Volgens mij wel heel veel baby's inderdaad. Seb was ook wat gelig een dag of twee, tenminste dat vond de kraamzorg. Het is wat lastig te zien bij zijn kleurquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:01 schreef freecell het volgende:
[..]
En toch klinkt het allemaal lief
Volgens mij zijn alle baby's na een paar dagen wel één of twee dagen gelig?Tenminste alle baby's die ik ken wel!
Ook als je geen oogcontact met hem maakt? Dat werkt hier nl wel. Dan ga ik naast dr bedje zitten, steek mijn hand door de spijlen zodat ze me wel kan aanraken. Maar ik draai mijn gezicht weg. Omdat ze het anders ook allemaal te leuk vind en echtn iet gaat slapenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
Diaan ik heb dat wel een geprobeerd om er bij te blijven (bij erg overstuur oid, normaal slaapt hij wel zelf), maar L vindt dat zo interessant dat hij niet gaat slapen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ook als je geen oogcontact met hem maakt? Dat werkt hier nl wel. Dan ga ik naast dr bedje zitten, steek mijn hand door de spijlen zodat ze me wel kan aanraken. Maar ik draai mijn gezicht weg. Omdat ze het anders ook allemaal te leuk vind en echtn iet gaat slapen
wastie net als die van selene gister? dat was er aan de achterkant van de luier weer keurig uitgelopen. alles onder. romper, broekje, truitje. *alles*. snel maar in badje gedaan daaropquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
*WARNING* SpuitluierpoepALARM *WARNING*
Nummerrrrrrrrrrrrr 4(denkbeeldige echo: ier ier ier)
* LovelyLady opent ramen en deuren
oh lieverd! ik had heel deze post niet gezien vanmorgen!! ik kan je iig vertellen dat ik een geweldige dag heb gehad met mijn dochter, ondanks dat jz erbij wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef fIoortje het volgende:
DJMO, sterkte vandaag, ik hoop dat je toch geniet van een dagje met je dochter ondanks dat je ex en jeugdzorg erbij zijn.![]()
Diaan, ik was al zoiets van plan om te gaan proberen om mijn kindje te laten doorslapen, en als ik goed volhoudt dan zou het nog moeten werken ook dus?
fijn dat t goedgegaan is en dat je een fijne dag gehad hebt!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh lieverd! ik had heel deze post niet gezien vanmorgen!! ik kan je iig vertellen dat ik een geweldige dag heb gehad met mijn dochter, ondanks dat jz erbij wasalsnog bedankt voor je goede wensen
straks fotospam
![]()
en sorry dat ik het niet eerder zag, ik was net een kip zonder kop in die twee uurtjes zonder jeugdzorg, had ik alles wel bij me etc)
Okquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh lieverd! ik had heel deze post niet gezien vanmorgen!! ik kan je iig vertellen dat ik een geweldige dag heb gehad met mijn dochter, ondanks dat jz erbij wasalsnog bedankt voor je goede wensen
straks fotospam
![]()
en sorry dat ik het niet eerder zag, ik was net een kip zonder kop in die twee uurtjes zonder jeugdzorg, had ik alles wel bij me etc)
Wat een kop met haar! Leuk filmpjequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
Dankzij DJMO eindelijk mijn Jari-filmpje
Jari aan het keutelen in de box dus, zijn vele trekjes komen bijna allemaal aan bod![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
geen idee nog, medicatie waarschijnlijk en verder eerst bloedonderzoek afwachtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
![]()
Bedankt allemaal voor de reacties
Dat filmpje kon ik jullie toch niet onthouden
En ben het eens met Kleurdoos, wil ook plaatjes van de andere verse baby's
@ Kleurdoos, ze gaan het verder onderzoeken, maar wat kunnen ze er eventueel aan doen? Ik vind het toch best wel eng klinken.
ooe! Leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef freecell het volgende:
* freecell doet pets bij kleurdoos lijf
Oke, nou lijkt me wel vervelend in elk geval. Hopelijk is het goed te behandelen inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
geen idee nog, medicatie waarschijnlijk en verder eerst bloedonderzoek afwachten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een kop met haar! Leuk filmpje
Kleine humpies*rammel*
Krijgt hij 4 flessen van 240cc?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon was inderdaad vroeg, hij is vandaag hongerig, heeft om kwart voor 11 een fles met 240/8 leeggedronken. Het lijkt wel of hij een spurt maakt en meer voeding nodig heeft. Nou ja, over 1,5 week naar cb en daar bespreken.
Wat een leuk filmpjeen jouw stem is helemaal niet erg hoor
het is alleen heel erg altijd om je eigen stem terug te horen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:11 schreef Fruppel het volgende:
Jeetje kleurdoos wat een narigheid!
Danique krijgt ook 4x200 (180+6) en heel soms een beetje extra als ze erg honger lijkt te hebben of als het warm is!
Ons mooie meisje heeft de waterpokken, kadootje van het KDV waar het al een tijdje heerste.
Vind haar zo zielig, ze is duidelijk haarzelf niet. Enorm hangerig (kan nu wel heel lekker met dr knuffelen) en heel erg huilerig. Ook slaapt ze stukken meer als anders!
Ongeveer 6 kilo. Mila krijgt ook 1 fles met rijstebloem, de laatste. Ze ligt nu lekker te pittenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
Nee Lennon krijgt normaal 4 x 210/7 en sinds 3 dagen 3x 210/7 en 1x 180/6 met rijstebloem, maar vandaag is hij erg hongerig en kreeg hij 1x 240/8 tussendoor.... Ik probeer altijd in te schatten hoeveel behoefte Lennon heeft. Hij heeft nu een paar dagen grote behoefte maar dat kan zomaar weer minder zijn. Hoe zwaar is Mila?
Aww, beterschap enje voor Danique. Zielig hoor, maar hoe kleiner hoe minder last, heb ik me laten vertellen.
Dan krijgt ze wel aan de lage kant, ze mag volgens mij 900 cc per dag hebben, dus zou 210/7 ook wel mogen. Maar als ze het hier gewoon goed op doet, lekker zo laten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ongeveer 6 kilo. Mila krijgt ook 1 fles met rijstebloem, de laatste. Ze ligt nu lekker te pitten![]()
Danique, beterschap!
Heb net even opgezocht, in het schema staat boven de 6kg 4 x 180cc + 6 schepjes, dus 800cc op een dag maar als je de 6kg x 150ml doet kom je op 900ccquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wel aan de lage kant, ze mag volgens mij 900 cc per dag hebben, dus zou 210/7 ook wel mogen. Maar als ze het hier gewoon goed op doet, lekker zo laten.
Dat is inderdaad een beetje vreemd, maar zolang Mila genoeg eraan heeft, gewoon lekker laten zo. Heeft Lennon ook een hele tijd gehad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb net even opgezocht, in het schema staat boven de 6kg 4 x 180cc + 6 schepjes, dus 800cc op een dag maar als je de 6kg x 150ml doet kom je op 900ccNou ja, zolang Mila geen moord en brand gilt zal het wel goed zijn
Overigens gaan niet alle flessen leeg, als ze er klaar mee is duwt ze hem weg.. Dus meer dr in doen zal geen effect hebben denk ik.
herkenbaar Memmel.. als het aan M. ligt was dit ook echt de laatste... ik weet het nu nog niet.. Nou ja, nu zeg ik, ja dit is de laatste keer geweest, maar ergens diep van binnen ben ik het er nog niet mee eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef Memmel het volgende:
Ik heb er gewoon heel erg moeite mee te bedenken dat dit voor 80% zeker mijn laatste zwangerschap was. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat moment van die kleine die net geboren is en op je buik ligt nooit meer mee zal maken. en nou moet ik nog huilen ook...stomme ontzwangeren.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef Memmel het volgende:
Ik heb er gewoon heel erg moeite mee te bedenken dat dit voor 80% zeker mijn laatste zwangerschap was. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat moment van die kleine die net geboren is en op je buik ligt nooit meer mee zal maken. en nou moet ik nog huilen ook...stomme ontzwangeren.
Zelfs dat zeg ik nu nog niet eens...dat was ik vrijdagavond om zes uur alweer vergeten, geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
herkenbaar Memmel.. als het aan M. ligt was dit ook echt de laatste... ik weet het nu nog niet.. Nou ja, nu zeg ik, ja dit is de laatste keer geweest, maar ergens diep van binnen ben ik het er nog niet mee eens
laten we dit verder naar het "hoe gaat het met moeders"-topic trekken, maar ik rammel met die foto's zo in ritme helemaal mee hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik rammel ontzettend errugMaar ik ben echt een emotioneel wrak atm. Koen wordt over 3 weekjes 1.
Bij Sander had ik dit niet zo (andere omstandigheden ook) maar mén wat gaat de tijd hard !!!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:Dana kruipt nu echt...ook vooruit..op handen en knieen
![]()
* Bla_Bla_Bla is trots
Sorry dit was niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef simmu het volgende:
laten we dit verder naar het "hoe gaat het met moeders"-topic trekken, maar ik rammel met die foto's zo in ritme helemaal mee hoor!
Jeeeej Goedzo Danaquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:Dana kruipt nu echt...ook vooruit..op handen en knieen
![]()
* Bla_Bla_Bla is trots
ja echt superliefquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef simmu het volgende:
het ziet er zooooo lief uit he!
het is zo leuk om met bijvoeding te beginnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef Kleurdoos het volgende:
dana wat goed
poging 2:
Ik heb elin haar papje maar met een lepel gegeven..ze mocht zelf de lepel vasthouden en naar haar mond brengen en t ging warempel op (60ml gekolfde melk en een EL rijstebloem) daarna badje want t was wel een slagveld
over 2 weken geef ik haar r eerste stronk brocolli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |