Haha ja oke, daar heb je een goed puntquote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
Ligt wel een beetje aan met wie hoor. Liever niet met KF
Geen idee nogquote:Op maandag 8 juni 2009 14:46 schreef vencodark het volgende:
![]()
Enne, als reactie op je post later, ga je me smsjes sturen?
dat zijn mensen die niet door hebben dat de economie ietsie pietsie is ingestort.... gewoon negerenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer, die reactie van mensen als je zegt dat je WW aangevraagd hebt..: "Als je wil werken, dan kan je werken"
Dat vind ik gemeen Ripquote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan met wie hoor. Liever niet met KF
Ik kan er niet zo goed tegen. Wat denken ze, dat ik ineens kan rondkomen van post bezorgen of achter de kassa werken?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
niet op ingaan. jij hebt het weloverwogen aangevraagd. het is je terugvaloptie en als mensen dat niet snappen... jammer de pammer!
Helemaal omdat ze zelf ook niet in die situatie zitten. Lekker makkelijk praten. Ik maak er liever ook geen gebruik van en daar doe ik ook mijn best voor..quote:Op maandag 8 juni 2009 14:49 schreef Jannuk het volgende:
Been there, done that. Heel herkenbaar, mensen snappen niet helemaal dat je ook nog afhankelijk bent van een nieuwe werkgever
Pfff, dat zal hier wel helemaal zo zijn… Ik ben benieuwd, bel morgen voor een afspraak.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:50 schreef Feitosa het volgende:
Gesprek bij mij was beamerpresentatie met 20 man. Zo erg is het nu.
Er komen hier kennelijk zo,n 500 aanvragen per week aan.
Nou ja, daar was haar reactie niet eens om bedoeld. Het ging om "aan het werk blijven"quote:Op maandag 8 juni 2009 14:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat zijn mensen die niet door hebben dat de economie ietsie pietsie is ingestort.... gewoon negeren
Aah dat is rotquote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Ofresca het volgende:
Heb zojuist een algeheel sportverbod opgelegd gekregen van de fysiotherapeut. Verdomme.
dan zeg je terug: ja dat is waar, er is altijd werk. betaal jij mijn huur?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen. Wat denken ze, dat ik ineens kan rondkomen van post bezorgen of achter de kassa werken? :’)
[..]
Helemaal omdat ze zelf ook niet in die situatie zitten. Lekker makkelijk praten. Ik maak er liever ook geen gebruik van en daar doe ik ook mijn best voor..
[..]
Pfff, dat zal hier wel helemaal zo zijn… Ik ben benieuwd, bel morgen voor een afspraak.
[..]
Nou ja, daar was haar reactie niet eens om bedoeld. Het ging om "aan het werk blijven"
Ja vertel eens Rip. Hij is toch niet te jong of te dom voor je?quote:
Geen idee, ik vind je niet relaxed genoeg en dan moet ik zo'n onzeker patsertje gaan vertellen dat ie het echt goed doet. Of zo.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Ofresca het volgende:
Heb zojuist een algeheel sportverbod opgelegd gekregen van de fysiotherapeut. Verdomme.
Dat zal het toch niet zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja vertel eens Rip. Hij is toch niet te jong of te dom voor je?
dat is wel heul kak!!! jammer hee!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Ofresca het volgende:
Voor altijd? Of tijdelijk?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Ofresca het volgende:
gato = kat zover ik weet.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Feitosa zat zeker naar een beamer-presentatie te kijken.
Zeg Feitosa, er zit hier een Braziliaanse op kantoor en die zegt telkens gustoso en kato (of zoiets) tegen me. Wat is dat?
Hey , kletskous.quote:
Tot het weer beter gaat. Maar ik zit waarschijnlijk wel voor de komende 2 tot 6 maanden aan fysio vast.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tot het weer beter gaat. Maar ik zit waarschijnlijk wel voor de komende 2 tot 6 maanden aan fysio vast.
Dus jij bent er zo een die er niet eerlijk over is of de andere het wel of niet goed doetquote:Op maandag 8 juni 2009 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind je niet relaxed genoeg en dan moet ik zo'n onzeker patsertje gaan vertellen dat ie het echt goed doet. Of zo.
Maar goed, ik ben toch te oud voor je
Hiquote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef Murmeli het volgende:
hoi kluts!
hey venco, hoe gaat het met studeren?
Nope.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ook paardrijden gaat niet meer?
Beterschap.quote:
Oh dat gaat best de goede kant op dusquote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hi![]()
Zit aan de 7 pagina's.1 na laatste onderdeeltje denk ik. En dan nog conclusie. Ongeveer 2300 woorden geschreven.
Ziekjes? Wel beter worden he?quote:
Kut zegquote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Ofresca het volgende:
Lekker hoor, welke spelletjes erbij?quote:
Ik ben nooit ziek, dus was ook niet van plan om dit lang vol te houden.quote:
Besef je dat je nu eigenlijk zegt dat ik zou moeten liegen?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een die er niet eerlijk over is of de andere het wel of niet goed doet![]()
?
je merkt toch wel gauw genoeg of ieamnd vindt dat je er niets van kan? dan gaan ze er als een dooie pier bijliggenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een die er niet eerlijk over is of de andere het wel of niet goed doet![]()
?
Goed zo, al zal ik er voor de zekerheid maar iets met fruit bijdoen na het eten?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek, dus was ook niet van plan om dit lang vol te houden.
VET!!!!quote:
Dit gaat vast over seks.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je merkt toch wel gauw genoeg of ieamnd vindt dat je er niets van kan? dan gaan ze er als een dooie pier bijliggen
goed hoor! alleen ik zit steeds te fokken tijdens het werk. dat is niet zo goed natuurlijk!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, beetje op dreef zijn he.
Oh en hoe ist natuurlijk met jou.![]()
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed hoor! alleen ik zit steeds te fokken tijdens het werk. dat is niet zo goed natuurlijk!
Kill Zone en heb Little Big Planet voor mn huisgenootje gekocht.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker hoor, welke spelletjes erbij?.
Ik eet zelden fruit, maar vooruit.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed zo, al zal ik er voor de zekerheid maar iets met fruit bijdoen na het eten?.
Vandaar dat je ziek bent, veel te gezondquote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet zelden fruit, maar vooruit.
Heb trouwens toevallig gister een hele meloen in mn eentje gegeten.
Cool!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
VET!!!!![]()
Ik geef m,n Nick wel ff door , dan kan je me op de friendslist zetten.
Denk het ook ja, moet ik ook gewoon niet doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vandaar dat je ziek bent, veel te gezond
het hoeft niet hoor, iets anders gezonds mag ook, spinazie-avocado-salade met pijnboompitjes ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet zelden fruit, maar vooruit.
Heb trouwens toevallig gister een hele meloen in mn eentje gegeten.
Vlekken zijn weg hoor.quote:
gatver avocadoquote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hoeft niet hoor, iets anders gezonds mag ook, spinazie-avocado-salade met pijnboompitjes ofzo.
Nah ja massage natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Fokken tijdens werk.. het zou verboden moeten worden![]()
Merk wel dat op het werk aan m'n scriptie werken geen zin heeftVanavond in bed er maar weer mee aan de slag.
Geloof dat dat ook gewoon met een USB aansluiting isquote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool!
Weet iemand trouwens of de PS2 mics voor Singstar ook te gebruiken zijn op de PS3?
Als een man het voor me maakt eet ik vrijwel alles.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hoeft niet hoor, iets anders gezonds mag ook, spinazie-avocado-salade met pijnboompitjes ofzo.
Ik welquote:Op maandag 8 juni 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Besef je dat je nu eigenlijk zegt dat ik zou moeten liegen?
Nou moet je het me natuurlijk ook weer niet te makkelijk makenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als een man het voor me maakt eet ik vrijwel alles.
volgens mij is Cue na de massage+ zo uitgeput dat ze in slaap dondert en helemaal niet meer aan haar studie denktquote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja massage natuurlijk.Misschien kan ie je helpen met huiswerk.
Ho, ik zou lief zijn vandaag.![]()
Editterquote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
Nah ja massage natuurlijk.Misschien kan ie je helpen met huiswerk.
Ho, ik zou lief zijn vandaag.![]()
Denk het wel, weet het niet zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool!
Weet iemand trouwens of de PS2 mics voor Singstar ook te gebruiken zijn op de PS3?
killzone2 bijna uitgespeeltquote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kill Zone en heb Little Big Planet voor mn huisgenootje gekocht.
want sony kan je natuurlijk vergelijken met nintendoquote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geloof dat dat ook gewoon met een USB aansluiting is
De accesoires van mijn gamecube deden het ook op mijn Wii, dus zal probably wel werken
Haha, zou goed kunnen. Maar das is ze wel ontspannen en dr hoofd leeg. Dan kan je soms het beste werken. En anders help ik haar wel herinneren.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij is Cue na de massage+ zo uitgeput dat ze in slaap dondert en helemaal niet meer aan haar studie denkt
Ja, zult wel zien. En anders nog wat langer in spanning zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Editter
Maar tot nu toe niks gehoord, dus is nog afwachten
Ik ben gewoon van de oldschool Hollandse pot met een twist.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou moet je het me natuurlijk ook weer niet te makkelijk maken.
Wat is je lievelingseten, hoeft niet perse 1 gerecht te zijn, genre zeg maar.
nee je moet mensen na de sex niet storen met huiswerk. na de sex moet je nagenietenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zou goed kunnen. Maar das is ze wel ontspannen en dr hoofd leeg. Dan kan je soms het beste werken. En anders help ik haar wel herinneren.
Massage.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee je moet mensen na de sex niet storen met huiswerk. na de sex moet je nagenieten
Speel meestal multiplayer. Laatst weer ff opnieuw begonnen met de campaign tijdens een gameavond met vrienden.quote:
Daar is ook wel iets leuks mee te doen hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van de oldschool Hollandse pot met een twist.
Mijn mams maakte vroeger altijd buitenlands eten, dus ik ben echt dol op regular hollands.
denk dat ik online geen kans maakquote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Speel meestal multiplayer. Laatst weer ff opnieuw begonnen met de campaign tijdens een gameavond met vrienden.
I know, want ik kook zelf ook graag. En NL-food hoeft niet saai te zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is ook wel iets leuks mee te doen hoor.
Nu met andere dingenquote:
Een hele goeie eigenschap in een vrouw, dat geneuzel met tofu etcquote:Op maandag 8 juni 2009 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
I know, want ik kook zelf ook graag. En NL-food hoeft niet saai te zijn.
Ik lust een hoop wel. Als er maar genoeg vlees inzit, want ik ben verre van vegetarisch.
Ik zeg toch 'waarschijnlijk' doosquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
want sony kan je natuurlijk vergelijken met nintendoneen dus
maar geen idee of ze op ps3 werken
quote:
Geen Braziliaan? Waarom noem je jezelf dan naar een Braziliaanse freefighter? Een goeie en spectaculaire, dat wel, maar toch.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:01 schreef Feitosa het volgende:
gato = kat zover ik weet.
Maar ik ben geen braziliaan, kan je beter aan B vragen.
Maar maar maar...Cue zou niet tegen me jokkebrokken.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
JIJ bent naief!!!
open je ogen venco....![]()
Als ik uit eten ga dan ga ik het liefst naar iets waar ze steaks van een pond serveren, die ik dan ondanks mijn kleine maagje helemaal opkrijg, dus ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een hele goeie eigenschap in een vrouw, dat geneuzel met tofu etc.
Maar dus ook wel gewoon lekker stukje houtskoolgegrilde argentijnse steak?
Ik koop enkel spellen voor de online multiplayer. BT headsetje op en gaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat ik online geen kans maak
moet me ps3 weer es online gooien....
Maar ze heeft wel gelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
JIJ bent naief!!!
open je ogen venco....![]()
ze liegt ook niet... ze is ook naief en houdt alle opties openquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar maar maar...Cue zou niet tegen me jokkebrokken.![]()
En ik ben niet naïef.![]()
Gozer, ik heb de godganse avond zitten googlen adhv die info op Bol.com. Net Playstation maar gebeld, en ja, ze zijn gewoon compatible.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
En voor de luie batsen hier
http://www.bol.com/nl/p/g(...)004547012/index.html
Er staat PS2/PS3dus werkt gewoon
Goed zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Goeie werkdag
Hoest met jou? een uur geleden was je er nog niet
Gister was het mijn scriptie.. vandaag de majoorquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waar die gister mee vol zat en waar die vandaag mee vol zit
En geen antwoord terug - wie zwijgt stemt toequote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik uit eten ga dan ga ik het liefst naar iets waar ze steaks van een pond serveren, die ik dan ondanks mijn kleine maagje helemaal opkrijg, dus ja.
dusssssquote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister was het mijn scriptie.. vandaag de majoor
Moet je daarvoor net als met die xbox 360 ook zo'n abbo hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik koop enkel spellen voor de online multiplayer. BT headsetje op en gaan.
Naïef is geen tof woord.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ze liegt ook niet... ze is ook naief en houdt alle opties open
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Chagrijnig, de reden staat eerder in dit topic. Mag tijdelijk niet meer sporten van de fysio.
wat is er?quote:
Binnenkort maar eens samen steakje eten dus.quote:
De majoor... leg eens uitquote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister was het mijn scriptie.. vandaag de majoor
Was nog aan het na lezenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
En geen antwoord terug - wie zwijgt stemt toe
Waarom niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen Braziliaan? Waarom noem je jezelf dan naar een Braziliaanse freefighter? Een goeie en spectaculaire, dat wel, maar toch.
Ik bedoel het niet zo hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gozer, ik heb de godganse avond zitten googlen adhv die info op Bol.com. Net Playstation maar gebeld, en ja, ze zijn gewoon compatible.
Retorische vraag neem ik aanquote:Op maandag 8 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Was nog aan het na lezen
Maar je hebt het meestal wel door wanneer iemand iets wel of niet leuk vindt, duh![]()
Maar ik vroeg me af wanneer jij iets niet lekker vindt, diegene vraagt hoe jij het vindt, of je dan gaat liegen of gewoon eerlijk bent ?
heeft hier vaak genoeg gestaanquote:
geen abo voor ps3quote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet je daarvoor net als met die xbox 360 ook zo'n abbo hebben?
Of gaat het gewoon via je adsl / wifi ?
Ze wilt iemand die dat niet vraagt zegt ze, lees toch eensquote:Op maandag 8 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
Maar ik vroeg me af wanneer jij iets niet lekker vindt, diegene vraagt hoe jij het vindt, of je dan gaat liegen of gewoon eerlijk bent ?
Grappig, net het liedje 'tell me lies, tell me sweet little lies' op de radioquote:
Mannen die achteraf gaan vragen of ze geweldig in bed zijn of niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Was nog aan het na lezen
Maar je hebt het meestal wel door wanneer iemand iets wel of niet leuk vindt, duh![]()
dubieus dat ik aan m'n scriptie dacht?quote:
laat dat "je" maar weg danquote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens samen steakje eten dus.
Nu douchen. Kijken of ik me daar een beetje fris en fruitig van ga voelen.
Preciesquote:Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dubieus dat ik aan m'n scriptie dacht?
Venco?quote:
Joh, het is mij zelf al meerdere keren gebeurt dat een meisje iets vroeg als "vind / vond je het wel lekker ? " \quote:Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ze wilt iemand die dat niet vraagt zegt ze, lees toch eens
vragen of je het fijn vindt is puberaal. gewoon ervanuit gaan dat ze het fijn vindt en het anders gweoon wel zegt.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Was nog aan het na lezen
Dan moet je wel 30 topics terug denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou ik maak er maar een fantasie verhaal van, ga niet alles nog even terug lezen
Das een twijfelachtig antwoord.quote:
Geheel gratis bij playstation. Wifi zit ingebouwd.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet je daarvoor net als met die xbox 360 ook zo'n abbo hebben?
Of gaat het gewoon via je adsl / wifi ?
bij pubersex is dat ook zo. bij volwassenensex niet... daar heb je als het goed is al genoeg geoefend zodat je leert elkaar een beetje aan te voelen enzoquote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Joh, het is mij zelf al meerdere keren gebeurt dat een meisje iets vroeg als "vind / vond je het wel lekker ? " \
En ja, ik ben dan altijd eerlijk![]()
de pc aansluiten op het grote scherm?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:34 schreef Feitosa het volgende:
BT toetsenbord erbij om te kunnen internetten via de ingebouwde webbrowser. Youtube is wel erg leuk op zo,n groot scherm.
Ja, nu niet denken dat ik dat vraag als ik met iemand naar bed ga / ben geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vragen of je het fijn vindt is puberaal. gewoon ervanuit gaan dat ze het fijn vindt en het anders gweoon wel zegt.
voordat je rare dingen gaat denken :quote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou ik maak er maar een fantasie verhaal van, ga niet alles nog even terug lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
En wanneer veranderd puberseks naar volwassenenseks?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bij pubersex is dat ook zo. bij volwassenensex niet... daar heb je als het goed is al genoeg geoefend zodat je leert elkaar een beetje aan te voelen enzo
HDMI kabelquote:
e zoals Murm zei.. ik hou alle opties openquote:Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef vencodark het volgende:
Das een twijfelachtig antwoord.
Het gaat me er trouwens niet echt om of ik gelijk heb hoor.Murm en ik hebben geen weddenschap afgesloten.
![]()
als je genoeg hebt geoefend....quote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wanneer veranderd puberseks naar volwassenenseks?
ja dat gebeurt wel es..... daar word ik erg sjaggerijnig van... slechte sexquote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef kingmob het volgende:
Achja, soms heb je wel eens kutseks om de een of andere reden. Dan zeg ik wel iets van, "nou, dat was 'm niet vandaag geloof ik" oid.
Vind ik heel erg meevallen. Heb eerder problemen met het geluid.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
HDMI kabel![]()
Die resolutie is wel kut vind ik
OMG!!! wat dacht ze? dat je lul een kaneelstok is ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef KudFokker het volgende:
Nja ben ook een keer gepijpt door een meisje die dat deed met haar tanden
Toen heb ik haar ook gezegd dat ze het anders moest doen
Nog erger als het een one night stand isquote:Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef Murmeli het volgende:
ja dat gebeurt wel es..... daar word ik erg sjaggerijnig van... slechte sex
wat bedoel je er eigenlijk mee? dat zij tegenviel? of dat je er zelf niks van bakt?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nog erger als het een one night stand is
Iedereen moet het toch leren?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OMG!!! wat dacht ze? dat je lul een kaneelstok is ofzo?
tering...dom wijf!
edit: ik had dr gewoon een dreun tegen dr hoofd gegeven, zo van joh opzouten!
Ja dat geluid is niet super neequote:Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ik heel erg meevallen. Heb eerder problemen met het geluid.
die zijn altijd slecht. daarom doe ik daar niet meer aanquote:Op maandag 8 juni 2009 15:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nog erger als het een one night stand is
Heb hier een Athlon 2800, da,s een geupgrade frikadel. 1080P kan ik al niet eens streamen.quote:
Nja ik wachte het eerst even af in de hoop dat ze het zelf zou verbeteren, maar na een paar minuten pijn aan mijn dop moest ik er wat van zeggen...quote:Op maandag 8 juni 2009 15:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OMG!!! wat dacht ze? dat je lul een kaneelstok is ofzo?
tering...dom wijf!
edit: ik had dr gewoon een dreun tegen dr hoofd gegeven, zo van joh opzouten!
Beide, al heb ik natuurlijk meer ervaring met dat zij tegenvielquote:Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
wat bedoel je er eigenlijk mee? dat zij tegenviel? of dat je er zelf niks van bakt?
Ik heb wel een keer gehad dat ze aan het vissen was of d,r kont wel mooi was e.d.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef kingmob het volgende:
Achja, soms heb je wel eens kutseks om de een of andere reden. Dan zeg ik wel iets van, "nou, dat was 'm niet vandaag geloof ik" oid.
Nietus, ik heb 1 echt goede gehad! (of dat het waard is...)quote:Op maandag 8 juni 2009 15:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die zijn altijd slecht. daarom doe ik daar niet meer aan
qftquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Kluts het volgende:
In short, ik ben niet vies van praten over sex, maar achteraf is te laat.
Aanwijzingen of tips geven tijdens de sex is dan handiger naar mijn idee.
En mits juist gebracht kan het ook nog eens leuk zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Kluts het volgende:
In short, ik ben niet vies van praten over sex, maar achteraf is te laat.
Aanwijzingen of tips geven tijdens de sex is dan handiger naar mijn idee.
Ik ken een uitzondering op deze regelquote:Op maandag 8 juni 2009 15:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die zijn altijd slecht. daarom doe ik daar niet meer aan
Als je dat hoort is het al te laatquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gehad dat ze aan het vissen was of d,r kont wel mooi was e.d.
Had ik zoiets van wtf , onzeker ofzo?
wow, het was een vrouwquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gehad dat ze aan het vissen was of d,r kont wel mooi was e.d.
Van die vrouwen die sex hebben met het licht uit en een t-shirt aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, maar het was een one night stand.quote:
Heel kort:quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen over het lichaam nu doorgaans onzekerder dan mannen?
Omdat wij er vaak meer op afgerekend worden. Als vrouw hoor je nou eenmaal aantrekkelijk en gewild te zijn. Denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Baz Luhrman zou daar over zingen/zeggen:quote:
Mannen ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat wij er vaak meer op afgerekend worden. Als vrouw hoor je nou eenmaal aantrekkelijk en gewild te zijn. Denk ik.
Onzin - vrouwen hebben het juist veel makkelijker dan mannen - als alles er maar op en aan zit zijn mannen niet zo moeilijk tochquote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat wij er vaak meer op afgerekend worden. Als vrouw hoor je nou eenmaal aantrekkelijk en gewild te zijn. Denk ik.
Nou... Dat is ook weer per man andersquote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onzin - vrouwen hebben het juist veel makkelijker dan mannen - als alles er maar op en aan zit zijn mannen niet zo moeilijk toch
Tja, ze zijn duidelijk gevoeliger voor de media en mening van derden. Niet dat mannen dat niet hebben, maar die kunnen het beter relativeren lijkt het en vallen je vooral minder standvastig lastig met die onzekerheid.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat lief! Dank je Jannuk.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Jannuk het volgende:
@ Ofresca: lees net dat je niet meer mag sporten. Das kut!!en knuffel
Dat klopt. Maar omdat het moeten is zijn we er toch vaak onzeker over.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onzin - vrouwen hebben het juist veel makkelijker dan mannen - als alles er maar op en aan zit zijn mannen niet zo moeilijk toch
Das een mooie ja. Ripley schreef al dat het voor mannen doorgaans niet eens zoveel verschil maakt enzo. Dus kan me ergens wel vinden dat vrouwen vooral elkaar aansteken met het slank zijn, mooi dit, mooi dat. Jaloezie enzo.quote:
Het gaat dan ook vaak over een te dikke kont (wat vaak niet eens waar is). Iets waar je eventueel wat aan zou kunnen doen. Doe dat dan als het je niet bevalt en anders is het blijkbaar niet erg genoegquote:Op maandag 8 juni 2009 15:51 schreef rival het volgende:
het is toch simpel, je bent wie je bent.. en door je onzeker te gaan gedragen ben je minder leuk dan anders....
dus je hebt jezelf er alleen maar mee
Zeg je nou dat je mijn kont te dik vindt?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het gaat dan ook vaak over een te dikke kont (wat vaak niet eens waar is). Iets waar je eventueel wat aan zou kunnen doen. Doe dat dan als het je niet bevalt en anders is het blijkbaar niet erg genoeg
Guilty.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap in sommige gevallen best dat een meisje denkt, ik heb dit en dit, maar en heel veel gevallen is het echt totale bullshit.
* kingmob rent gillend wegquote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je mijn kont te dik vindt?![]()
Dat is toch ook gewoon zoquote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een oud huisgenote van me ( bloedmooie blondine ) vroeg ooit eens aan een vriend van me of d,r kont te dik was.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn ook dingen die je niet moet vragen en al helemaal niet aan een man.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een oud huisgenote van me ( bloedmooie blondine ) vroeg ooit eens aan een vriend van me of d,r kont te dik was.
Hij antwoordde kurkdroog : je hebt een dikke reet
Wat is dik? Wat een vriend van me een dikke reet vind, vind ik een lekkere stevige kont.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
Ja nou ja, ik heb wel een dikke kont, maar mannen zeuren daar nooit over verder.:)
Wel, het niet meer vindenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja euh, daar kan ik ook niets aan doen.
Jij zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouwen mogen dat over elkaar zeggen he.
Het was gewoon triest omdat de halve school om haar kwijlde , en dan zo,n vraag stellen . Kom op zeg!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn ook dingen die je niet moet vragen en al helemaal niet aan een man.
Och ik ben al minder onzeker dat vroegâh.quote:
Als je zo van sport houdt kan het nooit erg zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 16:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij zeker.![]()
Sowieso kan ik me er niet heel druk om maken. Als ik 'm echt te dik vind worden ga ik er wel wat aan doen.
Goed zo, je hebt namelijk niets om je onzeker over te voelen, je bent gewoon een leuk meisje om te zienquote:Op maandag 8 juni 2009 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och ik ben al minder onzeker dat vroegâh.![]()
Nu wel redelijk tevreden, behalve mijn neus en mijn buik en dit en dat en blablabla.
Dankjewel, maar ik vergelijk mezelf nog al eens met al die andere leukere en mooiere vrouwen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed zo, je hebt namelijk niets om je onzeker over te voelen, je bent gewoon een leuk meisje om te zien.
Ach, ik snap het wel, ik kan mezelf ook moeilijk naast Brad Pitt/Johnny Depp plaatsen, maar ik denk dat wij mannen dat ook makkelijker kunnen accepteren om de een of andere redenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel, maar ik vergelijk mezelf nog al eens met al die andere leukere en mooiere vrouwen.
Maybe so. Weet dat het ook weinig nut heeft. En denk dat bij mij beetje het probleem ligt dat ik nogal chaggie/verveeld kan kijken.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik snap het wel, ik kan mezelf ook moeilijk naast Brad Pitt/Jonny Depp plaatsen, maar ik denk dat wij mannen dat ook makkelijker kunnen accepteren om de een of andere reden.
nou ja pijpen met je tanden is wel erg dom hequote:Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen moet het toch leren?.
Nou ja, niet iedereen natuurlijk.
Een beetje vent kijkt daar doorheenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maybe so. Weet dat het ook weinig nut heeft. En denk dat bij mij beetje het probleem ligt dat ik nogal chaggie/verveeld kan kijken.Mensen vinden me dan bij voorbaat al niet aardig dnek ik.
daar ben ik het mee eens. en ook dat venco er gewoon leuk uitziet!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje vent kijkt daar doorheen.
Gezellig niet, ze ging niet meequote:Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens. en ook dat venco er gewoon leuk uitziet!![]()
en gezellig is
Dankje.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens. en ook dat venco er gewoon leuk uitziet!![]()
en gezellig is
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Baz Luhrman zou daar over zingen/zeggen:
"Don't read beauty magazines, they will only make you feel ugly".
Maar je hebt wel gelijk ja, denk ik.![]()
Komt omdat ze mij leuker vindt dan jouquote:
Ik pest je maar een beetjequote:
Post eens foto , dan beoordelen we dat evenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vond je niet chagerijnig kijken of verveeld. Je keek heel verlegen/schuchter om je heen, dat viel mij gelijk op.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maybe so. Weet dat het ook weinig nut heeft. En denk dat bij mij beetje het probleem ligt dat ik nogal chaggie/verveeld kan kijken.Mensen vinden me dan bij voorbaat al niet aardig dnek ik.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Het is maar goed dat je niet wist hoe onzeker ik wordt van dergelijke sociale situaties.
Hahaha, got me there.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt omdat ze mij leuker vindt dan jou
Haha, zo kan je het ook interpreteren ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond je niet chagerijnig kijken of verveeld. Je keek heel verlegen/schuchter om je heen, dat viel mij gelijk op.
Indd.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]dan heb je jezelf weer mooi overwonnen
Ik doe dat nooitquote:Op maandag 8 juni 2009 16:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel, maar ik vergelijk mezelf nog al eens met al die andere leukere en mooiere vrouwen.
als de groep groter is kom je idd niet uit de verf. maar dat is niet erg, dat hebben meer mensen.... (zelfs schreeuwlelijk murmeli heeft dat soms)quote:Op maandag 8 juni 2009 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zo kan je het ook interpreteren ja.![]()
HW vond me verveeld, maar toen was ik ook verveeld.
de lengte boeit natuurlijk niet hequote:Op maandag 8 juni 2009 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha, got me there.Ken jou ook langer.
Dat lijkt me idd heerlijk! Ik doe dat wel altijdquote:Op maandag 8 juni 2009 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit
Is op zich wel prettig moet ik je zeggen
Echt, waarom? Ik ga mezelf niet vergelijken met iemand die van schoonheid haar beroep heeft gemaakt.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd heerlijk! Ik doe dat wel altijd
Ik zou dat eens moeten afleren ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit
Ik doe het ook eigenlijk zelden..quote:Op maandag 8 juni 2009 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit
ik doe dat ook vaak. of vooral met vrouwen die leuker doen dan ik of die makkelijker zijn dan ik (vooral lijken waarschijnlijk haha)quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Komt indd. niet zo lekker uit. Meer individueel of met weinig mensen. Ik klap dicht bij een grote groep.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als de groep groter is kom je idd niet uit de verf. maar dat is niet erg, dat hebben meer mensen.... (zelfs schreeuwlelijk murmeli heeft dat soms)
ff verbeterd...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe het ook eigenlijk zelden..
Behalve wanneer het gaat als een jongen man iemand leuker vindt dan mij
Ohja? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe het ook eigenlijk zelden..
Behalve wanneer het gaat als een jongen iemand leuker vindt dan mij
langzaam de groepsgrootte opbouwen. met 4 gaat het nu goed. volgende keer met 6!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt indd. niet zo lekker uit. Meer individueel of met weinig mensen. Ik klap dicht bij een grote groep.![]()
Maar goed, daar werk ik aan.
@ Cue. Nee, je hebt gelijk. Moet geen flikker uitmaken, maar toch wou ik het ff benoemen.
Ik heb altijd van mn ex te horen gekregen dat hij me ontzettend mooi en aantrekkelijk vond, dat scheelt ook wel denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, meer gewoon vrouwen om me heen of zoquote:Op maandag 8 juni 2009 16:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Echt, waarom? Ik ga mezelf niet vergelijken met iemand die van schoonheid haar beroep heeft gemaakt.
dank jequote:
dat ik het niet deed of?quote:
Haha, die meet met bijna 20 mensen was ook beetje grote stap dan zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
langzaam de groepsgrootte opbouwen. met 4 gaat het nu goed. volgende keer met 6!!!
Ah, da's wel prettig. Mijn exen deden dat niet eigenlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd van mn ex te horen gekregen dat hij me ontzettend mooi en aantrekkelijk vond, dat scheelt ook wel denk ik
(Al vind ik mezelf redelijk gewoon, en niet meer dan dat, maar goed, ben dus wel tevreden)
Gelukkig. Heeft toch geen zin.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, meer gewoon vrouwen om me heen of zo
Maar ben me er wel van bewust en probeer me er niet al te druk over te maken
Dat je dat dan wel doet. Maar ik heb je ook nog niet meegemaakt dat je iemand echt echt leuk vond.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dank je
[..]
dat ik het niet deed of?
Moe maar voldaan?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vrolijkheid is niets mis mee
ben alleen zo verdomde moe
Verder was t een eikel, maar wat dat betreft wèl goed voor mn zelfvertrouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, da's wel prettig. Mijn exen deden dat niet eigenlijk
ach, * erikje14 heeft geeneens exenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, da's wel prettig. Mijn exen deden dat niet eigenlijk
Dat deed mijn voormalig lief ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd van mn ex te horen gekregen dat hij me ontzettend mooi en aantrekkelijk vond, dat scheelt ook wel denk ik
*aai over je bolletje*quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verder was t een eikel, maar wat dat betreft wèl goed voor mn zelfvertrouwen
Met vrouwen vergelijken? Soms wel ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je dat dan wel doet. Maar ik heb je ook nog niet meegemaakt dat je iemand echt echt leuk vond.
(das gek, ineens staan alle smilies in andere volgorde)
dat is ook niet cool zeg!!! ik haat mannen waar ik onzeker van word. vroeger werd ik dan ook echt onzeker. nu zou ik ze denk ik gewoon meteen uit mn leven bannen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]grappig, bij mij was het andersom - best lief verder, maar niet top voor mijn zelfvertrouwen
Mijn ex deed het ook wel eens, maar ik geloofde hem nooitquote:Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat deed mijn voormalig lief ook.Heeft toch wel geholpen.
Das dan weer beetje je eigen schuld hequote:Op maandag 8 juni 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn ex deed het ook wel eens, maar ik geloofde hem nooit
Zoals welke opzichten?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
MIjn laatste ex was in meerdere opzichten enorm goed voor mijn ego/zelfvertrouwen moet ik zeggen.
Sorry venco, maar misschien helpt het in proces om hem niet iedere keer "voormalig lief" te noemen?!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef vencodark het volgende:
Dat deed mijn voormalig lief ook.Heeft toch wel geholpen.
Hij ook alleen op het gebied van sex en mn uiterlijk hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]grappig, bij mij was het andersom - best lief verder, maar niet top voor mijn zelfvertrouwen
Nou ja, zowel passief als actief zeg maarquote:
Ja, mijn ex zei het ook niet elke week 80 keer hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:39 schreef ArTiC het volgende:
ik ben altijd bang dat vrouwen zoiets gaan hebben van: jahaa nou weet ik het wel![]()
en nee, ik zeg het niet 24x per dag
Gewenning.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry venco, maar misschien helpt het in proces om hem niet iedere keer "voormalig lief" te noemen?!
Das altijd tof als iemand zulke dingen bij je voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zowel passief als actief zeg maar. Dingen die ze deed of zei, maar ook gewoon dr aanwezigheid naast me
.
Dat is misschien wel een goed idee. zet je er vrolijke muziek opquote:Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef kwaakvaak het volgende:
doe mij ook ff wat vrolijkheid dan... zo leuk als ik het vanochtend had, zo sipjes ben ik nu ineens.... Morgen toch maar een iPod opzetten denk ik. is beter, om bepaalde gespreken even niet te moeten volgen hier..
Marco Borsatoquote:Op maandag 8 juni 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goed idee. zet je er vrolijke muziek op
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar misschien blijf je je er onbewust toch aan vasthouden, op die manierquote:Op maandag 8 juni 2009 16:43 schreef vencodark het volgende:
Gewenning.
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.Hoewel het voor het 'proces' waarschijnlijk geen flikker uitmaakt.
![]()
Dat is waar. Ik snap ook waarom je het zegt hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar misschien blijf je je er onbewust toch aan vasthouden, op die manier
Baz. Die staat ook in m'n fobo.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef vencodark het volgende:
Baz Luhrman zou daar over zingen/zeggen:
"Don't read beauty magazines, they will only make you feel ugly".
aan je brommer ligt het vast nietquote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef erikje14 het volgende:
tsja, ik zou graag eens iemand tegen 't lijf willen lopenZit nu een paar jaar op mezelf maar ik merk de laatste paar jaar dat ik me toch eenzaam ga voelen. Word natuurlijk nog versterkt door de mensen om me heen die wél relaties hebben en zich gaan settlen enz maar jah, zal toch ooit wel eens lukken denk ik
in je fobo zie je er normaal uit in ieder geval dus zou niet weten waarom niet....quote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef erikje14 het volgende:
tsja, ik zou graag eens iemand tegen 't lijf willen lopenZit nu een paar jaar op mezelf maar ik merk de laatste paar jaar dat ik me toch eenzaam ga voelen. Word natuurlijk nog versterkt door de mensen om me heen die wél relaties hebben en zich gaan settlen enz maar jah, zal toch ooit wel eens lukken denk ik
Je houdt vast aan een ideaalbeeld. Een groot deel van die relaties zijn ook niet 'je van het'.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef erikje14 het volgende:
qua hoofd wil ik zo ruilen hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef erikje14 het volgende:
[..]
't zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ja dat verander je niet zo makkelijk
Of gewoon aan vrouwen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef erikje14 het volgende:
[..]
't zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ja dat verander je niet zo makkelijk
dat kun je leren! heb ik ook gedaan!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef erikje14 het volgende:
stukje angst denk ik.
Ben helemaal geen uitgaans type en spontaan iemand aanspreken vind ik ook doodeng
paardenmeisjequote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Of gewoon aan vrouwen.Waar denk je zelf dan dat het fout gaat?
Dat zal toch wel meevalllenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
qua hoofd wil ik zo ruilen hoor
misschien ben je een enorme eikel?
dan gaat het niet door vrees ikquote:Op maandag 8 juni 2009 16:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevalllenenne, qua ruilen, mij best als ik dan maar geen bier hoef te drinken
drink je toch spa of cola of jus...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevalllenenne, qua ruilen, mij best als ik dan maar geen bier hoef te drinken
quote:
Nou vertel eens wat.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
ik vind dat we ff snel het topic moeten volmaken en dan ga ik dán naar huis![]()
doeidoei!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef erikje14 het volgende:
* erikje14 gaat nu naar huus
Bier lust ik niet, verder nog nooit wat geprobeerd qua alcohol
en nee, ik rook ook niet
Was je daar ooit uit gekomen?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*kruipt snel weer terug naar de friendszone*
ik heb een saai singles leven dus niks te meldenquote:
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb een saai singles leven dus niks te melden![]()
wel naast een lekker wijf gelegen zaterdag... maar niet aangezeten natuurlijk
ik zit er tot mijn middel in vastquote:
iets met ava en honger!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
s toch ook gewoon onzekerheid?
Enige dat helpt is gewoon toch doen, maar dat is best moeilijk
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb een saai singles leven dus niks te melden![]()
wel naast een lekker wijf gelegen zaterdag... maar niet aangezeten natuurlijk
jij wel!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, ik naast een lekkere vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |