drink nietquote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets gezelligs? Gewoon flink zuipen. Dat is altijd gezellig.
Ook niet één of één?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Tegan het volgende:
Ik houd helemaal niet van meets. Dat is eng.
ja, en de verkeerde kant opquote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen was ze nog lief en onschuldig. Mijn god, wat gaat de tijd snel..
Volgens mij moet ik binnekort naar een meetquote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Of nog meer zuipen. Ik heb genoeg meets meegemaakt om daar over te kunnen oordelen.
Dan moet je daar eens iets aan doen. Daar wordt het leven een stuk leuker van.quote:
nja eigenlijk 6quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
En anders begin je klein. Ik had eerste meet ook maar met 3 mensen.
Had het over brechtjequote:Op maandag 8 juni 2009 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh. Mijn leven wordt elke dag toffer en beter. Ik klaag niet.
Je hebt mij nog laaaaaaaaaang niet ingehaald. Dan moet je nog wel 10 jaren op FOK! zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:04 schreef HeatWave het volgende:
Q is idd de meetking, al kan ik ook nog wel een eindje mee op de ladder.
Ik heb drie keer een iemand gemeet. En niets tegenover die mensen, het was gewoon gezellig. Maar het heeft voor mij geen meerwaarde tov alleen forummen. Het is niet alsof je meteen een goede vriend bent, ik zal je op die date nog steeds zien als die forummer die niet alles van me hoeft te weten.quote:
Op die van vorig jaar zoop je niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Of nog meer zuipen. Ik heb genoeg meets meegemaakt om daar over te kunnen oordelen.
Zomaar weggaan..........ik denk dat niemand dat doet.....ook al is het niet gezellig.....is toch lullig voor de anderen? of zie ik het verkeerd?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Go white the flow, en als het niet leuk is kan je altijd weggaan*lijkt me sterk
dat lijkt me helemaal eng, in de massa kun je nog onopvallend in een hoekje wegkruipen, dat lukt niet in zo'n klein gezelschapquote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
Dat terwijl je best leuk persoon lijkt voor op een meetquote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Tegan het volgende:
Ik houd helemaal niet van meets. Dat is eng.
Wie weet doe ik dat ook nog welquote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt mij nog laaaaaaaaaang niet ingehaald. Dan moet je nog wel 10 jaren op FOK! zitten.
"Ik voel me niet lekker, doei". Werkt prima.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Zomaar weggaan..........ik denk dat niemand dat doet.....ook al is het niet gezellig.....is toch lullig voor de anderen? of zie ik het verkeerd?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
Wat vind jij dan wel gezellig?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef erikje14 het volgende:
Maar goed, met een groep mensen bij elkaar is niet direct mijn definitie van "gezellig"
De anderen hebben dan nog de rest van de groepquote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Zomaar weggaan..........ik denk dat niemand dat doet.....ook al is het niet gezellig.....is toch lullig voor de anderen? of zie ik het verkeerd?
Post jij ook op FML?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tsja, dat is eingelijk een goede vraag
als jij niet het met hun klikt klikken zij waarschijnlijk niet terug en zullen ze er niet heel erg rauwig om zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Thanksquote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat terwijl je best leuk persoon lijkt voor op een meet
De diverse keren dat ik Q. hebt meegemaakt met uitgaan, ook LL bijvoorbeeld, viel het inderdaad reuze tegen met die alcohol consumptie.quote:
Werkt voor mij toe nu toe prima. En zo ben je al gauw 1 meet en 1 minimeet verder.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
eerste meed met een klein gezelschap is een goed begin
Ja zo kan je het ook zien......quote:Op maandag 8 juni 2009 21:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
De anderen hebben dan nog de rest van de groep
zonder mijquote:Op maandag 8 juni 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Werkt voor mij toe nu toe prima. En zo ben je al gauw 1 meet en 1 minimeet verder.![]()
En mogelijk vrijdag weer een mini meet.
Heb er wel zin in, me storingsdienst begint danquote:Op maandag 8 juni 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Werkt voor mij toe nu toe prima. En zo ben je al gauw 1 meet en 1 minimeet verder.![]()
En mogelijk vrijdag weer een mini meet.
er zijn verschillende groepjesquote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Maar ik denk zelf dat ik niet echt pas binnen het Singlesgroepje qua meeten?
Waarvoor denk je dat?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Maar ik denk zelf dat ik niet echt pas binnen het Singlesgroepje qua meeten?
Lastigquote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tsja, dat is eingelijk een goede vraag
Duidelijk..quote:Op maandag 8 juni 2009 21:10 schreef erikje14 het volgende:
[..]
nooit van gehoord dus ik neem aan van niet
Oh ja? Welke dan?quote:
Blijkbaar is ze al net zo kieskeurig met kleine meets als jij!quote:
Nix om te posten eejquote:Op maandag 8 juni 2009 21:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Duidelijk..
Je zou het misschien eens moeten proberen..
Ga ik wel 500 gram steak eten met Klutsquote:Op maandag 8 juni 2009 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is ze al net zo kieskeurig met kleine meets als jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |