lol.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:18 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kies dit topic, dat andere loopt terug.
Je wilde er geen kopenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:19 schreef Palmboom313 het volgende:
wtf zeg die 13 inch macbook (pro) dies cheap zeg
Dat is wel best geniaal jaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Built Expose into the Dock. Click and hold on an app icon, and all of its open windows appear in typical Expose style. 45% faster installation of the OS. Recover over 6GB of disk space after upgrading from Leopard.
Jason Chen:quote:10:21 AM ON JUN 8 2009
Mark Wilson:
Next, installation. “We’ve made it…up to 45% faster.”
Wel lichtelijk gejat van W7 wat vijf minuten daarvoor nog gebasht werdquote:
Is er dan achter de schermen wel wat veranderd? eigenlijk mis ik niks aan Finderquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef De_Hertog het volgende:
Finder: we love Finder. The user won’t see any changes.
Dat is dan weer jammer.
Tofquote:Mark Wilson:
Chinese Input Method, “It can be cumbersome.” Now you can spell out the characters with your trackpad.
1.7quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Safari is 7.8X faster at JavaScript than IE8 (Chrome is only 5X faster).
en firefox dan
Echt goed in sheets lezen ben je niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Safari is 7.8X faster at JavaScript than IE8 (Chrome is only 5X faster).
en firefox dan
Ik heb geen safari gehad. iTunes 8.2 is al een paar dagen uitquote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef Tomasso het volgende:
Safari 4 was vandaag toch al te downloaden? Heb vandaag iig een software update gehad met Safari 4, iTunes 8.2 etc.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef w00h00 het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de belangrijkste mededelingen tot nu toe?
Apple roeleertquote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef w00h00 het volgende:
Ik gebruik Spaces, Expose en de dock-foefjes anders dagelijks! Quick-view gebruik ik toch zeker elk uur meerdere keren.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Saai
Allemaal van die features die ik toch nooit zal gebruiken...
Owquote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb geen safari gehad. iTunes 8.2 is al een paar dagen uit
13" MBPquote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef w00h00 het volgende:
Second that.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gebruik Spaces, Expose en de dock-foefjes anders dagelijks! Quick-view gebruik ik toch zeker elk uur meerdere keren.
Ik gebruik geen spaces maar de rest toch zeker wel en vaakquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gebruik Spaces, Expose en de dock-foefjes anders dagelijks! Quick-view gebruik ik toch zeker elk uur meerdere keren.
Neh, hot-corners vind ik weer niks. Heeft er ook mee te maken dat ik VMWare veelal fullscreen gebruik, en ik het daarom vervloek.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen spaces maar de rest toch zeker wel en vaaksowieso, hot corners
Ik gebruik thuis nooit windows en ik van mijn werk een windows laptopquote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neh, hot-corners vind ik weer niks. Heeft er ook mee te maken dat ik VMWare veelal fullscreen gebruik, en ik het daarom vervloek.
billlion = miljard. 16 miljard GB geheugenlimiet bij 64-bits.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef vlam12 het volgende:
wat 16 biljoen ?
Dit IS toch Rev B?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Tijn het volgende:
Die 13" MBP wordt de vervanger van m'n PB 12".
De vraag is of ik het geduld kan opbrengen om te wachten tot rev B
Pff, geef het 2 jaarquote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
billlion = miljard. 16 miljard GB geheugenlimiet bij 64-bits.
Slim. Mijn rev A mag morgen weer naar de winkel toe.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Tijn het volgende:
Die 13" MBP wordt de vervanger van m'n PB 12".
De vraag is of ik het geduld kan opbrengen om te wachten tot rev B
Ze doen de presentatie in Amerika, wat denk je zelfquote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlands of Engelse billion
Nederlands natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze doen de presentatie in Amerika, wat denk je zelf
Nou ja, je hebt de 13" alu unibody MacBook. Die heet nog geen MBP maar is verder echt wel de voorganger van deze.quote:
Ja, maar die heeft nog geen FW en SD. Ik wacht toch liever ff tot er een keer een silent update is geweest waarin niks groots is veranderdquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt de 13" alu unibody MacBook. Die heet nog geen MBP maar is verder echt wel de voorganger van deze.
Nee, wel een 13" MacBook Rev A die een andere naam heeft gekregen nu. Derhalve Rev B MacBook zijnde, Rev A MBP zijnde. Maar net hoe je het wil bekijkenquote:
Een 62" ACD wordt ook aangekondigd dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef De_Hertog het volgende:
Can work within a window without closing Expose and bringing all windows back
Dat is best wel wow eigenlijk, gewoon werken in ge-exposede windows.
Mail het even naar Apple. Vlam12 gebruikt nooit Firewire, dus het kan er weer vanaf.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef vlam12 het volgende:
Waarom hebben ze firewire terug gezet op de macbook ??
Ik gebruik het toch nooit
Mja, ik denk toch dat in het 'don't buy Rev A' gebeuren deze als een Rev B wordt gezien. Het heeft waarschijnlijk hetzelfde mobo en dergelijke.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft nog geen FW en SD. Ik wacht toch liever ff tot er een keer een silent update is geweest waarin niks groots is veranderd
Omdat het beter is dan USB. FW800quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef vlam12 het volgende:
Firewire harddisks FTW.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef vlam12 het volgende:
Daarom.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef vlam12 het volgende:
Bril kopenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een 62" ACD wordt ook aangekondigd dan?
Ik kan op een 24" toch echt niet werken in Expose.
Het HOEFT niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een 62" ACD wordt ook aangekondigd dan?
Ik kan op een 24" toch echt niet werken in Expose.
Ik denk dat het teveel stroom kost. Op de laptops die nu te krijgen zijn met een bluray drive kun je niet eens een film kijken zonder een stopcontact op te zoeken.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
What about Blue Ray?
Dat komt vaak ook omdat de gehele hardware energieslurpend isquote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het teveel stroom kost. Op de laptops die nu te krijgen zijn met een bluray drive kun je niet eens een film kijken zonder een stopcontact op te zoeken.
Omdat het beter is dan USB. Of had ik dat al gezegd?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef vlam12 het volgende:
Zowat elke apparaat heeft als USB, dus waarom firewire ??
Het wordt daardoor alleen duurder
Wat is er nou weer mis met MS Office?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik niet met MS Office, Exchange of andere MS-meuk hoef te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |