probeer eens hans textiel .. die kleding zit hier goed, en sommige dingen vallen wel erg groot, maar dan gebruik ik dat als een maatje 74 ipv 68 oidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef Estrys het volgende:
We hebben hier een probleem met broekjes mt 68. Ze passen perfect in de lengte in de taille zakken ze van zijn kontje. Op de een of andere manier heb ik ook nog geen broeken gevonden met knoopsgat elastiek. Iemand een idee welk merk.winkel het beste is voor hem?
H&M!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef Estrys het volgende:
We hebben hier een probleem met broekjes mt 68. Ze passen perfect in de lengte in de taille zakken ze van zijn kontje. Op de een of andere manier heb ik ook nog geen broeken gevonden met knoopsgat elastiek. Iemand een idee welk merk.winkel het beste is voor hem?
`quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet er of de luiers van huggie groot of klein vallen?
jaaaa daar is oeke ook met r humpiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef oeke het volgende:Wat een fijn welkom zeg!
Leuk, weer een nieuw topic met andere posters om te ontmoeten!
Vicky en Tess, fijn dat het goed gaat met jullie! Kobus begint ook wat geel te worden.
Memmel en Morris, AE en Jari, hoihoi!
Hier gaat alles goed, wel weinig tijd meer om te posten, maar dat komt wel weer. We hebben een hele lieve kraamverzorgster en dat vind ik zo fijn! Dat stelt me heel gerust, nadat ik dat niet zo had met onze inval VK.
Kobus doet het zo goed, heel alert en mooi is hij!
We zijn bezig met borstvoeding maar dat komt maar langzaam op gang. Ben daarom
vandaag ook begonnen met kolven om het op gang te helpen. Maar het komt helemaal goed. [ afbeelding ]
nog even pronken met mijn ventje hoor!
Ik ook. Pampers gaan het beste.. althans bij Amber...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:17 schreef Kleurdoos het volgende:
En hier ook alleen maar pampers.. verder met alle luiers wel problemen gehad, uitslag en lekken. met pampers nog nooit
Pamperdoekjes ook trouwens.. net zo duur als andere doekjes bij de Action.
mwoah ik heb pampers sensitive en pampers lavendel (action en die sensitive ruik je niet zo, lavendel wel..maar ik ben dan ook een lavendelnerd)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:22 schreef texelonia het volgende:
Oeke wat een lekker ventje is Kobus
Vicky fijn dat het beter gaat nu met Tess!
Wij gebruiken ook pampers. Met Noah bevielen Kruidvat luiers ook wel goed, misschien dat we dat over een tijdje wel weer gaan proberen. Ik vind de pampers luiers alleen zo fijn smal en dun.
Doekjes gebruiken we AH merk. Pampers en Zwitsal vond ik te sterk ruikenZelfs na je handen was rook je het nog.
ik heb geloof ik ook niet alle soorten geprobeerd van elk merk, dus sensitive is misschien wel minder sterk jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mwoah ik heb pampers sensitive en pampers lavendel (action en die sensitive ruik je niet zo, lavendel wel..maar ik ben dan ook een lavendelnerd)
Dat het om zijn lipjes af en toe blauw wordt/is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef seilram het volgende:
AE, wat is dat? een masker? ik heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen.
Absoluut!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Blondje vraag. Het is toch normaal dat Tyler heel erg moet wennen aan een lepel?
Elin slaapkopjequote:Op woensdag 10 juni 2009 02:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat mijn dochter me echt keihard belachelijk maakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb vandaag netjes een flesje melk bij elkaar getietperst, rijstebloem gekocht..
Mevrouw zou vandaag haar eerste rijstebloemflesje krijgen omdat ze toch wel heeeeeel erg vaak wakker werd sinds haar geboorte. (4-5x per nacht)
Dus ik dacht we proberen rijstebloem. dus ik heb alles klaargezet. Ik wacht.. en wacht.... EN WACHT NOG STEEDS. Die kleine etter
slaapt door
(nu al vanaf half 9)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:10 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft gewon van 21.30 tot 3 uur geslapen en toen had ze honger... Niet zo gek natuurlijk. Toen wilde ze niet meer slapen. Ze lag wat te piepen en mekkeren en ik gokte krampjes... En ja hoor ze lag bij me en toen kwam er eem luchtje mijn neus in. En mevrouw had een knorbuikje. Fles van 30 was weer zo leeg en nu ligt ze in het licht te slapen. Ze is weer wat gelig.
hier ook een wakker ventje, om vijf uur.. alleen niet verdrietig maar vrolijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:01 schreef freecell het volgende:
Hoe laat was Elin nou uiteindelijk wakker dan Koot?
De eerste keren doorslapen lag ik zelf halve nachten wakker met stuwing.
L. is trouwens vannacht een paar keer héél verdrietig wakker geweestecht om 4:00 en om 5:00
Volgens mij last van doorkomende boventand of iets dergelijks. Arm ding!
Misschien heeft iemand er wat aan.quote:Heeft je kind veel moeite om 's avond in te slapen of wordt het vaak 's nachts wakker, dan kun je de Wilson-methode eens proberen. De Engelse dokter Olwen Wilson heeft een slaapmethode ontwikkeld die bij 95% van alle kinderen binnen drie dagen in doorslapen resulteert. Het kan toegepast worden vanaf zes maanden tot vier jaar en is gebaseerd op de stelling dat kinderen alleen slapen als zij zich volledig veilig voelen.
Je brengt je kind naar bed en volgt het gebruikelijke bedritueel. In plaats van weg te gaan, blijf je in de kamer - in het zicht, maar uit de buurt van het bed. Troost je kind als hij begint te huilen, maar haal hem niet uit bed. Je blijft bij hem, totdat hij diep slaapt. Word niet boos en geef niet op of toe. Je zult misschien twee of drie zware nachten hebben, maar daarna zal je kind als een roos moeten slapen
Heej dat doe ik al heel vaakquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
VOor baby'tjes die nog niet willen/kunnen doorslapen, dit las ik net op een site:
[..]
Misschien heeft iemand er wat aan.
elin werd om 3 uur wakker.. dus niet helemaal doorslapen maar toch 7 uur in een rukquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:01 schreef freecell het volgende:
[..]
En toch klinkt het allemaal lief
Volgens mij zijn alle baby's na een paar dagen wel één of twee dagen gelig?Tenminste alle baby's die ik ken wel!
dat doen we alquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
VOor baby'tjes die nog niet willen/kunnen doorslapen, dit las ik net op een site:
[..]
Misschien heeft iemand er wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |