in combinatie met wat hij vanmiddag vertelde wel ja...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
U heeft uw diagnose kunnen vaststellen op basis van een paar posts dr. ArTiC?
Ahja, op die manier. Ik heb dat sowieso wel. Toen de meet in Utrecht vond ik het heel prettig dat Cue en nog wat mensen die ik eerder had ontmoet, erheen gingen. Zonder hen was ik niet gegaan, no way.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met normale meets (grote dus) ga ik meestal gewoon kijken wie er is, met kleine wil ik het wel een beetje van te voren weten, dat ik er niet met een enorme kneuzenkermis (nofi) zit.
Tuurlijk zijn meets gezellig.quote:
lolquote:
Kunnen wij helpen?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in combinatie met wat hij vanmiddag vertelde wel ja...
Ik bedoelde het niet om te vissen hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey Lub_ya![]()
[..]
Omdat jij er best mag zijndat ik dit nog moet zeggen zeg
![]()
Ach, mijn eerste meet was in mijn oude stam "kroeg" 40 man, waaronder Yvonne, Iteejer, breuls, static en ripley, en nog tig fok! fossielen, meteen in het diepequote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahja, op die manier. Ik heb dat sowieso wel. Toen de meet in Utrecht vond ik het heel prettig dat Cue en nog wat mensen die ik eerder had ontmoet, erheen gingen. Zonder hen was ik niet gegaan, no way.
Jij bent nog steeds hier dus het viel mee.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, mijn eerste meet was in mijn oude stam "kroeg" 40 man, waaronder Yvonne, Iteejer, breuls, static en ripley, en nog tig fok! fossielen, meteen in het diepe.
Ja das nog allemaal wat groter.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, mijn eerste meet was in mijn oude stam "kroeg" 40 man, waaronder Yvonne, Iteejer, breuls, static en ripley, en nog tig fok! fossielen, meteen in het diepe.
Sja, ik heb nooit zo'n moeite gehad met grote groepen vreemden, dat zou ook lastig zijn als (ex) barkeeperquote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja das nog allemaal wat groter.
Maar iets zegt me ook dat jij je dan wat beter op je gemak voelt dan dat ik me zou voelen.
Hoi.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook nooit moeite mee gehad.. leer graag mensen kennen en schaam me nergens voorquote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb nooit zo'n moeite gehad met grote groepen vreemden, dat zou ook lastig zijn als (ex) barkeeper.
Toffe baan lijkt me dat wel, barkeeper enzo. Scheelt wel dat ik nog ruim een jaar in de horeca heb gewerkt, gewoon in de bediening. Maar heeft wel beetje geholpen om vreemden aan te spreken en dat soort dingen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb nooit zo'n moeite gehad met grote groepen vreemden, dat zou ook lastig zijn als (ex) barkeeper.
En Q natuurlijkquote:
Go white the flow, en als het niet leuk is kan je altijd weggaanquote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
Maar zijn meets niet eng.......ik bedoel je kent die mensen allemaal niet.......en dan hoppa iets gezelligs doen?
Iets gezelligs? Gewoon flink zuipen. Dat is altijd gezellig.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
Maar zijn meets niet eng.......ik bedoel je kent die mensen allemaal niet.......en dan hoppa iets gezelligs doen?
Jij bent liever alleen gezellig?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef erikje14 het volgende:
Maar goed, met een groep mensen bij elkaar is niet direct mijn definitie van "gezellig"
meets zijn leuk... in een grotere groep zit altijd wel wel iemand met wie je over weg kan. Vind je het niets dan kan je altijd weer naar huisquote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
quote:
Aah ligt een beetje aan de groep en de grote van de groepquote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
Toen was ze nog lief en onschuldig. Mijn god, wat gaat de tijd snel.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En Q natuurlijk.
En een aandoenlijk schattig Brechtje.
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat het niet leuk of gezellig is. Dan ga je toch gewoon weer weg.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
Of nog meer zuipen. Ik heb genoeg meets meegemaakt om daar over te kunnen oordelen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
meets zijn leuk... in een grotere groep zit altijd wel wel iemand met wie je over weg kan. Vind je het niets dan kan je altijd weer naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |