Over Obradovic?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Telegraaf meldt het ook al, zelfde stukje als het AD ongeveer.
Die moet je, door de belachelijke miljoenen die je voor Vermaelen hebt gekregen, gewoon neerleggen.quote:
Precies. Obradovic is echt een diamantje. Daar ga je nog wel voor beuren in de toekomst. Gewoon zo snel mogelijk vastleggen deze jongen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die moet je, door de belachelijke miljoenen die je voor Vermaelen hebt gekregen, gewoon neerleggen.
Niet onnodig gierig gaan doen nu en zo snel mogelijk vastleggen. Anders krijg je straks weer een Braafheid-verhaal.
Alsof jij meer dan twee youtube-filmpjes hebt gezien. Zoals al eerder gezegd, clubs zullen sowieso de hoofdprijs gaan vragen, omdat Ajax gewoon een linksback moet aantrekken. Als het echt zo'n goudmijntje is niet bitchen en dokken.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Obradovic is echt een diamantje. Daar ga je nog wel voor beuren in de toekomst. Gewoon zo snel mogelijk vastleggen deze jongen.
Wordt trouwens erg weinig over Braafheid gesproken in de Duitse media.. Opvallend.quote:Obradovic beoogde opvolger Vermaelen
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax volgt de laatste maanden Ivan Obradovic. De twintigjarige linksback van Partizan Belgrado moet volgens verschillende Servische media 7 miljoen euro kosten. De Serviër is de beoogde opvolger van de zo goed als zeker naar Arsenal vertrekkende Thomas Vermaelen.
De selectie van Ajax telt na het aanstaande vertrek van Vermaelen geen linksback meer. Robbert Schilder is al naar NAC vertrokken en Urby Emanuelson vervult liever een aanvallende rol. Jan Vertonghen acteert liever centraal in de defensie of op het middenveld.
Sportweek meldt net dat Braafheid rond is met Bayern.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wordt trouwens erg weinig over Braafheid gesproken in de Duitse media.. Opvallend.
Hallo? Wat dacht je van een verdediger aangezien Vermaelen weggaat? We krijgen al jaren meer tegendoelpunten dan AZ en PSV.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooie deal als de transfer van Vermaelen doorgaat (Al ken ik heel die obradovic niet)
Heb je nog mooi 6 miljoen + het al bestaande transferbudget (geen idee hoeveel dat is) om een spits en middenvelder te halen.
En dat heeft niets met de kwaliteit van de pionnen in de verdediging te maken, de organisatie is gewoon brakquote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hallo? Wat dacht je van een verdediger aangezien Vermaelen weggaat? We krijgen al jaren meer tegendoelpunten dan AZ en PSV.
Daar komt Obradovic toch dan voor in de plaats?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hallo? Wat dacht je van een verdediger aangezien Vermaelen weggaat? We krijgen al jaren meer tegendoelpunten dan AZ en PSV.
en we speler aanvallenderquote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dat heeft niets met de kwaliteit van de pionnen in de verdediging te maken, de organisatie is gewoon brak
Ze zeiden ook 10 miljoen voor Hondaquote:Op maandag 8 juni 2009 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen?
If you pay peanuts, you'll get monkeys.
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ze zeiden ook 10 miljoen voor Hondaiedereen die zo lyrisch is over Obradovic vraag ik waar ze dat op baseren want ik weet dat meer dan de helft nog nooit wat van hem gezien heeft. Ik moet het nog maar allemaal zien..
Ik zie hier niemand echt helemaal lyrisch doen over Obradovic?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ze zeiden ook 10 miljoen voor Hondaiedereen die zo lyrisch is over Obradovic vraag ik waar ze dat op baseren want ik weet dat meer dan de helft nog nooit wat van hem gezien heeft. Ik moet het nog maar allemaal zien..
Nou lees genoeg, Obradovic toppertje, halen die gast, diamantje blabla. Maar als bijna niemand wat van hem gezien heeft..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand echt helemaal lyrisch doen over Obradovic?
Daggla heeft 'em zien spelen in Servie, en vond hem goed. Daar vertrouwen we daar maar op.
Ik vertrouw Blind op de scouting.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nou lees genoeg, Obradovic toppertje, halen die gast, diamantje blabla. Maar als bijna niemand wat van hem gezien heeft..
Ik ook, maar dan moet ik het nog eerst maar zien..quote:
Mjah, blijkbaar zijn ze al bijna een jaar bezig met die gozer. Dan moet er toch wel wat bij zitten waarvan ze onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet ik het nog eerst maar zien..
En vertrouwen op de scouting is anders dan 1000x zeggen dat hij moet komen etc etc bla bla..
Wat heb jij daar nou aan in Praag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Als 'ie nog een lekkere zus heeft ofzo, dan mag 'ie van mij direct komen!
Is ook zo maar als een maat van je zegt: dat is een lekker wijf en jij hebt haar nog nooit gezien zeg jij toch ook niet dat ze retegeil is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mjah, blijkbaar zijn ze al bijna een jaar bezig met die gozer. Dan moet er toch wel wat bij zitten waarvan ze onder de indruk zijn.
[..]
Wat heb jij daar nou aan in Praag?.
Ah, ok. If you say so.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zit niet meer in Praag. Serbian pussy is niets mis mee.
Er zijn maten waarvan ik dan zeker weet dat het niks is, er zijn er ook die daar wel kijk op hebben. Er zitten nu bij de scouting van Ajax mensen die er bewezen kijk op hebben (v.d Zee, de Visser), dus als die er bij betrokken zijn geweest, geloof ik het wel. En aangezien ze er al zo lang achteraan lopen kan ik me niet voorstellen dat zij nooit wat bekeken hebben van die jongen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Is ook zo maar als een maat van je zegt: dat is een lekker wijf en jij hebt haar nog nooit gezien zeg jij toch ook niet dat ze retegeil is?
Misschien omdat hij niet zo ver is gevorderd met Bayern?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wordt trouwens erg weinig over Braafheid gesproken in de Duitse media.. Opvallend.
Jawel ze zijn er samen al uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Misschien omdat hij niet zo ver is gevorderd met Bayern?
Ik ook ja. Kennedy, Rommedahl en Luque hebben nu lang genoeg mogen genieten van hun Ajax-centjes. Tis mooi geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:50 schreef navigator het volgende:
Ik vind het tijd worden voor een paar aankopen en voor het lozen van wat bagger.
Ik zou Luque toch wat meer tijd gunnen dan die paar minuten die hij tot nu toe heeft gekregen. Zonde dat hij zo snel geblesseerd is. Hij maakte toch een redelijk goede indruk in de tijd die hij tot nu toe heeft gekregen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook ja. Kennedy, Rommedahl en Luque hebben nu lang genoeg mogen genieten van hun Ajax-centjes. Tis mooi geweest.
helemaal mee eens! iedereen roept maar wat. Maar ik denk dat hooguit 2% van alle Ajax-forum-posters hem heeft zien spelen. Zegt genoeg over het voetballend inzicht hierquote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom heeft iedereen het over Obradovic ofzo, heeft iemand hem ooit zien spelen?
Daarom kunnen we alleen hopen dat de scouts van Ajax het dit keer wel goed hebben. We hebben de afgelopen jaren genoeg mislukkingen voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef cohen het volgende:
[..]
helemaal mee eens! iedereen roept maar wat. Maar ik denk dat hooguit 2% van alle Ajax-forum-posters hem heeft zien spelen. Zegt genoeg over het voetballend inzicht hier
Luque zou ik in principe heel misschien nog wel een kans willen gunnen, maar dan wel voor een kwart van het salaris wat-ie nu krijgt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou Luque toch wat meer tijd gunnen dan die paar minuten die hij tot nu toe heeft gekregen. Zonde dat hij zo snel geblesseerd is. Hij maakte toch een redelijk goede indruk in de tijd die hij tot nu toe heeft gekregen.
Voor Kennedy en Rommendahl is het einde verhaal. Leuk voor Twente/NEC maar absoluut niet Ajax waardig.
als het het winnen van de CL omvat kunnen we dat deel wel schudden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Volgens de Telegraaf is de transfersom opgebouwd uit een basisbedrag van een x aantal miljoen (staat niet bij hoeveel), wat tot 13 miljoen euro kan oplopen bij bepaalde prestaties. Wat die prestaties zijn staat er ook niet bij.
Het zal wel zoiets zijn als de kwartfinale van de CL halen en bij de eerste 3 van Engeland horen ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als het het winnen van de CL omvat kunnen we dat deel wel schudden.
Net als alle titels, want daar grossiert Arsenal niet echt in (helaas)
quote:I hope he will come to Ajax Amsterdam. It's the best thing to do for him at this moment. The big clubs from England, spain and Italy sitting every weekend in Amsterdam. And about a couple of Years he's ready for the wordltop. But Ajax is Still a verry good football club but we haven't in Holland the same money as the big three legeau's. Go to Ajax and make us happy.
Die De Jong mag ook wel eens verhuurd worden. Ik vind hem zwaar tegenvallen en niet alleen dit seizoen.quote:Jan Vertonghen, Mitchell Donald en Siem de Jong zijn gister de voorbereiding op het komende seizoen gestart met een hersteltraining. Dat meldt De Telegraaf. Zij hopen zo op tijd fit te geraken van hun blessures in aanloop naar de eerste training van Martin Jol op 22 juni. In de loop van de week voegt Ismail Aissati zich bij het drietal.
Net als bij Huntelaar dus. Slimme constructies, mits het een beetje realistische doelen zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Volgens de Telegraaf is de transfersom opgebouwd uit een basisbedrag van een x aantal miljoen (staat niet bij hoeveel), wat tot 13 miljoen euro kan oplopen bij bepaalde prestaties. Wat die prestaties zijn staat er ook niet bij.
Engels van 't niveau VMBO-2.quote:
Inderdaad, ik werd altijd boos als De Jong erin kwam voor Perez, de geweldenaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die De Jong mag ook wel eens verhuurd worden. Ik vind hem zwaar tegenvallen en niet alleen dit seizoen.
De Jong is een prima speler. Als hij onder Jol stappen kan zetten, wordt het een heel nuttige speler.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik denk dat de meeste vergeten dat de Jong pas 20 isIk vergeet het ook wel is
Mits hij juist begeleid wordt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Jong kan Ajax 1 100% zeker aan.
Ik zou ook nog voor een linksback gaan. Daarom vond ik het zo jammer dat Schilder vertrok. Misschien niet de beste speler, maar hij haalt altijd wel een redelijk niveau en moppert nooit als hij op de bank zit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou voor Granqvist gaan
Welk doel streven jullie de aankomende jaren na dan? Elk seizoen bij de beste 5 eindigen? Dan is het een leuke spelers ja. Maar de Jong is geen kampioenenmaker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Jong kan Ajax 1 100% zeker aan.
De wedstrijden die hij speelt wanneer hij 100% is, was hij altijd enorm aanwezig, goed aan de bal en inzichtelijk sterk. Hij kan het echt wel, 100%. Ik vind hem qua inzicht en techniek niet veel slechter dan Aissati, alleen oogt het allemaal minder makkelijk en mooi.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welk doel streven jullie de aankomende jaren na dan? Elk seizoen bij de beste 5 eindigen? Dan is het een leuke spelers ja. Maar de Jong is geen kampioenenmaker.
Ik zie liever Oleguer of Wielaert met Alderweireld. Alderweireld heeft al laten zien er klaar voor te zien. Jeugd moet de kans krijgen en hem opnieuw weinig laten spelen dit seizoen is slecht voor zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zou ook nog voor een linksback gaan. Daarom vond ik het zo jammer dat Schilder vertrok. Misschien niet de beste speler, maar hij haalt altijd wel een redelijk niveau en moppert nooit als hij op de bank zit.
RB:
1. vd Wiel
2. Silva
CB:
1. Oleguer
2. Alderweireld
1. Wielaert
2. Aankoop
Tevens is het wel mogelijk om Vertonghen in de verdediging te zetten maar ik zie hem liever als middenvelder.
Een van de weinige keren dat ik het met jou eens ben. Er zijn hier gewoon een aantal mensen chauvinistisch. Wat heeft De Jong nou laten zien op een paar leuke wedstrijden na. Presteert veel te middelmatig voor Ajax 1. Ik zeg niet dat hij de potentie niet heeft, maar goed genoeg voor Ajax 1 is een tweede.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welk doel streven jullie de aankomende jaren na dan? Elk seizoen bij de beste 5 eindigen? Dan is het een leuke spelers ja. Maar de Jong is geen kampioenenmaker.
Voor de zoveelste keer, die man IS geen linksback! Dat is absoluut zijn zwakste positie op de linkerflank.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zou ook nog voor een linksback gaan. Daarom vond ik het zo jammer dat Schilder vertrok. Misschien niet de beste speler, maar hij haalt altijd wel een redelijk niveau en moppert nooit als hij op de bank zit.
RB:
1. vd Wiel
2. Silva
CB:
1. Oleguer
2. Alderweireld
1. Wielaert
2. Aankoop
LB:
1. Obradovic
2. Aankoop
Tevens is het wel mogelijk om Vertonghen in de verdediging te zetten maar ik zie hem liever als middenvelder.
Degradatie ontlopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van der Wiel laat zijn black card zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef Cheiron het volgende:
Je moet de jeugd natuurlijk wel een kans geven om te groeien. Afgelopen 2 jaar heeft zo een beetje niemand stappen gemaakt in de ontwikkeling. Jol heeft da naam dit wel te kunnen forceren dus ik ben wel benieuwd naar wat spelers als de Jong, Vd Wiel en Aldeirwereld laten zien dit seizoen.
Toch heeft hij altijd bewezen een zeer handige speler te zijn op die positie. Nu hebben we bijna niemand meer voor die positie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, die man IS geen linksback! Dat is absoluut zijn zwakste positie op de linkerflank.
Eens. Tegen Marseille vond ik hem zeker oke hoor. Een Schilder achter de hand is zeker niet verkeerd. Jammer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef toma het volgende:
[..]
Toch heeft hij altijd bewezen een zeer handige speler te zijn op die positie. Nu hebben we bijna niemand meer voor die positie.
Erik Addo was bij PSV ook nooit de beste; maar toch was hij erg nuttig. Zulke spelers moet je ook hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. Tegen Marseille vond ik hem zeker oke hoor. Een Schilder achter de hand is zeker niet verkeerd. Jammer.
Heb je wel eens een selectie gezien met stuk voor stuk kampioenenmakers?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:
Ajax came after Mazema Sharbinija!
Mazem Sharbini * S. Drechsler
RIJEKA - Skaut "Ajax" on Monday he stayed in Rijeka with the aim of bringing young footballers Sharbini lines in the Dutch giants! However, one uskličnih behind this sentence is not sufficient, should be placed at least three, because in general it's not about Anas and Ahmad Sharbiniju!
Zagreb scout "Ajax" Joseph Bedelini in the Imperial Hotel he had a conversation with Mr. Khaled Sharbinijem, one of three brothers who were already in the well-known legend of the greatest football stars riječkoga recent skrasili to Grobnik, the area immediately to the river and found there living dru¸ić . Each brother has two sons, the most famous descendants Jamal Anas and Ahmad, but football is practiced or engaged in all six. Mohamed Rivelinho sons and Manuel are no longer active, and Khaled Paulo and Mazem members of the youth facility "Rivers". Paulo is already in kadetskoj age, and the mali Mazem reputation for great talent, at least how it can accurately tell the child of only eight years. Just to Mazem this summer to his football education will continue in the "Ajax".
- A month or two I sent disks with Mazemovim games to address a variety of clubs across Europe - says Khaled Sharbini. - There are many clubs and we have already two or three bids, as the Lord of the "Ajax" I was in touch but ten days. Mazema invited to move to Amsterdam and becoming a member of their school football. They gave us time to 15 August to decide and now I have seen with his wife, which we will. One thing is certain, if Anas accidentally went in "Ajax", then go and Mazem, because the small course we do not send the - says Khaled, who has admitted that it is in talks with prominent club and reputation helped Mazemovih brother Anas and Ahmad. »Ajaxov" scout Joseph Badelini confirmed Khaledovu story.
- Now it is important to see what the wishes of parents and whether they released the son or not. Therefore, we set the deadline to 15 August to consider well about everything. On the basis of what they had seen on drives people from the "Ajax" are interested, see that the mali talent. However, I do not want to decide on the basis of the film and recommendations, which gave the coach Boris (Pucić, op. A.), but mali must go up to one review. Khaled and I have only been in Amsterdam, the father is thrilled "Ajaxovom" school and the parents to make decisions - concluded Badelini.
Ik weet het ook niet precies, maar het is in ieder geval een prima ontwikkeling dat ze achter de schermen druk bezig zijn. En dat ze het vrijwel waterdicht houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef Nashje het volgende:
Dat schijnt ook wel een diamantje te zijn, die Sharbini.
Huh? Gaat dit nou over het broertje van Anas? En wie is Joseph Bedelini?
is die niet van zo'n boek van Dan Brown.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef Nashje het volgende:
Dat schijnt ook wel een diamantje te zijn, die Sharbini.
Huh? Gaat dit nou over het broertje van Anas? En wie is Joseph Bedelini?
pagina 8 nog wel. Ik heb er nog maar 4quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
ja, ik reageerde op iets van een pagina terug, had heel pagina 8 niet gelezen dus het was een beetje rare post...
Nee Ajax heeft een kil klimaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef tyfushond het volgende:
kunnen ze tom de mul niet terughalen ofzo?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:18 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik zie liever Oleguer of Wielaert met Alderweireld. Alderweireld heeft al laten zien er klaar voor te zien. Jeugd moet de kans krijgen en hem opnieuw weinig laten spelen dit seizoen is slecht voor zijn ontwikkeling.
zjuustemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is fijner voor op de mobiel. Anders moet je oneindig lopen scrollen.
Hij heeft het toch goed gedaan in europese duelsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Suijk het volgende:
Alderweireld heeft nog helemaal niet laten zien er klaar voor te zijn. Die mag best rustig gebracht worden.
De wedstrijden dat hij speelde (of inviel) deed hij het anders prima.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Suijk het volgende:
Alderweireld heeft nog helemaal niet laten zien er klaar voor te zijn. Die mag best rustig gebracht worden.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je hem meteen een basisplaats moet geven komend seizoen. Gewoon rustig brengen. Is al vaker fout gegaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
De wedstrijden dat hij speelde (of inviel) deed hij het anders prima.
Gewoon rustig brengen, je zag het met van der Wiel. Die jongen heeft teveel wedstrijden gespeeld dit seizoen en zag je de laatste 5-10 wedstrijden minder en minder worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
De wedstrijden dat hij speelde (of inviel) deed hij het anders prima.
Precies. Wanneer zo'n jongen nu al een basis plaats krijgt komt er veel druk op z'n schouders en wordt er van hem verwacht om wekelijks goed te presteren. Vaak is het bij jonge spelers zo dat ze wisselvallig presteren en als hij niet op de goede manier gebracht wordt is dat niet bevorderend voor zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat je hem meteen een basisplaats moet geven komend seizoen. Gewoon rustig brengen. Is al vaker fout gegaan.
Was wel uit nood ingegeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij heeft het toch goed gedaan in europese duels
Het Maduro-syndroom.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef Suijk het volgende:
En dan hebben we volgend jaar weer een speler waarvan we zeggen dat 'ie het nooit gaat redden bij 3 slechte wedstrijden.
Eensch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef s0k het volgende:
gewoon bruno rb zetten. is tenminste een vent. en hij neemt zn black card niet mee het veld op
heeft die vleeshomp nog wat gespeeld bij valencia het afgelopen seizoen?quote:
Vaste waarde in de centrale verdedigingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
heeft die vleeshomp nog wat gespeeld bij valencia het afgelopen seizoen?
Doet het prima daar volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |