goedkope bios heb je dan, ik was gister 12 nogwat kwijt voor n cola n biertje en m&m'squote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef Nikmans het volgende:
En waarom leg je in een bioscoop 2,50 neer voor een zak blauwe m&m's? Zo'n plek hoort films te verkopen, niet de klanten ook nog eens uit te knijpen voor een zak snoepjes
Waarom koop je dan ook je consumpties in een bioscoop? Het enige dat ik daar koop, is popcorn. Als ik iets anders wil hebben, koop ik het voor de tijd in een supermarkt en neem het mee in m'n tas.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef Nikmans het volgende:
En waarom leg je in een bioscoop 2,50 neer voor een zak blauwe m&m's? Zo'n plek hoort films te verkopen, niet de klanten ook nog eens uit te knijpen voor een zak snoepjes
C'est Du Pain verkocht zijn goedkoopste broodjes tegen de ¤ 2, maar sinds kort rukt De Broodzaak op die het presteert broodjes vanaf ¤ 3 te verkopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Stations zijn het ergste.
2,50 voor een broodje kaas.![]()
bij AH op stations is het voordeliger om 1,5 liter cola te kopen. Een flesje van 0,5 liter is gewoon duurderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Stations zijn het ergste.
2,50 voor een broodje kaas.![]()
Alle C'est Du Pains worden volgens mij vervangen door De Broodzaak. Ergste is dat het gewoon allebei formules zijn van Servex.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
C'est Du Pain verkocht zijn goedkoopste broodjes tegen de ¤ 2, maar sinds kort rukt De Broodzaak op die het presteert broodjes vanaf ¤ 3 te verkopen.
Dat is omdat de AH to Go anders de klanten van de Kiosk wegtrekt en daar wordt Servex niet blij van.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:02 schreef Rapaille het volgende:
[..]
bij AH op stations is het voordeliger om 1,5 liter cola te kopen. Een flesje van 0,5 liter is gewoon duurder(0,5 liter is iets van 2 euro en 1,5 liter is iets van 1,40 ofzo).
Kartelafsprakenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:39 schreef CySt het volgende:
[..]
Dat is omdat de AH to Go anders de klanten van de Kiosk wegtrekt en daar wordt Servex niet blij van.
WTF, betalen om te mogen printen óp school nog welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:16 schreef hoerezooi het volgende:
kanker en mag ik er ook nog even aan toevoegen PRINT KOSTEN OP SCHOOL.
ffs grafkankerlui durven 0.5 euro per pagina te vragen voor kleurafdrukkenEn ja als thuis je printerfuckedup is (wet van murphy) en je moet iets 2 uur later inleveren heb je weinig keus
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
Ik snap nooit waarom ze die broodjeszaken Pain noemen... ik bedoel.. .broodje pijn?
50 cent per paginaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:16 schreef hoerezooi het volgende:
kanker en mag ik er ook nog even aan toevoegen PRINT KOSTEN OP SCHOOL.
ffs grafkankerlui durven 0.5 euro per pagina te vragen voor kleurafdrukkenEn ja als thuis je printerfuckedup is (wet van murphy) en je moet iets 2 uur later inleveren heb je weinig keus
Garpje zeker?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
Ik snap nooit waarom ze die broodjeszaken Pain noemen... ik bedoel.. .broodje pijn?
Pijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
Leer Nederlands, beginneling.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:01 schreef deepart het volgende:
[..]
PijnPain is Frans voor kaas, echt dom jij
Door mensen zoals jij worden printkosten nu juist ingevoerd, klapmongoolquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF, betalen om te mogen printen óp school nog wel_!!!
Bij ons print iedereen zoveel mogelijk, en ook nog eens gratis. Ik heb laatst een verslag van ongeveer 100 paginas twee keer uit moeten printen omdat de border width niet helemaal goed stond. Dat was geen enkel probleem.
Pain is broodquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:01 schreef deepart het volgende:
[..]
PijnPain is Frans voor kaas, echt dom jij
Ja zo een hebben we hier ook op het Zernike (hanze) in Groningen. Dacht ik eindelijk wat goedkoper drinken te kunnen halen, blijkt daar een blikje fanta ook gewoon 1,30 te zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Eens, dat horeca zo duur is, kan ik nog begrijpen, in cafe's komt in verhouding weinig klandizie.
maar zoals de ah to go. Dat is toch belachelijk
2 euro, voor een beetje kraanwater.
Dat kan in Nederland heul wel! In mijn pittoreske provinciestadje kun je voor 8 euro een heel puik dagmenu krijgen. Zonder drankje, dat dan weer wel. En alleen op donderdagavond.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef zatoichi het volgende:
Dat gezegd hebbende; ik kom net terug uit een vakantie van spanje, en daar kun je als lunch in een restaurant een menu del dia (van de dag) kiezen waar je voor 8 euro een drie gangen maaltijd krijgt inclusief een drankje. En dat is goed eten! Jammer dat we zoiets niet in Nederland hebben....
Pijn in je portemonnee ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
Yup, flesje bier is op Eindhoven Airport 3,25!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Manu82 het volgende:
Ohja en vliegvelden en vliegtuigen zijn ook asociaal duur
Zo'n vliegveld kost inderdaad al gauw enkele miljoenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goedkope bios heb je dan, ik was gister 12 nogwat kwijt voor n cola n biertje en m&m's
quote:
Hahaha ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Arcturus het volgende:
Pissen op het station![]()
1 euro. Staat er ook altijd zo een oud mens en je wordt bijna aangevallen als je niet betaald.
Te makkelijk...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:05 schreef Muzz_ het volgende:
Mijn schoolkantine (HBO) heeft broodjes voor 4.50 en flessen voor 2.50, en toch kopen gigantisch veel mensen het.
Ik probeerde laatst een vliegtuig te kopen bij de kiosk. Bleek ik niet eens genoeg geld bij me te hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst een vliegtuig te kopen bij de kiosk. Bleek ik niet eens genoeg geld bij me te hebben
Koop het dan niet, of koop een liter drinken, kost je een euro!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Eens, dat horeca zo duur is, kan ik nog begrijpen, in cafe's komt in verhouding weinig klandizie.
maar zoals de ah to go. Dat is toch belachelijk
2 euro, voor een beetje kraanwater.
Gewoon voor de grap eens naar de winstmarge of inkoopprijs vragen. Dingen kosten niet meer als 45cent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:20 schreef Opie het volgende:
De ergste misdadigers van de stations zijn die honden van de broodjeszaak. Een broodje filet americain was eerst 3,60. Dat is al schandalig maar het werd tenminste voor je ingepakt. Nu moet je het ZELF DOEN en kost het godver 3,80.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |