Ik lul me nergens onderuit hoor, ik kook met alle plezierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja lul je maar onder het koken uit
Niet eens dikgedrukt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen man, ik ben een Baas met hoofdletter B... KF kan wat van me leren
ok wanneer?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lul me nergens onderuit hoor, ik kook met alle plezier.
Zelfde hier. Maar waarom probeer je dan mij toch steeds te laten blind daten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:
Ik ben heel slecht in blind daten. Ik hou dan in mijn achterhoofd dat er van me verwacht wordt dat ik iemand leuk vind en dan klap ik dicht
Ik heb het nooit gedaan, dus ik weet dat niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu we het toch over daten hebben: Ik vind blind daten helemaal niets. Op de één of andere manier heb ik altijd het gevoel in een soort sollicitatiegesprek beland te zijn. Het ontmoeten van vrouwen gaat bij mij vrijwel nooit via zo'n date. Het is altijd dat je ze tegenkomt bij een feest / een verjaardag / bij toeval en mocht het tot iets komen, spreek je later weer eens af.
gaat wel doorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blijf je in sub typen? Jammer dat het niet doorgaat.
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef kingmob het volgende:
Waarom ga je blind daten en niet gewoon? Idealisme?
Chocolade cakequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil zo iets bakken, iemand tips?
Ik zou nooit blind datenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in blind daten. Ik hou dan in mijn achterhoofd dat er van me verwacht wordt dat ik iemand leuk vind en dan klap ik dicht
Dat is toch ook iemand die hier komt?quote:
Waarom vraag je niet eerst naar een foto en wat extra informatie voordat je gaat daten. Waarom specifieek een blind date? Iedereen kan wel een paar dingen bedenken die oppervlakkig zijn maar waarschijnlijk wel van belang qua selectie.quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou nooit blind daten
Je bedoeld echt letterlijk dat je aan een date gekoppeld wordt die je nooit hebt gezien neem ik aan?
True that!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat kan nog steeds hoor, it's up to you.
Maar restaurant is wel een wat neutralere setting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |