Die zijn zowaar nog mooier dan een kawaquote:
Een kennis van me is zo verongelukd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar ik heb bewezen dat het wel degelijk waar is.
Als je denkt dat je je niet in kan houden (omdat het verleden dit met auto's, brommers e.d. al heeft aangetoont)
Dan kan je er misschien beter niet aan beginnen, ik kan me tegenwoordig beter beheersen dus nu "durf" ik wel weer!
Toendertijd kon ik nog niet zo goed met mijn emoties omgaan, was ik boos, dan reed ik voluit.. overal tussendoor.. links, rechts, vluchtstrook.. damn ik haalde auto's links in die zelf al op de linkerbaan reden![]()
en dat gaat eens mis
ik ook niet, en ik zou ook niet vroegtijdig willen overlijden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om op die manier te overlijden. Ik ben niet levensmoe ofzo hoor
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Op de ring, tijdens de spits, kan je ook 200 aantikken hoor
Paar weken terug nog eentje van mij....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Een kennis van me is zo verongelukd.
ik ga morgen wel.
denk ik.
Verstand komt met de jarenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef JonKeL het volgende:
Maar als je enigszins een klein beetje verstand hebtdan kan je zelf wel situaties herkennen waarin je wel of niet als een imbeciel kan gaan rijden.
Wat? Wel praatjes hebben en dan niet durven doorzetten?quote:
Die kosten genoeg zeg maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn zowaar nog mooier dan een kawa![]()
maar ik blijf realistisch... ik zou toch een 996/998/1098 willen en die kosten gerust nog wat
Bij ons thuis versleten we sowieso 1 auto per jaar door "autogeintjes"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat weet ikMaar zeg nou zelf, hoe vaak doe je dat? En dan nog doe je het helemaal zelf.
Als mensen zeggen ik zou me helemaal dood rijden dan is dat voor 9 van de 10 zwaar overdreven vrees ik. Gekken heb je er altijd bij zitten natuurlijk. Maar als je enigszins een klein beetje verstand hebtdan kan je zelf wel situaties herkennen waarin je wel of niet als een imbeciel kan gaan rijden.
Ik weet te weinig van jouw worst om te kijken of ik daar een gaatje voor vrij kan maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat? Wel praatjes hebben en dan niet durven doorzetten?
Ik hou wijzelijk mijn mondquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Feitosa het volgende:
Bij ons thuis versleten we sowieso 1 auto per jaar door "autogeintjes"
Klutsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Kluts het volgende:
Ik weet te weinig van jouw worst om te kijken of ik daar een gaatje voor vrij kan maken.
Vroegtijdig. Ach. Ik wil toch ook niet oud wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook niet, en ik zou ook niet vroegtijdig willen overlijden.![]()
Maar ik heb weleens anders gedacht
Hij haalt wel altijd lekkere chorizoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet te weinig van jouw worst om te kijken of ik daar een gaatje voor vrij kan maken.
Gaan toch niet veel dingen er mee uitspoken he ? Hoest met het ziek zijn ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:48 schreef Kluts het volgende:
Bah. Vanavond weer model zitten op de kappersschool, voor een vriendinnetje.
Echt geen zin in.
Jij hebt echt geen leven he! om kwart voor 12 wakker worden....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgeneindelijk wakker
![]()
[..]
Gaan toch niet veel dingen er mee uitspoken he ? Hoest met het ziek zijn ?
waar wil je stoppen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroegtijdig. Ach. Ik wil toch ook niet oud worden
Dat heb ik nog niet besloten.quote:
*jaloers*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen leven he! om kwart voor 12 wakker worden....
Madame Rip.quote:
Nee,ze moet leren permanent in te draaien, maar hou er niks aan over dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gaan toch niet veel dingen er mee uitspoken he ? Hoest met het ziek zijn ?
Zo ver wil ik niet eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
zodra mijn motoriek niet meer oke is is het genoeg geweest denk ik
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:36 schreef lichtekooi het volgende:
Hij stuurt een sms dat hij het jammer vind en of het morgen kan.
Ik heb mij 1x misdragen. Ik reed wel 6 kilometers te hard. Gelukkig heeft justitie mij op dit feit gewezen, zodat ik me nu weer netjes aan de snelheid kan houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef erikje14 het volgende:
ach, motorrijden is een kwestie van je beheersen en dat leer je echt vanzelf wel als je op zo'n ding zit
ben ook nog nooit bekeurd dus ik rijdt altijd heel rustig
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
ga donderdag naar de bios met iemand waarmee ik een tijdje chat via msn
Bios. Altijd zo'n "veilige" date.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Dat is niet veel hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef erikje14 het volgende:
ik heb nog nooit circuit gereden, wil ik wel eens gaan doen alleen moet ik m'n motor d'r voor ombouwen aangezien ik "iets" teveel geluid maak
Leuk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Tof! Je hebt niets te verliezen! Gewoon heen gaan, geen verwachtingen, leuke avond. Als het niks is, in de bios hoef je niets te zeggenquote:
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Je kan ook een klik hebben zonder te praten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennen
gheghe...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof! Je hebt niets te verliezen! Gewoon heen gaan, geen verwachtingen, leuke avond. Als het niks is, in de bios hoef je niets te zeggen![]()
Look who's talking![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan ook een klik hebben zonder te praten.
Box, lees je eens wat meer inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennen
Vanmorgen thuiszorg gehad.. nog een weekje vrij van het asiel, maandag mag ik weerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
middag!!! moet je werken vandaag? of vandaag rust?
Mwah, ik kijk dan liever een film bij iemand thuis.quote:
geen idee we zullen zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Behalve als je een "love seat" hebtquote:
Inderdaad. In het donker aan elkaar zitten, is leukerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Murmeli het volgende:
gheghe...
bios is gezellig, beetje in het donker bij elkaar zitten
nouk ik krijg nog PM van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |