Garpje zeker?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
Ik snap nooit waarom ze die broodjeszaken Pain noemen... ik bedoel.. .broodje pijn?
Pijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
Ik snap nooit waarom ze die broodjeszaken Pain noemen... ik bedoel.. .broodje pijn?
Leer Nederlands, beginneling.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:01 schreef deepart het volgende:
[..]
PijnPain is Frans voor kaas, echt dom jij
Door mensen zoals jij worden printkosten nu juist ingevoerd, klapmongoolquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF, betalen om te mogen printen óp school nog wel_!!!
Bij ons print iedereen zoveel mogelijk, en ook nog eens gratis. Ik heb laatst een verslag van ongeveer 100 paginas twee keer uit moeten printen omdat de border width niet helemaal goed stond. Dat was geen enkel probleem.
Pain is broodquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:01 schreef deepart het volgende:
[..]
PijnPain is Frans voor kaas, echt dom jij
Ja zo een hebben we hier ook op het Zernike (hanze) in Groningen. Dacht ik eindelijk wat goedkoper drinken te kunnen halen, blijkt daar een blikje fanta ook gewoon 1,30 te zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Eens, dat horeca zo duur is, kan ik nog begrijpen, in cafe's komt in verhouding weinig klandizie.
maar zoals de ah to go. Dat is toch belachelijk
2 euro, voor een beetje kraanwater.
Dat kan in Nederland heul wel! In mijn pittoreske provinciestadje kun je voor 8 euro een heel puik dagmenu krijgen. Zonder drankje, dat dan weer wel. En alleen op donderdagavond.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef zatoichi het volgende:
Dat gezegd hebbende; ik kom net terug uit een vakantie van spanje, en daar kun je als lunch in een restaurant een menu del dia (van de dag) kiezen waar je voor 8 euro een drie gangen maaltijd krijgt inclusief een drankje. En dat is goed eten! Jammer dat we zoiets niet in Nederland hebben....
Pijn in je portemonnee ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
Yup, flesje bier is op Eindhoven Airport 3,25!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Manu82 het volgende:
Ohja en vliegvelden en vliegtuigen zijn ook asociaal duur
Zo'n vliegveld kost inderdaad al gauw enkele miljoenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Manu82 het volgende:
Ohja en vliegvelden en vliegtuigen zijn ook asociaal duur
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goedkope bios heb je dan, ik was gister 12 nogwat kwijt voor n cola n biertje en m&m's
quote:
Hahaha ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Arcturus het volgende:
Pissen op het station![]()
1 euro. Staat er ook altijd zo een oud mens en je wordt bijna aangevallen als je niet betaald.
Te makkelijk...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:05 schreef Muzz_ het volgende:
Mijn schoolkantine (HBO) heeft broodjes voor 4.50 en flessen voor 2.50, en toch kopen gigantisch veel mensen het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |