hier ook een wakker ventje, om vijf uur.. alleen niet verdrietig maar vrolijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:01 schreef freecell het volgende:
Hoe laat was Elin nou uiteindelijk wakker dan Koot?
De eerste keren doorslapen lag ik zelf halve nachten wakker met stuwing.
L. is trouwens vannacht een paar keer héél verdrietig wakker geweestecht om 4:00 en om 5:00
Volgens mij last van doorkomende boventand of iets dergelijks. Arm ding!
Misschien heeft iemand er wat aan.quote:Heeft je kind veel moeite om 's avond in te slapen of wordt het vaak 's nachts wakker, dan kun je de Wilson-methode eens proberen. De Engelse dokter Olwen Wilson heeft een slaapmethode ontwikkeld die bij 95% van alle kinderen binnen drie dagen in doorslapen resulteert. Het kan toegepast worden vanaf zes maanden tot vier jaar en is gebaseerd op de stelling dat kinderen alleen slapen als zij zich volledig veilig voelen.
Je brengt je kind naar bed en volgt het gebruikelijke bedritueel. In plaats van weg te gaan, blijf je in de kamer - in het zicht, maar uit de buurt van het bed. Troost je kind als hij begint te huilen, maar haal hem niet uit bed. Je blijft bij hem, totdat hij diep slaapt. Word niet boos en geef niet op of toe. Je zult misschien twee of drie zware nachten hebben, maar daarna zal je kind als een roos moeten slapen
Heej dat doe ik al heel vaakquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
VOor baby'tjes die nog niet willen/kunnen doorslapen, dit las ik net op een site:
[..]
Misschien heeft iemand er wat aan.
elin werd om 3 uur wakker.. dus niet helemaal doorslapen maar toch 7 uur in een rukquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:01 schreef freecell het volgende:
[..]
En toch klinkt het allemaal lief
Volgens mij zijn alle baby's na een paar dagen wel één of twee dagen gelig?Tenminste alle baby's die ik ken wel!
dat doen we alquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
VOor baby'tjes die nog niet willen/kunnen doorslapen, dit las ik net op een site:
[..]
Misschien heeft iemand er wat aan.
Volgens mij wel heel veel baby's inderdaad. Seb was ook wat gelig een dag of twee, tenminste dat vond de kraamzorg. Het is wat lastig te zien bij zijn kleurquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:01 schreef freecell het volgende:
[..]
En toch klinkt het allemaal lief
Volgens mij zijn alle baby's na een paar dagen wel één of twee dagen gelig?Tenminste alle baby's die ik ken wel!
Ook als je geen oogcontact met hem maakt? Dat werkt hier nl wel. Dan ga ik naast dr bedje zitten, steek mijn hand door de spijlen zodat ze me wel kan aanraken. Maar ik draai mijn gezicht weg. Omdat ze het anders ook allemaal te leuk vind en echtn iet gaat slapenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
Diaan ik heb dat wel een geprobeerd om er bij te blijven (bij erg overstuur oid, normaal slaapt hij wel zelf), maar L vindt dat zo interessant dat hij niet gaat slapen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ook als je geen oogcontact met hem maakt? Dat werkt hier nl wel. Dan ga ik naast dr bedje zitten, steek mijn hand door de spijlen zodat ze me wel kan aanraken. Maar ik draai mijn gezicht weg. Omdat ze het anders ook allemaal te leuk vind en echtn iet gaat slapen
wastie net als die van selene gister? dat was er aan de achterkant van de luier weer keurig uitgelopen. alles onder. romper, broekje, truitje. *alles*. snel maar in badje gedaan daaropquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
*WARNING* SpuitluierpoepALARM *WARNING*
Nummerrrrrrrrrrrrr 4(denkbeeldige echo: ier ier ier)
* LovelyLady opent ramen en deuren
oh lieverd! ik had heel deze post niet gezien vanmorgen!! ik kan je iig vertellen dat ik een geweldige dag heb gehad met mijn dochter, ondanks dat jz erbij wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef fIoortje het volgende:
DJMO, sterkte vandaag, ik hoop dat je toch geniet van een dagje met je dochter ondanks dat je ex en jeugdzorg erbij zijn.![]()
Diaan, ik was al zoiets van plan om te gaan proberen om mijn kindje te laten doorslapen, en als ik goed volhoudt dan zou het nog moeten werken ook dus?
fijn dat t goedgegaan is en dat je een fijne dag gehad hebt!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh lieverd! ik had heel deze post niet gezien vanmorgen!! ik kan je iig vertellen dat ik een geweldige dag heb gehad met mijn dochter, ondanks dat jz erbij wasalsnog bedankt voor je goede wensen
straks fotospam
![]()
en sorry dat ik het niet eerder zag, ik was net een kip zonder kop in die twee uurtjes zonder jeugdzorg, had ik alles wel bij me etc)
Okquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh lieverd! ik had heel deze post niet gezien vanmorgen!! ik kan je iig vertellen dat ik een geweldige dag heb gehad met mijn dochter, ondanks dat jz erbij wasalsnog bedankt voor je goede wensen
straks fotospam
![]()
en sorry dat ik het niet eerder zag, ik was net een kip zonder kop in die twee uurtjes zonder jeugdzorg, had ik alles wel bij me etc)
Wat een kop met haar! Leuk filmpjequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
Dankzij DJMO eindelijk mijn Jari-filmpje
Jari aan het keutelen in de box dus, zijn vele trekjes komen bijna allemaal aan bod![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |