abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:28:40 #203
32402 s0k
..............................
pi_69855661
gewoon bruno rb zetten. is tenminste een vent. en hij neemt zn black card niet mee het veld op
..................................................................................................................................................
pi_69855669
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Was wel uit nood ingegeven.
Ja klopt maar ik vond hem wel goed spelen samen met Oleguer.
AJAX AMSTERDAM!
pi_69855677
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef Suijk het volgende:
En dan hebben we volgend jaar weer een speler waarvan we zeggen dat 'ie het nooit gaat redden bij 3 slechte wedstrijden.
Het Maduro-syndroom.
pi_69855690
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef s0k het volgende:
gewoon bruno rb zetten. is tenminste een vent. en hij neemt zn black card niet mee het veld op
Eensch.
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:30:09 #207
32402 s0k
pi_69855709
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:29 schreef toma het volgende:

[..]

Het Maduro-syndroom.
heeft die vleeshomp nog wat gespeeld bij valencia het afgelopen seizoen?
..................................................................................................................................................
pi_69855754
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:

[..]

Vaste waarde in de centrale verdediging
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:32:20 #209
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69855784
quote:

[..]

Doet het prima daar volgens mij.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69855795
quote:

[..]

Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.
pi_69855813
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef toma het volgende:

[..]

Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.
Hij is een held daar, zelfs.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:33:26 #212
32402 s0k
pi_69855817
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:31 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Vaste waarde in de centrale verdediging
tegen die rappe spitsen in de primera division? dus daar is hij wel bereid om te rennen?
pi_69855823
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ja klopt maar ik vond hem wel goed spelen samen met Oleguer.
Klopt. Hij komt er ook wel. Mar hij moet er wel klaar voor zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69855850
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:33 schreef s0k het volgende:

[..]

tegen die rappe spitsen in de primera division? dus daar is hij wel bereid om te rennen?
Ik las ergens dat hij gewerkt heeft aan zijn startsnelheid, schijnt een stuk sneller te gaan nu
pi_69855890
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef toma het volgende:

[..]

Misschien iets voor Oranje in de toekomst?

23 Wedstrijden gespeeld dit seizoen. Geen idee hoeveel daarvan basisplaatsen waren maar hij is dus wel goed bezig.
Koning.
pi_69855938
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Zeker, denk dat hij, als hij het volgend jaar nog goed blijft doen, wel weer een keer wordt uitgenodigd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69855940
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Zeker, van mij mag ie wel geselecteerd worden ipv spelers als Marcellis. Maar dat is een hele andere discussie
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:38:06 #218
32402 s0k
pi_69855977
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef toma het volgende:

[..]

Zeker, van mij mag ie wel geselecteerd worden ipv spelers als Marcellis. Maar dat is een hele andere discussie
marcellis, nog zo'n vlezige speler. Waarom levert Nederland nooit echte atleten?
pi_69855981
Ik had Maduro er nu ook best bij willen hebben....
Altijd al een talentvolle speler gevonden en jammer dat hij toen weg moest.
Koning.
pi_69856003
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef s0k het volgende:

[..]

marcellis, nog zo'n vlezige speler. Waarom levert Nederland nooit echte atleten?
Heb je de dijbenen van deze romige speler nog nooit bekeken?
Koning.
pi_69856055
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Heb je de dijbenen van deze romige speler nog nooit bekeken?
Kwam hem laatst tegen tijdens het stappen, echt zo'n populaire flapdrol

maar zullen we het weer over Ajax hebben
pi_69856088
Als Maduro ging dribbelen had ik altijd het idee dat hij zomaar over de bal zou kunnen struikelen .
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:43:37 #223
32402 s0k
pi_69856145
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Nashje het volgende:
Als Maduro ging dribbelen had ik altijd het idee dat hij zomaar over de bal zou kunnen struikelen .
Dat dus. En een frikandelleneetwedstrijd in de rust.
pi_69856349
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Nashje het volgende:
Die dribbel toen tegen Feyenoord, het was net Beckenbauer.
Koning.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:55:14 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69856566
Ik vind dat een aantal mensen die hier zo afgeven op "Blackcard Greg" het niveau van onze Pina Colada-fan niet ver ontstijgen hoor. Toon gewoon eens wat respect voor wat een jongen als Maduro neerzet...
pi_69856721
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef tha_dark het volgende:
Ik had Maduro er nu ook best bij willen hebben....
Altijd al een talentvolle speler gevonden en jammer dat hij toen weg moest.
Hij deed er een dag over om om zijn as te draaien. Als hij de bal had duurde het ook 10 minuen voordat hij het spel voortzette

[ Bericht 0% gewijzigd door Chadi op 09-06-2009 12:10:12 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:00:39 #227
32402 s0k
pi_69856772
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij deed er een dag over om om zijn as te draaien. Als hij de bal had duurde het ook 10 minuen voordad hij het spel voortzette
maduro, sno.. zouden ze familie zijn?
pi_69856848
En dan toch een onbetwiste basisplaats bij Valencia. Gebruiken wij die spelers wel goed?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:05:57 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69856965
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Suijk het volgende:
En dan toch een onbetwiste basisplaats bij Valencia. Gebruiken wij die spelers wel goed?
Het talent droop van Maduro af, totdat de meeste Ajacieden weer begonnen te zeuren. Daar zijn Ajacieden namelijk vreselijk goed in: talenten zo be- en veroordelen dat ze door de druk zich amper meer kunnen ontwikkelen.

Totdat ze natuurllijk eens een keertje met hun knauwtjes in de lucht richting het uitvak in De Kuip beginnen te schreeuwen/juichen, want dan veranderen ze ineens in een held. Ondanks dat ze hem nog geen paar weken ervoor een prutser vonden die Ajax zo snel mogelijk moest dumpen.
pi_69856988
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef twi het volgende:
Ik vind dat een aantal mensen die hier zo afgeven op "Blackcard Greg" het niveau van onze Pina Colada-fan niet ver ontstijgen hoor. Toon gewoon eens wat respect voor wat een jongen als Maduro neerzet...
Eens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69857036
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef twi het volgende:

[..]

Het talent droop van Maduro af, totdat de meeste Ajacieden weer begonnen te zeuren. Daar zijn Ajacieden namelijk vreselijk goed in: talenten zo be- en veroordelen dat ze door de druk zich amper meer kunnen ontwikkelen.

Totdat ze natuurllijk eens een keertje met hun knauwtjes in de lucht richting het uitvak in De Kuip beginnen te schreeuwen/juichen, want dan veranderen ze ineens in een held. Ondanks dat ze hem nog geen paar weken ervoor een prutser vonden die Ajax zo snel mogelijk moest dumpen.
Weer eens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69857125
Ik ben nooit gecharmeerd geweest van Maduro hoor. Ik vond het gewoon een te trage speler. Leuk voor hem dat ie het goed doet bij Valencia, maar niet meer dan dat. Tegenwoordig kan zelfs een Moisander moeiteloos meedoen in een draaiend team en ken Valencia nauwelijks, dus weet niet in wat voor omstandigheden hij daar staat te voetballen.

Dan is een V/d Wiel, ondanks al het gezeik de afgelopen maand, een stuk getalenteerder imo.
pi_69857228
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef twi het volgende:

[..]

Precies. Heb al vaker gezegd dat de supporters soms toch wat meer geduld moeten tonen tov talentjes. Het is namelijk erg slecht voor de ontwikkeling van een spelers als hij voelt dat hij niet gesteund word door het publiek. Z'n zelfvertrouwen gaat omlaag en hij durft dan geen fouten meer te maken dit resulteert in een negatieve spiraal wat er uiteindelijk toe leidt dat zo'n jongen te vroeg wordt gedumpt.

Maduro is hier een schoolvoorbeeld van.
pi_69857243
Gaat Ajax nou samen met het tweede trainen op de toekomst?
AJAX AMSTERDAM!
pi_69857265
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nooit gecharmeerd geweest van Maduro hoor. Ik vond het gewoon een te trage speler. Leuk voor hem dat ie het goed doet bij Valencia, maar niet meer dan dat. Tegenwoordig kan zelfs een Moisander moeiteloos meedoen in een draaiend team en ken Valencia nauwelijks, dus weet niet in wat voor omstandigheden hij daar staat te voetballen.

Dan is een V/d Wiel, ondanks al het gezeik de afgelopen maand, een stuk getalenteerder imo.
Wiel

Zie hem op zijn 32ste nog terugkomen uit Italie om nog ff 3 jaartjes bij Feyenoord te voetballen!
pi_69857328
Ik ook wel. Maar dat geldt voor elke 30+ speler.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:16:30 #237
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69857350
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wiel

Zie hem op zijn 32ste nog terugkomen uit Italie om nog ff 3 jaartjes bij Feyenoord te voetballen!
Precies op de juiste leeftijd voor Feyenoord inderdaad.
pi_69857358
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef RayMania het volgende:
Ik ook wel. Maar dat geldt voor elke 30+ speler.
!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:16:50 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69857365
quote:
Valencia is voor zover ik weet alles behallve een draaiend team, als je je desondanks naar een basisplaats als CV weet te spelen is dat gewoon een prima prestatie. En Maduro was in het begin van z'n Ajax-periode zeker wel een groot talent. Dat hij daarna in een chronische vormcrisis terecht kwam was mijns inziens eerdere het resultaat van de omgeving en de druk van buitenaf, dan door gebrek aan talent. Niet iedereen hoeft er zo hyperactief uit te zien als Aissati om de juiste beslissingen te kunnen maken in het veld.
quote:
Ben ik het niet mee eens, zo'n verschrikkelijk groot talent vind ik Van der Wiel niet. Gewoon een goede speler.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:20:01 #240
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69857463
Maduro is bij Valencia aan het begin van het seizoen op de bank terecht gekomen, door blessures is hij rechtsback geworden, uiteindelijk bleek dat toch zo goed te bevallen dat hij nooit meer uit het elftal is verdwenen en de coach(es) zelfs zijn gaan zoeken zodat hij in elk geval een plek had.

Best knap, want slecht kun je zijn concurrentie ook niet noemen.
pi_69857529
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef twi het volgende:

[..]

Valencia is voor zover ik weet alles behallve een draaiend team, als je je desondanks naar een basisplaats als CV weet te spelen is dat gewoon een prima prestatie. En Maduro was in het begin van z'n Ajax-periode zeker wel een groot talent. Dat hij daarna in een chronische vormcrisis terecht kwam was mijns inziens eerdere het resultaat van de omgeving en de druk van buitenaf, dan door gebrek aan talent. Niet iedereen hoeft er zo hyperactief uit te zien als Aissati om de juiste beslissingen te kunnen maken in het veld.
Tuurlijk is dat een prima prestatie, maar ik weet niet wat er bij Valencia gaande is. Of er veel blessures zijn, etc. En elke jongeling is in zijn Ajax-periode een groot talent, en (bijna) elke jongeling belandt in zo'n vormcrisis. Wiel was ook niet zo geweldig laatste jaar. Die druk hou je toch. Maduro had er alleen lang moeite mee om uit z'n vormcrisis te komen, en dat heeft hem de das omgedaan. Zeg ook niet dat iedereen Aissati moet zijn, maar een beetje tempo in een bepaalde handeling is fijn meegenomen.
quote:
[..]
Ben ik het niet mee eens, zo'n verschrikkelijk groot talent vind ik Van der Wiel niet. Gewoon een goede speler.
En waarop baseer jij die mening dan?
pi_69857583
Engelse media, dus geen idee wat er van waar is, maar Jol zou boos zijn om vertrek Vermaelen. Misschien wat vergezocht.
quote:
A source said: 'Jol is livid. Vermaelen has been brought up the Ajax way. He knows how to defend, how to attack and can play either centre-half or left-back.

'He's a versatile defender who is very strong and aggressive in the air. He's an excellent man-to-man marker and has been outstanding for Belgium in World Cup qualifiers against Spain and Turkey.

'Jol did not want to lose Vermaelen especially to the club who were his main rivals at Spurs.'
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:25:32 #243
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69857626
Ik denk dat de laatste zin duidelijk maakt dat het een verzinsel is. Wat boeit het Jol nou dat Vermaelen naar een rivaal van Spurs gaat.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:26:11 #244
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69857645
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:33 schreef s0k het volgende:

[..]

X2
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:28:52 #245
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69857734
quote:

Valencia draaiend? Ver van dat, het team is zo lang zoekende geweest dit jaar.

Ik snap dat gebash nooit op spelers als Maduro/Urby, Maduro had hier centraal in de verdediging echt een toevoeging geweest daar is geen twijfel over mogelijk
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:29:36 #246
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69857761
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:22 schreef Nashje het volgende:
En waarop baseer jij die mening dan?
Dat ik hem minder bijzondere dingen zien doen dan ik Maduro heb zien doen. Op Van der Wiel z'n piekmomenten is hij een prima speler voor Ajax, verdedigend in orde en aanvallend gaat er een redelijke dreiging aan af. Maar ik heb hem bijvooorbeeld nog amper een goede of beslissende voorzet zien geven in zijn aanvalsdrift. Een goal tegen, was het Roda JC? Daar houdt het zo'n beetje mee op.
pi_69857875
quote:

Hij speelt lang niet alles hoor. Ze doen hier alsof hij daar de pannen van het dak speelt
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:36:53 #248
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69857991
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij speelt lang niet alles hoor. Ze doen hier alsof hij daar de pannen van het dak speelt
Het scheelt heel weinig
Wedstrijden 029 Goal 1

En hij speelt gewoon uitstekend hoor. Beter dan wat er nu in het Nederlands eftal rond loopt, waarschijnlijk moet jij wat vaker naar Valencia kijken...
pi_69858188
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het scheelt heel weinig
Wedstrijden 029 Goal 1

En hij speelt gewoon uitstekend hoor. Beter dan wat er nu in het Nederlands eftal rond loopt, waarschijnlijk moet jij wat vaker naar Valencia kijken...
Hij speelt daar in een 5 mans defensie. het enige wat hij mag doen is de bal inleveren. Verder doet hij helemaal niets. Verdedigend zit hij er dikwijls naast hoor. Voor diezelfde fouten zouden ze hem bij Ajax afbranden nog steeds.

het is natuurlijk een stuk beter dan eerst m aar hij is ook een linie ingezakt ten opzichte van vroeger en je merkt het dus minder snel waar zijn tekortkomingen zitten. Maar ja je kan ook zeggen dat je naar dingen moet kijken die hijw el goed doet.
pi_69858293
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Valencia draaiend? Ver van dat, het team is zo lang zoekende geweest dit jaar.

Ik snap dat gebash nooit op spelers als Maduro/Urby, Maduro had hier centraal in de verdediging echt een toevoeging geweest daar is geen twijfel over mogelijk
Ik ook niet en veel worden al afgeschreven voordat ze ook maar een beetje de kans hebben gekregen.

Ik denk dat de gemiddelde poster hier verwacht dat hij het beter doet dan de mensen in het veld.
pi_69858294
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef twi het volgende:
Maar ik heb hem bijvooorbeeld nog amper een goede of beslissende voorzet zien geven in zijn aanvalsdrift. Een goal tegen, was het Roda JC? Daar houdt het zo'n beetje mee op.
Openingsgoal tegen Utrecht. 0-2 tegen NAC. En drie assists.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:48:40 #252
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69858367
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij speelt daar in een 5 mans defensie. het enige wat hij mag doen is de bal inleveren. Verder doet hij helemaal niets. Verdedigend zit hij er dikwijls naast hoor. Voor diezelfde fouten zouden ze hem bij Ajax afbranden nog steeds.

het is natuurlijk een stuk beter dan eerst m aar hij is ook een linie ingezakt ten opzichte van vroeger en je merkt het dus minder snel waar zijn tekortkomingen zitten. Maar ja je kan ook zeggen dat je naar dingen moet kijken die hijw el goed doet.
Jij kijkt duidelijk de PD niet.
pi_69858540
Volledig eens met Twi. De supporters zouden eens wat meer geduld moeten opbrengen. Maduro, van der Wiel, en zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden te noemen. Bij Maduro droop het talent er gewoon af todat hij in een vormcrisis kwam. Toen kon hij volgens sommige hier in 1 keer niks meer.
Met van der Wiel hetzelfde verhaal en in mindere mate ook met Urby. Geef die jongens gewoon even het vertrouwen en de rust en het zijn echt wel versterkingen voor ons elftal. Van der Wiel heeft gewoon een prima seizoen gedraaid en Urby ook. Ik had Maduro ook graag nog wat langer gehouden want nu staat hij bij Valencia goed te spelen ipv bij ons.

Nu ook weer hetzelfde verhaal bij De Jong. Waarom verwachten sommige supporters toch altijd dat die jonge jongens er meteen staan. En als ze er meteen staan worden ze de hemel in geprezen maar wanneer ze daarna een mindere periode krijgen (en dat krijgen jonge spelers nu eenmaal) worden ze meteen met de grond gelijk gemaakt en gaat het in 1 keer over allerlei randzaken....
Koning.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:56:52 #254
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69858594
quote:
Ajax moet op zoek naar een nieuw alternatief voor het middenveld. De Amsterdammers toonden interesse in de Portugees Bruno Aguiar, die het voorbije seizoen uitkwam voor het Schotse Heart of Midlothian, De Zuid-Europeaan heeft echter bekend gemaakt zijn loopbaan voort te willen zetten bij het Cypriotische Omonia Nicosia. Ook Glasgow Rangers en Celtic zagen de komst van de oud-Benfica man wel zitten. (BBC)
pi_69858646
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jij kijkt duidelijk de PD niet.
Ik kijk waarschijnlijk meer PD dan jij. Mis weinig wedstrijden op de schotel .
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:58:23 #256
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_69858654
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:56 schreef Prosac het volgende:

[..]
Als je op Cyprus gaat voetballen zal die interesse van Ajax, Celtic en de Rangers ook wel gebakken lucht zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_69858664
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:56 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dat was ook een dwerg Hopelijk komt die Sharbini alsnog.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:02:52 #258
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69858806
Eens met Twi idd.
Heb dat gekanker op Maduro ook nooit begrepen. Zelfde geldt voor dat twitter-gedoe met VdWiel.
Ik ben geen Wiel fan, omdat ik hem dit seizoen erg matig vond en liever SIlva zag spelen.
Maar hij gedraagt zich in z'n vrije tijd als iemand van zijn leeftijd. Laat hem dat lekker doen, hij is net volwassen.
-
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:04:35 #259
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69858861
Chadi, jij lult vaak ook maar net als Barca.
Maduro doet het gewoon goed, heeft de grote schoonmaak bij Valencia overleefd en is nu gewoon een belangrijke speler in het elftal.
Hoeveel PD je ook kijkt met je schotel, als je met je anus kijkt zie je gewoon verdomde weinig.
-
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:05:31 #260
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69858889
Je moet toch gewoon kunnen zeggen wat je wilt? Maduro kwam een tijd enorm sloom over, maakte heel veel fouten en leek zijn voetbalinzicht zo een beetje verloren. Dip? Ja. Tijdelijk? Waarschijnlijk wel. Moet hij dan nog in de basis staan? Nee.

Vd Wiel idem dito. Hij maakt gewoon stomme fouten en komt laconiek over. Als je daar al niets meer van mag zeggen..

-edit-
Over de Ajax tijd gaat dit. Ik heb geen schotel, en mijn aars ontvangt geen PD
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:05:44 #261
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69858898
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Chadi, jij lult vaak ook maar net als Barca.
Maduro doet het gewoon goed, heeft de grote schoonmaak bij Valencia overleefd en is nu gewoon een belangrijke speler in het elftal.
Hoeveel PD je ook kijkt met je schotel, als je met je anus kijkt zie je gewoon verdomde weinig.
QFT
pi_69858901
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eens met Twi idd.
Heb dat gekanker op Maduro ook nooit begrepen. Zelfde geldt voor dat twitter-gedoe met VdWiel.
Ik ben geen Wiel fan, omdat ik hem dit seizoen erg matig vond en liever SIlva zag spelen.
Maar hij gedraagt zich in z'n vrije tijd als iemand van zijn leeftijd. Laat hem dat lekker doen, hij is net volwassen.
Ben het hier helemaal mee eens, de een is nou eenmaal sneller volwassen dan de ander en van der Wiel zit dus duidelijk nog in een fase waarin heleboel van ons zich waarschijnlijk bevonden toen wij die leeftijd hadden, sterker nog heleboel bevinden zich volgens mij op dit moment in deze fase maar zijn geen prof-voetballer
Yo!Soppa?
pi_69859250
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Cheiron het volgende:
Je moet toch gewoon kunnen zeggen wat je wilt? Maduro kwam een tijd enorm sloom over, maakte heel veel fouten en leek zijn voetbalinzicht zo een beetje verloren. Dip? Ja. Tijdelijk? Waarschijnlijk wel. Moet hij dan nog in de basis staan? Nee.

Vd Wiel idem dito. Hij maakt gewoon stomme fouten en komt laconiek over. Als je daar al niets meer van mag zeggen..

-edit-
Over de Ajax tijd gaat dit. Ik heb geen schotel, en mijn aars ontvangt geen PD
Eens. Zo verwoorde ik het ook .
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:18:04 #264
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69859338
Kan me nog herinneren dat hier enorm gelachen werd toen ik aangaf dat Maduro een goede speler is.

Hij is wel iemand met leiderskwaliteiten. Op de OS speelde hij niet goed, maar dat deden er toen wel meer. Bij Ajax heeft hij een dip gehad maar voetballen kan hij echt wel!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:25:36 #265
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_69859595
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef Barca het volgende:
Kan me nog herinneren dat hier enorm gelachen werd toen ik aangaf dat Maduro een goede speler is.
Ik kan me nog herinneren dat hier enorm gelachen werd om al jouw uitspraken.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:36:51 #266
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69859996
Heren, heren, vrede op aarde.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:38:06 #267
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69860045
quote:
Van Persie blij met komst Vermaelen
Ajax en Arsenal zijn tot een akkoord gekomen over de transfer van Thomas Vermaelen. De Belg wordt wanneer hij zelf een akkoord bereikt ploeggenoot van Robin van Persie, die tevreden is over het aantrekken van de 23-jarige verdediger.

"Hij kan als linksback en linker centrale verdediger uit de voeten en aan die kant hebben we wat nodig", aldus Van Persie tegenover De Telegraaf. "De jongens die daar nu staan zijn wat ouder."

De voormalig Feyenoorder kent Vermaelen niet echt goed. "Maar onze hoofdscout wel en die gaat niet over één nacht ijs. Hij moet een speler dertig tot veertig games hebben gezien. Dus met de kwaliteiten van Vermaelen zit het wel goed."
#FreeHat
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:39:58 #268
166976 DuvelDuvel
pi_69860106
Ajax begint het seizoen op Zaterdag 1 Augustus tegen Vitesse om 20:45 in Arnhem.
#FreeHat
pi_69860129
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax begint het seizoen op Zaterdag 1 Augustus tegen Vitesse om 20:45 in Arnhem.
Nog niet helemaal zeker.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:42:02 #270
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69860182
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
En de eerste training?
pi_69860199
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:38 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

dinsdag 9 juni 2009 @ 13:45:28 #272
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69860308
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:42 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Haha, mooie foto.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:46:25 #273
166976 DuvelDuvel
pi_69860351
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nog niet helemaal zeker.
Is dat het voorlopige speelschema? Normaal gesproken is er toch ook een maand lang gezeik van allerlei clubs over dat schema
#FreeHat
pi_69860367
Ach, of Maduro nu een goede speler is of niet, zijn verhaal bij Ajax was gewoon over. Hij kon geen enkele motivatie meer aan de dag leggen. En ik weet niet of dat een oorzaak was voor zijn apathische houding in het veld, of dat ingebakken in de aard van hem zit. Maar als ik terugdenk aan zijn duelkracht en zijn strijdlust moet ik bijna huilen.

Vergeten we bij de invulling van de achterhoede niet Daley Blind te noemen.Geloof in de basis een middenvelder, maar tegen Volendam viel hij in als verdediger als ik me niet vergis. Hoe vaak komt hij op die positie uit bij Jong Ajax ?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:47:16 #275
166976 DuvelDuvel
pi_69860379
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:42 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar moest ik ook meteen aan denken Maar ja zoiets gebeurt elke wedstrijd wel. Alleen is er nu een leuke foto van gemaakt.
#FreeHat
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:51:31 #276
51286 w00h00
Digital man!
pi_69860514
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:42 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

En de eerste training?
22 juni.
pi_69860552
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Vergeten we bij de invulling van de achterhoede niet Daley Blind te noemen.Geloof in de basis een middenvelder, maar tegen Volendam viel hij in als verdediger als ik me niet vergis. Hoe vaak komt hij op die positie uit bij Jong Ajax ?
Daley speelt daar meer als verdedigende middenvelder volgens mij.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:57:18 #278
30220 Barca
pi_69860702
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat hier enorm gelachen werd om al jouw uitspraken.
Dat kan wel zijn maar zo gek zijn ze niet.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Heren, heren, vrede op aarde.
Waar zie jij hier ruzie dan?
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Ach, of Maduro nu een goede speler is of niet, zijn verhaal bij Ajax was gewoon over. Hij kon geen enkele motivatie meer aan de dag leggen. En ik weet niet of dat een oorzaak was voor zijn apathische houding in het veld, of dat ingebakken in de aard van hem zit. Maar als ik terugdenk aan zijn duelkracht en zijn strijdlust moet ik bijna huilen.

Ik zou Daley Blind gebruiken op links als defensieve middenvelder.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:59:09 #279
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_69860770
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn maar zo gek zijn ze niet.
Dat niet, ze lachen om een goede reden...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:00:47 #280
30220 Barca
pi_69860830
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef D1 het volgende:

[..]

Dat niet, ze lachen om een goede reden...
En die is?
pi_69860904
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Barca het volgende:

Ik zou Daley Blind gebruiken op links als defensieve middenvelder.
Blind is nog helemaal niet klaar voor Ajax 1.
pi_69861051
Voor wie heen wil: hoor net dat vliegen naar Bristol met Ryanair zo goed als gratis is.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:09:43 #283
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69861108
quote:
Ancelotti kan komst Seedorf vergeten

Carlo Ancelotti zal het bij Chelsea moeten doen zonder Clarence Seedorf. De oefenmeester wilde de middenvelder graag meenemen van AC Milan naar Engeland, maar Seedorf zelf blijft liever bij zijn Italiaanse werkgever.

"Het is prachtig nieuws dat Ancelotti me in Londen wil hebben", zegt Seedorf op zijn digitale thuis. "Maar volgend jaar speel ik gewoon bij Milan. Ik heb hier nog een contract en ben een speler van Milan. Hier voel ik me goed."
Als er nog mensen zijn die denken dat Seedorf komt, zet het maar uit je hoofd!
pi_69861221
"Jol woedend op Ajax" . Ik voorzie een Cruijff scenario .
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:13:25 #285
30220 Barca
pi_69861241
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Blind is nog helemaal niet klaar voor Ajax 1.
Wisselspeler
pi_69861245
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef kevin6188 het volgende:
Voor wie heen wil: hoor net dat vliegen naar Bristol met Ryanair zo goed als gratis is.
klopt, en het is een gruwelijk vette stad
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:14:07 #287
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69861272
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Als er nog mensen zijn die denken dat Seedorf komt, zet het maar uit je hoofd!
dat zei Kaka ook
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69861284
quote:
Oeh dat is interessant. Heb toch geen vakantie geboekt, dus tripje Bristol is wel interessant .
pi_69861361
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Nashje het volgende:
Als dat zou gebeuren, dan zou ik echt pissed zijn. Dan kan de hele directie opstappen van mij apart
AJAX AMSTERDAM!
pi_69861448
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Nashje het volgende:
Dat bericht is echt te duidelijk verzonnen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:18:26 #291
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69861455
quote:
Babel naar Bristol?! Wat zeg je me nu
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:18:42 #292
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69861465
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat zei Kaka ook
Ja da's waar.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:29:05 #293
198365 Morendo
The Real Deal
pi_69861871
Wie weet hoe het er voor staat met de transfer vsn Obradovic naar Ajax? Als we met hem sterker worden en er 6 miljoen euro op vooruit gaan, door de transfer van Thomas, dan is het een werelddeal natuurlijk.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_69861898
Braafheid nu dus definitief naar Bayern
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:30:42 #295
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69861931
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Morendo het volgende:
Wie weet hoe het er voor staat met de transfer vsn Obradovic naar Ajax? Als we met hem sterker worden en er 6 miljoen euro op vooruit gaan, door de transfer van Thomas, dan is het een werelddeal natuurlijk.
Die 13 miljoen is natuurlijk niet netto. Iemand zei hier al dat 13 het maximum is. Plus er moet nog belasting e.d. af.
pi_69862031
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Urquhart het volgende:
Dat hij daar maar mag floppen en gewild had dat hij naar Ajax ging
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:37:17 #297
198365 Morendo
The Real Deal
pi_69862198
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Morendo het volgende:
Ach, als we een beetje pingelen over de deal van Obradovic dan wil dat niet zeggen dat we er alsnog niet met zo'n 6 miljoen op vooruit kunnen gaan. Nu nog een echte killer halen voor in de (centrale) verdediging. Een scorend aanspeelpunt voor in de spits en een type Cocu voor op het middenveld en dan zie ik het weer helemaal zitten.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_69862243
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Urquhart het volgende:
Balen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:39:34 #299
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69862272
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Dat hij daar maar mag floppen en gewild had dat hij naar Ajax ging
Beetje matig van 'm, maar aan de andere kant, Twente wordt er zwakker van en PSV niet beter.
pi_69862288
quote:
Hootrde ik ookal, misschien maar ff heen.

Vitesse uit dus sowieso al missen, Beetje jammer dat juist die de 1e speelronde is.
pi_69862297
Slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')