Welke die gleuf uit Head of the class of die eikel die met zijn vingers in het stopcontact had gezeten?quote:
Had ie maar naar dat oordeel geluisterd. Oordelen is makkelijk vanuit Nederland.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:41 schreef Bullebak het volgende:
Die klote kopstotenJammer dat Tyson zn kop er niet af sloeg.
Behoorlijk laf inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:41 schreef Bullebak het volgende:
Die klote kopstotenJammer dat Tyson zn kop er niet af sloeg.
Verbitterd omdat hij vindt dat hij onrechtvaardig behandeld is inderdaad. Misschien is dat ook zo, hij zal niet de "ideale" jeugd gehad hebben en z'n carriere is ook niet vlotjes verlopen. Dat is funest voor 'n type als hij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Behoorlijk laf inderdaad.
ik heb eigenlijk van Tyson de indruk dat hij boven alles vooral een erg verbitterd persoon is.
Inderdaad. Toen hij zei dat hij slimmer had willen zijn kon je dat merken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Leatherface het volgende:
ik heb eigenlijk van Tyson de indruk dat hij boven alles vooral een erg verbitterd persoon is.
Dat vooral.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval erg onzeker over alles, bang maar daardoor wordt 't een blaffende hond.
Ik vind het blaffen wel meevallen in deze docu, zelfreflectie is wel aardig in orde. Of bedoel je blaffende hond in het algemeen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Verbitterd omdat hij vindt dat hij onrechtvaardig behandeld is inderdaad. Misschien is dat ook zo, hij zal niet de "ideale" jeugd gehad hebben en z'n carriere is ook niet vlotjes verlopen. Dat is funest voor 'n type als hij.
Wel erg interessante docu, hij komt me niet erg snugger over. Hij is in ieder geval erg onzeker over alles, bang maar daardoor wordt 't een blaffende hond.
inderdaad. Dat is zo raar aan hem. Al die tegenstrijdigheden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toch komt hij vaak na 'n wedstrijd erg "menselijk" over in interviews, erg realistisch en rustig.
Ik vind het ook mooi om te ziern dat het eigenlijk een onzeker persoon is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat vooral.
Onder de brute, meedogenloze Mike Tyson zit een behoorlijke laag van onzekerheid.
Wat denk jij? Op zn 19e?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:52 schreef tong80 het volgende:
Hij had de grootste aller tijden kunnen worden.
Hij staat nog in de top tien.
Maar Had ie van Ali kunnen winnen of van Foreman ?
Mooier vond ik Freefighter Joop Kasteel in Lang Leve de vereniging. Dat bleek gewoon een vriendelijke huisvader.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi om te ziern dat het eigenlijk een onzeker persoon is.
Of hij speelt toneel
In 't algemeen, hij zet zichzelf in deze docu erg menselijk neer, bewust van zijn fouten en vooral zichzelf de schuld gevend van alle slechte dingen die hij meegemaakt heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ik vind het blaffen wel meevallen in deze docu, zelfreflectie is wel aardig in orde. Of bedoel je blaffende hond in het algemeen?
Hoost leest met een studentenbrilletje Nederlandse literatuurquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooier vond ik Freefighter Joop Kasteel in Lang Leve de vereniging. Dat bleek gewoon een vriendelijke huisvader.
Ik verbaasde me over de snelheid van hem.quote:
Ja, bleef best moeilijk in te schatten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:53 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het ook mooi om te ziern dat het eigenlijk een onzeker persoon is.
Of hij speelt toneel
Dat laatste wist ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef golfer het volgende:
2 weken geleden overleed z'n jongste dochtertje en afgelopen weekend trouwde Mike maar weer eens met een volgende vrouw.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:44 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe goed Tyson trouwens ook was, er is maar de grootste:
Rocky Marciano niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:44 schreef AryaMehr het volgende:
Komt er nog een herhaling?
Nou geweldig hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:44 schreef AryaMehr het volgende:
Komt er nog een herhaling?
Als je er geen verstand van hebt reageer dan ook niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor
De tegenstander blinkt iig niet uit.
Google eens meer op Aliquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor
De tegenstander blinkt iig niet uit.
Wil ik ook wel zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een half jaar geleden (of misschien al weer wat langer) kwam er ook een 4-delige docuserie genaamd fight (?) op de Belg, waarin zo'n beetje alle legendarische bokspartijen en boksers werden besproken. Weet iemand waar ik die kan kopen, want die wil ik nog wel eens een keer terugzien!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |