Cool!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
VET!!!!![]()
Ik geef m,n Nick wel ff door , dan kan je me op de friendslist zetten.
Denk het ook ja, moet ik ook gewoon niet doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vandaar dat je ziek bent, veel te gezond
het hoeft niet hoor, iets anders gezonds mag ook, spinazie-avocado-salade met pijnboompitjes ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet zelden fruit, maar vooruit.
Heb trouwens toevallig gister een hele meloen in mn eentje gegeten.
Vlekken zijn weg hoor.quote:
gatver avocadoquote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hoeft niet hoor, iets anders gezonds mag ook, spinazie-avocado-salade met pijnboompitjes ofzo.
Nah ja massage natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Fokken tijdens werk.. het zou verboden moeten worden![]()
Merk wel dat op het werk aan m'n scriptie werken geen zin heeftVanavond in bed er maar weer mee aan de slag.
Geloof dat dat ook gewoon met een USB aansluiting isquote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool!
Weet iemand trouwens of de PS2 mics voor Singstar ook te gebruiken zijn op de PS3?
Als een man het voor me maakt eet ik vrijwel alles.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hoeft niet hoor, iets anders gezonds mag ook, spinazie-avocado-salade met pijnboompitjes ofzo.
Ik welquote:Op maandag 8 juni 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Besef je dat je nu eigenlijk zegt dat ik zou moeten liegen?
Nou moet je het me natuurlijk ook weer niet te makkelijk makenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als een man het voor me maakt eet ik vrijwel alles.
volgens mij is Cue na de massage+ zo uitgeput dat ze in slaap dondert en helemaal niet meer aan haar studie denktquote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja massage natuurlijk.Misschien kan ie je helpen met huiswerk.
Ho, ik zou lief zijn vandaag.![]()
Editterquote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
Nah ja massage natuurlijk.Misschien kan ie je helpen met huiswerk.
Ho, ik zou lief zijn vandaag.![]()
Denk het wel, weet het niet zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool!
Weet iemand trouwens of de PS2 mics voor Singstar ook te gebruiken zijn op de PS3?
killzone2 bijna uitgespeeltquote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kill Zone en heb Little Big Planet voor mn huisgenootje gekocht.
want sony kan je natuurlijk vergelijken met nintendoquote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geloof dat dat ook gewoon met een USB aansluiting is
De accesoires van mijn gamecube deden het ook op mijn Wii, dus zal probably wel werken
Haha, zou goed kunnen. Maar das is ze wel ontspannen en dr hoofd leeg. Dan kan je soms het beste werken. En anders help ik haar wel herinneren.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij is Cue na de massage+ zo uitgeput dat ze in slaap dondert en helemaal niet meer aan haar studie denkt
Ja, zult wel zien. En anders nog wat langer in spanning zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Editter
Maar tot nu toe niks gehoord, dus is nog afwachten
Ik ben gewoon van de oldschool Hollandse pot met een twist.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou moet je het me natuurlijk ook weer niet te makkelijk maken.
Wat is je lievelingseten, hoeft niet perse 1 gerecht te zijn, genre zeg maar.
nee je moet mensen na de sex niet storen met huiswerk. na de sex moet je nagenietenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zou goed kunnen. Maar das is ze wel ontspannen en dr hoofd leeg. Dan kan je soms het beste werken. En anders help ik haar wel herinneren.
Massage.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee je moet mensen na de sex niet storen met huiswerk. na de sex moet je nagenieten
Speel meestal multiplayer. Laatst weer ff opnieuw begonnen met de campaign tijdens een gameavond met vrienden.quote:
Daar is ook wel iets leuks mee te doen hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van de oldschool Hollandse pot met een twist.
Mijn mams maakte vroeger altijd buitenlands eten, dus ik ben echt dol op regular hollands.
denk dat ik online geen kans maakquote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Speel meestal multiplayer. Laatst weer ff opnieuw begonnen met de campaign tijdens een gameavond met vrienden.
I know, want ik kook zelf ook graag. En NL-food hoeft niet saai te zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is ook wel iets leuks mee te doen hoor.
Nu met andere dingenquote:
Een hele goeie eigenschap in een vrouw, dat geneuzel met tofu etcquote:Op maandag 8 juni 2009 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
I know, want ik kook zelf ook graag. En NL-food hoeft niet saai te zijn.
Ik lust een hoop wel. Als er maar genoeg vlees inzit, want ik ben verre van vegetarisch.
Ik zeg toch 'waarschijnlijk' doosquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
want sony kan je natuurlijk vergelijken met nintendoneen dus
maar geen idee of ze op ps3 werken
quote:
Geen Braziliaan? Waarom noem je jezelf dan naar een Braziliaanse freefighter? Een goeie en spectaculaire, dat wel, maar toch.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:01 schreef Feitosa het volgende:
gato = kat zover ik weet.
Maar ik ben geen braziliaan, kan je beter aan B vragen.
Maar maar maar...Cue zou niet tegen me jokkebrokken.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
JIJ bent naief!!!
open je ogen venco....![]()
Als ik uit eten ga dan ga ik het liefst naar iets waar ze steaks van een pond serveren, die ik dan ondanks mijn kleine maagje helemaal opkrijg, dus ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een hele goeie eigenschap in een vrouw, dat geneuzel met tofu etc.
Maar dus ook wel gewoon lekker stukje houtskoolgegrilde argentijnse steak?
Ik koop enkel spellen voor de online multiplayer. BT headsetje op en gaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat ik online geen kans maak
moet me ps3 weer es online gooien....
Maar ze heeft wel gelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
JIJ bent naief!!!
open je ogen venco....![]()
ze liegt ook niet... ze is ook naief en houdt alle opties openquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar maar maar...Cue zou niet tegen me jokkebrokken.![]()
En ik ben niet naïef.![]()
Gozer, ik heb de godganse avond zitten googlen adhv die info op Bol.com. Net Playstation maar gebeld, en ja, ze zijn gewoon compatible.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
En voor de luie batsen hier
http://www.bol.com/nl/p/g(...)004547012/index.html
Er staat PS2/PS3dus werkt gewoon
Goed zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Goeie werkdag
Hoest met jou? een uur geleden was je er nog niet
Gister was het mijn scriptie.. vandaag de majoorquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waar die gister mee vol zat en waar die vandaag mee vol zit
En geen antwoord terug - wie zwijgt stemt toequote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik uit eten ga dan ga ik het liefst naar iets waar ze steaks van een pond serveren, die ik dan ondanks mijn kleine maagje helemaal opkrijg, dus ja.
dusssssquote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister was het mijn scriptie.. vandaag de majoor
Moet je daarvoor net als met die xbox 360 ook zo'n abbo hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik koop enkel spellen voor de online multiplayer. BT headsetje op en gaan.
Naïef is geen tof woord.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ze liegt ook niet... ze is ook naief en houdt alle opties open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |