Ik verbaasde me over de snelheid van hem.quote:
Ja, bleef best moeilijk in te schatten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:53 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het ook mooi om te ziern dat het eigenlijk een onzeker persoon is.
Of hij speelt toneel
Dat laatste wist ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef golfer het volgende:
2 weken geleden overleed z'n jongste dochtertje en afgelopen weekend trouwde Mike maar weer eens met een volgende vrouw.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:44 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe goed Tyson trouwens ook was, er is maar de grootste:
Rocky Marciano niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:44 schreef AryaMehr het volgende:
Komt er nog een herhaling?
Nou geweldig hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:44 schreef AryaMehr het volgende:
Komt er nog een herhaling?
Als je er geen verstand van hebt reageer dan ook niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor
De tegenstander blinkt iig niet uit.
Google eens meer op Aliquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor
De tegenstander blinkt iig niet uit.
Wil ik ook wel zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een half jaar geleden (of misschien al weer wat langer) kwam er ook een 4-delige docuserie genaamd fight (?) op de Belg, waarin zo'n beetje alle legendarische bokspartijen en boksers werden besproken. Weet iemand waar ik die kan kopen, want die wil ik nog wel eens een keer terugzien!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |