quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:36 schreef lichtekooi het volgende:
Hij stuurt een sms dat hij het jammer vind en of het morgen kan.
Ik heb mij 1x misdragen. Ik reed wel 6 kilometers te hard. Gelukkig heeft justitie mij op dit feit gewezen, zodat ik me nu weer netjes aan de snelheid kan houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef erikje14 het volgende:
ach, motorrijden is een kwestie van je beheersen en dat leer je echt vanzelf wel als je op zo'n ding zit
ben ook nog nooit bekeurd dus ik rijdt altijd heel rustig
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
ga donderdag naar de bios met iemand waarmee ik een tijdje chat via msn
Bios. Altijd zo'n "veilige" date.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Dat is niet veel hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef erikje14 het volgende:
ik heb nog nooit circuit gereden, wil ik wel eens gaan doen alleen moet ik m'n motor d'r voor ombouwen aangezien ik "iets" teveel geluid maak
Leuk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Tof! Je hebt niets te verliezen! Gewoon heen gaan, geen verwachtingen, leuke avond. Als het niks is, in de bios hoef je niets te zeggenquote:
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Je kan ook een klik hebben zonder te praten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennen
gheghe...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof! Je hebt niets te verliezen! Gewoon heen gaan, geen verwachtingen, leuke avond. Als het niks is, in de bios hoef je niets te zeggen![]()
Look who's talking![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan ook een klik hebben zonder te praten.
Box, lees je eens wat meer inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennen
Vanmorgen thuiszorg gehad.. nog een weekje vrij van het asiel, maandag mag ik weerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
middag!!! moet je werken vandaag? of vandaag rust?
Mwah, ik kijk dan liever een film bij iemand thuis.quote:
geen idee we zullen zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Behalve als je een "love seat" hebtquote:
Inderdaad. In het donker aan elkaar zitten, is leukerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Murmeli het volgende:
gheghe...
bios is gezellig, beetje in het donker bij elkaar zitten
nouk ik krijg nog PM van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |