neen want je bent niet hier op mijn bankquote:
misschien moet dit een keer in de tt:quote:
quote:Nogmaals, dit Is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
Ook saaiquote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen want je bent niet hier op mijn bank
quote:
Hoi Djayzzquote:
Een afspraak met jou om es een bakkie te gaan doen vind ik geen meet hoor. Dat is gewoon een kennismaking.quote:
Goedquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoe was je functioneringsgesprek gegaan
Hij rijd nog. Morgen een afspraak met de garage om een en ander te bespreken.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Djayzz
Hoe gaat het met je auto?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goed![]()
( het was een beoordelingsgesprek, mijn contractverlening had ik al)
Ik presteer tussen goed en zeer goed, en ze zien het wel zitten om mij langer op de afdeling te houden
Is dat een subtiele hint?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
misschien moet dit een keer in de tt:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goed![]()
Ik presteer tussen goed en zeer goed, en ze zien het wel zitten om mij langer op de afdeling te houden
Dat is mooiquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goed![]()
Wat je subtiel noemtquote:
Dat is onvermijdelijk met grote groepen. Je moet jezelf daarin proberen te manoeuvrerenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
Is het niet zo dat in een grote groep sommige genegeerd worden (niet opvallen) en sommige alle aandacht krijgen (alle aandacht eisen) dat is gewoon niet leuk...........komt ook bij dat sommige zich dan gaan ergeren dan is een meet niet leuk
Soort zoekt soort.. zo ontstaan er altijd een groepje waar je je wel bij thuis voeltquote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
Is het niet zo dat in een grote groep sommige genegeerd worden (niet opvallen) en sommige alle aandacht krijgen (alle aandacht eisen) dat is gewoon niet leuk...........komt ook bij dat sommige zich dan gaan ergeren dan is een meet niet leuk
jij bent een van de weinigen waar ik nog wel eens nieuwsgierig naar benquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een afspraak met jou om es een bakkie te gaan doen vind ik geen meet hoor. Dat is gewoon een kennismaking.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er nu echt vandoor
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is onvermijdelijk met grote groepen. Je moet jezelf daarin proberen te manoeuvreren
ik vind meets heel leuken het is niet dat ik altijd de aandacht krijg.
Dat is geheel wederzijds!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
jij bent een van de weinigen waar ik nog wel eens nieuwsgierig naar ben
Hier alles goed.. leuke werkdag aangezien ik twee keer getrakteerd ben op gebak..quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef brunette82 het volgende:
En, hoe is het met iedereen??? Leuke dag gehad?
Dat zal je altijd blijven houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
Succesquote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij rijd nog. Morgen een afspraak met de garage om een en ander te bespreken.
Ik heb nu een al een andere op het oog eigenlijk :$
Doeiquote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat valt ook wel meequote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
die gaat meestal naar je auto
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nou,dat klinkt zeker als een geslaagde dag niet!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hier alles goed.. leuke werkdag aangezien ik twee keer getrakteerd ben op gebak..
en 2 uur heb zitten babbelen met een leuke meid
Absoluutquote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Nou,dat klinkt zeker als een geslaagde dag niet!
Idd.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is vast niet alleen op mij gericht.
quote:
Ben je daar bang voor dan ? dan moet je in een niet zo grote groep meeten of gewoon 1 op 1quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
Goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef brunette82 het volgende:
En, hoe is het met iedereen??? Leuke dag gehad?
the usual thing, moeten werken, en zou gaan sporten, maar had geen zin..quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga ik wel 500 gram steak eten met Kluts.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef brunette82 het volgende:
[..]
the usual thing, moeten werken, en zou gaan sporten, maar had geen zin..
En relaxed even op fok kijken
Waar is die discipline gebleven?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef brunette82 het volgende:
[..]
the usual thing, moeten werken, en zou gaan sporten, maar had geen zin..
En relaxed even op fok kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Daar heb je een puntquote:Op maandag 8 juni 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jullie zijn zo'n hechte vriendenclub geworden met ieder dag/week wel meets.
Dat idee krijg ik ook een beetje soms ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ben daar niet bang voor...want zoals andere al zeggen gebeurd het toch......dat is gewoon niet leuk! Vind IK niet leuk..........nee achter mijn laptop blijven is leukerquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben je daar bang voor dan ? dan moet je in een niet zo grote groep meeten of gewoon 1 op 1
Ja, vooral kleine meets.quote:
voor sommige is dat zo, maar dat betekent niet dat je er niet bij kunt gaan horenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het maakt me helemaal niet uit. Maar daar pas ik zelf niet bij, imo.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook een beetje soms ja.
Niet dat het uitmaakt, wat mij betreft.
Dat valt wat mij betreft echt wel mee hoor. Kunnen volgens mij altijd wel mensen bij. Degene die je echt leuk vind, daar blijf je toch wel bij hangen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee ben daar niet bang voor...want zoals andere al zeggen gebeurd het toch......dat is gewoon niet leuk! Vind IK niet leuk..........nee achter mijn laptop blijven is leuker![]()
![]()
djayzz met z'n grote hartquote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
voor sommige is dat zo, maar dat betekent niet dat je er niet bij kunt gaan horen
Best eng hè?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je past wel bij mij!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het maakt me helemaal niet uit. Maar daar pas ik zelf niet bij, imo.
Goed ideequote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
voor sommige is dat zo, maar dat betekent niet dat je er niet bij kunt gaan horen
Het is wel zo toch, ik ben er ook maar ingerold, en eigenlijk iedereen. er waren een aantal mensen die elkaar al kende, maar dat word nu gewoon uitgebreid!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
djayzz met z'n grote hart
Al neem ik vaak de Trio Rancho, 3 stukken van het beste vlees, rump, tenderloin en sirloin, maar das maar 450 gramquote:
Nee echt nietquote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee ben daar niet bang voor...want zoals andere al zeggen gebeurd het toch......dat is gewoon niet leuk! Vind IK niet leuk..........nee achter mijn laptop blijven is leuker![]()
![]()
Klopt hier en daar wel maar er zijn meerdere kleine clubjesquote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook een beetje soms ja.
Niet dat het uitmaakt, wat mij betreft.
Prima keuzequote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al neem ik vaak de Trio Rancho, 3 stukken van het beste vlees, rump, tenderlion en sirloin, maar das maar 450 gram.
Hoe groter de groep, hoe groter de kans dat er iemand is waar je wat mee te kletsen hebt. De grootste meets waren de leukste. Daarintegen heb ik ook meets gehad waarbij ik zoiets had van:"Dat was zonde van mijn tijd en van de benzine."quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
+ 1.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is wel zo toch, ik ben er ook maar ingerold, en eigenlijk iedereen. er waren een aantal mensen die elkaar al kende, maar dat word nu gewoon uitgebreid!
Ik bedoel het ook in alle positieve dat ik kan bedenken, meets zijn gewoon leukquote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is wel zo toch, ik ben er ook maar ingerold, en eigenlijk iedereen. er waren een aantal mensen die elkaar al kende, maar dat word nu gewoon uitgebreid!
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
.nee achter mijn laptop blijven is leuker![]()
![]()
Wie niet kan je beter vragen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Héérlijk getraind net!
In een gewoon t-shirt!
Ja, dta is echt veeeeeel te weinigquote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al neem ik vaak de Trio Rancho, 3 stukken van het beste vlees, rump, tenderloin en sirloin, maar das maar 450 gram.
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook in alle positieve dat ik kan bedenken, meets zijn gewoon leuk
Ach, ze hebben spareribs als voorgerechtquote:Op maandag 8 juni 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dta is echt veeeeeel te weinig
Gelukkig is dat met geen mogelijkheid uit context te trekken.quote:
ach voor je het weet zijn ze volwassenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Héérlijk getraind net!
In een gewoon t-shirt!
en kluts als nagerecht?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ze hebben spareribs als voorgerecht.
Jij keek net in mn fobo!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, eeeeehhhhh... nou, heb er genoeg nog niet gezien..
Daarna kan ik niet meer lopen johquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ze hebben spareribs als voorgerecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |