quote:95.000 plaatsen in nieuwe Kuip
ROTTERDAM - Het nieuwe stadion van Feyenoord moet plaats gaan bieden aan 95.000 toeschouwers. Dat zei Peter van Gend, directeur van Siemens, tijdens een symposium donderdag in de huidige Kuip.
afbeelding vergroten De omgeving van de oude Kuip nu. Met het nieuwe stadion erbij, zijn meer wegen nodig. FOTO SANNE DONDERS
Van Gend: 'Je bent dan in één klap het grootste stadion van West-Europa. Op die manier trek je veel makkelijker sponsors en investeerders aan.
Je betaalt 600 miljoen voor een stadion met 80.000 plaatsen. Voor een relatief laag bedrag van 50 miljoen extra ben je direct hét stadion van West-Europa.
Het gaat erom hoeveel supporters je hebt. En daarmee zijn we nog steeds de grootste in Nederland. Maar 80000 is groot zat idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:43 schreef Sloggi het volgende:
Wat hebben wij, een subtopper (en dan ben ik nog positief), aan zo'n groot stadion?
Ajax heeft meer supporters, stond in de VI.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat erom hoeveel supporters je hebt. En daarmee zijn we nog steeds de grootste in Nederland. Maar 80000 is groot zat idd.
Waarom? Dat zijn niet allemaal betalende seizoenskaarthouders hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat erom hoeveel supporters je hebt. En daarmee zijn we nog steeds de grootste in Nederland. Maar 80000 is groot zat idd.
Ik denk dat hij het heeft over supporters die daadwerkelijk naar het stadion gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft meer supporters, stond in de VI.
Ajax heeft meer teletekstsupporters ja. Maar dat zal jij wel niet snappen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft meer supporters, stond in de VI.
http://www.european-footb(...)n/current/avened.htmquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het heeft over supporters die daadwerkelijk naar het stadion gaan.
Ja, Ajax geeft altijd 50.000 op. Ook al komen de helft van de SCC-houders niet opdagenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
http://www.european-footb(...)n/current/avened.htm
Niet weer die discussie aub.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
http://www.european-footb(...)n/current/avened.htm
Klopt, maar wat is belangrijker voor de financiën van een club ? Dat er 50.000 betalen voor een kaartje en er 30.000 van komen, of dat er 35.000 komen en betalen? De catering buiten beschouwing gelaten, want dat is variabel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, Ajax geeft altijd 50.000 op. Ook al komen de helft van de SCC-houders niet opdagen
Jawel hoor maar een onderzoek liegt nu eenmaal niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax heeft meer teletekstsupporters ja. Maar dat zal jij wel niet snappen.
Dat er 45.000 komen en betalen. Voor zowel de sfeer in het stadion als de financien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt, maar wat is belangrijker voor de financin van een club ? Dat er 50.000 betalen voor een kaartje en er 30.000 van komen, of dat er 35.000 komen en betalen? De catering buiten beschouwing gelaten, want dat is variabel.
Maar waar gaat het in dit geval nou om? Of er geld binnen komt of omdat er ruimte moet zijn voor toeschouwers om naar het stadion te komen? Feit is dat de Kuip beter gevuld is dan de ArenA.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt, maar wat is belangrijker voor de financiën van een club ? Dat er 50.000 betalen voor een kaartje en er 30.000 van komen, of dat er 35.000 komen en betalen? De catering buiten beschouwing gelaten, want dat is variabel.
Wel als het op feiten is gebaseerd die niet kloppen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor maar een onderzoek liegt nu eenmaal niet.
Alleen komt er niet voldoende geld binnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar waar gaat het in dit geval nou om? Of er geld binnen komt of omdat er ruimte moet zijn voor toeschouwers om naar het stadion te komen? Feit is dat de Kuip beter gevuld is dan de ArenA.
Een feit klopt altijd, anders is het geen feitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel als het op feiten is gebaseerd die niet kloppen.
Alsof dat aan de supporters ligtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen komt er niet voldoende geld binnen.
Jij noemt het een feit terwijl het niet kloptquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een feit klopt altijd, anders is het geen feit
D-K, je hebt helemaal gelijk jongenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij noemt het een feit terwijl het niet klopt![]()
![]()
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:23 schreef Kopbal het volgende:
Het stadion levert te weinig op inderdaad. Maar ik zit nog altijd liever in een volgepakte Kuip dan in een troosteloos betonnen geval waar er elke week weer mooie oranje/paars/whatever gekleurde stoeltjes te zien zijn.
Het gaat erom dat een groter stadion rendabel is, en dat het er vanaf hangt of je naar cijfertjes kijkt als club zijnde of letterlijk koppen gaat tellen. Cijfermatig gezien is 50.000 betalende toeschouwers beter dan 44.000 betalende toeschouwers, ongeacht hoeveel mensen er daadwerkelijk zitten. Dus als je een groter stadion gaat bouwen en je stijgt van 44.000 naar 60.000 vastbetalende toeschouwers of van 50.000 naar 80.000, maar daarvan komt de helft maar drie keer seizoen, het levert wel meer op dan die 60k. Ongeacht welke club welk voorbeeld in deze is, om het even los van de Ajax - Feyenoord discussie te trekken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar waar gaat het in dit geval nou om? Of er geld binnen komt of omdat er ruimte moet zijn voor toeschouwers om naar het stadion te komen? Feit is dat de Kuip beter gevuld is dan de ArenA.
De praktijk wijst uit dat een groter stadion altijd meer toeschouwers trekt. Al denk ik ook niet dat we 100.000 gaan redden, op die paar keer per jaar naquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Want die mensen denk niet ineens uit het niets, oh - er kunnen 100.000 man in, dan wil ik ook!
Zo werkt het inderdaad wel, hoe jammer dat ook is. Moet er niet aan denken, zo'n groot stadionquote:Al snap ik de redenering wel dat als je maar 50m bij moet leggen op 600m, dat je die keuze wel maakt. Als Feyenoord in staat is om het stadion zelf te exploiteren of iig te delen in de winst, gaat het wel enorm aantrekkelijk zijn voor allerlei soorten Europese evenementen.
Ik heb precies hetzelfde, heb totaal nog geen zin in het nieuwe seizoen, wanneer begint dat eigenlijk, vrij vroeg toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:30 schreef Happel het volgende:
Heb nog geen zin in volgend seizoen, ben het vorige nog aan het verwerken.
Idd, toen het Gelredome hier klaar was werd opeens iedereen voor Vitesse in de buurtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De praktijk wijst uit dat een groter stadion altijd meer toeschouwers trekt. Al denk ik ook niet dat we 100.000 gaan redden, op die paar keer per jaar na
[..]
Eind juli/begin augustus.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, heb totaal nog geen zin in het nieuwe seizoen, wanneer begint dat eigenlijk, vrij vroeg toch?
Als er bij Feyenoord 25.000 komen heb je meestal meer sfeer als dat er 45.00 komen,maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat er 45.000 komen en betalen. Voor zowel de sfeer in het stadion als de financien.
Mij lijkt persoonlijk 60.000 meer dan zat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:40 schreef Kopbal het volgende:
Belachelijk 100.000 plaatsen, ik zou zeggen 80.000 max.
Prima ambitie.quote:
Nee hoor, maar dat is een andere discussiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een feit klopt altijd, anders is het geen feit
Het trekt meer toeschouwers.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, toen het Gelredome hier klaar was werd opeens iedereen voor Vitesse in de buurt
Dat kost alleen maar meer geld.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:38 schreef Ritmo het volgende:
95.000 is wel heel extreem veel. Zou je niet eerst met 70.000 beginnen om daarna eventueel uit te breiden?
Dat klopt, maar dat is omdat hun stadion anders te lang niet beschikbaar is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:25 schreef Ritmo het volgende:
Denk dat dat wel meevalt toch? Twente en AZ doen het ook in fases.
Is het speelschema al bekend dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:06 schreef Kopbal het volgende:
Eerste wedstrijd NEC thuis, tweede wedstrijd Vitesse uit. Bron: de Gelderlander
Alles thuis op zaterdagavond zou mijn voorkeur hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hmm, ik had Twente en AZ thuis liever op de zaterdagavond gehad.
Denk dat je die beter wel kan missen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:10 schreef FrankyMcG het volgende:
MOOI! In tegenstelling tot vorig jaar mis ik dit jaar niet de Klassieker tijdens mijn vakantie...
quote:
Jij bent toch diegene die zegt dat Feyenoord bij de eerste vijf moet eindigen? Waarom geloof je dan nooit in overwinningen en denk je altijd dat ze verliezen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs als we alle wedstrijden daarvoor dik winnen zal het tegen Ajax wel weer ineenstorten.
Tegen PSV, Twente en AZ zie ik gewoon goede kansen hoor. Maar Ajax blijft gewoon een geval apart, zelfs in ons meest goede jaren vernederen we die nooit. De wil is er bij ons bijna nooit ofzo, bij hen altijd.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene die zegt dat Feyenoord bij de eerste vijf moet eindigen? Waarom geloof je dan nooit in overwinningen en denk je altijd dat ze verliezen?Dat strookt niet met elkaar.
Vorig jaar was ajax-thuis de enige wedstrijd dat we WEL de wil hadden...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tegen PSV, Twente en AZ zie ik gewoon goede kansen hoor. Maar Ajax blijft gewoon een geval apart, zelfs in ons meest goede jaren vernederen we die nooit. De wil is er bij ons bijna nooit ofzo, bij hen altijd.
Klopt, dat was een uitzondering. Maar zelfs toen hadden we een dubieuze penal nodig om gelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ajax-thuis de enige wedstrijd dat we WEL de wil hadden...
Dat is waar, maar ik acht winst nooit onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, dat was een uitzondering. Maar zelfs toen hadden we een dubieuze penal nodig om gelijkte spelen. Je had toen die gasten in de eerste helft al op een 3-0 achterstand moeten zetten.
de laatste 2 jaar waren we thuis tegen die neuzen gewoon beter.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs als we alle wedstrijden daarvoor dik winnen zal het tegen Ajax wel weer ineenstorten.
Alleen vergaten we te winnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
de laatste 2 jaar waren we thuis tegen die neuzen gewoon beter.
Zo goed zijn ze gewoon niet, accepteer dat nou.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, dat was een uitzondering. Maar zelfs toen hadden we een dubieuze penal nodig om gelijkte spelen. Je had toen die gasten in de eerste helft al op een 3-0 achterstand moeten zetten.
Klopt maar Ajax was nog dramatischer. Bovendien accepteer ik niet dat de bestverdiendende spelers van Nederland geen extra stap willen zetten om het af te maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zo goed zijn ze gewoon niet, accepteer dat nou.
Ze kunnen niet beter. Of ze nu een stap meer zetten of niet...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt maar Ajax was nog dramatischer. Bovendien accepteer ik niet dat de bestverdiendende spelers van Nederland geen extra stap willen zetten om het af te maken.
Dan accepteer je het maar niet. Ze hebben die wedstrijd alles gegeven, maar het totaalplaatje was niet goed genoeg om de nodige kansen te krijgen en die verder af te maken. Dat is niet omdat ze toen geen zin hadden om te scoren, maar omdat ze gewoon niet de collectieve kwaliteit hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt maar Ajax was nog dramatischer. Bovendien accepteer ik niet dat de bestverdiendende spelers van Nederland geen extra stap willen zetten om het af te maken.
quote:Lucius kan naar Grieks Larissa
ROTTERDAM - Theo Lucius is in beeld bij de Griekse club Larissa. De verdediger, die bij Feyenoord zijn aflopende contract niet verlengd zag worden, heeft wel oren naar een buitenlands avontuur.
Lucius kan bij de Griekse nummer vijf een meerjarig contract ondertekenen.
Hier het concept-programma op Sportwereld.quote:Been debuteert tegen oude club
ZEIST - SC Heerenveen opent in het nieuwe seizoen de competitie in de eredivisie. De bekerwinnaar uit Friesland ontvangt Roda JC op vrijdag 31 juli.
Dat blijkt uit het conceptprogramma dat de KNVB vrijdag naar de clubs heeft gestuurd en dat volgens plan komende week definitief wordt vastgesteld.
Landskampioen AZ begint met een uitwedstrijd, zaterdag 1 augustus tegen Heracles Almelo. De ’Grote Drie’ (Ajax, PSV, Feyenoord) trappen zondag 2 augustus af. Ajax speelt uit bij FC Groningen, PSV krijgt VVV-Venlo op bezoek en Feyenoord neemt het in De Kuip op tegen NEC, de voormalige club van de nieuwe trainer Mario Been.
Het beoogde competitieschema voor de eredivisie wordt dinsdag nog besproken door vertegenwoordigers van de politie, gemeenten en clubs. ,,Het ziet er goed uit, de meeste knelpunten zijn opgelost,’’ liet competitieleider Bert van Oostveen van de KNVB zaterdag weten. ,,Alleen met NEC zijn er nog wat problemen in de maand augustus. Verder is er weinig tegenwind.’’
Van Oostveen heeft voor de eerste divisie een competitieschema voor negentien clubs opgesteld. Hij heeft Fortuna Sittard niet in het programma opgenomen, omdat de Limburgse club geen proflicentie meer heeft. Komende woensdag doet de rechtbank in Utrecht uitspraak in het kort geding dat Fortuna Sittard tegen de maatregel van de KNVB heeft aangespannen.
,,Ik heb geen schaduwprogramma voor de Jupiler League opgesteld,’’ gaf Van Oostveen aan. ,,Als Fortuna als twintigste club alsnog aan het schema moet worden toegevoegd, gaat waarschijnlijk het hele programma op de schop. Pas op 24 juni komt de rechtbank in Utrecht met een uitgebreide toelichting op het vonnis. Wellicht moeten we tot die tijd wachten voordat we daadwerkelijk met een nieuw schema aan de slag gaan.’’
De eerste klassieker tussen Ajax en Feyenoord is op zondag 1 november in de ArenA. Een week eerder gaat de Amsterdamse ploeg op bezoek bij AZ. De eerste topper van het seizoen is PSV - Ajax op 16 augustus.
Het nieuwe seizoen gaat traditiegetrouw van start met de strijd om de Johan Cruijff Schaal, op zaterdag 25 juli tussen landskampioen AZ en bekerwinnaar SC Heerenveen in de Arena.
Het beoogde speelschema voor de eerste speelronde in de eredivisie: 31 juli: SC Heerenveen - Roda JC’s 1 augustus: Heracles Almelo - AZ, Willem II - Vitesse, Sparta - FC Twente, RKC Waalwijk - FC Utrecht’s 2 augustus: ADO Den Haag - NAC Breda, Feyenoord - NEC, PSV - VVV-Venlo, FC Groningen - Ajax. (ANP)
quote:Hele Europese voetbaltop achter Castaignos aan
De pas 16-jarige talentvolle Luc Castaignos staat inmiddels in de belangstelling van de gehele Europese voetbaltop. De Telegraaf meldt vandaag dat na Arsenal en Liverpool, nu ook Real Madrid, Inter Milaan en Bayern Munchen zich hebben gemeld bij zaakwaarnemer Arie Treffers.
Castaignos zelf heeft aangegeven het liefst naar Arsenal te willen gaan en de Londense club wil zelf ook ver gaan om het talent in te lijven. Zelfs Arsene Wenger zal eraan te pas gaan komen om de jeugd-international te contracteren.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef Happel het volgende:
Nu hopen dat Feijenoord er een goede deal uit weet te slaan.
toch het jaarsalaris van Landzaat en deels Makaay.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:47 schreef Kopbal het volgende:
Waarschijnlijk nemen ze genoegen met 2,5 miljoen en een oefenwedstrijd.
Dat vind ik toch al aardig wat als bod op zo'n jochiequote:'ManU biedt miljoenen voor Castaignos'
De strijd om de handtekening van Luc Castaignos wordt heviger en heviger. Volgens het Engelse dagblad The People heeft Manchester United een bod van 4,7 miljoen euro uitgebracht op het jonge talent van Feyenoord.
Manchester United ontvangt spoedig zeer waarschijnlijk maar liefst 94 miljoen euro voor Cristiano Ronaldo, die naar Real Madrid vertrekt. De club van trainer Sir Alex Ferguson heeft daardoor miljoenen te besteden, waarvan er een paar naar Feyenoord zouden moeten gaan.
De zestienjarige Castaignos werd eerder al in verband gebracht met concrete interesse van Arsenal, de club die bovendien zijn voorkeur zou hebben. Daarnaast zouden ook Liverpool, Real Madrid, Internazionale, Bayern München en TSG 1899 Hoffenheim zich bij zaakwaarnemer Arie Treffers hebben gemeld.
Voetbalprimeur
En als het echt zoveel clubs zijn dan mogen ze lekker tegen elkaar opbiedenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef Happel het volgende:
Lijkt me duidelijk, die zijn we kwijt. Nu hopen dat Feijenoord er een goede deal uit weet te slaan.
Of gewoon capabele mensen in dienst nemen, maar dat schijnt niet te kunnenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:48 schreef Lastpost het volgende:
Kunnen ze de transferonderhandeling niet uitbesteden aan een extern bureau trouwens? Weet je zeker dat je nog wat verdient.
Dan krijgen we meer voor een 17-jarige speler van de B1 dan van het grootste talent ook, die nu in de spits bij Arsenal staat...quote:Op maandag 15 juni 2009 10:21 schreef stame het volgende:
[..]
Dat vind ik toch al aardig wat als bod op zo'n jochie
Inderdaad, denk er precies zo over.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Ruud het volgende:
Ik zeg: niet verkopen, tenzij er een club 10 miljoen biedt.
Of hopen dat Real Madrid langskomt, met hun transferbeleid kun je zo 20 miljoen vragenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Ruud het volgende:
Dus na 10 wedstrijden dat we dan 10 euro krijgen??quote:Op maandag 15 juni 2009 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hopen dat Real Madrid langskomt, met hun transferbeleid kun je zo 20 miljoen vragen.
Maar anders zou ik er op zijn minst toch wel wat prestatiebonussen bij vragen. Dus na x gespeelde wedstrijden een bonus van x euro voor Feyenoord.
Zoietsquote:Op maandag 15 juni 2009 13:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus na 10 wedstrijden dat we dan 10 euro krijgen??
Die Perez is er gek genoeg voor jaquote:Op maandag 15 juni 2009 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hopen dat Real Madrid langskomt, met hun transferbeleid kun je zo 20 miljoen vragen.
Idd. Op zich zou ik het wel prima vinden als dat betekent dat er aankopen gedaan kunnen worden, maar ik ben alleen maar bang dat Been voor ¤4,5 miljoen Cissé gaat halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
4,5 miljoen.Kunnen we weer een dag de salarissen van Landzaat en Makaay betalen.
Maar als die jongen nu echt weg wilt en Feyenoord houdt hem tegen loopt hij over 2 jaar ofzo voor niks de deur uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Ruud het volgende:
dat dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd. Op zich zou ik het wel prima vinden als dat betekent dat er aankopen gedaan kunnen worden, maar ik ben alleen maar bang dat Been voor ¤4,5 miljoen Cissé gaat halen.
Het wordt steeds gekker, straks vertrekken spelers op hun 14e al. Dat moet je niet gaan toelaten.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar als die jongen nu echt weg wilt en Feyenoord houdt hem tegen loopt hij over 2 jaar ofzo voor niks de deur uit.
Je hebt vrij weinig keus hé.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker, straks vertrekken spelers op hun 14e al. Dat moet je niet gaan toelaten.
In elk geval een duidelijk signaal afgeven door hem niet te laten gaan.quote:
Laat een andere club van naam maar een statement maken, als je hier miljoenen voor kunt pakken moet je dat vooral doen en het is echt naïef om te denken dat die jongen na z'n 3 jarige contract nóg bij onze club rondloopt als ie aanbiedingen van alle topclubs in het buitenland ontvangt.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In elk geval een duidelijk signaal afgeven door hem niet te laten gaan.
Maar vooral de FIFA moet ingrijpen wat dit betreft. En ja, Nederland haalt ook jochies uit Afrika, maar het verschil is dat die er scholing voor krijgen.
Ja joh, laten we Wijnaldum dan ook maar meteen voor 6 miljoen verkopenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef heiden6 het volgende:
Mensen die roepen dat een compleet armlastig Feyenoord een bod van 4,7 miljoen op een jongen van 16 gewoon even moet weigeren missen volgens mij elke realiteitszin.
Inderdaad. Verkopen en hopen dat je nog een bepaald percentage van een toekomstige transfersom kunt bedingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef heiden6 het volgende:
Mensen die roepen dat een compleet armlastig Feyenoord een bod van 4,7 miljoen op een jongen van 16 gewoon even moet weigeren missen volgens mij elke realiteitszin.
Een speciaal KNVB-beker tenue ofzo?quote:Feyenoord krijgt een geel derde tenue
Feyenoord zal het komende seizoen spelen in shirts van de nieuwe kledingsponsor Puma. Naast de gebruikelijke thuis- en uitshirts, zal de Rotterdamse club ook een geel derde tenue tot haar beschikking hebben. Op de internetwinkel Voetbalshop.nl is dit shirt al te bestellen (leverbaar vanaf 19 juni). Bij het desbetreffende artikel staat een concept tekening van het tricot (foto).
Het is nog niet bekend in wat voor wedstrijden de ploeg van Mario Been in het gele shirt zal afwerken, aangezien er geen Europees voetbal word gespeeld. Op de site worden alle drie de shirts aangeboden voor 49,95 euro (junior) en 69,95 euro (senior).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |