+Prestige uiterlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
+aardige compositie
-er mist iets pakkends, een beestje op de bloem of een ander interessant detail, nu is het slechts een foto van een paar bloemblaadjes
stilleven-tryoutje met off-cam flits, zonet gemaakt...
[ afbeelding ]
Je zit in een verkeerd topic. Hier staan de macro's: [CENTRAAL] Macrofotografie deel 22 of hier kan je een vraag stellen: [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #8! of hier: Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 10quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:25 schreef dspettinga het volgende:
Hierbij een redelijk gelukte macro foto. Iemand nog tips mbt het handmatig scherpkrijgen van de foto, want dit lukt me niet altijd. Bedankt
[ afbeelding ]
Mooie foto, niet overbelicht en lekkere lijnen in het gras. Ik had de lijnen misschien iets liever naarde linker onderhoek zien lopen, maar dan zou de zon wss niet meer goed staan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
+Prestige uiterlijk
+Mooie scherptediepte
-Iets te veel licht op etiket.
Wat oudere foto van mij, uit de eerste set die ik had genomen met mijn huidige camera.
[ afbeelding ]
Meer maten @ FlickR
+ Mooie lichtinvalquote:Wat oudere foto van mij, uit de eerste set die ik had genomen met mijn huidige camera.
[ afbeelding ]
Meer maten @ FlickR
Ah, jij ook net naar buiten geweestquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef Pizzahut het volgende:
Snakelady:
+ Zeer mooie foto!
- eigenlijk geen, hij oogt wel iets scheef.
Mijn bijdrage:
[ link | afbeelding ]
Klikbaar
Net even snel geschoten, is wel goed gelukt denk ik, misschien iets teveel ruis.
+ Contrast is erg goed gelukt, evenals de compositie en de kleuren. Vooral de kleuren van de lucht zijn prachtigquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef Pizzahut het volgende:
Snakelady:
+ Zeer mooie foto!
- eigenlijk geen, hij oogt wel iets scheef.
Mijn bijdrage:
[ link | afbeelding ]
Klikbaar
Net even snel geschoten, is wel goed gelukt denk ik, misschien iets teveel ruis.
Leuke tric shot idd. Moeilijk om zoiets goed vast te leggen. De vlam is heel helder waardoor de omgeving (de hand) al snel te donker is. Het moment heb je goed vastegelegd. Alleen de spanning ontbreekt in de foto. Ik zou nog wat toevoegen. Een sigaret oid. Of iig iets wat aan te steken valt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
+ Contrast is erg goed gelukt, evenals de compositie en de kleuren. Vooral de kleuren van de lucht zijn prachtig
- Inderdaad te veel ruis, je zei het zelf al. Valt eigenlijk als enige op.
Mijn pic:
[ afbeelding ]
Niet echt bijzonder ofzoMaar ik vond het wel een toffe foto. Genomen met een 450D met Continious Shooting.
Mooie foto jammer van de witte waas, wat is het?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:38 schreef Noxa het volgende:
[..]
Leuke tric shot idd. Moeilijk om zoiets goed vast te leggen. De vlam is heel helder waardoor de omgeving (de hand) al snel te donker is. Het moment heb je goed vastegelegd. Alleen de spanning ontbreekt in de foto. Ik zou nog wat toevoegen. Een sigaret oid. Of iig iets wat aan te steken valt.
Mijn pic. Zag de laag staande zon, en dit gras. En toen zag ik deze foto voor me.
[ afbeelding ]
Zomer!
de zon. zat er geen zonnekap op de lens?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mooie foto jammer van de witte waas, wat is het?
[ afbeelding ]
Nope, met opzet gedaan. Dat is flare. Vind dat typisch een zomers tintje aan de foto geven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:28 schreef Danny het volgende:
[..]
de zon. zat er geen zonnekap op de lens?
+ Mooie foto, veel detail in de grassprietenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:53 schreef Noxa het volgende:
[..]
Nope, met opzet gedaan. Dat is flare. Vind dat typisch een zomers tintje aan de foto geven.
lekker sfeertje, maar hij is wel een bietje scheef...quote:Op zondag 28 juni 2009 19:56 schreef BigBear het volgende:
[..]
+ Mooie foto, veel detail in de grassprieten
- toch de witte vlekken. De foto zelf straalt al een zomers tintje uit, daar is de flare niet voor nodig. Ik heb nu het idee dat er 2 grote vingerafdrukken op de foto zitten en dat leidt mij af.
eeuwenoud kerkje in de Belgische Ardennen:
[ afbeelding ]
die is cool !quote:Op maandag 22 juni 2009 11:32 schreef La_Vita het volgende:
[..]
+ Erg mooi die weerspiegeling van de lichtjes in het water
- Ik heb het idee dat ik een klein stukje van de lucht mis in de foto
Een oudje die ik laatst tegen kwam:
[ afbeelding ]
+Vanuit een leuke hoek geschoten, en mooi lichtquote:Op zondag 28 juni 2009 19:56 schreef BigBear het volgende:
[..]
+ Mooie foto, veel detail in de grassprieten
- toch de witte vlekken. De foto zelf straalt al een zomers tintje uit, daar is de flare niet voor nodig. Ik heb nu het idee dat er 2 grote vingerafdrukken op de foto zitten en dat leidt mij af.
eeuwenoud kerkje in de Belgische Ardennen:
[ afbeelding ]
+ het lijken wel pyramidesquote:Op maandag 29 juni 2009 01:55 schreef appelsjap het volgende:
+leuk moment
+ leuke kleuren, en zon.
- beetje aan de kleine kant, miss nog een hi-res?
[ afbeelding ]
Ben ik het helemaal niet mee eensquote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef Basson het volgende:
- plaats in het kader is wat minder: te veel aan de linker kant gekadert. Het had ook wat closer gemogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |