Ik zie hier niemand echt helemaal lyrisch doen over Obradovic?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ze zeiden ook 10 miljoen voor Hondaiedereen die zo lyrisch is over Obradovic vraag ik waar ze dat op baseren want ik weet dat meer dan de helft nog nooit wat van hem gezien heeft. Ik moet het nog maar allemaal zien..
Nou lees genoeg, Obradovic toppertje, halen die gast, diamantje blabla. Maar als bijna niemand wat van hem gezien heeft..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand echt helemaal lyrisch doen over Obradovic?
Daggla heeft 'em zien spelen in Servie, en vond hem goed. Daar vertrouwen we daar maar op.
Ik vertrouw Blind op de scouting.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nou lees genoeg, Obradovic toppertje, halen die gast, diamantje blabla. Maar als bijna niemand wat van hem gezien heeft..
Ik ook, maar dan moet ik het nog eerst maar zien..quote:
Mjah, blijkbaar zijn ze al bijna een jaar bezig met die gozer. Dan moet er toch wel wat bij zitten waarvan ze onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet ik het nog eerst maar zien..
En vertrouwen op de scouting is anders dan 1000x zeggen dat hij moet komen etc etc bla bla..
Wat heb jij daar nou aan in Praag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Als 'ie nog een lekkere zus heeft ofzo, dan mag 'ie van mij direct komen!
Is ook zo maar als een maat van je zegt: dat is een lekker wijf en jij hebt haar nog nooit gezien zeg jij toch ook niet dat ze retegeil is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mjah, blijkbaar zijn ze al bijna een jaar bezig met die gozer. Dan moet er toch wel wat bij zitten waarvan ze onder de indruk zijn.
[..]
Wat heb jij daar nou aan in Praag?.
Ah, ok. If you say so.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zit niet meer in Praag. Serbian pussy is niets mis mee.
Er zijn maten waarvan ik dan zeker weet dat het niks is, er zijn er ook die daar wel kijk op hebben. Er zitten nu bij de scouting van Ajax mensen die er bewezen kijk op hebben (v.d Zee, de Visser), dus als die er bij betrokken zijn geweest, geloof ik het wel. En aangezien ze er al zo lang achteraan lopen kan ik me niet voorstellen dat zij nooit wat bekeken hebben van die jongen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Is ook zo maar als een maat van je zegt: dat is een lekker wijf en jij hebt haar nog nooit gezien zeg jij toch ook niet dat ze retegeil is?
Misschien omdat hij niet zo ver is gevorderd met Bayern?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wordt trouwens erg weinig over Braafheid gesproken in de Duitse media.. Opvallend.
Jawel ze zijn er samen al uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Misschien omdat hij niet zo ver is gevorderd met Bayern?
Ik ook ja. Kennedy, Rommedahl en Luque hebben nu lang genoeg mogen genieten van hun Ajax-centjes. Tis mooi geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:50 schreef navigator het volgende:
Ik vind het tijd worden voor een paar aankopen en voor het lozen van wat bagger.
Ik zou Luque toch wat meer tijd gunnen dan die paar minuten die hij tot nu toe heeft gekregen. Zonde dat hij zo snel geblesseerd is. Hij maakte toch een redelijk goede indruk in de tijd die hij tot nu toe heeft gekregen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook ja. Kennedy, Rommedahl en Luque hebben nu lang genoeg mogen genieten van hun Ajax-centjes. Tis mooi geweest.
helemaal mee eens! iedereen roept maar wat. Maar ik denk dat hooguit 2% van alle Ajax-forum-posters hem heeft zien spelen. Zegt genoeg over het voetballend inzicht hierquote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom heeft iedereen het over Obradovic ofzo, heeft iemand hem ooit zien spelen?
Daarom kunnen we alleen hopen dat de scouts van Ajax het dit keer wel goed hebben. We hebben de afgelopen jaren genoeg mislukkingen voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef cohen het volgende:
[..]
helemaal mee eens! iedereen roept maar wat. Maar ik denk dat hooguit 2% van alle Ajax-forum-posters hem heeft zien spelen. Zegt genoeg over het voetballend inzicht hier
Luque zou ik in principe heel misschien nog wel een kans willen gunnen, maar dan wel voor een kwart van het salaris wat-ie nu krijgt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou Luque toch wat meer tijd gunnen dan die paar minuten die hij tot nu toe heeft gekregen. Zonde dat hij zo snel geblesseerd is. Hij maakte toch een redelijk goede indruk in de tijd die hij tot nu toe heeft gekregen.
Voor Kennedy en Rommendahl is het einde verhaal. Leuk voor Twente/NEC maar absoluut niet Ajax waardig.
als het het winnen van de CL omvat kunnen we dat deel wel schudden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Volgens de Telegraaf is de transfersom opgebouwd uit een basisbedrag van een x aantal miljoen (staat niet bij hoeveel), wat tot 13 miljoen euro kan oplopen bij bepaalde prestaties. Wat die prestaties zijn staat er ook niet bij.
Het zal wel zoiets zijn als de kwartfinale van de CL halen en bij de eerste 3 van Engeland horen ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als het het winnen van de CL omvat kunnen we dat deel wel schudden.
Net als alle titels, want daar grossiert Arsenal niet echt in (helaas)
quote:I hope he will come to Ajax Amsterdam. It's the best thing to do for him at this moment. The big clubs from England, spain and Italy sitting every weekend in Amsterdam. And about a couple of Years he's ready for the wordltop. But Ajax is Still a verry good football club but we haven't in Holland the same money as the big three legeau's. Go to Ajax and make us happy.
Die De Jong mag ook wel eens verhuurd worden. Ik vind hem zwaar tegenvallen en niet alleen dit seizoen.quote:Jan Vertonghen, Mitchell Donald en Siem de Jong zijn gister de voorbereiding op het komende seizoen gestart met een hersteltraining. Dat meldt De Telegraaf. Zij hopen zo op tijd fit te geraken van hun blessures in aanloop naar de eerste training van Martin Jol op 22 juni. In de loop van de week voegt Ismail Aissati zich bij het drietal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |