Dat is inderdaad een beetje vreemd, maar zolang Mila genoeg eraan heeft, gewoon lekker laten zo. Heeft Lennon ook een hele tijd gehad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb net even opgezocht, in het schema staat boven de 6kg 4 x 180cc + 6 schepjes, dus 800cc op een dag maar als je de 6kg x 150ml doet kom je op 900ccNou ja, zolang Mila geen moord en brand gilt zal het wel goed zijn
Overigens gaan niet alle flessen leeg, als ze er klaar mee is duwt ze hem weg.. Dus meer dr in doen zal geen effect hebben denk ik.
herkenbaar Memmel.. als het aan M. ligt was dit ook echt de laatste... ik weet het nu nog niet.. Nou ja, nu zeg ik, ja dit is de laatste keer geweest, maar ergens diep van binnen ben ik het er nog niet mee eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef Memmel het volgende:
Ik heb er gewoon heel erg moeite mee te bedenken dat dit voor 80% zeker mijn laatste zwangerschap was. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat moment van die kleine die net geboren is en op je buik ligt nooit meer mee zal maken. en nou moet ik nog huilen ook...stomme ontzwangeren.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef Memmel het volgende:
Ik heb er gewoon heel erg moeite mee te bedenken dat dit voor 80% zeker mijn laatste zwangerschap was. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat moment van die kleine die net geboren is en op je buik ligt nooit meer mee zal maken. en nou moet ik nog huilen ook...stomme ontzwangeren.
Zelfs dat zeg ik nu nog niet eens...dat was ik vrijdagavond om zes uur alweer vergeten, geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
herkenbaar Memmel.. als het aan M. ligt was dit ook echt de laatste... ik weet het nu nog niet.. Nou ja, nu zeg ik, ja dit is de laatste keer geweest, maar ergens diep van binnen ben ik het er nog niet mee eens
laten we dit verder naar het "hoe gaat het met moeders"-topic trekken, maar ik rammel met die foto's zo in ritme helemaal mee hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik rammel ontzettend errugMaar ik ben echt een emotioneel wrak atm. Koen wordt over 3 weekjes 1.
Bij Sander had ik dit niet zo (andere omstandigheden ook) maar mén wat gaat de tijd hard !!!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:Dana kruipt nu echt...ook vooruit..op handen en knieen
![]()
* Bla_Bla_Bla is trots
Sorry dit was niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef simmu het volgende:
laten we dit verder naar het "hoe gaat het met moeders"-topic trekken, maar ik rammel met die foto's zo in ritme helemaal mee hoor!
Jeeeej Goedzo Danaquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:Dana kruipt nu echt...ook vooruit..op handen en knieen
![]()
* Bla_Bla_Bla is trots
ja echt superliefquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef simmu het volgende:
het ziet er zooooo lief uit he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |