Het Maduro-syndroom.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef Suijk het volgende:
En dan hebben we volgend jaar weer een speler waarvan we zeggen dat 'ie het nooit gaat redden bij 3 slechte wedstrijden.
Eensch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef s0k het volgende:
gewoon bruno rb zetten. is tenminste een vent. en hij neemt zn black card niet mee het veld op
heeft die vleeshomp nog wat gespeeld bij valencia het afgelopen seizoen?quote:
Vaste waarde in de centrale verdedigingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
heeft die vleeshomp nog wat gespeeld bij valencia het afgelopen seizoen?
Doet het prima daar volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
Hij is een held daar, zelfs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef toma het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.
tegen die rappe spitsen in de primera division? dus daar is hij wel bereid om te rennen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vaste waarde in de centrale verdediging
Klopt. Hij komt er ook wel. Mar hij moet er wel klaar voor zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik vond hem wel goed spelen samen met Oleguer.
Ik las ergens dat hij gewerkt heeft aan zijn startsnelheid, schijnt een stuk sneller te gaan nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:33 schreef s0k het volgende:
[..]
tegen die rappe spitsen in de primera division? dus daar is hij wel bereid om te rennen?
Misschien iets voor Oranje in de toekomst?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef toma het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.
Zeker, denk dat hij, als hij het volgend jaar nog goed blijft doen, wel weer een keer wordt uitgenodigd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Misschien iets voor Oranje in de toekomst?
Zeker, van mij mag ie wel geselecteerd worden ipv spelers als Marcellis. Maar dat is een hele andere discussiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Misschien iets voor Oranje in de toekomst?
marcellis, nog zo'n vlezige speler. Waarom levert Nederland nooit echte atleten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef toma het volgende:
[..]
Zeker, van mij mag ie wel geselecteerd worden ipv spelers als Marcellis. Maar dat is een hele andere discussie
Heb je de dijbenen van deze romige speler nog nooit bekeken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef s0k het volgende:
[..]
marcellis, nog zo'n vlezige speler. Waarom levert Nederland nooit echte atleten?
Kwam hem laatst tegen tijdens het stappen, echt zo'n populaire flapdrolquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Heb je de dijbenen van deze romige speler nog nooit bekeken?
Dat dus. En een frikandelleneetwedstrijd in de rust.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Nashje het volgende:
Als Maduro ging dribbelen had ik altijd het idee dat hij zomaar over de bal zou kunnen struikelen.
Die dribbel toen tegen Feyenoord, het was net Beckenbauer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Nashje het volgende:
Als Maduro ging dribbelen had ik altijd het idee dat hij zomaar over de bal zou kunnen struikelen.
Hij deed er een dag over om om zijn as te draaien. Als hij de bal had duurde het ook 10 minuen voordat hij het spel voortzettequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef tha_dark het volgende:
Ik had Maduro er nu ook best bij willen hebben....
Altijd al een talentvolle speler gevonden en jammer dat hij toen weg moest.
maduro, sno.. zouden ze familie zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij deed er een dag over om om zijn as te draaien. Als hij de bal had duurde het ook 10 minuen voordad hij het spel voortzette
Het talent droop van Maduro af, totdat de meeste Ajacieden weer begonnen te zeuren. Daar zijn Ajacieden namelijk vreselijk goed in: talenten zo be- en veroordelen dat ze door de druk zich amper meer kunnen ontwikkelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Suijk het volgende:
En dan toch een onbetwiste basisplaats bij Valencia. Gebruiken wij die spelers wel goed?
Eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef twi het volgende:
Ik vind dat een aantal mensen die hier zo afgeven op "Blackcard Greg" het niveau van onze Pina Colada-fan niet ver ontstijgen hoor. Toon gewoon eens wat respect voor wat een jongen als Maduro neerzet...
Weer eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het talent droop van Maduro af, totdat de meeste Ajacieden weer begonnen te zeuren. Daar zijn Ajacieden namelijk vreselijk goed in: talenten zo be- en veroordelen dat ze door de druk zich amper meer kunnen ontwikkelen.
Totdat ze natuurllijk eens een keertje met hun knauwtjes in de lucht richting het uitvak in De Kuip beginnen te schreeuwen/juichen, want dan veranderen ze ineens in een held. Ondanks dat ze hem nog geen paar weken ervoor een prutser vonden die Ajax zo snel mogelijk moest dumpen.
Precies. Heb al vaker gezegd dat de supporters soms toch wat meer geduld moeten tonen tov talentjes. Het is namelijk erg slecht voor de ontwikkeling van een spelers als hij voelt dat hij niet gesteund word door het publiek. Z'n zelfvertrouwen gaat omlaag en hij durft dan geen fouten meer te maken dit resulteert in een negatieve spiraal wat er uiteindelijk toe leidt dat zo'n jongen te vroeg wordt gedumpt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het talent droop van Maduro af, totdat de meeste Ajacieden weer begonnen te zeuren. Daar zijn Ajacieden namelijk vreselijk goed in: talenten zo be- en veroordelen dat ze door de druk zich amper meer kunnen ontwikkelen.
Totdat ze natuurllijk eens een keertje met hun knauwtjes in de lucht richting het uitvak in De Kuip beginnen te schreeuwen/juichen, want dan veranderen ze ineens in een held. Ondanks dat ze hem nog geen paar weken ervoor een prutser vonden die Ajax zo snel mogelijk moest dumpen.
Wielquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nooit gecharmeerd geweest van Maduro hoor. Ik vond het gewoon een te trage speler. Leuk voor hem dat ie het goed doet bij Valencia, maar niet meer dan dat. Tegenwoordig kan zelfs een Moisander moeiteloos meedoen in een draaiend team en ken Valencia nauwelijks, dus weet niet in wat voor omstandigheden hij daar staat te voetballen.
Dan is een V/d Wiel, ondanks al het gezeik de afgelopen maand, een stuk getalenteerder imo.
Precies op de juiste leeftijd voor Feyenoord inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wiel![]()
Zie hem op zijn 32ste nog terugkomen uit Italie om nog ff 3 jaartjes bij Feyenoord te voetballen!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef RayMania het volgende:
Ik ook wel. Maar dat geldt voor elke 30+ speler.
Valencia is voor zover ik weet alles behallve een draaiend team, als je je desondanks naar een basisplaats als CV weet te spelen is dat gewoon een prima prestatie. En Maduro was in het begin van z'n Ajax-periode zeker wel een groot talent. Dat hij daarna in een chronische vormcrisis terecht kwam was mijns inziens eerdere het resultaat van de omgeving en de druk van buitenaf, dan door gebrek aan talent. Niet iedereen hoeft er zo hyperactief uit te zien als Aissati om de juiste beslissingen te kunnen maken in het veld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nooit gecharmeerd geweest van Maduro hoor. Ik vond het gewoon een te trage speler. Leuk voor hem dat ie het goed doet bij Valencia, maar niet meer dan dat. Tegenwoordig kan zelfs een Moisander moeiteloos meedoen in een draaiend team en ken Valencia nauwelijks, dus weet niet in wat voor omstandigheden hij daar staat te voetballen.
Ben ik het niet mee eens, zo'n verschrikkelijk groot talent vind ik Van der Wiel niet. Gewoon een goede speler.quote:Dan is een V/d Wiel, ondanks al het gezeik de afgelopen maand, een stuk getalenteerder imo.
Tuurlijk is dat een prima prestatie, maar ik weet niet wat er bij Valencia gaande is. Of er veel blessures zijn, etc. En elke jongeling is in zijn Ajax-periode een groot talent, en (bijna) elke jongeling belandt in zo'n vormcrisis. Wiel was ook niet zo geweldig laatste jaar. Die druk hou je toch. Maduro had er alleen lang moeite mee om uit z'n vormcrisis te komen, en dat heeft hem de das omgedaan. Zeg ook niet dat iedereen Aissati moet zijn, maar een beetje tempo in een bepaalde handeling is fijn meegenomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Valencia is voor zover ik weet alles behallve een draaiend team, als je je desondanks naar een basisplaats als CV weet te spelen is dat gewoon een prima prestatie. En Maduro was in het begin van z'n Ajax-periode zeker wel een groot talent. Dat hij daarna in een chronische vormcrisis terecht kwam was mijns inziens eerdere het resultaat van de omgeving en de druk van buitenaf, dan door gebrek aan talent. Niet iedereen hoeft er zo hyperactief uit te zien als Aissati om de juiste beslissingen te kunnen maken in het veld.
En waarop baseer jij die mening dan?quote:[..]
Ben ik het niet mee eens, zo'n verschrikkelijk groot talent vind ik Van der Wiel niet. Gewoon een goede speler.
quote:A source said: 'Jol is livid. Vermaelen has been brought up the Ajax way. He knows how to defend, how to attack and can play either centre-half or left-back.
'He's a versatile defender who is very strong and aggressive in the air. He's an excellent man-to-man marker and has been outstanding for Belgium in World Cup qualifiers against Spain and Turkey.
'Jol did not want to lose Vermaelen especially to the club who were his main rivals at Spurs.'
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
X2quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:33 schreef s0k het volgende:
[..]
tegen die rappe spitsen in de primera division? dus daar is hij wel bereid om te rennen?
Valencia draaiend? Ver van dat, het team is zo lang zoekende geweest dit jaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Nashje het volgende:
Dan is een V/d Wiel, ondanks al het gezeik de afgelopen maand, een stuk getalenteerder imo.
Dat ik hem minder bijzondere dingen zien doen dan ik Maduro heb zien doen. Op Van der Wiel z'n piekmomenten is hij een prima speler voor Ajax, verdedigend in orde en aanvallend gaat er een redelijke dreiging aan af. Maar ik heb hem bijvooorbeeld nog amper een goede of beslissende voorzet zien geven in zijn aanvalsdrift. Een goal tegen, was het Roda JC? Daar houdt het zo'n beetje mee op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:22 schreef Nashje het volgende:
En waarop baseer jij die mening dan?
Hij speelt lang niet alles hoor. Ze doen hier alsof hij daar de pannen van het dak speeltquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Nashje het volgende:
Het scheelt heel weinigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelt lang niet alles hoor. Ze doen hier alsof hij daar de pannen van het dak speelt
Hij speelt daar in een 5 mans defensie. het enige wat hij mag doen is de bal inleveren. Verder doet hij helemaal niets. Verdedigend zit hij er dikwijls naast hoor. Voor diezelfde fouten zouden ze hem bij Ajax afbranden nog steeds.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het scheelt heel weinig
Wedstrijden 029 Goal 1
En hij speelt gewoon uitstekend hoor. Beter dan wat er nu in het Nederlands eftal rond loopt, waarschijnlijk moet jij wat vaker naar Valencia kijken...
Ik ook niet en veel worden al afgeschreven voordat ze ook maar een beetje de kans hebben gekregen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Valencia draaiend? Ver van dat, het team is zo lang zoekende geweest dit jaar.
Ik snap dat gebash nooit op spelers als Maduro/Urby, Maduro had hier centraal in de verdediging echt een toevoeging geweest daar is geen twijfel over mogelijk
Openingsgoal tegen Utrecht. 0-2 tegen NAC. En drie assists.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef twi het volgende:
Maar ik heb hem bijvooorbeeld nog amper een goede of beslissende voorzet zien geven in zijn aanvalsdrift. Een goal tegen, was het Roda JC? Daar houdt het zo'n beetje mee op.
Jij kijkt duidelijk de PD niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelt daar in een 5 mans defensie. het enige wat hij mag doen is de bal inleveren. Verder doet hij helemaal niets. Verdedigend zit hij er dikwijls naast hoor. Voor diezelfde fouten zouden ze hem bij Ajax afbranden nog steeds.
het is natuurlijk een stuk beter dan eerst m aar hij is ook een linie ingezakt ten opzichte van vroeger en je merkt het dus minder snel waar zijn tekortkomingen zitten. Maar ja je kan ook zeggen dat je naar dingen moet kijken die hijw el goed doet.
quote:Ajax moet op zoek naar een nieuw alternatief voor het middenveld. De Amsterdammers toonden interesse in de Portugees Bruno Aguiar, die het voorbije seizoen uitkwam voor het Schotse Heart of Midlothian, De Zuid-Europeaan heeft echter bekend gemaakt zijn loopbaan voort te willen zetten bij het Cypriotische Omonia Nicosia. Ook Glasgow Rangers en Celtic zagen de komst van de oud-Benfica man wel zitten. (BBC)
Als je op Cyprus gaat voetballen zal die interesse van Ajax, Celtic en de Rangers ook wel gebakken lucht zijn.quote:
QFTquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Chadi, jij lult vaak ook maar net als Barca.
Maduro doet het gewoon goed, heeft de grote schoonmaak bij Valencia overleefd en is nu gewoon een belangrijke speler in het elftal.
Hoeveel PD je ook kijkt met je schotel, als je met je anus kijkt zie je gewoon verdomde weinig.
Ben het hier helemaal mee eens, de een is nou eenmaal sneller volwassen dan de ander en van der Wiel zit dus duidelijk nog in een fase waarin heleboel van ons zich waarschijnlijk bevonden toen wij die leeftijd hadden, sterker nog heleboel bevinden zich volgens mij op dit moment in deze fase maar zijn geen prof-voetballerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eens met Twi idd.
Heb dat gekanker op Maduro ook nooit begrepen. Zelfde geldt voor dat twitter-gedoe met VdWiel.
Ik ben geen Wiel fan, omdat ik hem dit seizoen erg matig vond en liever SIlva zag spelen.
Maar hij gedraagt zich in z'n vrije tijd als iemand van zijn leeftijd. Laat hem dat lekker doen, hij is net volwassen.
Eens. Zo verwoorde ik het ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Cheiron het volgende:
Je moet toch gewoon kunnen zeggen wat je wilt? Maduro kwam een tijd enorm sloom over, maakte heel veel fouten en leek zijn voetbalinzicht zo een beetje verloren. Dip? Ja. Tijdelijk? Waarschijnlijk wel. Moet hij dan nog in de basis staan? Nee.
Vd Wiel idem dito. Hij maakt gewoon stomme fouten en komt laconiek over. Als je daar al niets meer van mag zeggen..
-edit-
Over de Ajax tijd gaat dit. Ik heb geen schotel, en mijn aars ontvangt geen PD
Ik kan me nog herinneren dat hier enorm gelachen werd om al jouw uitspraken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef Barca het volgende:
Kan me nog herinneren dat hier enorm gelachen werd toen ik aangaf dat Maduro een goede speler is.
quote:Van Persie blij met komst Vermaelen
Ajax en Arsenal zijn tot een akkoord gekomen over de transfer van Thomas Vermaelen. De Belg wordt wanneer hij zelf een akkoord bereikt ploeggenoot van Robin van Persie, die tevreden is over het aantrekken van de 23-jarige verdediger.
"Hij kan als linksback en linker centrale verdediger uit de voeten en aan die kant hebben we wat nodig", aldus Van Persie tegenover De Telegraaf. "De jongens die daar nu staan zijn wat ouder."
De voormalig Feyenoorder kent Vermaelen niet echt goed. "Maar onze hoofdscout wel en die gaat niet over één nacht ijs. Hij moet een speler dertig tot veertig games hebben gezien. Dus met de kwaliteiten van Vermaelen zit het wel goed."
Nog niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax begint het seizoen op Zaterdag 1 Augustus tegen Vitesse om 20:45 in Arnhem.
En de eerste training?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax begint het seizoen op Zaterdag 1 Augustus tegen Vitesse om 20:45 in Arnhem.
Haha, mooie foto.quote:
Is dat het voorlopige speelschema? Normaal gesproken is er toch ook een maand lang gezeik van allerlei clubs over dat schemaquote:
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:
Daley speelt daar meer als verdedigende middenvelder volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Vergeten we bij de invulling van de achterhoede niet Daley Blind te noemen.Geloof in de basis een middenvelder, maar tegen Volendam viel hij in als verdediger als ik me niet vergis. Hoe vaak komt hij op die positie uit bij Jong Ajax ?
Dat kan wel zijn maar zo gek zijn ze niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat hier enorm gelachen werd om al jouw uitspraken.
Waar zie jij hier ruzie dan?quote:
Ik zou Daley Blind gebruiken op links als defensieve middenvelder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Ach, of Maduro nu een goede speler is of niet, zijn verhaal bij Ajax was gewoon over. Hij kon geen enkele motivatie meer aan de dag leggen. En ik weet niet of dat een oorzaak was voor zijn apathische houding in het veld, of dat ingebakken in de aard van hem zit. Maar als ik terugdenk aan zijn duelkracht en zijn strijdlust moet ik bijna huilen.
Vergeten we bij de invulling van de achterhoede niet Daley Blind te noemen.Geloof in de basis een middenvelder, maar tegen Volendam viel hij in als verdediger als ik me niet vergis. Hoe vaak komt hij op die positie uit bij Jong Ajax ?
Dat niet, ze lachen om een goede reden...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar zo gek zijn ze niet.
En die is?quote:
Blind is nog helemaal niet klaar voor Ajax 1.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Barca het volgende:
Ik zou Daley Blind gebruiken op links als defensieve middenvelder.
Als er nog mensen zijn die denken dat Seedorf komt, zet het maar uit je hoofd!quote:Ancelotti kan komst Seedorf vergeten
Carlo Ancelotti zal het bij Chelsea moeten doen zonder Clarence Seedorf. De oefenmeester wilde de middenvelder graag meenemen van AC Milan naar Engeland, maar Seedorf zelf blijft liever bij zijn Italiaanse werkgever.
"Het is prachtig nieuws dat Ancelotti me in Londen wil hebben", zegt Seedorf op zijn digitale thuis. "Maar volgend jaar speel ik gewoon bij Milan. Ik heb hier nog een contract en ben een speler van Milan. Hier voel ik me goed."
Wisselspelerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blind is nog helemaal niet klaar voor Ajax 1.
klopt, en het is een gruwelijk vette stadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef kevin6188 het volgende:
Voor wie heen wil: hoor net dat vliegen naar Bristol met Ryanair zo goed als gratis is.
dat zei Kaka ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als er nog mensen zijn die denken dat Seedorf komt, zet het maar uit je hoofd!
Oeh dat is interessant. Heb toch geen vakantie geboekt, dus tripje Bristol is wel interessantquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef kevin6188 het volgende:
Voor wie heen wil: hoor net dat vliegen naar Bristol met Ryanair zo goed als gratis is.
Als dat zou gebeuren, dan zou ik echt pissed zijn. Dan kan de hele directie opstappen van mij apartquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Nashje het volgende:
"Jol woedend op Ajax". Ik voorzie een Cruijff scenario
.
Dat bericht is echt te duidelijk verzonnenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Nashje het volgende:
"Jol woedend op Ajax". Ik voorzie een Cruijff scenario
.
Babel naar Bristol?! Wat zeg je me nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef kevin6188 het volgende:
Die 13 miljoen is natuurlijk niet netto. Iemand zei hier al dat 13 het maximum is. Plus er moet nog belasting e.d. af.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Morendo het volgende:
Wie weet hoe het er voor staat met de transfer vsn Obradovic naar Ajax? Als we met hem sterker worden en er 6 miljoen euro op vooruit gaan, door de transfer van Thomas, dan is het een werelddeal natuurlijk.
Ach, als we een beetje pingelen over de deal van Obradovic dan wil dat niet zeggen dat we er alsnog niet met zo'n 6 miljoen op vooruit kunnen gaan. Nu nog een echte killer halen voor in de (centrale) verdediging. Een scorend aanspeelpunt voor in de spits en een type Cocu voor op het middenveld en dan zie ik het weer helemaal zitten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Morendo het volgende:
Wie weet hoe het er voor staat met de transfer vsn Obradovic naar Ajax? Als we met hem sterker worden en er 6 miljoen euro op vooruit gaan, door de transfer van Thomas, dan is het een werelddeal natuurlijk.
Balen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Urquhart het volgende:
Braafheid nu dus definitief naar Bayern
Beetje matig van 'm, maar aan de andere kant, Twente wordt er zwakker van en PSV niet beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat hij daar maar mag floppen en gewild had dat hij naar Ajax ging
Hootrde ik ookal, misschien maar ff heen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef kevin6188 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |