abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 juni 2009 @ 15:20:05 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69937617
diaan, hoe oud is lennon nu?? niet om het een of ander, maar heb je al aan een fruithapje gedacht??

fruppel beterschap voor je meissie

storing gehad vicky?? fijn dat tess het zo goed doet!

Hier gingen we daarstraks boodschappen doen, meneer lag al haast te slapen in de box, dus ik denk: mooi die zal wel lekker pitten onderweg naar het dorp. mooi niet: meneer werd weer klaarwakker tot we thuiskwamen, ik hem losgepeld had, in de box gelegd had en boodschappen op ging bergen. nu ligt hij weer te knorren in de box
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:25:09 #152
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69937785
Zo, de eerste middag alleen zonder kraamzorg! Ik heb net lekker geslapen en heb Morris net de fles gegeven. Hij zit nu op 80 cc per fles en gaat vanavond naar 90 cc. Smulpaapje! De kraamverzorgster heeft hem gewogen en hij weegt nu 4010 gram! Da's al ruim boven zijn geboortegewicht! En zijn temp is ok en mams voelt zich lekker, dus we gaan morgen lekker naar buiten!

Nou vooruit dan, voor de rammelende eierstokken:

[ Bericht 19% gewijzigd door Memmel op 11-06-2009 15:30:30 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 juni 2009 @ 15:26:55 #153
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69937836
fijn dat t zo goed gaat Memmel, hoe vind Anna het?

wat een schatje die Morris

[ Bericht 85% gewijzigd door Ynske op 11-06-2009 15:32:29 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 juni 2009 @ 15:31:40 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69938010
90 cc .. wat is dat lang geleden dat jan dat 'al' dronk fijn dat moris het ook zo goed doet memmel!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_69938441
Memmel, ik zie Anna in Morris!
En jij ook al zo'n smulpaapje!!

DJMO, de aannemer van de onderbuuf had mijn kabel doorgeknipt.. heb ruim een ag geen tv, internet en telefoon gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 juni 2009 @ 15:50:54 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69938831
daar ben je lekker mee dan vicky nou ja, gelukkig had je genoeg afleiding in je twee meiden

donderdag 11 juni 2009 @ 15:57:23 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69939101
Wat een mooie baby, Memmel. Lijkt op zijn stoere grote zus zo te zien
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69939314
oooh, we hebben het zo druk gehad dat ik de foto's van de nieuwe babietjes gemist heb! wat een dotjes allemaal ik wil ze even virtueel knuffelen hoor: *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69940318
pi_69940879
morris lijkt idd op anna zeg

HEEL GOED
want anna is ook zoooo mooooooi
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:22:29 #161
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69942848
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef Raissa het volgende:

[..]

Heb net even opgezocht, in het schema staat boven de 6kg 4 x 180cc + 6 schepjes, dus 800cc op een dag maar als je de 6kg x 150ml doet kom je op 900cc Nou ja, zolang Mila geen moord en brand gilt zal het wel goed zijn

Overigens gaan niet alle flessen leeg, als ze er klaar mee is duwt ze hem weg.. Dus meer dr in doen zal geen effect hebben denk ik.
Dat is inderdaad een beetje vreemd, maar zolang Mila genoeg eraan heeft, gewoon lekker laten zo. Heeft Lennon ook een hele tijd gehad.

Vicky en Memmel wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kleintjes en wat een mooie foto van Morris wat betreft rammelen, was vanmiddag in het ziekenhuis en op school, zag daar zwangere vrouwen en een trotse vader die zijn pasgeborene met maxicosie kwam ophalen. Was er toen van overtuigd dat ik - als Lennon 1 jaar is - ervoor wil gaan en de natuur zn gang wil laten gaan. Nu denk ik al weer iets anders hahaha

DJMO, Lennon is nu 4,5 maanden. Ik heb aan fruithapje gedacht, maar vind hem daarvoor nu nog iets te jong en wil zoiezo eerst even overleggen op cb op 23 juni, dan is hij precies 5 maanden. Ik denk dat hij er dan wel aan toe is.
Make love, not war ☮
pi_69942907

Mila is vandaag 5 maanden!

En Elodie dus ook! Gefeliciteerd
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:26:17 #163
114177 Diaan73
pi_69942980
Raissa, gefeliciteerd met de vermaanddag van Mila!! Elodie ook gefeliciteerd!!
Make love, not war ☮
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:31:34 #164
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69943169
Ik heb er gewoon heel erg moeite mee te bedenken dat dit voor 80% zeker mijn laatste zwangerschap was. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat moment van die kleine die net geboren is en op je buik ligt nooit meer mee zal maken. en nou moet ik nog huilen ook...stomme ontzwangeren.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69943231
Tess doet wat Amber NOOIT gedaan heeft... slapen in de box!!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69943265
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef Memmel het volgende:
Ik heb er gewoon heel erg moeite mee te bedenken dat dit voor 80% zeker mijn laatste zwangerschap was. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat moment van die kleine die net geboren is en op je buik ligt nooit meer mee zal maken. en nou moet ik nog huilen ook...stomme ontzwangeren.
herkenbaar Memmel.. als het aan M. ligt was dit ook echt de laatste... ik weet het nu nog niet.. Nou ja, nu zeg ik, ja dit is de laatste keer geweest, maar ergens diep van binnen ben ik het er nog niet mee eens
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:34:50 #167
114177 Diaan73
pi_69943276
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef Memmel het volgende:
zoooo herkenbaar en ik ben al 4,5 maand aan het ontzwangeren...

Ow Tess ik ga maar even weg hier en eten....
Make love, not war ☮
pi_69943457
jaaaa hallooo rammel hier Zit ik met mijn net verworven Mirena
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:46:56 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69943761
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

herkenbaar Memmel.. als het aan M. ligt was dit ook echt de laatste... ik weet het nu nog niet.. Nou ja, nu zeg ik, ja dit is de laatste keer geweest, maar ergens diep van binnen ben ik het er nog niet mee eens
Zelfs dat zeg ik nu nog niet eens...dat was ik vrijdagavond om zes uur alweer vergeten, geloof ik.
Eerst maar eens even 9 maanden ontnuchteren en dan proberen het rationeel te bekijken. Maar ik vind het wel supermoeilijk hoor!
pi_69943916
tess ook al zo
*zucht*

ik rammel gelukkig niet echt..Elin is nog zo klein
als ze slaapt is t nog een ontzettende baby.
en ze draagt nog steeds 'newborn 'kleertjes dus ik wacht nog ff
pi_69947051
Ik rammel ontzettend errug Maar ik ben echt een emotioneel wrak atm. Koen wordt over 3 weekjes 1.
Bij Sander had ik dit niet zo (andere omstandigheden ook) maar mén wat gaat de tijd hard !!!
pi_69947433
Dana kruipt nu echt...ook vooruit..op handen en knieen
* Bla_Bla_Bla is trots
pi_69947574
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik rammel ontzettend errug Maar ik ben echt een emotioneel wrak atm. Koen wordt over 3 weekjes 1.
Bij Sander had ik dit niet zo (andere omstandigheden ook) maar mén wat gaat de tijd hard !!!
laten we dit verder naar het "hoe gaat het met moeders"-topic trekken, maar ik rammel met die foto's zo in ritme helemaal mee hoor!
pi_69947598
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
* Bla_Bla_Bla is trots

het ziet er zooooo lief uit he!
pi_69947908
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef simmu het volgende:
laten we dit verder naar het "hoe gaat het met moeders"-topic trekken, maar ik rammel met die foto's zo in ritme helemaal mee hoor!
Sorry dit was niet mijn bedoeling
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
* Bla_Bla_Bla is trots
Jeeeej Goedzo Dana
pi_69948294
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef simmu het volgende:
het ziet er zooooo lief uit he!
ja echt superlief
pi_69949278
Goed van Dana!

Morris en Tess
Rammelende eierstokken check. Helaas komt er hier geen 3e, maar rammelen mag.
pi_69949890
Zit ik "gewoon" ff hier te spieken maar morris en tess
Heeeeeeeeeeel schattig
pi_69950358
Morris en Tess Wat een lieve foto's!

Hier gaat alles erg goed, alleen moet meneer nog leren door te zuigen aan de borst. Dus we doen er vingervoeding bij van afgekolfde melk. Op 50 cc zit hij sinds zijn laatste voeding.
Eerste spuitluier is ook al binnen. Supergrappig dat je trots kan zijn op een poepluier.
ik moest echt hard lachen om het geluid dat hij erbij produceerde dat dat uit zo'n klein kindje kwam!

Even spammen:

Kobus in black

voetjes
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69950529
dana wat goed

poging 2:
Ik heb elin haar papje maar met een lepel gegeven..ze mocht zelf de lepel vasthouden en naar haar mond brengen en t ging warempel op (60ml gekolfde melk en een EL rijstebloem) daarna badje want t was wel een slagveld

over 2 weken geef ik haar r eerste stronk brocolli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')