dat dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
om een vraag te stellen hoef je niet zoveel te praten he. lijkt me een goede oefening voor vridjag bij het etentje. ga je collega's eens vragen wat voor sport ze doen ofzo. of naar hun kinderen hoe het daarmee gaat. kan je soms de interessantste verhalen horen, en zij zijn blij dat ze kunen lullen en jij hoeft alelen maar te luistern en afentoe te knikken. it's so easy
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden merk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha tja meer wilde je voorlopig niet![]()
Voor de simpele zieltjes is dat het beste vermaak jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hier op fok is het de makkelijkste soort humor.... buiten fok is het van betere kwaliteitdan pak ik ook mensen op taal e.d. of dingen die ze eerst zeggen en daarna.
maar je weet wat ze zeggen... het beste vermaak is leedvermaak
Laat zien wat je kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor de simpele zieltjes is dat het beste vermaak ja
Woordgrappen en zinspelingen die spontaan op de situatie worden geplaatst !
Dat is pas humor
quote:
nee je zei vandaag maar je had het erover dat je vandaag dezelde jongen ging zien als gisteren dus ik dacht: oh dan heb je hm gisteren ook gezien ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik ben gisteren bij een vriendin gaan eten. Had ik gezegt dat dat gisteren was dan? Het is vanavond![]()
Ik ben heel zenuwachtig en dan nog die hoofdpijn
Dat is wel mijn schuld, van de alcohol
Op een forum ?quote:
een oud vriendinnetje van mij woont erquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ze hebben het wel eens bij Zeeland willen stoppen
Ik draag vaak een t-shirt met lange broek. Dus bij mij is het vooral op mijn armen. Maar het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik alleen op mijn benen, netjes buiten de zon gaan zitten op het terras, maar dan wel de beetjes in de zon.
Bullshit, ook op FOK! is scherp en alert zijn mogelijk, komop zegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op een forum ?
Daar heb je altijd dezelfde situatie...
sochtends op de motor zitten, een wijf versieren, smiddags neuken en savonds eten en bijkomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef rival het volgende:
Erik, als ik jou was zou ik gewoon de hele godganse dag op de motor zitten
Mjah, moet ook nog ff werken eejquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef rival het volgende:
Erik, als ik jou was zou ik gewoon de hele godganse dag op de motor zitten
we moeten het simpel houden, anders begrijp je het nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor de simpele zieltjes is dat het beste vermaak ja
veel plezier en niet verdwalen he zoontjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga maar eens richting Utrecht
Wish me luck!
Dude.. je klaagt net dat er maar een bepaald soort grap word gebruikt hier..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op een forum ?
En snachts begin je gewoon weer opnieuwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sochtends op de motor zitten, een wijf versieren, smiddags neuken en savonds eten en bijkomen
dat eerste lukt welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sochtends op de motor zitten, een wijf versieren, smiddags neuken en savonds eten en bijkomen
dan moet je ook niet zeuren dat er op een forum altijd zelfde standaard grapjes gemaakt worden..... je bent niet in een irl situatie dus kan je ook niet de mooie grappen maken zoals in irl...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op een forum ?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden merk ik
Er staat ga terug! waarom ging je niet terug?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat eerste lukt wel
[ afbeelding ]
de rest misschien ooit nog eens
de makkelijkste zijn soms wel de meest briljante!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
we moeten het simpel houden, anders begrijp je het niet![]()
hoe makkelijker, hoe beter![]()
KZ heeft goesting!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren dat er op een forum altijd zelfde standaard grapjes gemaakt worden..... je bent niet in een irl situatie dus kan je ook niet de mooie grappen maken zoals in irl...
[..]
waarom zaterdag niet ff langsgekomen??
quote:
kijk dat begint er al op te lijken. je gaat dus varen, survivallen, motorrijden, vragen stellen aan mensen en ze lekekr laten lullen en misschien ook nog een wijf versierenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat eerste lukt wel
[ afbeelding ]
wat heb ik? dat woord komt niet voor in mijn woordenboekquote:
zo is het beter, 's avonds is het lekker rustig op de wegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef Murmeli het volgende:
sochtends op de motor zitten, een wijf versieren, smiddags neuken en savonds eten en bijkomen weer op de motor!
Sociaal zijn is niet iets wat vanzelf komt. Als je niet oefent en jezelf achter je muurtje verschuilt, dan blijft het niets. Maar goed, look who's talking. Ik ben zo een beetje de oudste hier en mij lukt het ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef erikje14 het volgende:
dat eerste lukt wel
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kijk dat begint er al op te lijken. je gaat dus varen, survivallen, motorrijden, vragen stellen aan mensen en ze lekekr laten lullen en misschien ook nog een wijf versieren neuken![]()
Waarom? is ie niet leuk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt het eng
Ik heb nu wel hoofdpijn, dat kan ik als ecxuus gebruiken om af te bellen...
Daar denk ik echt aan nu
dat is dan ook weer waar, dan moet je snachts maar bijkomen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
zo is het beter, 's avonds is het lekker rustig op de weg
Nee, niet afzeggen doos!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt het eng
Ik heb nu wel hoofdpijn, dat kan ik als ecxuus gebruiken om af te bellen...
Daar denk ik echt aan nu
eh ja sorry komt door kwaak dat is belgisch voor zin...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat heb ik? dat woord komt niet voor in mijn woordenboek
En dan heb je het nog niet eens over scherp zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eh ja sorry komt door kwaak dat is belgisch voor zin...
Andere dingen gedaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom zaterdag niet ff langsgekomen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |