Per abuis RIP ipv TIP in de TT.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Leatherface het volgende:
Een man met een bewogen leven, en dat is een understatement.
Wel bij de grootsten ooit. Was op zijn 19de wereldkampioen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:33 schreef Leatherface het volgende:
Sure. Lijkt me bijzonder om te zien.
Waar plaats jij als boksliefhebber Tyson op een ranglijst van beste boksers ooit, tong?
Hij liet de trainer die hem groot maakte stikken voor Don King.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij door tal van externe omstandigheden er sportief gezien niet alles uithaalde.
Maar op je 19e al wereldkampioen, daarmee ben je natuurlijk duidelijk een bokslegende.
Nee hij liet Bill Cayton, de manager die hem groot maakte stikken. Cus D'Amato was toen al dood.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij liet de trainer die hem groot maakte stikken voor Don King.
Hoe heette zijn trainer ook alweer die ik bedoelde en zijn manager natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hij liet Bill Cayton, de manager die hem groot maakte stikken. Cus D'Amato was toen al dood.
Verkrachters zijn ook niet uit op sex maar op macht die ze in het dagelijkse leven niet kunnen vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Leatherface het volgende:
Toch apart dat iemand die blijkbaar van nature best onzeker en angstig is in zo'n killing machine kan veranderen. Dat paradoxale is zo bijzonder aan Tyson.
Cus D'Amato geassisteerd door Kevin Rooney en Tony Atlas die door Cus werd ontslagen nadat hij Tyson met een blaffer had bedreigd omdat die diens 13 jarige nichtje had aangerand.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heette zijn trainer ook alweer die ik bedoelde en zijn manager natuurlijk
Die zocht ikquote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cus D'Amato geassisteerd door Kevin Rooney en Tony Atlas die door Cus werd ontslagen nadat hij Tyson met een blaffer had bedreigd omdat die diens 13 jarige nichtje had aangerand.
Tyson was een typisch voorbeeld van wat Amerikanen een swarmer/slugger noemen. Zeer agressieve stijl, harde punch, lijf aan lijf, gaan voor de KO. En gaan over het algemeen ook niet lang mee. Maar in die categorie behoort hij wel tot de allerbeste.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij door tal van externe omstandigheden er sportief gezien niet alles uithaalde.
Maar op je 19e al wereldkampioen, daarmee ben je natuurlijk duidelijk een bokslegende.
Hoe oud was Tyson toen ie van Lewis verloor.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Tyson was een typisch voorbeeld van wat Amerikanen een swarmer/slugger noemen. Zeer agressieve stijl, harde punch, lijf aan lijf, gaan voor de KO. En gaan over het algemeen ook niet lang mee. Maar in die categorie behoort hij wel tot de allerbeste.
Pure boxers zoals Ali, SR Leonard etc. worden over het algemeen toch hoger ingeschat. Tyson ging niet voor niks ten onder tegen de pure technicus Lennox Lewis.
Wereldtrainer die Cus maar helaas was hij, mede door zijn hoge leeftijd,verblind door succes wat Tyson betreft en kon/wilde hij hem niet hard aanpakken bij wangedrag.quote:
Een jaar jonger dan Lewis meen ikquote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe oud was Tyson toen ie van Lewis verloor.
Maar hoe oud ?quote:
Maar is meneer dom geboren of dom gehouden?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Harde_Kip het volgende:
Jongens, er is maar 1 ding wat zijn ondergang heeft bewerkstelligd: zijn domheid.
Dat dacht ik ook heel lang. Tot ik deze docu zag. Het is meer een gevalletje verwaarloosde jeugd en daarna te snel succes en te veel roem, waardoor hij totaal doorgedraaid is. In de docu komt ie toch redelijk intelligent en gevoelig over. Voor een vrouwenmeppende oorbijter dan.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Harde_Kip het volgende:
Jongens, er is maar 1 ding wat zijn ondergang heeft bewerkstelligd: zijn domheid.
Dat bedoel ik met mijn vraag. Is hij dom gehouden door zijn omgeving(want als hij dom is kun je makkelijker zijn bones dry sucken of is hij gewoon echt dom geboren. Ik ga voor dom gehouden.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook heel lang. Tot ik deze docu zag. Het is meer een gevalletje verwaarloosde jeugd en daarna te snel succes en te veel roem, waardoor hij totaal doorgedraaid is. In de docu komt ie toch redelijk intelligent en gevoelig over. Voor een vrouwenmeppende oorbijter dan.
Ik denk niet dat hij dom is gehouden door z'n omgeving. Hij is volgens mij sowieso niet dom. Het wordt in de docu wel duidelijk dat het succes het slechtste in hem naar boven heeft gehaald. Dat zegt ook iets over z'n karakter. Na het zien van die docu heb ik wel meer begrip voor hem gekregen, maar een warme persoonlijkheid is het niet hoor. Ik had nou ook niet het idee dat hij zich diep schaamt voor bepaalde daden.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met mijn vraag. Is hij dom gehouden door zijn omgeving(want als hij dom is kun je makkelijker zijn bones dry sucken of is hij gewoon echt dom geboren. Ik ga voor dom gehouden.
kan een gebrek aan opvoeding zijn. Zelfde met een pitbull. Gevaarlijke hond van nature maar door slechte opvoeding kan het een moordmachine worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:47 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dom is gehouden door z'n omgeving. Hij is volgens mij sowieso niet dom. Het wordt in de docu wel duidelijk dat het succes het slechtste in hem naar boven heeft gehaald. Dat zegt ook iets over z'n karakter. Na het zien van die docu heb ik wel meer begrip voor hem gekregen, maar een warme persoonlijkheid is het niet hoor. Ik had nou ook niet het idee dat hij zich diep schaamt voor bepaalde daden.
Well, als je zijn verleden echt kent dan weet je dat hij een extreem laag ontwikkeld E.Q. en I.Q. heeft. Heel zijn jeugd is doorspekt met aanrandingen en als toppunt een verkrachting. Als je inteviews van hem ziet dan kun je niet anders concluderen dat hij enorm DOM is.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met mijn vraag. Is hij dom gehouden door zijn omgeving(want als hij dom is kun je makkelijker zijn bones dry sucken of is hij gewoon echt dom geboren. Ik ga voor dom gehouden.
Ongelofelijk inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef Bullebak het volgende:
Wtf, bizar hoe snel hij isWat een beest
Te vet.
Zijn snelheid valt me ook op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef Bullebak het volgende:
Wtf, bizar hoe snel hij isWat een beest
Te vet.
Je wordt voordat je met je ogen hebt geknipperd de kroeg uit gestoomwalst.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef Bullebak het volgende:
Je zal met je lamme kop hem een beetje uit gaan dagen in de kroeg omdat je toch met een mannetje of 9 bentFail.
Welke die gleuf uit Head of the class of die eikel die met zijn vingers in het stopcontact had gezeten?quote:
Had ie maar naar dat oordeel geluisterd. Oordelen is makkelijk vanuit Nederland.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:41 schreef Bullebak het volgende:
Die klote kopstotenJammer dat Tyson zn kop er niet af sloeg.
Behoorlijk laf inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:41 schreef Bullebak het volgende:
Die klote kopstotenJammer dat Tyson zn kop er niet af sloeg.
Verbitterd omdat hij vindt dat hij onrechtvaardig behandeld is inderdaad. Misschien is dat ook zo, hij zal niet de "ideale" jeugd gehad hebben en z'n carriere is ook niet vlotjes verlopen. Dat is funest voor 'n type als hij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Behoorlijk laf inderdaad.
ik heb eigenlijk van Tyson de indruk dat hij boven alles vooral een erg verbitterd persoon is.
Inderdaad. Toen hij zei dat hij slimmer had willen zijn kon je dat merken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Leatherface het volgende:
ik heb eigenlijk van Tyson de indruk dat hij boven alles vooral een erg verbitterd persoon is.
Dat vooral.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval erg onzeker over alles, bang maar daardoor wordt 't een blaffende hond.
Ik vind het blaffen wel meevallen in deze docu, zelfreflectie is wel aardig in orde. Of bedoel je blaffende hond in het algemeen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Verbitterd omdat hij vindt dat hij onrechtvaardig behandeld is inderdaad. Misschien is dat ook zo, hij zal niet de "ideale" jeugd gehad hebben en z'n carriere is ook niet vlotjes verlopen. Dat is funest voor 'n type als hij.
Wel erg interessante docu, hij komt me niet erg snugger over. Hij is in ieder geval erg onzeker over alles, bang maar daardoor wordt 't een blaffende hond.
inderdaad. Dat is zo raar aan hem. Al die tegenstrijdigheden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toch komt hij vaak na 'n wedstrijd erg "menselijk" over in interviews, erg realistisch en rustig.
Ik vind het ook mooi om te ziern dat het eigenlijk een onzeker persoon is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat vooral.
Onder de brute, meedogenloze Mike Tyson zit een behoorlijke laag van onzekerheid.
Wat denk jij? Op zn 19e?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:52 schreef tong80 het volgende:
Hij had de grootste aller tijden kunnen worden.
Hij staat nog in de top tien.
Maar Had ie van Ali kunnen winnen of van Foreman ?
Mooier vond ik Freefighter Joop Kasteel in Lang Leve de vereniging. Dat bleek gewoon een vriendelijke huisvader.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi om te ziern dat het eigenlijk een onzeker persoon is.
Of hij speelt toneel
In 't algemeen, hij zet zichzelf in deze docu erg menselijk neer, bewust van zijn fouten en vooral zichzelf de schuld gevend van alle slechte dingen die hij meegemaakt heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ik vind het blaffen wel meevallen in deze docu, zelfreflectie is wel aardig in orde. Of bedoel je blaffende hond in het algemeen?
Hoost leest met een studentenbrilletje Nederlandse literatuurquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooier vond ik Freefighter Joop Kasteel in Lang Leve de vereniging. Dat bleek gewoon een vriendelijke huisvader.
Ik verbaasde me over de snelheid van hem.quote:
Ja, bleef best moeilijk in te schatten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:53 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het ook mooi om te ziern dat het eigenlijk een onzeker persoon is.
Of hij speelt toneel
Dat laatste wist ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef golfer het volgende:
2 weken geleden overleed z'n jongste dochtertje en afgelopen weekend trouwde Mike maar weer eens met een volgende vrouw.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:44 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe goed Tyson trouwens ook was, er is maar de grootste:
Rocky Marciano niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:44 schreef AryaMehr het volgende:
Komt er nog een herhaling?
Nou geweldig hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:44 schreef AryaMehr het volgende:
Komt er nog een herhaling?
Als je er geen verstand van hebt reageer dan ook niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor
De tegenstander blinkt iig niet uit.
Google eens meer op Aliquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor
De tegenstander blinkt iig niet uit.
Wil ik ook wel zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een half jaar geleden (of misschien al weer wat langer) kwam er ook een 4-delige docuserie genaamd fight (?) op de Belg, waarin zo'n beetje alle legendarische bokspartijen en boksers werden besproken. Weet iemand waar ik die kan kopen, want die wil ik nog wel eens een keer terugzien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |