Wiellaert, van der Doelen, Denneboom bij NECquote:
Ohja joh? Dat meen je niet joh?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Blijf het maar een vreemde transfer vinden hoor vermaelen naar Arsenal
quote:Heitinga: Ik voel me nog steeds Ajacied
Na een mindere periode bij zijn club Atletico Madrid is John Heitinga bij Oranje weer in z'n element. De verdediger van Oranje wil woensdag voor een volle Kuip nog één keer vlammen om vervolgens met een goed gevoel op vakantie te gaan.
"We zijn gegroeid", zegt de 25 jarige speler in de Telegraaf. "Dat willen we woensdag in Rotterdam ook laten zien. We gaan ons nog één keer opladen en dan met een goed gevoel op vakantie."
Heitinga komt in het interview ook even terug op zijn Ajax. "Na zeventien jaar Amsterdam wilde ik eens wat anders. Tegenwoordig wil iedereen al op zijn twintigste in Engeland of Spanje zitten, maar ik heb bewust het juiste moment afgewacht. Atletico is een prachtige club en ik ben er verder gegroeid. Maar mijn top heb ik nog niet bereikt. Ik ben 25, er zit nog rek in."
Volgende maand komt Heitinga met Atletico Madrid naar het Amsterdam Tournement. "Tuurlijk kijk ik daar naar uit. Ik voel me nog steeds betrokken bij Ajax, de club die mij heeft gebracht waar ik nu ben. Ik volg iedere dag de verrichtingen op de voet en hoop dat ze altijd winnen en dat ze het komende seizoen weer het kampioenschap binnenhalen."
Johnquote:
7 miljoen. De tering..quote:Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het AD noemt Obradovic voor 7 miljoen euro als vervanger van Vermaelen.
Mooie deal als de transfer van Vermaelen doorgaat (Al ken ik heel die obradovic niet)quote:
Is die 13 miljoen netto dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooie deal als de transfer van Vermaelen doorgaat (Al ken ik heel die obradovic niet)
Heb je nog mooi 6 miljoen + het al bestaande transferbudget (geen idee hoeveel dat is) om een spits en middenvelder te halen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het AD noemt Obradovic voor 7 miljoen euro als vervanger van Vermaelen.
quote:Vermaelen dichtbij vertrek naar Arsenal
AMSTERDAM - Thomas Vermaelen verruilt Ajax zo goed als zeker voor Arsenal. Beide clubs hebben in grote lijnen overeenstemming bereikt over een transfersom van bijna 12 miljoen euro. De 23-jarige verdediger liet vorige week al weten dat hij dolgraag naar de club uit Londen vertrekt.
Vermaelen droeg bij Ajax na de winterstop de aanvoerdersband. Hij doorliep de jeugdopleiding van de Amsterdamse club en debuteerde in het seizoen 2003-2004 in de hoofdmacht. Hij scoorde in 112 competitiewedstrijden tien keer. Vermaelen begon als centrumverdediger maar kan ook als linksback uit de voeten. Trainer Arsène Wenger van Arsenal wil de defensie van zijn ploeg op verscheidene plaatsen versterken.
Voor Ajax komt het vertrek van Vermaelen niet als een verrassing. De club was vorige week al dichtbij een akkoord met Edson Braafheid. De verdediger van FC Twente vernam vervolgens echter dat hij ook bij Bayern München aan de slag kan.
De technische leiding van Ajax volgde de laatste maanden Ivan Obradovic. De twintigjarige linksback van Partizan Belgrado moet volgens verschillende Servische media 7 miljoen euro kosten. De selectie van Ajax telt na het vertrek van Vermaelen geen linksback meer. Robbert Schilder is al naar NAC vertrokken en Urby Emanuelson vervult liever een aanvallende rol. Jan Vertonghen acteert liever centraal in de defensie of op het middenveld.
Dat is vaker zo met spelers die zich ontwikkelen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef NoizEkick het volgende:
Zo, dan is die ook een stuk duurder geworden. Ze wilden eind vorig jaar, vlak voor de winsterstop, nog 4 miljoen hebben voor 'm hebben. Toen heeft Ajax 3 miljoen geboden.
Ja, snap ik. Maar toch bijna verdubbeld dan qua waarde. Maarja, niet zo raar ook als er een aantal vrij grote Europese clubs op hem letten.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is vaker zo met spelers die zich ontwikkelen.
In hoeverre was er toen echt sprake van een bod?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef NoizEkick het volgende:
Zo, dan is die ook een stuk duurder geworden. Ze wilden eind vorig jaar, vlak voor de winsterstop, nog 4 miljoen voor 'm hebben. Toen heeft Ajax 3 miljoen geboden.
Volgens dit artikel had Ajax 'naar verluidt' 3 miljoen geboden. Weet niet hoe betrouwbaar dat verder is.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In hoeverre was er toen echt sprake van een bod?
Dat zou wel een natte droom zijn. Al is het ook wel mooi voor hem als hij eerst met Chelsea een CL wint en dan nog eentje met Ajax. Om zeker te weten dat hij altijd bovenaan in de statistieken zal staan.quote:
Nou ja de reden waarom ik het vraag is dat ik toen geen enkele bericht heb zien opduiken waarin stond dat Ajax daadwerkelijk interesse had. Ik weet dan ook niet wat ik met dit bericht moet, maar op het eerste gezicht is het nogal...euh..amateuristisch opgesteld.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Volgens dit artikel had Ajax 'naar verluidt' 3 miljoen geboden. Weet niet hoe betrouwbaar dat verder is.
quote:Ajax is fanatiek bezig met het regelen van diverse overgangen van talenten.
Dank je. Jij mag er ook zijn hoorquote:
Dat wist ik al.quote:
Over Obradovic?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Telegraaf meldt het ook al, zelfde stukje als het AD ongeveer.
Die moet je, door de belachelijke miljoenen die je voor Vermaelen hebt gekregen, gewoon neerleggen.quote:
Precies. Obradovic is echt een diamantje. Daar ga je nog wel voor beuren in de toekomst. Gewoon zo snel mogelijk vastleggen deze jongen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die moet je, door de belachelijke miljoenen die je voor Vermaelen hebt gekregen, gewoon neerleggen.
Niet onnodig gierig gaan doen nu en zo snel mogelijk vastleggen. Anders krijg je straks weer een Braafheid-verhaal.
Alsof jij meer dan twee youtube-filmpjes hebt gezien. Zoals al eerder gezegd, clubs zullen sowieso de hoofdprijs gaan vragen, omdat Ajax gewoon een linksback moet aantrekken. Als het echt zo'n goudmijntje is niet bitchen en dokken.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Obradovic is echt een diamantje. Daar ga je nog wel voor beuren in de toekomst. Gewoon zo snel mogelijk vastleggen deze jongen.
Wordt trouwens erg weinig over Braafheid gesproken in de Duitse media.. Opvallend.quote:Obradovic beoogde opvolger Vermaelen
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax volgt de laatste maanden Ivan Obradovic. De twintigjarige linksback van Partizan Belgrado moet volgens verschillende Servische media 7 miljoen euro kosten. De Serviër is de beoogde opvolger van de zo goed als zeker naar Arsenal vertrekkende Thomas Vermaelen.
De selectie van Ajax telt na het aanstaande vertrek van Vermaelen geen linksback meer. Robbert Schilder is al naar NAC vertrokken en Urby Emanuelson vervult liever een aanvallende rol. Jan Vertonghen acteert liever centraal in de defensie of op het middenveld.
Sportweek meldt net dat Braafheid rond is met Bayern.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wordt trouwens erg weinig over Braafheid gesproken in de Duitse media.. Opvallend.
Hallo? Wat dacht je van een verdediger aangezien Vermaelen weggaat? We krijgen al jaren meer tegendoelpunten dan AZ en PSV.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooie deal als de transfer van Vermaelen doorgaat (Al ken ik heel die obradovic niet)
Heb je nog mooi 6 miljoen + het al bestaande transferbudget (geen idee hoeveel dat is) om een spits en middenvelder te halen.
En dat heeft niets met de kwaliteit van de pionnen in de verdediging te maken, de organisatie is gewoon brakquote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hallo? Wat dacht je van een verdediger aangezien Vermaelen weggaat? We krijgen al jaren meer tegendoelpunten dan AZ en PSV.
Daar komt Obradovic toch dan voor in de plaats?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hallo? Wat dacht je van een verdediger aangezien Vermaelen weggaat? We krijgen al jaren meer tegendoelpunten dan AZ en PSV.
en we speler aanvallenderquote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dat heeft niets met de kwaliteit van de pionnen in de verdediging te maken, de organisatie is gewoon brak
Ze zeiden ook 10 miljoen voor Hondaquote:Op maandag 8 juni 2009 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen?
If you pay peanuts, you'll get monkeys.
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ze zeiden ook 10 miljoen voor Hondaiedereen die zo lyrisch is over Obradovic vraag ik waar ze dat op baseren want ik weet dat meer dan de helft nog nooit wat van hem gezien heeft. Ik moet het nog maar allemaal zien..
Ik zie hier niemand echt helemaal lyrisch doen over Obradovic?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ze zeiden ook 10 miljoen voor Hondaiedereen die zo lyrisch is over Obradovic vraag ik waar ze dat op baseren want ik weet dat meer dan de helft nog nooit wat van hem gezien heeft. Ik moet het nog maar allemaal zien..
Nou lees genoeg, Obradovic toppertje, halen die gast, diamantje blabla. Maar als bijna niemand wat van hem gezien heeft..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand echt helemaal lyrisch doen over Obradovic?
Daggla heeft 'em zien spelen in Servie, en vond hem goed. Daar vertrouwen we daar maar op.
Ik vertrouw Blind op de scouting.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nou lees genoeg, Obradovic toppertje, halen die gast, diamantje blabla. Maar als bijna niemand wat van hem gezien heeft..
Ik ook, maar dan moet ik het nog eerst maar zien..quote:
Mjah, blijkbaar zijn ze al bijna een jaar bezig met die gozer. Dan moet er toch wel wat bij zitten waarvan ze onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet ik het nog eerst maar zien..
En vertrouwen op de scouting is anders dan 1000x zeggen dat hij moet komen etc etc bla bla..
Wat heb jij daar nou aan in Praag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Als 'ie nog een lekkere zus heeft ofzo, dan mag 'ie van mij direct komen!
Is ook zo maar als een maat van je zegt: dat is een lekker wijf en jij hebt haar nog nooit gezien zeg jij toch ook niet dat ze retegeil is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mjah, blijkbaar zijn ze al bijna een jaar bezig met die gozer. Dan moet er toch wel wat bij zitten waarvan ze onder de indruk zijn.
[..]
Wat heb jij daar nou aan in Praag?.
Ah, ok. If you say so.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zit niet meer in Praag. Serbian pussy is niets mis mee.
Er zijn maten waarvan ik dan zeker weet dat het niks is, er zijn er ook die daar wel kijk op hebben. Er zitten nu bij de scouting van Ajax mensen die er bewezen kijk op hebben (v.d Zee, de Visser), dus als die er bij betrokken zijn geweest, geloof ik het wel. En aangezien ze er al zo lang achteraan lopen kan ik me niet voorstellen dat zij nooit wat bekeken hebben van die jongen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Is ook zo maar als een maat van je zegt: dat is een lekker wijf en jij hebt haar nog nooit gezien zeg jij toch ook niet dat ze retegeil is?
Misschien omdat hij niet zo ver is gevorderd met Bayern?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wordt trouwens erg weinig over Braafheid gesproken in de Duitse media.. Opvallend.
Jawel ze zijn er samen al uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Misschien omdat hij niet zo ver is gevorderd met Bayern?
Ik ook ja. Kennedy, Rommedahl en Luque hebben nu lang genoeg mogen genieten van hun Ajax-centjes. Tis mooi geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:50 schreef navigator het volgende:
Ik vind het tijd worden voor een paar aankopen en voor het lozen van wat bagger.
Ik zou Luque toch wat meer tijd gunnen dan die paar minuten die hij tot nu toe heeft gekregen. Zonde dat hij zo snel geblesseerd is. Hij maakte toch een redelijk goede indruk in de tijd die hij tot nu toe heeft gekregen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook ja. Kennedy, Rommedahl en Luque hebben nu lang genoeg mogen genieten van hun Ajax-centjes. Tis mooi geweest.
helemaal mee eens! iedereen roept maar wat. Maar ik denk dat hooguit 2% van alle Ajax-forum-posters hem heeft zien spelen. Zegt genoeg over het voetballend inzicht hierquote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom heeft iedereen het over Obradovic ofzo, heeft iemand hem ooit zien spelen?
Daarom kunnen we alleen hopen dat de scouts van Ajax het dit keer wel goed hebben. We hebben de afgelopen jaren genoeg mislukkingen voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef cohen het volgende:
[..]
helemaal mee eens! iedereen roept maar wat. Maar ik denk dat hooguit 2% van alle Ajax-forum-posters hem heeft zien spelen. Zegt genoeg over het voetballend inzicht hier
Luque zou ik in principe heel misschien nog wel een kans willen gunnen, maar dan wel voor een kwart van het salaris wat-ie nu krijgt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou Luque toch wat meer tijd gunnen dan die paar minuten die hij tot nu toe heeft gekregen. Zonde dat hij zo snel geblesseerd is. Hij maakte toch een redelijk goede indruk in de tijd die hij tot nu toe heeft gekregen.
Voor Kennedy en Rommendahl is het einde verhaal. Leuk voor Twente/NEC maar absoluut niet Ajax waardig.
als het het winnen van de CL omvat kunnen we dat deel wel schudden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Volgens de Telegraaf is de transfersom opgebouwd uit een basisbedrag van een x aantal miljoen (staat niet bij hoeveel), wat tot 13 miljoen euro kan oplopen bij bepaalde prestaties. Wat die prestaties zijn staat er ook niet bij.
Het zal wel zoiets zijn als de kwartfinale van de CL halen en bij de eerste 3 van Engeland horen ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als het het winnen van de CL omvat kunnen we dat deel wel schudden.
Net als alle titels, want daar grossiert Arsenal niet echt in (helaas)
quote:I hope he will come to Ajax Amsterdam. It's the best thing to do for him at this moment. The big clubs from England, spain and Italy sitting every weekend in Amsterdam. And about a couple of Years he's ready for the wordltop. But Ajax is Still a verry good football club but we haven't in Holland the same money as the big three legeau's. Go to Ajax and make us happy.
Die De Jong mag ook wel eens verhuurd worden. Ik vind hem zwaar tegenvallen en niet alleen dit seizoen.quote:Jan Vertonghen, Mitchell Donald en Siem de Jong zijn gister de voorbereiding op het komende seizoen gestart met een hersteltraining. Dat meldt De Telegraaf. Zij hopen zo op tijd fit te geraken van hun blessures in aanloop naar de eerste training van Martin Jol op 22 juni. In de loop van de week voegt Ismail Aissati zich bij het drietal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |