Hij is niet gruwelijk scherp neequote:Op zondag 5 juli 2009 14:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lekker vrolijk
+ Compositie met de boom en kruising geeft een leuk beeld. Weids lanschap zo.
- Kan aan de grootte liggen, maar is hij wel scherp?
Zelf gisteravond even wezen schieten met de mooie zonsondergang:
[ afbeelding ]
Klik voor groter
+ prachtige zonsondergang.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lekker vrolijk
+ Compositie met de boom en kruising geeft een leuk beeld. Weids lanschap zo.
- Kan aan de grootte liggen, maar is hij wel scherp?
Zelf gisteravond even wezen schieten met de mooie zonsondergang:
[ afbeelding ]
Klik voor groter
jammer dat je m horizontaal flipt.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ prachtige zonsondergang.
+ Super scherp
+ Weer spiegeling in het water.
- Dat plantje links stoort mij een beetje maar die kun je moeilijk afknippen.
[ afbeelding ]
Klopt over dat plantje. Was het enige punt waar mn statief boven het riet uitkwamquote:Op zondag 5 juli 2009 15:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Super scherp
[ afbeelding ]
+Origineelquote:Op zondag 5 juli 2009 15:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Super scherp
[ afbeelding ]
+in aanzet leuk idee, schaap kijkt mooi frontaal de lens inquote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef detulp050 het volgende:
Mooie foto
Toch goed dat de masten niet meer gebouwd worden, het is toch storend in het landschap
+Kleurenspel, lijnen in de foto
- Iets meer naar links (of croppen) en de mast is weg
Ik heb een foto van gisteren:
[ afbeelding ]
en van vandaag:
[ afbeelding ]
Wow, super.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef Ruud het volgende:
+ Positie camera en model. Zwart/wit.
- Belichting vind ik niet mooi, maar dat is persoonlijk.
Ook hier maar even mijn zonsondergang van gisteren.
[ afbeelding ]
Groter: http://farm3.static.flickr.com/2611/3689167691_71b9ef787a_b.jpg
Hij ziet er zeeziek uitquote:Op maandag 6 juli 2009 00:53 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+in aanzet leuk idee, schaap kijkt mooi frontaal de lens in
- één foto tegelijk graag, achterste schapen werken wat storend, misschien wat meer molens?
De mijne: [ afbeelding ]
een heel relaxte hond op het water..
hehe, leukquote:Op maandag 6 juli 2009 00:53 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+in aanzet leuk idee, schaap kijkt mooi frontaal de lens in
- één foto tegelijk graag, achterste schapen werken wat storend, misschien wat meer molens?
De mijne: [ afbeelding ]
een heel relaxte hond op het water..
Zo zie een Pistache nootje er opeens niet zo eetbaar meer uit.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:21 schreef Zith het volgende:
[..]
hehe, leuk![]()
+Erg leuk onderwerp, hond ziet eruit als een echte piraat!
-'tis allemaal een klein beetje onscherp..Maar leuke foto!!
De mijne is een ode aan de Pistache:
Klikbaar (ga naar all sizes om groter te zien)
[ link | afbeelding ]
Echt wel! Lekker krokant laagje, beetje zout, mooie groene nootquote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef opinionr het volgende:
[..]
Zo zie een Pistache nootje er opeens niet zo eetbaar meer uit.
Doet niets af aan het feit dat het een mooie foto is.
Thanksquote:
Ik vind die masten juist wel wat hebben als silhouette bij zo'n lucht.quote:Toch goed dat de masten niet meer gebouwd worden, het is toch storend in het landschap
+Kleurenspel, lijnen in de foto
- Iets meer naar links (of croppen) en de mast is weg
Ok ik moet zeggen dat het een hele mooie foto is, dat wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ Row-1
+ zeer mooi wolkenspel
+ alles lekker grauw gemaakt zodat het geheel goed past bij het weer.
- jammer van die huizen eigenlijk. Had dit liever gezien in een natuurlijke omgeving.
Een vlinder in de tuin van een vriendin van me. het raam op de achtergrond is inderdaad deels weggecropt. Dit moest omdat er een lelijk zwart iets zat wat niet weg te shoppen viel. Ik hoop dat buiten dit puntje nog een ander kritiek puntje is waarmee ik iets kan
[ afbeelding ]
Eerste kan ik inkomen, maar dat tweedequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:28 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ok ik moet zeggen dat het een hele mooie foto is, dat wel.
2 minpuntjes vind ik:
- tikkeltje overbelicht, miss kan je dat nog met photoshop wegwerken.
- de border is niet zwart maar eerder grijs lijkt het, of het ligt aan mn scherm.
Nja nu ik goed kijk is het niet lelijk, maar ben gewoon niets anders gewend iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zwart is zo standaard, had hem een paar tintjes lichter gepakt, omdat het contrast met de border anders te groot zou zijn imo
Maargoed, smaken verschillen
Nu weer OT
Ben ik het met je eens, alleen heb je dat met zulk soort foto's niet veel te willenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef Omniej het volgende:
@N-M, leuke foto. Inderdaad is de bloem aan het uiteinde naar mijn idee wel iets overbelicht, maar het stoort eigenlijk niet. Hij staat er wel lekker scherp op en de compositie is tof.
Wat wel een beetje stoort is de achtergrond... Daaraan zie je allereerst dat de foto een tikkeltje scheef staat, maar er staat ook een flinke boom die de foto doormidden hakt. 't Maakt de achtergrond een beetje onrustiger imo, zeker omdat het geen natuurlijke achtergrond is. (met een hoop groen op de achtergrond i.p.v. een gebouw, had die boom niet meer zo opgevallen)
Nee klopt, als je naar de bloem en vlinder kijkt is het gewoon een hele mooie foto. Het is alleen jammer van de achtergrond, mja je kunt niet altijd alles perfect hebben. Het is verder wel gewoon een mooie foto.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens, alleen heb je dat met zulk soort foto's niet veel te willen
Achja, ik ben tevreden met het eindresultaat en ook met jullie op- en aanmerkingenhier kan ik wat mee
mooi scherp, en zoals iedereen al zegt is het wel jammer dat die boom daar staat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ Row-1
+ zeer mooi wolkenspel
+ alles lekker grauw gemaakt zodat het geheel goed past bij het weer.
- jammer van die huizen eigenlijk. Had dit liever gezien in een natuurlijke omgeving.
Een vlinder in de tuin van een vriendin van me. het raam op de achtergrond is inderdaad deels weggecropt. Dit moest omdat er een lelijk zwart iets zat wat niet weg te shoppen viel. Ik hoop dat buiten dit puntje nog een ander kritiek puntje is waarmee ik iets kan
[ afbeelding ]
Mooie foto, ik zou haar een pas naar voren laten staan, dan krijgt ie meer dynamiek.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:14 schreef freud het volgende:
+ leuk onderwerp, goeie 'emo', lekkere dof
- landscape genomen, terwijl de compo imo vraagt om portrait, en je flits is te hard imo.
Niet vandaag genomen, maar wel afbewerkt:
[ afbeelding ]
Alleen loopt door verkleinen haar arm meer dicht dan het origineel.
Haha, ik zal even kijken of ik nog wat heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Doet iemand nog een nieuwe foto posten
Ik wil ook graag nog wat nieuwe foto's erop zettenIk ga niet op mezelf kritiek geven. Dat heb ik namelijk al gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |