen overlijden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om op die manier te overlijden. Ik ben niet levensmoe ofzo hoor
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Op de ring, tijdens de spits, kan je ook 200 aantikken hoor
Paar weken terug nog eentje van mij....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Een kennis van me is zo verongelukd.
ik ga morgen wel.
denk ik.
Verstand komt met de jarenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef JonKeL het volgende:
Maar als je enigszins een klein beetje verstand hebtdan kan je zelf wel situaties herkennen waarin je wel of niet als een imbeciel kan gaan rijden.
Wat? Wel praatjes hebben en dan niet durven doorzetten?quote:
Die kosten genoeg zeg maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn zowaar nog mooier dan een kawa![]()
maar ik blijf realistisch... ik zou toch een 996/998/1098 willen en die kosten gerust nog wat
Bij ons thuis versleten we sowieso 1 auto per jaar door "autogeintjes"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat weet ikMaar zeg nou zelf, hoe vaak doe je dat? En dan nog doe je het helemaal zelf.
Als mensen zeggen ik zou me helemaal dood rijden dan is dat voor 9 van de 10 zwaar overdreven vrees ik. Gekken heb je er altijd bij zitten natuurlijk. Maar als je enigszins een klein beetje verstand hebtdan kan je zelf wel situaties herkennen waarin je wel of niet als een imbeciel kan gaan rijden.
Ik weet te weinig van jouw worst om te kijken of ik daar een gaatje voor vrij kan maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat? Wel praatjes hebben en dan niet durven doorzetten?
Ik hou wijzelijk mijn mondquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Feitosa het volgende:
Bij ons thuis versleten we sowieso 1 auto per jaar door "autogeintjes"
Klutsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Kluts het volgende:
Ik weet te weinig van jouw worst om te kijken of ik daar een gaatje voor vrij kan maken.
Vroegtijdig. Ach. Ik wil toch ook niet oud wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook niet, en ik zou ook niet vroegtijdig willen overlijden.![]()
Maar ik heb weleens anders gedacht
Hij haalt wel altijd lekkere chorizoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet te weinig van jouw worst om te kijken of ik daar een gaatje voor vrij kan maken.
Gaan toch niet veel dingen er mee uitspoken he ? Hoest met het ziek zijn ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:48 schreef Kluts het volgende:
Bah. Vanavond weer model zitten op de kappersschool, voor een vriendinnetje.
Echt geen zin in.
Jij hebt echt geen leven he! om kwart voor 12 wakker worden....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgeneindelijk wakker
![]()
[..]
Gaan toch niet veel dingen er mee uitspoken he ? Hoest met het ziek zijn ?
waar wil je stoppen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroegtijdig. Ach. Ik wil toch ook niet oud worden
Dat heb ik nog niet besloten.quote:
*jaloers*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen leven he! om kwart voor 12 wakker worden....
Madame Rip.quote:
Nee,ze moet leren permanent in te draaien, maar hou er niks aan over dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gaan toch niet veel dingen er mee uitspoken he ? Hoest met het ziek zijn ?
Zo ver wil ik niet eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
zodra mijn motoriek niet meer oke is is het genoeg geweest denk ik
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb mij 1x misdragen. Ik reed wel 6 kilometers te hard. Gelukkig heeft justitie mij op dit feit gewezen, zodat ik me nu weer netjes aan de snelheid kan houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef erikje14 het volgende:
ach, motorrijden is een kwestie van je beheersen en dat leer je echt vanzelf wel als je op zo'n ding zit
ben ook nog nooit bekeurd dus ik rijdt altijd heel rustig
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
ga donderdag naar de bios met iemand waarmee ik een tijdje chat via msn
Bios. Altijd zo'n "veilige" date.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Dat is niet veel hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef erikje14 het volgende:
ik heb nog nooit circuit gereden, wil ik wel eens gaan doen alleen moet ik m'n motor d'r voor ombouwen aangezien ik "iets" teveel geluid maak
Leuk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Tof! Je hebt niets te verliezen! Gewoon heen gaan, geen verwachtingen, leuke avond. Als het niks is, in de bios hoef je niets te zeggenquote:
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Je kan ook een klik hebben zonder te praten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennen
gheghe...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof! Je hebt niets te verliezen! Gewoon heen gaan, geen verwachtingen, leuke avond. Als het niks is, in de bios hoef je niets te zeggen![]()
Look who's talking![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan ook een klik hebben zonder te praten.
Box, lees je eens wat meer inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennen
Vanmorgen thuiszorg gehad.. nog een weekje vrij van het asiel, maandag mag ik weerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
middag!!! moet je werken vandaag? of vandaag rust?
Mwah, ik kijk dan liever een film bij iemand thuis.quote:
geen idee we zullen zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Behalve als je een "love seat" hebtquote:
Inderdaad. In het donker aan elkaar zitten, is leukerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Murmeli het volgende:
gheghe...
bios is gezellig, beetje in het donker bij elkaar zitten
nouk ik krijg nog PM van jou
Zo'n onzin. Gewoon eerst even wennen aan elkaar door de bios en daarna lekker een drankje gaan doen of wat gaan eten samen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die hebben ze in Utrecht nietquote:
Je kan ook voor de gezelligheid naar de bios gaan, en daarna op een terrasje elkaar beter leren kennen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk dan liever een film bij iemand thuis.
Laat ik het zo zeggen, als ik zou daten, doe ik dat om iemand te leren kennen.
En dat doe je niet in de bios.
hihi ik las working on it dat je dat zei over aan elkaar zitten i nde b iosquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad. In het donker aan elkaar zitten, is leuker![]()
Working on it!
In Breda welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Die hebben ze in Utrecht nietOf ik ga naar de verkeerde films
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo'n onzin. Gewoon eerst even aanranden in de bios en daarna lekker ghb in d,r drankje gaan doen of wat gaan eten samen.
Dat is altijd een probleemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef erikje14 het volgende:
lol krijg net ff wat nieuw speelgoed van de baast hier60k $ aan cisco rommel
nu nog kastruimte om 't op te hangen
Goed om te wetenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Tja, zo belanden we in een cirkelredenering. Wat wil je over m'n worst weten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Kluts het volgende:
Is wel erg gezellig en het zit heel lekker!quote:
Toen ik 16 was ging ik idd naar de bios als date.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan ook voor de gezelligheid naar de bios gaan, en daarna op een terrasje elkaar beter leren kennen.
Ik ook niet. Ik leer nieuwe mensen kennenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ging ik idd naar de bios als date.
Maar nu ga ik liever een hapje eten oid.
Maar goed, ik date niet, dus het maakt eigenlijk geen bal uit.
Meis iemand via internet spreken en in het echt zien zijn toch echt wel 2 verschillende dingen hoorquote:
Dat dus ,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk dan liever een film bij iemand thuis.
Laat ik het zo zeggen, als ik zou daten, doe ik dat om iemand te leren kennen.
En dat doe je niet in de bios.
JIj ging toch bij HW eten? was dat geen date dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ging ik idd naar de bios als date.
Maar nu ga ik liever een hapje eten oid.
Maar goed, ik date niet, dus het maakt eigenlijk geen bal uit.
Dus jij spreekt liever op de eerste date bij iemand thuis af?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Meis iemand via internet spreken en in het echt zien zijn toch echt wel 2 verschillende dingen hoor![]()
[..]
Dat dus ,We zijn het zowaar over een punt eens
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef Murmeli het volgende:
hihi ik las working on it dat je dat zei over aan elkaar zitten i nde b iosik denk: wow nouk goed bezig, wie is de gelukkige
Ik ben bang dat de reputatie ervan je worst inmiddels voorbij gesneld is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, zo belanden we in een cirkelredenering. Wat wil je over m'n worst weten?
Seriously box, denk je echt dat ik dat bedoel? Ik bedoel over Erik zelf, hij heeft blijkbaar wat moeite met afspreken met dames en dan is de bios wel een goede optie voor hem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
Meis iemand via internet spreken en in het echt zien zijn toch echt wel 2 verschillende dingen hoor![]()
Je twijfelt toch niet aan de "serieusheid" van box? hij is al een half uur wakker!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Seriously box, denk je echt dat ik dat bedoel? Ik bedoel over Erik zelf, die heeft blijkbaar wat moeite met afspreken met dames en dan is de bios wel een goede optie voor hem.
Nee ik vind een hapje eten ideaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus jij spreekt liever op de eerste date bij iemand thuis af?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Seriously box, denk je echt dat ik dat bedoel? Ik bedoel over Erik zelf, hij heeft blijkbaar wat moeite met afspreken met dames en dan is de bios wel een goede optie voor hem.
Dat zit je wel dwars hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je twijfelt toch niet aan de "serieusheid" van box? hij is al een half uur wakker!
Autoquote:
eerste keer ooit dat ik wat afgesproken heb zowaar....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Seriously box, denk je echt dat ik dat bedoel? Ik bedoel over Erik zelf, hij heeft blijkbaar wat moeite met afspreken met dames en dan is de bios wel een goede optie voor hem.
Ik date niet. Daten doe je als je iemand leuk vind en wil kijken of daar potentieel op relatiegebied in ziet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
JIj ging toch bij HW eten? was dat geen date dan?
wanneer is/was dat eigenlijk?? en indien het was hoe was het?
leuk joh vage zinnen typen!
Welkomstdansje!quote:
Het was jouw voorstel om brommers te kiek'n. En dan nu opeens terugkrabbelen met vage cirkelredeneringen. Internetheld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Kluts het volgende:
Ik ben bang dat de reputatie ervan je worst inmiddels voorbij gesneld is.
Dat dus! Daten is zo overrated!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik date niet. Daten doe je als je iemand leuk vind en wil kijken of daar potentieel op relatiegebied in ziet.
Daar ik op dit moment geen relatie wil, is daten dus zinloos.
En als ik een steakje ga eten met HW is dat gewoon gezellig.
Denk ik.
Precies, heel goed. Laat ze maar lekker lullen, ik begrijp dat de bios voor jou een goede optie is. Maar vertel eens, hoe heb je haar leren kennen enz?!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef erikje14 het volgende:
eerste keer ooit dat ik wat afgesproken heb zowaar....![]()
Daten?quote:
quote:
Hoi!quote:
Liefffffquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was jouw voorstel om brommers te kiek'n. En dan nu opeens terugkrabbelen met vage cirkelredeneringen. Internetheld.
Dat hou ik nog even voor mezelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, heel goed. Laat ze maar lekker lullen, ik begrijp dat de bios voor jou een goede optie is. Maar vertel eens, hoe heb je haar leren kennen enz?!
Hehehe mijn eerste date was in een museumquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eerste keer ooit dat ik wat afgesproken heb zowaar....![]()
Wat is daar mis mee. Gaat om de gezamelijke interesse lijkt me. Ik heb een date naar de world press tentoonstelling gehad, was erg geslaagdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hehehe mijn eerste date was in een museummaar het brengt je iig over een drempel heen
Museum vind ik niet eens een slecht idee hoor.. Ik ga heel graag naar een museum waar zij helemaal wild van is. Ik hou van enthousiaste mensen en dingen doen waar iemand gek op isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hehehe mijn eerste date was in een museummaar het brengt je iig over een drempel heen
Mijn eerste date was in de bios.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Terecht!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:22 schreef automatic_ het volgende:
Liefffff
Ik ben zo blij, dus ik dans mee
Damn, afwijzingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, jij bent geen high potential voor mijmaar koffie lijkt me wel weer eens gezellig!
Hmmmm, oké. Iets zegt me dat het via Fok! is?!quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmmmm, oké. Iets zegt me dat het via Fok! is?!
Mijn insteak hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik date niet. Daten doe je als je iemand leuk vind en wil kijken of daar potentieel op relatiegebied in ziet.
Daar ik op dit moment geen relatie wil, is daten dus zinloos.
En als ik een steakje ga eten met HW is dat gewoon gezellig.
Denk ik.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee. Gaat om de gezamelijke interesse lijkt me. Ik heb een date naar de world press tentoonstelling gehad, was erg geslaagd
Al deden we allebei alsof het spontaan was ontstaan
opzich is een museum een goed idee als een van de 2 er maar gek op is, dit was wat minder doordachtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Museum vind ik niet eens een slecht idee hoor.. Ik ga heel graag naar een museum waar zij helemaal wild van is. Ik hou van enthousiaste mensen en dingen doen waar iemand gek op isOok al is zij gek op paardrijden en ben ik doodsbenauwd voor die beesten, dan lijkt mij een tochtje door het bos op een paard ook een goed plan..
Wat heb je vrijdag dan ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef erikje14 het volgende:
hmm, vrijdag gaat ook door hoor ik net, we zullen zien
Echt wel!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kop op, je komt er wel overheen... Zoooooooo leuk ben ik nu ook weer niet
Jullie probeerde elkaar te imponeren met iets wat je allebei niet leuk vond? Hoe ontstaat het idee danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
opzich is een museum een goed idee als een van de 2 er maar gek op is, dit was wat minder doordacht
Blijf je in sub typen? Jammer dat het niet doorgaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef erikje14 het volgende:
hmm, vrijdag gaat ook door hoor ik net, we zullen zien
Het gaat wel door volgens mijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blijf je in sub typen? Jammer dat het niet doorgaat.
Niet zo desperate Noukquote:
Als ik een man was, dan had ik het wel gewetenquote:
Ik merk hetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, tussendoor even checken werkt eigenlijk niet
Mooi zo.quote:
Ik ben ook geen man, ik ben een Baas met hoofdletter B... KF kan wat van me lerenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik een man was, dan had ik het wel geweten![]()
We wilde ergens afpreken en na goed overleg met veel strepen bleef dit overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jullie probeerde elkaar te imponeren met iets wat je allebei niet leuk vond? Hoe ontstaat het idee dan
*proest*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen man, ik ben een Baas met hoofdletter B... KF kan wat van me leren
Dat lijkt mij sterk, maar oke.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen man, ik ben een Baas met hoofdletter B... KF kan wat van me leren
ZIe je die lijn daar achter je, waar je zojuist overheen bent gestapt. Ja, dat was dus niet verstandigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook dat kan nog steeds hoor, it's up to youquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maar toch blijft het jammer dat je niet voor me gaat koken.
ja lul je maar onder het koken uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat kan nog steeds hoor, it's up to you.
Maar restaurant is wel een wat neutralere setting.
Dat krijgt KF ook altijdquote:
Ik ben heel slecht in blind daten. Ik hou dan in mijn achterhoofd dat er van me verwacht wordt dat ik iemand leuk vind en dan klap ik dichtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu we het toch over daten hebben: Ik vind blind daten helemaal niets. Op de één of andere manier heb ik altijd het gevoel in een soort sollicitatiegesprek beland te zijn. Het ontmoeten van vrouwen gaat bij mij vrijwel nooit via zo'n date. Het is altijd dat je ze tegenkomt bij een feest / een verjaardag / bij toeval en mocht het tot iets komen, spreek je later weer eens af.
Nou, als ie mexicaans kookt is dta best lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja lul je maar onder het koken uit
Ik lul me nergens onderuit hoor, ik kook met alle plezierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja lul je maar onder het koken uit
Niet eens dikgedrukt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ok wanneer?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lul me nergens onderuit hoor, ik kook met alle plezier.
Zelfde hier. Maar waarom probeer je dan mij toch steeds te laten blind daten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:
Ik ben heel slecht in blind daten. Ik hou dan in mijn achterhoofd dat er van me verwacht wordt dat ik iemand leuk vind en dan klap ik dicht
Ik heb het nooit gedaan, dus ik weet dat niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu we het toch over daten hebben: Ik vind blind daten helemaal niets. Op de één of andere manier heb ik altijd het gevoel in een soort sollicitatiegesprek beland te zijn. Het ontmoeten van vrouwen gaat bij mij vrijwel nooit via zo'n date. Het is altijd dat je ze tegenkomt bij een feest / een verjaardag / bij toeval en mocht het tot iets komen, spreek je later weer eens af.
gaat wel doorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blijf je in sub typen? Jammer dat het niet doorgaat.
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef kingmob het volgende:
Waarom ga je blind daten en niet gewoon? Idealisme?
Chocolade cakequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil zo iets bakken, iemand tips?
Ik zou nooit blind datenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in blind daten. Ik hou dan in mijn achterhoofd dat er van me verwacht wordt dat ik iemand leuk vind en dan klap ik dicht
Dat is toch ook iemand die hier komt?quote:
Waarom vraag je niet eerst naar een foto en wat extra informatie voordat je gaat daten. Waarom specifieek een blind date? Iedereen kan wel een paar dingen bedenken die oppervlakkig zijn maar waarschijnlijk wel van belang qua selectie.quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou nooit blind daten
Je bedoeld echt letterlijk dat je aan een date gekoppeld wordt die je nooit hebt gezien neem ik aan?
True that!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat kan nog steeds hoor, it's up to you.
Maar restaurant is wel een wat neutralere setting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |