Dat is mooiquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goed![]()
( het was een beoordelingsgesprek, mijn contractverlening had ik al)
Ik presteer tussen goed en zeer goed, en ze zien het wel zitten om mij langer op de afdeling te houden
Wat je subtiel noemtquote:
Dat is onvermijdelijk met grote groepen. Je moet jezelf daarin proberen te manoeuvrerenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
Is het niet zo dat in een grote groep sommige genegeerd worden (niet opvallen) en sommige alle aandacht krijgen (alle aandacht eisen) dat is gewoon niet leuk...........komt ook bij dat sommige zich dan gaan ergeren dan is een meet niet leuk
Soort zoekt soort.. zo ontstaan er altijd een groepje waar je je wel bij thuis voeltquote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
Is het niet zo dat in een grote groep sommige genegeerd worden (niet opvallen) en sommige alle aandacht krijgen (alle aandacht eisen) dat is gewoon niet leuk...........komt ook bij dat sommige zich dan gaan ergeren dan is een meet niet leuk
jij bent een van de weinigen waar ik nog wel eens nieuwsgierig naar benquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een afspraak met jou om es een bakkie te gaan doen vind ik geen meet hoor. Dat is gewoon een kennismaking.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er nu echt vandoor
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is onvermijdelijk met grote groepen. Je moet jezelf daarin proberen te manoeuvreren
ik vind meets heel leuken het is niet dat ik altijd de aandacht krijg.
Dat is geheel wederzijds!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
jij bent een van de weinigen waar ik nog wel eens nieuwsgierig naar ben
Hier alles goed.. leuke werkdag aangezien ik twee keer getrakteerd ben op gebak..quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef brunette82 het volgende:
En, hoe is het met iedereen??? Leuke dag gehad?
Dat zal je altijd blijven houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
Succesquote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij rijd nog. Morgen een afspraak met de garage om een en ander te bespreken.
Ik heb nu een al een andere op het oog eigenlijk :$
Doeiquote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat valt ook wel meequote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
die gaat meestal naar je auto
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nou,dat klinkt zeker als een geslaagde dag niet!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hier alles goed.. leuke werkdag aangezien ik twee keer getrakteerd ben op gebak..
en 2 uur heb zitten babbelen met een leuke meid
Absoluutquote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Nou,dat klinkt zeker als een geslaagde dag niet!
Idd.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is vast niet alleen op mij gericht.
quote:
Ben je daar bang voor dan ? dan moet je in een niet zo grote groep meeten of gewoon 1 op 1quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
Goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef brunette82 het volgende:
En, hoe is het met iedereen??? Leuke dag gehad?
the usual thing, moeten werken, en zou gaan sporten, maar had geen zin..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |