+ 1.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is wel zo toch, ik ben er ook maar ingerold, en eigenlijk iedereen. er waren een aantal mensen die elkaar al kende, maar dat word nu gewoon uitgebreid!
Ik bedoel het ook in alle positieve dat ik kan bedenken, meets zijn gewoon leukquote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is wel zo toch, ik ben er ook maar ingerold, en eigenlijk iedereen. er waren een aantal mensen die elkaar al kende, maar dat word nu gewoon uitgebreid!
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
.nee achter mijn laptop blijven is leuker![]()
![]()
Wie niet kan je beter vragen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Héérlijk getraind net!
In een gewoon t-shirt!
Ja, dta is echt veeeeeel te weinigquote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al neem ik vaak de Trio Rancho, 3 stukken van het beste vlees, rump, tenderloin en sirloin, maar das maar 450 gram.
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook in alle positieve dat ik kan bedenken, meets zijn gewoon leuk
Ach, ze hebben spareribs als voorgerechtquote:Op maandag 8 juni 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dta is echt veeeeeel te weinig
Gelukkig is dat met geen mogelijkheid uit context te trekken.quote:
ach voor je het weet zijn ze volwassenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Héérlijk getraind net!
In een gewoon t-shirt!
en kluts als nagerecht?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ze hebben spareribs als voorgerecht.
Jij keek net in mn fobo!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, eeeeehhhhh... nou, heb er genoeg nog niet gezien..
Daarna kan ik niet meer lopen johquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ze hebben spareribs als voorgerecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |