Echt, waarom? Ik ga mezelf niet vergelijken met iemand die van schoonheid haar beroep heeft gemaakt.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd heerlijk! Ik doe dat wel altijd
Ik zou dat eens moeten afleren ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit
Is op zich wel prettig moet ik je zeggen
Ik doe het ook eigenlijk zelden..quote:Op maandag 8 juni 2009 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit
Is op zich wel prettig moet ik je zeggen
ik doe dat ook vaak. of vooral met vrouwen die leuker doen dan ik of die makkelijker zijn dan ik (vooral lijken waarschijnlijk haha)quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Komt indd. niet zo lekker uit. Meer individueel of met weinig mensen. Ik klap dicht bij een grote groep.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als de groep groter is kom je idd niet uit de verf. maar dat is niet erg, dat hebben meer mensen.... (zelfs schreeuwlelijk murmeli heeft dat soms)
ff verbeterd...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe het ook eigenlijk zelden..
Behalve wanneer het gaat als een jongen man iemand leuker vindt dan mij
Ohja? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe het ook eigenlijk zelden..
Behalve wanneer het gaat als een jongen iemand leuker vindt dan mij
langzaam de groepsgrootte opbouwen. met 4 gaat het nu goed. volgende keer met 6!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt indd. niet zo lekker uit. Meer individueel of met weinig mensen. Ik klap dicht bij een grote groep.![]()
Maar goed, daar werk ik aan.
@ Cue. Nee, je hebt gelijk. Moet geen flikker uitmaken, maar toch wou ik het ff benoemen.
Ik heb altijd van mn ex te horen gekregen dat hij me ontzettend mooi en aantrekkelijk vond, dat scheelt ook wel denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, meer gewoon vrouwen om me heen of zoquote:Op maandag 8 juni 2009 16:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Echt, waarom? Ik ga mezelf niet vergelijken met iemand die van schoonheid haar beroep heeft gemaakt.
dank jequote:
dat ik het niet deed of?quote:
Haha, die meet met bijna 20 mensen was ook beetje grote stap dan zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
langzaam de groepsgrootte opbouwen. met 4 gaat het nu goed. volgende keer met 6!!!
Ah, da's wel prettig. Mijn exen deden dat niet eigenlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd van mn ex te horen gekregen dat hij me ontzettend mooi en aantrekkelijk vond, dat scheelt ook wel denk ik
(Al vind ik mezelf redelijk gewoon, en niet meer dan dat, maar goed, ben dus wel tevreden)
Gelukkig. Heeft toch geen zin.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, meer gewoon vrouwen om me heen of zo
Maar ben me er wel van bewust en probeer me er niet al te druk over te maken
Dat je dat dan wel doet. Maar ik heb je ook nog niet meegemaakt dat je iemand echt echt leuk vond.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dank je
[..]
dat ik het niet deed of?
Moe maar voldaan?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vrolijkheid is niets mis mee
ben alleen zo verdomde moe
Verder was t een eikel, maar wat dat betreft wèl goed voor mn zelfvertrouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, da's wel prettig. Mijn exen deden dat niet eigenlijk
ach, * erikje14 heeft geeneens exenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, da's wel prettig. Mijn exen deden dat niet eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |