lol.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:18 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kies dit topic, dat andere loopt terug.
Je wilde er geen kopenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:19 schreef Palmboom313 het volgende:
wtf zeg die 13 inch macbook (pro) dies cheap zeg
Dat is wel best geniaal jaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Built Expose into the Dock. Click and hold on an app icon, and all of its open windows appear in typical Expose style. 45% faster installation of the OS. Recover over 6GB of disk space after upgrading from Leopard.
Jason Chen:quote:10:21 AM ON JUN 8 2009
Mark Wilson:
Next, installation. “We’ve made it…up to 45% faster.”
Wel lichtelijk gejat van W7 wat vijf minuten daarvoor nog gebasht werdquote:
Is er dan achter de schermen wel wat veranderd? eigenlijk mis ik niks aan Finderquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef De_Hertog het volgende:
Finder: we love Finder. The user won’t see any changes.
Dat is dan weer jammer.
Tofquote:Mark Wilson:
Chinese Input Method, “It can be cumbersome.” Now you can spell out the characters with your trackpad.
1.7quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Safari is 7.8X faster at JavaScript than IE8 (Chrome is only 5X faster).
en firefox dan
Echt goed in sheets lezen ben je niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Safari is 7.8X faster at JavaScript than IE8 (Chrome is only 5X faster).
en firefox dan
Ik heb geen safari gehad. iTunes 8.2 is al een paar dagen uitquote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef Tomasso het volgende:
Safari 4 was vandaag toch al te downloaden? Heb vandaag iig een software update gehad met Safari 4, iTunes 8.2 etc.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef w00h00 het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de belangrijkste mededelingen tot nu toe?
Apple roeleertquote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef w00h00 het volgende:
Ik gebruik Spaces, Expose en de dock-foefjes anders dagelijks! Quick-view gebruik ik toch zeker elk uur meerdere keren.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Saai
Allemaal van die features die ik toch nooit zal gebruiken...
Owquote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb geen safari gehad. iTunes 8.2 is al een paar dagen uit
13" MBPquote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef w00h00 het volgende:
Second that.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gebruik Spaces, Expose en de dock-foefjes anders dagelijks! Quick-view gebruik ik toch zeker elk uur meerdere keren.
Ik gebruik geen spaces maar de rest toch zeker wel en vaakquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gebruik Spaces, Expose en de dock-foefjes anders dagelijks! Quick-view gebruik ik toch zeker elk uur meerdere keren.
Neh, hot-corners vind ik weer niks. Heeft er ook mee te maken dat ik VMWare veelal fullscreen gebruik, en ik het daarom vervloek.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen spaces maar de rest toch zeker wel en vaaksowieso, hot corners
Ik gebruik thuis nooit windows en ik van mijn werk een windows laptopquote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neh, hot-corners vind ik weer niks. Heeft er ook mee te maken dat ik VMWare veelal fullscreen gebruik, en ik het daarom vervloek.
billlion = miljard. 16 miljard GB geheugenlimiet bij 64-bits.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef vlam12 het volgende:
wat 16 biljoen ?
Dit IS toch Rev B?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Tijn het volgende:
Die 13" MBP wordt de vervanger van m'n PB 12".
De vraag is of ik het geduld kan opbrengen om te wachten tot rev B
Pff, geef het 2 jaarquote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
billlion = miljard. 16 miljard GB geheugenlimiet bij 64-bits.
Slim. Mijn rev A mag morgen weer naar de winkel toe.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Tijn het volgende:
Die 13" MBP wordt de vervanger van m'n PB 12".
De vraag is of ik het geduld kan opbrengen om te wachten tot rev B
Ze doen de presentatie in Amerika, wat denk je zelfquote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlands of Engelse billion
Nederlands natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze doen de presentatie in Amerika, wat denk je zelf
Nou ja, je hebt de 13" alu unibody MacBook. Die heet nog geen MBP maar is verder echt wel de voorganger van deze.quote:
Ja, maar die heeft nog geen FW en SD. Ik wacht toch liever ff tot er een keer een silent update is geweest waarin niks groots is veranderdquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt de 13" alu unibody MacBook. Die heet nog geen MBP maar is verder echt wel de voorganger van deze.
Nee, wel een 13" MacBook Rev A die een andere naam heeft gekregen nu. Derhalve Rev B MacBook zijnde, Rev A MBP zijnde. Maar net hoe je het wil bekijkenquote:
Een 62" ACD wordt ook aangekondigd dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef De_Hertog het volgende:
Can work within a window without closing Expose and bringing all windows back
Dat is best wel wow eigenlijk, gewoon werken in ge-exposede windows.
Mail het even naar Apple. Vlam12 gebruikt nooit Firewire, dus het kan er weer vanaf.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef vlam12 het volgende:
Waarom hebben ze firewire terug gezet op de macbook ??
Ik gebruik het toch nooit
Mja, ik denk toch dat in het 'don't buy Rev A' gebeuren deze als een Rev B wordt gezien. Het heeft waarschijnlijk hetzelfde mobo en dergelijke.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft nog geen FW en SD. Ik wacht toch liever ff tot er een keer een silent update is geweest waarin niks groots is veranderd
Omdat het beter is dan USB. FW800quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef vlam12 het volgende:
Firewire harddisks FTW.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef vlam12 het volgende:
Daarom.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef vlam12 het volgende:
Bril kopenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een 62" ACD wordt ook aangekondigd dan?
Ik kan op een 24" toch echt niet werken in Expose.
Het HOEFT niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een 62" ACD wordt ook aangekondigd dan?
Ik kan op een 24" toch echt niet werken in Expose.
Ik denk dat het teveel stroom kost. Op de laptops die nu te krijgen zijn met een bluray drive kun je niet eens een film kijken zonder een stopcontact op te zoeken.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
What about Blue Ray?
Dat komt vaak ook omdat de gehele hardware energieslurpend isquote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het teveel stroom kost. Op de laptops die nu te krijgen zijn met een bluray drive kun je niet eens een film kijken zonder een stopcontact op te zoeken.
Omdat het beter is dan USB. Of had ik dat al gezegd?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef vlam12 het volgende:
Zowat elke apparaat heeft als USB, dus waarom firewire ??
Het wordt daardoor alleen duurder
Wat is er nou weer mis met MS Office?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik niet met MS Office, Exchange of andere MS-meuk hoef te werken.
Ik werk sinds kort met OpenOffice, goed spul is dat. Vroeger was het bah, nu is het stukken beter dan Office. Enkel voor vrij specifiek werk allicht niet (OLE), maar voor het typen van verslagen en spreadsheets werkt het super.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik niet met MS Office, Exchange of andere MS-meuk hoef te werken.
Ja, maar die laptops kunnen dan op zich wel 2 of 3 uur werken op een accu. Maar geen film dmv Bluray kijken, dat kost teveel stroom.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat komt vaak ook omdat de gehele hardware energieslurpend is
Ik wel bijna, 8,95.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef Tijn het volgende:
Haha, 30 dollar. Nice. Heb ik m'n legale Leopard toch niet voor niks gekocht
Omdat het be-ter is.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef vlam12 het volgende:
Firewire kost minder processorkracht.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef vlam12 het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
29$...dat wordt straks weer lachen op T.net
quote:29$ HOERA
Als ie 129 was had ik hem van usenet getrokken.
Ik kan me niet voorstellen dat draaien van een schijfje zoveel energie kost. Zal er eerder in zitten het feit dat er 1080p films worden afgespeeldquote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar die laptops kunnen dan op zich wel 2 of 3 uur werken op een accu. Maar geen film dmv Bluray kijken, dat kost teveel stroom.
Let the OS wars beginquote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
29$...dat wordt straks weer lachen op T.net
Waarmee maak je dan wel wat moois? En heb je een voorbeeld van hoe mooi het is?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand iets moois zien maken met MS Office.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarmee maak je dan wel wat moois? En heb je een voorbeeld van hoe mooi het is?
Dan zijn het n00bs.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand iets moois zien maken met MS Office.
Ga jij Ingmar 's verschonenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef Svyatagor het volgende:
tvp
iWork bijvoorbeeld. Zeker Keynote is echt 1000x beter dan Powerpoint, maar ook met Numbers en Pages zijn mijn resultaten visueel aantrekkelijker dan met Excel en Word.quote:
Natuurlijk kost het draaien van het schijfje niet zoveel energiequote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat draaien van een schijfje zoveel energie kost. Zal er eerder in zitten het feit dat er 1080p films worden afgespeeld
Betere programma's, maar met office is het ook wel te doen. Alleen een stuk lastiger.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
iWork bijvoorbeeld. Zeker Keynote is echt 1000x beter dan Powerpoint, maar ook met Numbers en Pages zijn mijn resultaten visueel aantrekkelijker dan met Excel en Word.
Op mijn macbook kan ik een 1080p film afkijken. Met de nieuwe batterij moet dat dus sowieso goed lukken. Problem fixed?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk kost het draaien van het schijfje niet zoveel energieMaar als je niet 2 of 3 uur 1080p content af kan spelen, waar slaat een Bluray speler dan op? Dat is wat er op die schijfjes staat.
Jezus gast.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef vlam12 het volgende:
firewire is beter dan USB ?
Ik hoop dat de nieuwe Iphone firewire krijgt
Dat is toch een goede reden om niet met Office te willen werken, het uitgangspunt van deze discussie?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Betere programma's, maar met office is het ook wel te doen. Alleen een stuk lastiger.
Vanavond?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ben erg erg benieuwd naar de release date van iPhone 3.0
Het is een goede reden, maar het is onzin om te zeggen dat je met office niets mooi kan maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is toch een goede reden om niet met Office te willen werken, het uitgangspunt van deze discussie?
Analoog:quote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef vlam12 het volgende:
firewire is beter dan USB ?
Ik hoop dat de nieuwe Iphone firewire krijgt
Ja, want wie wil er gratis media via e-mail versturen als je ook voor meer geld dat via het GSM netwerk kan doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef vlam12 het volgende:
mms, eindelijk
Omdat niet iedereen email gebruikt op zijn tel...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Waarom zou je MMS willen als je email hebt?
Apple kennende kan ik weer een reisje boeken naar Amerikaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:59 schreef Palmboom313 het volgende:
benieuwd naar de NL prijzen van die Macbook (pro) of zou het gewoon 1 op 1 gekopieerd worden
Dat hebben ze al afgeleerd toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:59 schreef Palmboom313 het volgende:
benieuwd naar de NL prijzen van die Macbook (pro) of zou het gewoon 1 op 1 gekopieerd worden
Omdat niet iedereen e-mail op z'n telefoon heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Waarom zou je MMS willen als je email hebt?
Het zal best kunnen, maar ik heb het nog nooit iemand zien doen. Ik weet dat ik zelf 100x mooiere documenten ben gaan maken sinds ik iWork gebruik, met veel minder frustratie in het proces. En ook nog eens voor een fractie van de prijs trouwens, ook niet onbelangrijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een goede reden, maar het is onzin om te zeggen dat je met office niets mooi kan maken.
Nieuwe iPhone dusquote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen chromen randje meer
Omdat niet iedereen op zijn telefoon E-mail heeftquote:Op maandag 8 juni 2009 19:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, want wie wil er gratis media via e-mail versturen als je ook voor meer geld dat via het GSM netwerk kan doen.
Het is iets wat er in hoort (eigenlijk al meteen). Dat het er nu alsnog op komt is prima. Voor de mensen die het gebruiken. Hoe meer er kan, hoe beterquote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef Merkie het volgende:
Ach, ik vind MMS wel tof eigenlijk. Niet zo zeuren.
De meeste telefoons waar je fatsoenlijk een foto op kunt kijken heeft wel degelijk email.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef vlam12 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen op zijn telefoon E-mail heeft
En duurder dan? Die kosten moeten ergens doorberekend worden..quote:Op maandag 8 juni 2009 20:02 schreef Geqxon het volgende:
Jammer dat tethering niet over WiFi werkt. Dat had het nog mooier gemaakt, gewoon een on-the-fly accespoint van je iPhone maken waar iedereen mee kan verbinden.
Piano lakquote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Rechts boven de vinger zit het nog wel.
Ja joh, heb mijn itunes aantal dagen niet open gehad, kwam er pas net achter dat er een nieuwe versie was.quote:
Alleen zitten er nog te veel beperkingen aan vooral Pages. Een link leggen tussen tabellen/figuren en de tekst is te veel gevraagd, evenals maar 1 pagina als landscape willen. Dat moet dan weer omslachtig via preview.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
iWork bijvoorbeeld. Zeker Keynote is echt 1000x beter dan Powerpoint, maar ook met Numbers en Pages zijn mijn resultaten visueel aantrekkelijker dan met Excel en Word.
Niemand is blij met een foto op postzegel formaat.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef vlam12 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen op zijn telefoon E-mail heeft
Terecht natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
He, wel leuk dat internetdelen met je IPhone.
Op Gizmodo zijn ze nog steeds aan het bashen op AT&T, omdat die pas later deze zomer MMS gaan supporten. Helemaal over de zeik die lui
En hier kan je dan wel mmsenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
He, wel leuk dat internetdelen met je IPhone.
Op Gizmodo zijn ze nog steeds aan het bashen op AT&T, omdat die pas later deze zomer MMS gaan supporten. Helemaal over de zeik die lui
Mwoa, leuk wel, maar meestal gebruik je het als je in de trein of zo zit, om dan de hele coupe van internet te voorzien gaat me wat verquote:Op maandag 8 juni 2009 20:02 schreef Geqxon het volgende:
Jammer dat tethering niet over WiFi werkt. Dat had het nog mooier gemaakt, gewoon een on-the-fly accespoint van je iPhone maken waar iedereen mee kan verbinden.
Inderdaad, en mijn laptop heeft geen bluetooth.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:02 schreef Geqxon het volgende:
maar dan nog, je moet weten hoe het werkt.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De meeste telefoons waar je fatsoenlijk een foto op kunt kijken heeft wel degelijk email.
Dat kan ook in 3.0quote:Op maandag 8 juni 2009 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Bluetooth tethering kan ik slechts 7.5 jaar op mijn huidige telefoon, werd wel eens tijd. Nu nog het kunnen transfereren van contacten en mijn huidige telefoon is overbodig gemaakt.
Tenzij het een foto is van een postzegel natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 20:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niemand is blij met een foto op postzegel formaat.
WTF? Alle laptops die de laatste pak-em-beet 5 jaar verkocht zijn hebben dat toch standaard aan boord?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, en mijn laptop heeft geen bluetooth.
Mja, paar mede-studenten via je iPhone van WiFi voorzien is niet verkeerd.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, leuk wel, maar meestal gebruik je het als je in de trein of zo zit, om dan de hele coupe van internet te voorzien gaat me wat ver
Daar zorgen ze zelf maar voor hoor. :tquote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, paar mede-studenten via je iPhone van WiFi voorzien is niet verkeerd.
Nee, ik kan wel een intern bluetooth kaartje kopen (Dell).quote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
WTF? Alle laptops die de laatste pak-em-beet 5 jaar verkocht zijn hebben dat toch standaard aan boord?
smartquote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Palmboom313 het volgende:
If your phone really is lost or stolen, you can send it a remote wipe command that will delete all of your data (mail, contacts, etc). If you do find the phone, it will be restored from a backup.
Dat kan toch alsnog via je laptop? Gewoon de Airport daarvan gebruiken om een access point te maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, paar mede-studenten via je iPhone van WiFi voorzien is niet verkeerd.
quote:Voor een upgrade met een paar features? Misschien zeg ik wat stoms, maar in hoeverre is dit anders dan een Windows ServicePack?
Oh, nou ja, doe je dat toch. Of je tehtert natuurlijk gewoon via USBquote:Op maandag 8 juni 2009 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel een intern bluetooth kaartje kopen (Dell).
Kan ook nog inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, nou ja, doe je dat toch. Of je tehtert natuurlijk gewoon via USB
Dan heb je dus en je iPhone en je Macbook nodig. Het zou gewoon veel handiger zijn om van je iPhone een accespoint te maken. Dat "installeert" ook een heel stuk gemakkelijker bij Windows computers.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kan toch alsnog via je laptop? Gewoon de Airport daarvan gebruiken om een access point te maken.
In maart al.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:16 schreef Jarno het volgende:
Hebben ze al wat gezegd over A2DP of hoe heet dat muziek over Bluetooth ook alweer?
Erg mooie prijs inderdaad. Aan de andere kant, voor de eindgebruiker zitten er niet zo veel nieuwe functies in. Ik denk dan ook dat het 'we willen dat iedereen dit gebruikt' maar een deel van de reden is. Voor de niet-technische user was $129 waarschijnlijk een beetje te veel voor deze 'kleine update'.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef Jarno het volgende:
Haha, ik ben nog steeds aan het bijkomen van die $29. Briljant hoor..
Euh ja, dat is het hele idee van tetheteringquote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan heb je dus en je iPhone en je Macbook nodig.
Dat weet niemand.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:16 schreef TC03 het volgende:
Komt er überhaupt wel een nieuwe iPhone vandaag?
Bij T.net kun je blijven lachen over hoe ze dat weer een anti-Apple/pro-MS wending kunnen geven. Wat een stel mafketels daar.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef Jarno het volgende:
Haha, ik ben nog steeds aan het bijkomen van die $29. Briljant hoor..
Deze keynote nog niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:16 schreef Jarno het volgende:
Hebben ze al wat gezegd over A2DP of hoe heet dat muziek over Bluetooth ook alweer?
Het plaatje wat ze lieten zien was niet van de huidige iPhone.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:16 schreef TC03 het volgende:
Komt er überhaupt wel een nieuwe iPhone vandaag?
Want deze keynote hebben ze speciaal voor jou opgezet?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:16 schreef Merkie het volgende:
Pff, altijd die third party's die even blij komen doen. Ga toch weg zeg, want interesseert mij zo'n debiel racespelletje nou.
Ach, de gemiddelde leeftijd daar is ook 14 ofzo. Of het zijn van die "Windows systeem beheerders" met een MBO'tje ICT op zak. Niet het meest interessante publiek op het webquote:Op maandag 8 juni 2009 20:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bij T.net kun je blijven lachen over hoe ze dat weer een anti-Apple/pro-MS wending kunnen geven. Wat een stel mafketels daar.
Nou, ik kan me moeilijk voor stellen dat mensen naar SF gaan om een mal racespelletje te aanschouwen. Gewoon pure tijdvullingquote:Op maandag 8 juni 2009 20:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Want deze keynote hebben ze speciaal voor jou opgezet?
Ik denk niet iets dat 100 miljoen keer over de toonbank is gegaan, een hele foute keuze is geweest van Nintendo hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 20:17 schreef Geqxon het volgende:
"It looks better than DS quality graphics, definitely."
Pijnlijk voor Nintendo. Iets dat niet gemaakt is om te gamen heeft betere graphics.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh ja, dat is het hele idee van tethetering
Gamen op de iPhone is sowieso erg matig omdat je geen hardwareknoppen hebt.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk niet iets dat 100 miljoen keer over de toonbank is gegaan, een hele foute keuze is geweest van Nintendo hoor. Daarnaast is het ook een totaal andere markt.
De mensen die naar SF zijn gekomen zijn ontwikkelaars. Ik denk dat zij het wel prettig vinden om te zien wat er met de nieuwe SDK mogelijk is. iPhone ontwikkelaars zullen dit interessanter vinden dan 'dat gedoe met die laptops' netquote:Op maandag 8 juni 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik kan me moeilijk voor stellen dat mensen naar SF gaan om een mal racespelletje te aanschouwen. Gewoon pure tijdvulling?
GMTA. Volgens mij sta ik daar al op -214 rating of zo. Onmetelijk sneu volk.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, de gemiddelde leeftijd daar is ook 14 ofzo. Of het zijn van die "Windows systeem beheerders" met een MBO'tje ICT op zak. Niet het meest interessante publiek op het web
Developers op een developers conference. Raar.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik kan me moeilijk voor stellen dat mensen naar SF gaan om een mal racespelletje te aanschouwen. Gewoon pure tijdvulling?
ze willen het volk laten zien hoe goed ze zijn voor de mensheid?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef TC03 het volgende:
Organiseer anders even een aparte event voor medici ofzo.
Haha, echt he. De vorige keer ook al, met zo'n encyclopedie voor dokters. Erg belangrijk ja, voor die 0.1% van ons met een medicijnenachtergrondquote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef TC03 het volgende:
Jee, voor iedereen wat. Het zijn maar wat apps om te laten zien waar het allemaal voor in kan worden gezet hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef TC03 het volgende:
Precies. Ik vind dat op-afstand-diagnose ding best indrukwekkend. En ik ben geen dokterquote:Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jee, voor iedereen wat. Het zijn maar wat apps om te laten zien waar het allemaal voor in kan worden gezet hoor
Er zit geld in de zorgquote:Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haha, echt he. De vorige keer ook al, met zo'n encyclopedie voor dokters. Erg belangrijk ja, voor die 0.1% van ons met een medicijnenachtergrond
Zolang er users zijn die niet verder willen kijken dan hun neus lang is zal er altijd windows zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar over een paar jaar kan ik dus niet meer pimpen met met apple producten. Immers: Iedereen zal ze hebben
Wel op flight-mode dan, anders kan het de apparatuur verstoren tochquote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Geqxon het volgende:
Mocht ik ooit opgenomen worden, zou ik het toch bijzonder gaaf vinden als mijn omgeving mijn hartslag kan monitoren via hun iPhone's.
Slechts een jaar te laat ofzo.quote:
Ja. Met apps en accesory-integratie. Nu maar hopen dat dat niet wil zeggen dat je je iPhone op een Go kan aansluitenquote:
quote:Jason Chen:
The TomTom exec on stage prounounces his S’s like Sean Connery.
Het beste voor het laatst bewaren, dat weet je toch.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef raaavi het volgende:
nog een half uur, en nog steeds geen nieuwe iphone..?
Dat zou niet zo heel tof zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja. Met apps en accesory-integratie. Nu maar hopen dat dat niet wil zeggen dat je je iPhone op een Go kan aansluiten
“We’ll uuush the built in navigation opshhion.” I have a Licensh to Navigate.quote:
quote:
Als Hollander schaam ik me dood.quote:“We’ll uuush the built in navigation opshhion.” I have a Licensh to Navigate.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
“We’ll uuush the built in navigation opshhion.” I have a Licensh to Navigate.
Hoezo 'nog een half uur'? Die keynotes hebben geen vast tijdsschema volgens mij. Is wel eens eerder langer dan twee uur geweest dacht ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef raaavi het volgende:
nog een half uur, en nog steeds geen nieuwe iphone..?
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef De_Hertog het volgende:
Met een optionele carkit. Helemaal klaar.
quote:Im going to use that to watch movies while I drive
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
“We’ll uuush the built in navigation opshhion.” I have a Licensh to Navigate.
Zou zo tof zijn als ik dan ook de iPod kan gebruiken en er een fm transmitter in zit. Maar dat zal wel nietquote:
The tomtom Car Kit rechages the iPhone, holds it, whatever. It’s a dock with a big suction cup on it.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:27 schreef Jarno het volgende:
Leuke carkit wel zo te zien.
Lader en alles er in, tof dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:27 schreef Jarno het volgende:
Leuke carkit wel zo te zien.
Jazeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef w00h00 het volgende:
Ook tomtom software als navigatie dan?
Jason Chen:quote:Op maandag 8 juni 2009 20:29 schreef raaavi het volgende:
die vrouw doet beetje overdreven
al die nerds lachen alleen maar om indruk op der te maken
Meer dan snow leopard denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
Ben wel benieuwd wat TomTom voor de iPhone gaat kosten.
Die kunnen gratis upgraden naar 3.0.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef Palmboom313 het volgende:
Leuk dat 3.0 maar wat hebben bestaande users er aan?
MMSquote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef Palmboom313 het volgende:
Goede vraag.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
Ben wel benieuwd wat TomTom voor de iPhone gaat kosten.
Eh, je zou het kunnen installeren ofzo... Kweenie?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef Palmboom313 het volgende:
Euh, hetzelfde als iedereen? Het is geen Windows Mobile ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef Palmboom313 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |